SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rood met grijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tenzij de ts als basketball coach aan de slag gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:28 schreef remlof het volgende:
Nee. Ik denk trouwens sowieso niet dat ze sportschoenen op prijs stellen.
Daar hebben ze FOK! voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:29 schreef Q. het volgende:
Kunnen mensen tegenwoordig niet meer zelf nadenken?
Blijkbaar niet, anders zou hij dit topic niet hebben geopend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:35 schreef A-mineur het volgende:
Dude, je snapt toch zelf ook wel dat dit geen donkere schoenen zijn. Die dingen zijn voor meer dan de helft wit.
Ik zou het graag willen vertellen, maar ik mag niet jokken van mijn mama...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit kan niet echt zijn, ajb vertel met dat dit soort mensen niet echt bestaan?.
Ik werk in de horeca als bediening. Ik heb wel donkere schoenen, maar deze lopen 10x lekkerderquote:
dat meen je niet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:51 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca als bediening. Ik heb wel donkere schoenen, maar deze lopen 10x lekkerder
jawel hoor en t worden er steeds meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit kan niet echt zijn, ajb vertel met dat dit soort mensen niet echt bestaan?.
Maar het gaat goed met Nederland als kenniseconomie hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawel hoor en t worden er steeds meer
Echt. Serieus. Vertel me dat je een troll bent. Please.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:51 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca als bediening. Ik heb wel donkere schoenen, maar deze lopen 10x lekkerder
Dan zou ik sowieso niet je nieuwste schoenen aandoen. iets met dingen die vallen over je broek, schoenen etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:51 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |