Ja sorry, mijn fout.. Kwam een collega die moest ik ff helpen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:34 schreef Godtje het volgende:
En hoe fucking lastig is het om een topic te openen.
Wordt je betaald om te werken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn fout.. Kwam een collega die moest ik ff helpen.
Zal het onthouden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wordt je betaald om te werken?Nee he!
![]()
FOK! heeft altijd voorrang.
Boehoehoequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:44 schreef Spijker83 het volgende:
Hoe weet je wat voor type ik ben?
You don't know me..
Dan zal dat wel zo zijn hè? Ze zeggen het niet voor niets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:51 schreef Spijker83 het volgende:
Hebben jullie ook ervaringen met roddels van eventuele nieuwe partners?
Bij mij doen ze net alsof ik bijna elke maand weer een ander heb...
Neuken is niet zijn ding.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
En wat vind je dat gerucht toch erg
"Jaaaaaa, die Spijker83 is me toch een playert, nu zat ie Trudie van de repro weer te palen in het printerhok."quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Als in roddels die nieuwe partners vertellen of die je vrienden tegen/over nieuwe partners ofz wat!?
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Als in roddels die nieuwe partners vertellen of die je vrienden tegen/over nieuwe partners ofz wat!?
Nou ja kan er nu nog wel om lachen.. Maar je kunt er wel een naam door krijgen, denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
En wat vind je dat gerucht toch erg
Leuke vrienden heb jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..
Haha Trudie..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
"Jaaaaaa, die Spijker83 is me toch een playert, nu zat ie Trudie van de repro weer te palen in het printerhok."
Deze roddel kwam het door de moeder van mijn buurvrouw.. Die vrouw aan een van mijn vriendinnen waar ik was tijdens het dorpsfeest.. Want de buurvrouw had me niet gezien..quote:
Wat Q zegt.. wat zijn dat voor vrienden. Wat is de lol om dat te doen . Want blijkbaar achter je rug om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..
Hebben jullie gelijk in.. Wordt gewoon snel een conclusie getrokken en dat gaat weer de ronde bij de club..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat Q zegt.. wat zijn dat voor vrienden. Wat is de lol om dat te doen . Want blijkbaar achter je rug om.
Woon je in Harskamp ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Deze roddel kwam het door de moeder van mijn buurvrouw.. Die vrouw aan een van mijn vriendinnen waar ik was tijdens het dorpsfeest.. Want de buurvrouw had me niet gezien..
"Dorpsfeest"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hebben jullie gelijk in.. Wordt gewoon snel een conclusie getrokken en dat gaat weer de ronde bij de club..
Barneveld heeft wel twee stations ja, da's te groot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Te groot, volgens mij is dat zo'n dorp met 15 inwoners.
En 80 kerken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Barneveld heeft wel twee stations ja, da's te groot.
Da bin heul leuk joah! Da snappuh jullie staadslui nie!quote:
Schat.. er is wel veeeel en veeeeel bierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
Maar dan snap ik het wel, als ik daar zou wonen zou ik ook gaan roddelen uit verveling, wat een saai kutdorp is dat zeg.
Dat moet ook wel om dat stinkdorp te kunnen overleven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat.. er is wel veeeel en veeeeel bier
Precies..quote:
Sowieso in Twentequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat.. er is wel veeeel en veeeeel bier
Waar in de buurt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:13 schreef Monopoly het volgende:
Dorpsfeesten zijn altijd lachen!
Deze zomer er weer 3 aandoen
Hasselt ( naast Zwolle )quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Waar in de buurt?
Bij ons ook nog twee zomerfeesten in de buurt.. Eind augustus en begin september..
Delden is ook officieel een stad, maar ja met 8000 inwoners kun je daar beter niet over beginnen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hasselt ( naast Zwolle )
Hoorn ( al is dat eigenlijk een stad, maarja, whateverLappendag )
En die 3e is ergens in Friesland, maar weet niet meer welke dat was
Nee elk jaar weer in de marketinggril van de drankindustrie trappen en dus van rose naar mojito naar jillz naar rosebier naar prosecco elk jaar, omdat het hip is, dat is lekker!quote:
Eens!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee elk jaar weer in de marketinggril van de drankindustrie trappen en dus van rose naar mojito naar jillz naar rosebier naar prosecco elk jaar, omdat het hip is, dat is lekker!.
Bier is bier, tijdloos en gewoon geniaal.
Die zooi drink ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee elk jaar weer in de marketinggril van de drankindustrie trappen en dus van rose naar mojito naar jillz naar rosebier naar prosecco elk jaar, omdat het hip is, dat is lekker!.
Bier is bier, tijdloos en gewoon geniaal.
Dan ben je gewoon aan saaie mutsquote:
Dus hij heeft weer neiuwe spelletjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag begon hier weer leuk, met de ontdekking dat kleine man stiekem heel vaak naar de gameshop in de stad is geweest (hij mag sowieso al niet zomaar alleen naar de stad fietsen) en een hele lading games heeft ingeruild. Dat die winkel dat ook zomaar doet, bij een kind van 10..![]()
Het verhaal begon met 2 games, maar het blijken er wel minstens 20 te zijn..
Pffff
Gelukkig is hij niet onder een tractor gekomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag begon hier weer leuk, met de ontdekking dat kleine man stiekem heel vaak naar de gameshop in de stad is geweest (hij mag sowieso al niet zomaar alleen naar de stad fietsen) en een hele lading games heeft ingeruild. Dat die winkel dat ook zomaar doet, bij een kind van 10..![]()
Pffff
Inderdaad niet zo leuk om te ontdekken, maar je moet toegeven hij is wel creatief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen![]()
Pffff
Nou, het bedrog kwam uit door een tegoedbon van 32 euro. Wilde hij me eerst wijs maken dat hij die vorig jaar al had gekregen voor zijn verjaardag.. Helaas voor hem staat de datum op de bon... Oops.. Fijn stevig kruisverhoor op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus hij heeft weer neiuwe spelletjesof een gewoon geld
en geen niet leuke spelletjes meer
Hij heeft hele series van zijn vader incompleet gemaakt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
en 20 games die niet leuk zijn.. hoezo verwend
quote:
Schande zelfs. 20 niet leuke games.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
en 20 games die niet leuk zijn.. hoezo verwend
Crackquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Of natuurlijk gewoon wiet, dat kan ook nog.
Van 20 games kan je wel 6 gram coke halen, dat is een mooie voorraad als je 10 bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Of natuurlijk gewoon wiet, dat kan ook nog.
Had zijn vader hem maar beter moeten opvoeden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft hele series van zijn vader incompleet gemaakt...
Hmm, zou wel zijn plofkopje verklaren...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van 20 games kan je wel 6 gram coke halen, dat is een mooie voorraad als je 10 bent.
Ik deed daar wel 5 weken mee toendertijd
Die dan weer net niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had zijn vader hem maar beter moeten opvoeden.
En een volwassen kerel die de SIMS speelt verdiend ook niet beter.
en dan doet dat kind er zelf wat aan is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
Schande zelfs. 20 niet leuke games.
Ik zou zeggen kindermishandeling, die moet uit huis geplaatst worden.
Die ouders kunnen geeneens voorzien in basisbehoeftes.
Daar issie nog te jong voor manquote:
En je hoeft niet meer bang te zijn dat hij iemand zwanger maakt per ongeluk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, zou wel zijn plofkopje verklaren...
Thank godt for small favorsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je hoeft niet meer bang te zijn dat hij iemand zwanger maakt per ongeluk.
Je ziet aan mono dat je piemel niet meer werkt van al die troep.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
it's funny, because it's truequote:
I knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon aan saaie muts.
Whehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
We?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Woei.. om half 3 ben ik thuis en gaan we mooi het zonnetje opzoeken
Cue en Spijker83. Je hebt de roddels toch wel gehoord op het dorpsfeest? Of was je daar weer te druk bezig met Miep van de Kruutweg?quote:
Echt alles lijkt boeiend op dit moment he?quote:
Bloody komkommertijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt alles lijkt boeiend op dit moment he?.
Het is niet echt heel spannend op het moment neequote:
Tieten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Wie missen we hier dan om wat leven in de brouwerij te brengen?
Ik zou er bijna van gaan werken, ware het niet dat het werkaanbod ook niet je van het is momenteel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet echt heel spannend op het moment nee.
Ja, inderdaad, waar is PeuRac als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis vooral mensen met een beetje humor, een scherpe tong en wat te vertellen.
Voor mijn gevoel zijn vooral de irritantere users nu lekker weg. Dus lijkt wel of we allemaal wat in slaap gevallen zijn ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis vooral mensen met een beetje humor, een scherpe tong en wat te vertellen.
alias rival.. UI beetje delen met elkaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:45 schreef Q. het volgende:
Ja, inderdaad, waar is PeuRac als je hem nodig hebt?
Ons wegpestbeleid is te effectief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn vooral de irritantere users nu lekker weg. Dus lijkt wel of we allemaal wat in slaap gevallen zijn ofzo
Zou jij een oma willen die je meerdere keren per dag mobiel belt om je allerlei non-dingen te vragen?quote:
Ik zou gewoon de telefoon niet meer opnemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou jij een oma willen die je meerdere keren per dag mobiel belt om je allerlei non-dingen te vragen?.
De oplossing is soms zooo simpelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de telefoon niet meer opnemen.
Ach, ik heb geen oma's meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou jij een oma willen die je meerdere keren per dag mobiel belt om je allerlei non-dingen te vragen?.
Ik heb 'm op stil gezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de telefoon niet meer opnemen.
Ik heb gisteren getennistquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
En dat is het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen oma's meer.
Maar lijkt me idd irritant, zal ik je af en toe bellen als afwisseling?.
Dan bel ik niet, ook bestquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is het.. Ik heb m'n telefoon op stil staan, dus ik zie 't niet als jij belt
.
Het is preventief he, die telefoon op stil. Dat snap jequote:
Ik heb nog wel wat telefoons liggen hoor, wil je een HW-hotline?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is preventief he, die telefoon op stil. Dat snap je.
Nou, dat lijkt me fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat telefoons liggen hoor, wil je een HW-hotline?.
die heb ik al een.. is dementerendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel sneu jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n oma belde laatst om elf uur 's avonds, normaal gesproken liggen ze dan al in bed. Dacht gelijk dat er iemand dood was, maar ze waren beroofd en hebben toen zes uur gewacht met ons te bellen. Ook prettig.
Waar jij woont wordt een telefoon waarmee je kan bellen al Smartphone genoemd. Of "Oah, muj kiek'n, wa'n een slimme telefoon!".quote:
Ze wilden helemaal geen aangifte doen, m'n oma wil het er niet over hebben. Toch maar aangifte gedaan en de verzekering ingelicht enzo. Allemaal oude kettinkjes van m'n oma gejatquote:
Wanneer komt SMS in het oosten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar jij woont wordt een telefoon waarmee je kan bellen al Smartphone genoemd. Of "Oah, muj kiek'n, wa'n een slimme telefoon!".
'Kiek, nummerwoargoave!'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar jij woont wordt een telefoon waarmee je kan bellen al Smartphone genoemd. Of "Oah, muj kiek'n, wa'n een slimme telefoon!".
Maar ik wil toch niet zo'n koelkast, Q. Dat snap je tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat is kutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze wilden helemaal geen aangifte doen, m'n oma wil het er niet over hebben. Toch maar aangifte gedaan en de verzekering ingelicht enzo. Allemaal oude kettinkjes van m'n oma gejat
Toen waren ze erachter dat jullie niet de daders waren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n oma belde laatst om elf uur 's avonds, normaal gesproken liggen ze dan al in bed. Dacht gelijk dat er iemand dood was, maar ze waren beroofd en hebben toen zes uur gewacht met ons te bellen. Ook prettig.
Er zijn een paar domme kutten actief in Ede en omgeving, Bennekom en Wageningen enzo, dan dringen ze het huis van een paar bejaarden binnen met een smoes en dan jatten ze de boel leeg. Ik was vorige week met m'n vader bij de verzekeringsmeneer om dat te regelen en zijn tante was die week ervoor hetzelfde overkomen, en er stond vrijdag ook iets over in de plaatselijke krant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is kut. Dieven nooit weer gevonden zeker?
Mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn een paar domme kutten actief in Ede en omgeving, Bennekom en Wageningen enzo, dan dringen ze het huis van een paar bejaarden binnen met een smoes en dan jatten ze de boel leeg. Ik was vorige week met m'n vader bij de verzekeringsmeneer om dat te regelen en zijn tante was die week ervoor hetzelfde overkomen, en er stond vrijdag ook iets over in de plaatselijke krant.
Ze zeiden dat ze van de gemeente waren en de leefomstandigheden kwamen controleren. Ze keken of er werd schoongemaakt enzo, en ze maakten nog een praatje met m'n oma over de foto's van de (achter-)kleinkinderen aan de muur en ze gaven haar nog een kus op de wang toen ze weggingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven. En dan ook nog eens een over het algemeen zwakke groep pakken...
Ja, zoiets flikken ze niet op een woonwagenkamp om de één of andere vreemde reden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven. En dan ook nog eens een over het algemeen zwakke groep pakken...
Wat een kutsmoes... Je opa en oma zijn zeker driedubbel zo voorzichtig met wat ze nu binnen laten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze van de gemeente waren en de leefomstandigheden kwamen controleren. Ze keken of er werd schoongemaakt enzo, en ze maakten nog een praatje met m'n oma over de foto's van de (achter-)kleinkinderen aan de muur en ze gaven haar nog een kus op de wang toen ze weggingenM'n oma vertrouwde het niet en ging even de plekken na waar ze waren geweest en ja hoor, gouden sieraden weg. En de insulinespuit van m'n oma was in een la gelegd
Doet me denken aan de pitbull die tijdelijk in het asiel zit omdat de baas in detentie zit. Hond had een inbreker aangevallen. Baas in detentiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zoiets flikken ze niet op een woonwagenkamp om de één of andere vreemde reden.
Nou ja, die laten dus niemand meer binnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes... Je opa en oma zijn zeker driedubbel zo voorzichtig met wat ze nu binnen laten.
Dat zijn echt van die dingen waarbij ik gewoon denk "als je niet inbreekt overkomt het je niet" snap dus ook niet dat je als huiseigenaar niet gewoon onschendbaar bent in dit soort situaties...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de pitbull die tijdelijk in het asiel zit omdat de baas in detentie zit. Hond had een inbreker aangevallen. Baas in detentie.
Ben je ook, als je je hond maar terugroept. Heeft de vrouw in kwestie niet gedaan, daarom zit ze vast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die dingen waarbij ik gewoon denk "als je niet inbreekt overkomt het je niet" snap dus ook niet dat je als huiseigenaar niet gewoon onschendbaar bent in dit soort situaties...
Bij m'n andere oma was er ook eens iemand met zo'n kutsmoes. Maar zij had een hond, en dat beest deed nooit wat, maar toen die man in de woonkamer stond begon de hond enorm te blaffen en om die man heen te draaien. Was een klein Benji-hondje, dus geen bedreiging, maar die man ging snel weg. M'n tante heeft later nog gekeken of er niet toch iets was gejat maar gelukkig niet. M'n opa was toen al dood, anders was die man denk ik niet eens naar binnen gegaan, m'n opa was een boom van een vent, daar moest je geen ruzie mee krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de pitbull die tijdelijk in het asiel zit omdat de baas in detentie zit. Hond had een inbreker aangevallen. Baas in detentie.
Net zoals dat je niet zelf foto's van dieven op internet mag gooien. 'privacyschending van de dader'. Die daders hebben alle rechten verspeeld door dingen te jatten en mensen te molesterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die dingen waarbij ik gewoon denk "als je niet inbreekt overkomt het je niet" snap dus ook niet dat je als huiseigenaar niet gewoon onschendbaar bent in dit soort situaties...
Inbreker had niet gelet op de bordjes "Ik ben in 0,8 seconde bij de achterdeur, en jij?" "Hier waak ik" en dergelijke? Als deze te klein zijn afgebeeld, logisch dan dat de baas in detentie moet. De waarschuwingen moeten in ieder geval zo geplaatst zijn en met een dergelijke grootte dat elke inbreker ze ziet en kan lezen als beraad voor zijn daad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet je je hond in je eigen huis, waar iemand onrechtmatig is binnengedrongen, terugroepen? Kapotbijten die graflijer en dood laten bloedenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ook, als je je hond maar terugroept. Heeft de vrouw in kwestie niet gedaan, daarom zit ze vast.
Wat ik overigens ook gewoon achterlijk vind.
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moet je je hond in je eigen huis, waar iemand onrechtmatig is binnengedrongen, terugroepen? Kapotbijten die graflijer en dood laten bloeden.
Daar zit nog wel iets in, dat zijn nog min of meer verdachten vaak, niet 100% zeker etc. Maar als iemand JOUW huis binnendringt is het wel 100% zeker, die gast hoort er niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals dat je niet zelf foto's van dieven op internet mag gooien. 'privacyschending van de dader'. Die daders hebben alle rechten verspeeld door dingen te jatten en mensen te molesteren
Nou ja, als er gefilmd is dat iemand dingen uit je winkel jat of een zwerver in elkaar trimt, dan is het ook wel duidelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zit nog wel iets in, dat zijn nog min of meer verdachten vaak, niet 100% zeker etc. Maar als iemand JOUW huis binnendringt is het wel 100% zeker, die gast hoort er niet...
Ik denk dat de inbreker achterlijk was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inbreker had niet gelet op de bordjes "Ik ben in 0,8 seconde bij de achterdeur, en jij?" "Hier waak ik" en dergelijke? Als deze te klein zijn afgebeeld, logisch dan dat de baas in detentie moet. De waarschuwingen moeten in ieder geval zo geplaatst zijn en met een dergelijke grootte dat elke inbreker ze ziet en kan lezen als beraad voor zijn daad.
Naar alle redelijkheid en billijkheid uiteraard.
Nou, zulke mensen moeten dan in bescherming genomen moeten worden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de inbreker achterlijk was.
Laat me raden, vrouw schuld?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Was tijdje terug toch een geval, van een kind dat een tuin was binnengelopen terwijl de vrouw had geroepen dat hij bij de poort moest blijven, en toen gegrepen werd door de hond omdat hij TOCH de tuin in was gegaan en de vrouw niet de kans had gekregen de hond op te sluiten?
Sarcasme, ik herken hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, zulke mensen moeten dan in bescherming genomen moeten worden!
Heeft het kind er wel van geleerd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Was tijdje terug toch een geval, van een kind dat een tuin was binnengelopen terwijl de vrouw had geroepen dat hij bij de poort moest blijven, en toen gegrepen werd door de hond omdat hij TOCH de tuin in was gegaan en de vrouw niet de kans had gekregen de hond op te sluiten?
Hij miste een stuk van z'n wang.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft het kind er wel van geleerd?
Juh, bekende riedeltje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, was een valse en gevaarlijke hond!
Vind jij dat als ik achter de voordeur - voor de inbreker gezien, dus in het huis - een kuil van 3 meter diep met allemaal stalen pinnen onderin maak dat ik dan schuldig ben als een inbreker daarin flikkert?quote:
Tuurlijk. Je moet de inbreker binnenlaten over een rode loper, champagne aanbieden en de kluis alvast openen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind jij dat als ik achter de voordeur - voor de inbreker gezien, dus in het huis - een kuil van 3 meter diep met allemaal stalen pinnen onderin maak dat ik dan schuldig ben als een inbreker daarin flikkert?
Ja. Het is jouw huis. Hij is in overtreding als hij binnenkomt zonder toestemming.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind jij dat als ik achter de voordeur - voor de inbreker gezien, dus in het huis - een kuil van 3 meter diep met allemaal stalen pinnen onderin maak dat ik dan schuldig ben als een inbreker daarin flikkert?
Nee, dat was vroeger zo, tegenwoordig werkt dat anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Het is jouw huis. Hij is in overtreding als hij binnenkomt zonder toestemming..
Helaasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat was vroeger zo, tegenwoordig werkt dat anders.
Vroeger..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas. Vroeger mocht je dieven nog een schot hagel meegeven...
Iemand is je huis binnengedrongen, dat is toch genoeg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
je mishandelt een inbreker als je zn nek breekt, maar dat kan OK worden gevonden onder noodweer e.d.
Tegenwoordig geloven we in corrigeren, niet in straffenquote:
Volgens meneer de rechter niet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand is je huis binnengedrongen, dat is toch genoeg?
Maar moet je dat wel kunnen bewijzen.. Want anders ben je de klos..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
je mishandelt een inbreker als je zn nek breekt, maar dat kan OK worden gevonden onder noodweer e.d.
Pak voor de broek geven, dat schorrie morrie!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig geloven we in corrigeren, niet in straffen.
Rechtstaat 2.0.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Bescherming van de daders, schoffering van de slachtoffers, mooi.
Je moet hem eerst vriendelijk doch dringend verzoeken je huis te verlaten, als dat niet helpt mag je in ernstige gevallen boos kijken of je stem verheffen. En meer niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand is je huis binnengedrongen, dat is toch genoeg?
He hou eens op daarmee! Je moet nu toch echt van mijn spullen afblijven hoor!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet hem eerst vriendelijk doch dringend verzoeken je huis te verlaten, als dat niet helpt mag je in ernstige gevallen boos kijken of je stem verheffen. En meer niet.
bescherming van de onaangepastenquote:
Ik vraag me af waar het is misgegaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bescherming van de onaangepasten.
Bij Paars natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het is misgegaan.
'Dat mag niet he? Hier heb je een glaasje limonade. Nu opbokken.'quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
He hou eens op daarmee! Je moet nu toch echt van mijn spullen afblijven hoor!!
Daar is de deur..
Hoezo koekje erbij..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Dat mag niet he? Hier heb je een glaasje limonade. Nu opbokken.'
Het is het paradepaardje van de PVDA, you do the mathquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het is misgegaan.
Te grof! Dat klinkt als een commando en dat is natuurlijk kwetsend voor de gevoelige inbreker-ziel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Dat mag niet he? Hier heb je een glaasje limonade. Nu opbokken.'
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is het paradepaardje van de PDVA, you do the math.
quote:
Elke dag barbecueën in het parkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn eigenlijk allemaal debielen, maar goed.
Een dictatorschap onder mijn bezielde leiding, dat zou de wereld goed doen.
Ik zou het nog niet eens zo heel erg vinden. Erger dan ons huidige 'leiderschap' kan je het toch niet doen. Zolang ik maar gratis bier krijg stem ik op je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn eigenlijk allemaal debielen, maar goed.
Een dictatorschap onder mijn bezielde leiding, dat zou de wereld goed doen.
Alle PeuRacs gedeporteerd naar Ierland.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke dag barbecueën in het park
Goedkopere concertkaartjes
Ierland is tof hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle PeuRacs gedeporteerd naar Ierland.
er is hier een winkel die hangt foto's op van verdachte situaties (staat aangeplaakt), dat vind ik ook wel krom, ik loop volgens mij ook weleens vaag rond te kijken in n winkel (of iets uitgebreid te bestuderen dat ik dan online aanschaf), want wat is een "verdachte situatie"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals dat je niet zelf foto's van dieven op internet mag gooien. 'privacyschending van de dader'. Die daders hebben alle rechten verspeeld door dingen te jatten en mensen te molesteren
Als ik ergens politie zie lopen heb ik het idee dat ik me gelijk verdacht ga gedragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er is hier een winkel die hangt foto's op van verdachte situaties (staat aangeplaakt), dat vind ik ook wel krom, ik loop volgens mij ook weleens vaag rond te kijken in n winkel (of iets uitgebreid te bestuderen dat ik dan online aanschaf), want wat is een "verdachte situatie"
Goed voor m'n ego dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef Q. het volgende:
Sommige topics...
Zou jij deze schoenen beschrijven als "donkere schoenen" ?
mja kijk bij diefstal foto's plaatsen ok, maar een verdachte situatie, wie bepaalt er wat verdacht isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ergens politie zie lopen heb ik het idee dat ik me gelijk verdacht ga gedragen
het is gewoon echt zo, men is echt te dom om te schijten. Ik dacht echt dat het een "de jeugd van tegenwoordig"achtig iets is, maar nee, het niveau is gewoon gekelderd...quote:
"Tieten".quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoi, ik heb geen zin om terug te lezen, zijn er nog belangrijke nieuwtjes?
Ik wist niet dat het mogelijk was...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon echt zo, men is echt te dom om te schijten. Ik dacht echt dat het een "de jeugd van tegenwoordig"achtig iets is, maar nee, het niveau is gewoon gekelderd...
Mwah, er waren natuurlijk altijd wel domme mensen, maar het lijkt nu echt de norm te zijnquote:
Deze begint werkelijkheid te worden:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, er waren natuurlijk altijd wel domme mensen, maar het lijkt nu echt de norm te zijn.
Ja, dat idee had ik oprecht met die film, hoe onserieus de film dan ook is, het lijkt wel of men echt steeds dommer begint te worden. En ook totaal afhankelijk van internet om iets te "weten".quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze begint werkelijkheid te worden:
http://www.imdb.com/title/tt0387808/
Denk inderdaad dat het gemak waarmee je tegenwoordig de informatie kunt ophalen (correct of niet correct) hierin een grote rol speelt. Je hoeft tegenwoordig niks meer te onthouden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik oprecht met die film, hoe onserieus de film dan ook is, het lijkt wel of men echt steeds dommer begint te worden. En ook totaal afhankelijk van internet om iets te "weten".
0900-papa?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Twijfel tegenwoordig zelfs over het telefoonnr v an m'n vader
Ja, dat ken ik ook wel, ik wist vroeger alle nummers uit mijn hoofd, nu 2, mijn prive- en mijn werknummerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Twijfel tegenwoordig zelfs over het telefoonnr v an m'n vader
En meid kan sowieso nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:
Wanneer is een meisje geen meisje meer maar een vrouw?
Ik vind dat zo lastig voor vrouwen tussen .... de 25 en 35?
Vrouw klinkt zo oud en meisje zo jong.
Dat is wel slim. Zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook wel, ik wist vroeger alle nummers uit mijn hoofd, nu 2, mijn prive- en mijn werknummer.
Maar ik ben dan wel weer iemand die elke telefoon backupped, dus ik ben niets kwijt als ie gejat is.
Ik weet nog steeds mn ICQ nummer. En het telefoonnummer van mn opa en oma die al jaren dood zijn. En nog meer zinloze nummers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook wel, ik wist vroeger alle nummers uit mijn hoofd, nu 2, mijn prive- en mijn werknummer.
Maar ik ben dan wel weer iemand die elke telefoon backupped, dus ik ben niets kwijt als ie gejat is.
Ik wil echt dit nummer houden, een nieuw nummer kan ik echt niet onthouden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
Ik weet mijn eigen nummer nu pas 2 maanden uit mijn hoofd.![]()
Mijn abo is net afgelopen en mag een nieuwe. Lekker op tijd
ja, oude nummers weet ik nog wel soms, maar ik neem echt niet meer de moeite om van iemand het nummer te onthouden nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds mn ICQ nummer. En het telefoonnummer van mn opa en oma die al jaren dood zijn. En nog meer zinloze nummers.
"Jongedame".quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:
Wanneer is een meisje geen meisje meer maar een vrouw?
Ik vind dat zo lastig voor vrouwen tussen .... de 25 en 35?
Vrouw klinkt zo oud en meisje zo jong.
Heel veel mensen weten dat niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
Ik weet mijn eigen nummer nu pas 2 maanden uit mijn hoofd.![]()
Mijn abo is net afgelopen en mag een nieuwe. Lekker op tijd
De meest zinloze nummers ken ik ook nog wel ja. Maar daar heb je zo weinig aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds mn ICQ nummer. En het telefoonnummer van mn opa en oma die al jaren dood zijn. En nog meer zinloze nummers.
Ik wil een nieuwe frisse telefoonstart denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil echt dit nummer houden, een nieuw nummer kan ik echt niet onthouden.
'grietje'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wat wel dan? Ik vind het lastig
Je wil niet meer gestoord worden door oude scharrels?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe frisse telefoonstart denk ik.
Daar heb je een fulltime baan aan hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wil niet meer gestoord worden door oude scharrels?
Daar krijg je hele gekke blikken bijquote:
Lag dat niet gewoon aan jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar krijg je hele gekke blikken bij![]()
Heb ik geprobeerd.
Lekker wijf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar goed! Ik heb dus een meisje/jongedame/vrouw leren kennen.
Zelfde sport, zelfde werkgever (andere periode), zelfde bijbaantje vroeger, zelfde kroegen/plekken
En wanneer is de eerste date? Of heb je die al gehad?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar krijg je hele gekke blikken bij![]()
Heb ik geprobeerd.
Maar goed! Ik heb dus een meisje/jongedame/vrouw leren kennen.
Zelfde sport, zelfde werkgever (andere periode), zelfde bijbaantje vroeger, zelfde kroegen/plekken
Bijna eng!
Yepquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wil niet meer gestoord worden door oude scharrels?
Ben je doof ofzo?!?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
"Psssst, meisje. Meisje. Meisje. Meisje. Hoer!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Najib!![]()
![]()
Neuken!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En wanneer is de eerste date? Of heb je die al gehad?
Gisteren samen getennist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En wanneer is de eerste date? Of heb je die al gehad?
Bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren samen getennist.
Dat is ook met harige ballen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:02 schreef Mainport het volgende:
Ik ben Komt een vrouw bij de dokter aan het kijken, gebaseerd op het boek van Kluun. Nooit van gehoord... Het gaat over een man met een reclamebureau, hij werkt nooit maar is toch heel rijk; hoe doet die man dat... vraag ik mij de hele film af. Op een gegeven moment gaat hij vreemd met Anna Drijver. Allemachtig wat heeft die een kop... ze lijkt op m'n vader. Anna Drijver, ik lees dat ze maar zeven jaar ouder is dan ik, het zit niet iedereen mee in het leven, is kunstenmaker en kan door de subsidie van de heren van de thee in een kast van een appartement wonen in hartje Amsterdam. Dat lijkt me ook wel wat! Ik word later schrijver dames en heren... prachtige film trouwens, ik ben zeer benieuwd naar het boek
Staat standaard in mijn lijst en is misschien wel mijn grootste inspiratie welke films ik moet downloaden/kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het soort topics wat je gaat lezen in de komkommertijd...
Idd wel handig topicquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat standaard in mijn lijst en is misschien wel mijn grootste inspiratie welke films ik moet downloaden/kijken
Ja ik ook wel eigenlijk.quote:
Bij My Sister's Keeper hield ik het ook niet droogquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb allebei niet gezien/gelezen, om de een of andere reden heb ik niets met Nederlandse boeken/films/muziek etc.
het is niet eens slecht, ik heb alleen altijd het idee dat er in het buitenland iets beters is gemaakt, en dat is vrijwel altijd ook zo.
Je moet ook niet in de vriezer gaan zitten he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier binnen met blauwe tenen en kippenvel
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij My Sister's Keeper hield ik het ook niet droog
Die ken ik dan gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij My Sister's Keeper hield ik het ook niet droog
In de bioscoop gezien, pasten misschien tien mensen in het zaaltje. heb twee uur lang zitten janken, duurde de hele aftiteling voor we een beetje droog waren. Meisje van de bios dat op ons wachtte lachte zich rotquote:
Hadden ze vast neit van terug!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Nou, de gameshop aangesproken op het feit dat ze al die games hebben aangenomen van een kind van 10 en hem ook 18+ games hebben verkocht, wat denken die lui wel niet..
Aangeven die handelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
Nou, de gameshop aangesproken op het feit dat ze al die games hebben aangenomen van een kind van 10 en hem ook 18+ games hebben verkocht, wat denken die lui wel niet..
Ze gaan het uitzoeken, maar wat zij hebben gedaan mag gewoon niet. Wil alles terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hadden ze vast neit van terug!![]()
Maar wat zeiden ze?
Ja, als ze niet mee gaan werken is dat het plan.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:40 schreef WokkelKardinaal het volgende:
is je kindje 10? of begrijp ik het week verkeerd?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
"straks wordt mijn zoontje een 2de Breivik stelletje terroristen!" *stampvoet en briest.
Dat flikken ze niet alleen bij kinderen van 10, dat is hun beleid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Het schijnt dus om meer dan 20 games te gaan, die ze dus voor een schijntje hebben gekocht van hem. Lekker makkelijk verdienen...
idd, je krijgt er nooit wat voor bij die zaken, ben er ook wel eens geweest, voor dat geld leg ik ze wel gewoon in de kastquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat flikken ze niet alleen bij kinderen van 10, dat is hun beleid.
Ja, dat snap ik ook wel, maar er is nogal een verschil tussen een volwassene en een kind.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat flikken ze niet alleen bij kinderen van 10, dat is hun beleid.
Ja precies. Dat was kleine man ook vaak uitgelegd, daarom mocht hij geen games verkopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, je krijgt er nooit wat voor bij die zaken, ben er ook wel eens geweest, voor dat geld leg ik ze wel gewoon in de kast.
Dan kan ik geen Lush meer kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Bouw die spelcomputer gewoon om, kosten spellen gewoon niets meer, klaar, opgelost.
Zaak doet net zo goed iets verkeerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Kind doet iets verkeerd en de zaak krijgt de schuld.
Right
Maar dat mag helemaal nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Bouw die spelcomputer gewoon om, kosten spellen gewoon niets meer, klaar, opgelost.
Het is in Nederland verboden om zulke games aan minderjarigen te verkopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Kind doet iets verkeerd en de zaak krijgt de schuld.
Right
Dat verband zie ik even nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik geen Lush meer kopen
Hangt er nogal vanaf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaak doet net zo goed iets verkeerd.
Jij Nederlanderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Iemand ervaring met eReaders?
ben op zoek naar een relatief goedkope (onder de 100 euro) die wel het liefst vet relaxed is![]()
Klopt, maar ik log gewoon uit als ik klaar ben met FOK!quote:
Het gaat om de spellen die hij meegekregen heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt er nogal vanaf.
Als 10 jarige met 20 games tegelijk aankomt zou je daar nog over in discussie kunnen gaan.
Die win je misschien zelfs wel.
Als hij dat sneaky heeft gedaan door er 1,2,3 per keer te doen lijkt mij dat typisch een handeling wat je een kind van 10 kan toevertrouwen. Het is niet zo dat hij een auto komt aanschaffen of een fiets van 1200 euro.
Dus dan wil je niet alles terug maar dat spel weer inleveren en de waarde er van terug hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is in Nederland verboden om zulke games aan minderjarigen te verkopen.
Stomme regel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is in Nederland verboden om zulke games aan minderjarigen te verkopen.
Nou hij heeft er flink wat tegelijk ingeruild. Dus als ze een beetje nadenken hadden ze dat al vreemd kunnen vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt er nogal vanaf.
Als 10 jarige met 20 games tegelijk aankomt zou je daar nog over in discussie kunnen gaan.
Die win je misschien zelfs wel.
Als hij dat sneaky heeft gedaan door er 1,2,3 per keer te doen lijkt mij dat typisch een handeling wat je een kind van 10 kan toevertrouwen. Het is niet zo dat hij een auto komt aanschaffen of een fiets van 1200 euro.
Volgens mij wil ze gewoon door Y haar gelijk halen op X en zo werkt dat niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om de spellen die hij meegekregen heeft.
Volgens mij niet... Maar ik kan het ook mis hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze gewoon door Y haar gelijk halen op X en zo werkt dat niet helemaal.
De spellen inleveren is in de basis iets wat je een 10 jarige kan toevertrouwen lijkt mij.
Tenzij hij met een hele container aan komt zetten, etc etc
En een winkel mag dat inderdaad niet meegeven als het spellen zijn die niet voor zijn leeftijd zijn.
Maar wel een ander probleem.
Nee hoor. Ik vind het gewoon vreemd dat hij zonder problemen een hele stapel games kan ruilen, zonder dat er vraagtekens bij gezet worden. Maar ik zeg niet dat ze daarmee strafbaar waren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze gewoon door Y haar gelijk halen op X en zo werkt dat niet helemaal.
De spellen inleveren is in de basis iets wat je een 10 jarige kan toevertrouwen lijkt mij.
Tenzij hij met een hele container aan komt zetten, etc etc
En een winkel mag dat inderdaad niet meegeven als het spellen zijn die niet voor zijn leeftijd zijn.
Maar wel een ander probleem.
Sorry, de accu zijn enkelband was leegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Waarom krijgt die koter uberhaupt de kans om met dat soort spullen de hort op te gaan eigenlijk? Nu waren het spellen, morgen je GSM....
Let dan ook eens wat beter opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, de accu zijn enkelband was leeg
Daarom ben ik gewoon nog steeds groot fan van de ouderwetse kettingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, de accu zijn enkelband was leeg
Of gewoon zeggen dat ie thuis moet blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom ben ik gewoon nog steeds groot fan van de ouderwetse ketting
Ik koop nog steeds netjes mijn games origineelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als e rgeen nieuwe games worden verkocht verdien ik minder geld
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik koop nog steeds netjes mijn games origineel
Ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het gewoon vreemd dat hij zonder problemen een hele stapel games kan ruilen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |