Ja sorry, mijn fout.. Kwam een collega die moest ik ff helpen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:34 schreef Godtje het volgende:
En hoe fucking lastig is het om een topic te openen.
Wordt je betaald om te werken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn fout.. Kwam een collega die moest ik ff helpen.
Zal het onthouden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wordt je betaald om te werken?Nee he!
![]()
FOK! heeft altijd voorrang.
Boehoehoequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:44 schreef Spijker83 het volgende:
Hoe weet je wat voor type ik ben?
You don't know me..
Dan zal dat wel zo zijn hè? Ze zeggen het niet voor niets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:51 schreef Spijker83 het volgende:
Hebben jullie ook ervaringen met roddels van eventuele nieuwe partners?
Bij mij doen ze net alsof ik bijna elke maand weer een ander heb...
Neuken is niet zijn ding.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
En wat vind je dat gerucht toch erg
"Jaaaaaa, die Spijker83 is me toch een playert, nu zat ie Trudie van de repro weer te palen in het printerhok."quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Als in roddels die nieuwe partners vertellen of die je vrienden tegen/over nieuwe partners ofz wat!?
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Als in roddels die nieuwe partners vertellen of die je vrienden tegen/over nieuwe partners ofz wat!?
Nou ja kan er nu nog wel om lachen.. Maar je kunt er wel een naam door krijgen, denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
En wat vind je dat gerucht toch erg
Leuke vrienden heb jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..
Haha Trudie..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
"Jaaaaaa, die Spijker83 is me toch een playert, nu zat ie Trudie van de repro weer te palen in het printerhok."
Deze roddel kwam het door de moeder van mijn buurvrouw.. Die vrouw aan een van mijn vriendinnen waar ik was tijdens het dorpsfeest.. Want de buurvrouw had me niet gezien..quote:
Wat Q zegt.. wat zijn dat voor vrienden. Wat is de lol om dat te doen . Want blijkbaar achter je rug om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
Vrienden die roddels over jou en een willekeurig persoon lopen te verspreiden..
Hebben jullie gelijk in.. Wordt gewoon snel een conclusie getrokken en dat gaat weer de ronde bij de club..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat Q zegt.. wat zijn dat voor vrienden. Wat is de lol om dat te doen . Want blijkbaar achter je rug om.
Woon je in Harskamp ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Deze roddel kwam het door de moeder van mijn buurvrouw.. Die vrouw aan een van mijn vriendinnen waar ik was tijdens het dorpsfeest.. Want de buurvrouw had me niet gezien..
"Dorpsfeest"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hebben jullie gelijk in.. Wordt gewoon snel een conclusie getrokken en dat gaat weer de ronde bij de club..
Barneveld heeft wel twee stations ja, da's te groot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Te groot, volgens mij is dat zo'n dorp met 15 inwoners.
En 80 kerken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Barneveld heeft wel twee stations ja, da's te groot.
Da bin heul leuk joah! Da snappuh jullie staadslui nie!quote:
Schat.. er is wel veeeel en veeeeel bierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
Maar dan snap ik het wel, als ik daar zou wonen zou ik ook gaan roddelen uit verveling, wat een saai kutdorp is dat zeg.
Dat moet ook wel om dat stinkdorp te kunnen overleven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat.. er is wel veeeel en veeeeel bier
Precies..quote:
Sowieso in Twentequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat.. er is wel veeeel en veeeeel bier
Waar in de buurt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:13 schreef Monopoly het volgende:
Dorpsfeesten zijn altijd lachen!
Deze zomer er weer 3 aandoen
Hasselt ( naast Zwolle )quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Waar in de buurt?
Bij ons ook nog twee zomerfeesten in de buurt.. Eind augustus en begin september..
Delden is ook officieel een stad, maar ja met 8000 inwoners kun je daar beter niet over beginnen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hasselt ( naast Zwolle )
Hoorn ( al is dat eigenlijk een stad, maarja, whateverLappendag )
En die 3e is ergens in Friesland, maar weet niet meer welke dat was
Nee elk jaar weer in de marketinggril van de drankindustrie trappen en dus van rose naar mojito naar jillz naar rosebier naar prosecco elk jaar, omdat het hip is, dat is lekker!quote:
Eens!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee elk jaar weer in de marketinggril van de drankindustrie trappen en dus van rose naar mojito naar jillz naar rosebier naar prosecco elk jaar, omdat het hip is, dat is lekker!.
Bier is bier, tijdloos en gewoon geniaal.
Die zooi drink ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee elk jaar weer in de marketinggril van de drankindustrie trappen en dus van rose naar mojito naar jillz naar rosebier naar prosecco elk jaar, omdat het hip is, dat is lekker!.
Bier is bier, tijdloos en gewoon geniaal.
Dan ben je gewoon aan saaie mutsquote:
Dus hij heeft weer neiuwe spelletjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag begon hier weer leuk, met de ontdekking dat kleine man stiekem heel vaak naar de gameshop in de stad is geweest (hij mag sowieso al niet zomaar alleen naar de stad fietsen) en een hele lading games heeft ingeruild. Dat die winkel dat ook zomaar doet, bij een kind van 10..![]()
Het verhaal begon met 2 games, maar het blijken er wel minstens 20 te zijn..
Pffff
Gelukkig is hij niet onder een tractor gekomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag begon hier weer leuk, met de ontdekking dat kleine man stiekem heel vaak naar de gameshop in de stad is geweest (hij mag sowieso al niet zomaar alleen naar de stad fietsen) en een hele lading games heeft ingeruild. Dat die winkel dat ook zomaar doet, bij een kind van 10..![]()
Pffff
Inderdaad niet zo leuk om te ontdekken, maar je moet toegeven hij is wel creatief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen![]()
Pffff
Nou, het bedrog kwam uit door een tegoedbon van 32 euro. Wilde hij me eerst wijs maken dat hij die vorig jaar al had gekregen voor zijn verjaardag.. Helaas voor hem staat de datum op de bon... Oops.. Fijn stevig kruisverhoor op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus hij heeft weer neiuwe spelletjesof een gewoon geld
en geen niet leuke spelletjes meer
Hij heeft hele series van zijn vader incompleet gemaakt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
en 20 games die niet leuk zijn.. hoezo verwend
quote:
Schande zelfs. 20 niet leuke games.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
en 20 games die niet leuk zijn.. hoezo verwend
Crackquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Of natuurlijk gewoon wiet, dat kan ook nog.
Van 20 games kan je wel 6 gram coke halen, dat is een mooie voorraad als je 10 bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Of natuurlijk gewoon wiet, dat kan ook nog.
Had zijn vader hem maar beter moeten opvoeden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft hele series van zijn vader incompleet gemaakt...
Hmm, zou wel zijn plofkopje verklaren...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van 20 games kan je wel 6 gram coke halen, dat is een mooie voorraad als je 10 bent.
Ik deed daar wel 5 weken mee toendertijd
Die dan weer net niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had zijn vader hem maar beter moeten opvoeden.
En een volwassen kerel die de SIMS speelt verdiend ook niet beter.
en dan doet dat kind er zelf wat aan is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
Schande zelfs. 20 niet leuke games.
Ik zou zeggen kindermishandeling, die moet uit huis geplaatst worden.
Die ouders kunnen geeneens voorzien in basisbehoeftes.
Daar issie nog te jong voor manquote:
En je hoeft niet meer bang te zijn dat hij iemand zwanger maakt per ongeluk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, zou wel zijn plofkopje verklaren...
Thank godt for small favorsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je hoeft niet meer bang te zijn dat hij iemand zwanger maakt per ongeluk.
Je ziet aan mono dat je piemel niet meer werkt van al die troep.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
it's funny, because it's truequote:
I knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon aan saaie muts.
Whehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
We?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Woei.. om half 3 ben ik thuis en gaan we mooi het zonnetje opzoeken
Cue en Spijker83. Je hebt de roddels toch wel gehoord op het dorpsfeest? Of was je daar weer te druk bezig met Miep van de Kruutweg?quote:
Echt alles lijkt boeiend op dit moment he?quote:
Bloody komkommertijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt alles lijkt boeiend op dit moment he?.
Het is niet echt heel spannend op het moment neequote:
Tieten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Wie missen we hier dan om wat leven in de brouwerij te brengen?
Ik zou er bijna van gaan werken, ware het niet dat het werkaanbod ook niet je van het is momenteel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet echt heel spannend op het moment nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |