again, for the ones interestedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Ah nice echt super vet filmpje. Van mijn staan er 2 exits op. En de kontlanding van Druid
Mijn exit
[ afbeelding ]
2e denkik. Dan besef je pas waar de fuck je eigenlijk mee bezig bent XD. Neuh heb eigenlijk geen last gehad van angst. Meer dat het gewoon niet zo natuurlijk aanvoeld om je benen uit een vliegtuig te steken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
@Hoogvlieger. Welke was enger. De eerste of tweede sprong?
Ik denk dat het nog minder natuurlijk voelt om je pik uit een vliegtuig te steken ..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
2e denkik. Dan besef je pas waar de fuck je eigenlijk mee bezig bent XD. Neuh heb eigenlijk geen last gehad van angst. Meer dat het gewoon niet zo natuurlijk aanvoeld om je benen uit een vliegtuig te steken.
Denk dat het natuurlijker voelt om je pik aan een stewardess te laten zien dan om uit een vliegtuig te springen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog minder natuurlijk voelt om je pik uit een vliegtuig te steken ..
Mooie foto btw! Trots op je![]()
Ook al FF of nog allemaal SL?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
Bij mij was het ook de tweede. Bij de eerste wist ik totaal niet wat ik kon verwachten. Bij de tweede juist wel, en kon ik dus vooraf bedenken wat ik aan het doen was.
Maar alles went. Ik heb nu 38 sprongen in het boekje staan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog minder natuurlijk voelt om je pik uit een vliegtuig te steken ..
Mooie foto btw! Trots op je![]()
Hm, denk het wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Denk dat het natuurlijker voelt om je pik aan een stewardess te laten zien dan om uit een vliegtuig te springen.
Beiden. Idem voor T10 en matras.quote:
Doe ook maar ff dit boek kopen. http://www.amazon.com/Gun-C-J-Chivers/dp/0743270762quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef Nibb-it het volgende:
Hm, ik zoek een boek maar hij is uit druk, even op marktplaats kijken dan maar.
Wij hadden ook een paar keer een echte weekend warrior die op 2k met bol sprong. Had zelfs de camo slierten op zn helm zitten.quote:
Ziet er goed uit, thanks for the tip.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Doe ook maar ff dit boek kopen. http://www.amazon.com/Gun-C-J-Chivers/dp/0743270762
Absolute aanrader.
Vergelijk je mij nu met zo'n pipo!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wij hadden ook een paar keer een echte weekend warrior die op 2k met bol sprong. Had zelfs de camo slierten op zn helm zitten.
Zeg ik dat dan. Zou niet durven natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met zo'n pipo!?
Dan is het goed. Anders hadden we binnenkort even een hartig woordje moet spreken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan. Zou niet durven natuurlijk![]()
Meld alleen ff dat wij een weekend warrior hadden.![]()
Zullen we zoiso wel ff doen komend weekend. Onder het genot van een glas whiskey en een sigaar uiteraard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Anders hadden we binnenkort even een hartig woordje moet Spreken.
Ik zie er naar uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zullen we zoiso wel ff doen komend weekend. Onder het genot van een glas whiskey en een sigaar uiteraard.
Idem.quote:
Ik!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Nibb-it het volgende:
Nederlandse vuurwapens, landmacht en luchtvaartafdeling, door G. de Vries en B.J. Martens (1993)
Wie o wie heeft dit boek toevallig in de kast staan of op zolder liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het even gemist, waarom heb jij gesprongen? Jij deed toch Natres tegenwoordig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
2e denkik. Dan besef je pas waar de fuck je eigenlijk mee bezig bent XD. Neuh heb eigenlijk geen last gehad van angst. Meer dat het gewoon niet zo natuurlijk aanvoeld om je benen uit een vliegtuig te steken.
Jawel, je kan je aanmelden voor staticline met een groep ofzo. Eerst moet je medisch gekeurd worden daarna krijg je theorie en dan maak je 5 sprongen op 1 dag ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:09 schreef Sloggi het volgende:
Ik neem aan dat ze een Natresser niet zomaar laten springen.
Was bij mij de keer dat ik eerste was van de stick. Dan sta je bij green on go al een tijdje de diepte in te kijken. In de andere gevallen is het gewoon een kwestie van dom met het treintje meelopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een burger paracentrum dus iedereen kan daar springen, als militair krijg je enkel wat korting.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:09 schreef Sloggi het volgende:
Ik neem aan dat ze een Natresser niet zomaar laten springen.
Kardoes ( springlading ) is om projectielen ver weg te kunnen schieten, mortieren zijn voor korte afstand, terwijl houwitsers wel zo'n 25 km ver schieten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Hebben zij bij de mortieren eigenlijk nog wel kartoeses nodig of sluiten die granaten al goed genoeg af voor gemiddelde splash afstand?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
again, for the ones interested
Meneertje ongeduldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:52 schreef Erasmo het volgende:
01.08.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
01.08.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.08.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.08.2011:
Chauffeur is onderweg
Schiet nou op, ik wil boodschappen doen
Ik ken TNT cq PostNL wel een beetje,werk er zelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Snelkookpan
[..]
Ik heb wel meer te doen vandaag
Ik had niet door dat het een 'burgersprong' was. Hoe dan ook: erg gaaf, ik wil ook nog wel eens springen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:28 schreef Druid het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een burger paracentrum dus iedereen kan daar springen, als militair krijg je enkel wat korting.
@Cobra4: 2e vond ik ook het lastigst, 1e was vooral een groot wtf moment
Maar waarom zou iemand van de NatRes niet militair mogen springen dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het een 'burgersprong' was. Hoe dan ook: erg gaaf, ik wil ook nog wel eens springen.
Dus ik hoef niet om 1400 aanwezig te zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Net gebeld door de team-chef, ben morgen een dagje vrij omdat ik zaterdag ingezet ga worden
Wat voegt het toe? Het lijkt me zonde van het geld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar waarom zou iemand van de NatRes niet militair mogen springen dan?
Als er plek is is het toch geen probleem wie er springt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat voegt het toe? Het lijkt me zonde van het geld.
Dan ben ik al thuisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet om 1400 aanwezig te zijn?
Ok, dat plan gaat dus door.quote:
Blijkbaar niet. Mij lijkt het logischer om mensen te laten springen waarvan de kans dat ze ooit een operationele sprong moeten maken het grootst is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er plek is is het toch geen probleem wie er springt?
Yepquote:
Dat is dan ook de bedoeling. Maar als er mensen uitvallen zie ik het probleem niet als iemand van de NatRes of GLR dat gat vult.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Mij lijkt het logischer om mensen te laten springen waarvan de kans dat ze ooit een operationele sprong moeten maken het grootst is.
Juistem, altijd. Een lege plek kost ook geld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef Sloggi het volgende:
Daar heb je ook weer gelijk in, hoewel het natuurlijk altijd geld kost.
Dat is een internationale competitie/oefening, geen GVAquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef hoogvlieger het volgende:
De Cambrian Patrol lijkt me ook wel wat. Schijnt alleen echt knijter zwaar te zijn.
Doe dan de voormalige Schotland Expeditie van de AVRM: heet nu Long Distance Walk. 7 dagen zelfvoorzienend de bergen in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef hoogvlieger het volgende:
De Cambrian Patrol lijkt me ook wel wat. Schijnt alleen echt knijter zwaar te zijn.
En in een shed zeker 7 dagen whisky drinken en dan naar beneden strompelen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe dan de voormalige Schotland Expeditie van de AVRM: heet nu Long Distance Walk. 7 dagen zelfvoorzienend de bergen in.
Dan heb je dus geen flauw idee hoe het er aan toe gaat. 30% uitvallers is normaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En in een shed zeker 7 dagen whisky drinken en dan naar beneden strompelen?
Is dat alles?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen flauw idee hoe het er aan toe gaat. 30% uitvallers is normaal.
Het is 7 dagen lopen met alle benodigdheden op de rug. Geen tussentijdse bevoorrading. Af te leggen afstand door de bergen is ongeveer 160 km.
quote:
Al een aantal ex LMBers daar gezien. Allen liepen te mopperen dat dit zwaarder was dan hun eindoefening.quote:
Heb het nooit gelopen dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al een aantal ex LMBers daar gezien. Allen liepen te mopperen dat dit zwaarder was dan hun eindoefening.
Ik zat niet eens aan Rave te denken, waar zie je me voor aan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
En voor je een snauw richting Rave geeft; ook wat ex-Mariniers, maar die volbrachten het wel.
Duh!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat niet eens aan Rave te denken, waar zie je me voor aan?
Van t 50e waren we met zn vieren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef slashdev het volgende:
Nice work @ druid & hoogvlieger! verders nog volk mee van 50?
ps
lol @ googeladds
Misschien is het wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb het nooit gelopen dus ik weet het niet.
Te voet???quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb je dus geen flauw idee hoe het er aan toe gaat. 30% uitvallers is normaal.
Het is 7 dagen lopen met alle benodigdheden op de rug. Geen tussentijdse bevoorrading. Af te leggen afstand door de bergen is ongeveer 160 km.
Correct. Ik ben dan ook alleen als cdt ondersteuning meegeweest.quote:
Met mijn gekneusde rib?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien is het wel iets voor jou.![]()
7 dagen back to basic en bikkelen.
Ah okee... Ik begon me al een beetje ongerust te maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Ik ben dan ook alleen als cdt ondersteuning meegeweest.met een Transit.
Ja.quote:
Als het moet, dan moet het. Maar nu ff liever niet.quote:
Dan ga je maar trainen voor de 2012 editie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het moet, dan moet het. Maar nu ff liever niet.
Hoeveel whisky moet je kunnen drinken om daar als C-begeleiding mee te mogen doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga je maar trainen voor de 2012 editie.
20 literquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeveel whisky moet je kunnen drinken om daar als C-begeleiding mee te mogen doen?
Minimaal een liter per dagdeel. En dan nog operationeel inzetbaar zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeveel whisky moet je kunnen drinken om daar als C-begeleiding mee te mogen doen?
Kan via peoplesoft. Als je maar voldoende ZZT geregistreerd hebt staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:12 schreef AchJa het volgende:
Ah, kolfje naar mijn hand dus. Wanneer en waar is de inschrijving?
ZZF bedoel je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan via peoplesoft. Als je maar voldoende ZZT geregistreerd hebt staan.
Nee.quote:
Ah... Ik dacht dat je serieus was ivm "Peoplesoft"...quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah... Ik dacht dat je serieus was ivm "Peoplesoft"...![]()
Ik vat hem...
Truste maar weer! Ik ga het ook niet te laat maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu ga ik maffen. Komende nacht weer dienst.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu ga ik maffen. Komende nacht weer dienst.
Nee... KMar =>Koffiedrinkers => Mannen => Bikkels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Politie agenten => Kmar => Theedrinkers => Homo's => Mietjes...
Nee. Grootvoet ^^quote:
pffquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:35 schreef AchJa het volgende:
Chief Sitting Bull.
Maar dat was een Sioux, Winnetou was een Apache.
Ik ben om kwart over vijf de stad maar in gegaan, en natuurlijk kwam ie net op dat momentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken TNT cq PostNL wel een beetje,werk er zelf![]()
Pin je niet té veel vast op wat die track and trace site zegt. Het is wellicht reeds gesorteerd in sorteercentrum (Nieuwegein), maar dan moeten die pakketten nog naar de vestigingen gebracht worden. Dus ja, de chauffeur is onderweg, naar die vestiging wel te verstaan
Kan dus goed zijn als je pech hebt dat het pas morgen komt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben om kwart over vijf de stad maar in gegaan, en natuurlijk kwam ie net op dat moment
Bij de buren afgeleverd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maar ik heb hem nu, mijn prachtige nieuwe snelkookpan
Leuk dingetjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup die kwamen net thuis.
Kijk dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Wil je een piemel in die smiley ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil je een piemel in die smiley ofzo?
[..]
[..]
lolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:59 schreef Nibb-it het volgende:
Kosovo stuurt aan op oorlog Potentieel kuttopic
Heb je die gekocht?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
Letterlijk van een oud vrouwtje geweest, broodkruimels en sigarettenas zaten er nog in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijgeschreven bij het onderdeel Opkomst met spoed:
"'t Onderdeel in Oorlogstijd:
41 Regiment Infanterie. Staf.
Hoofd I Gymnastiekgebouw Kalkhoven Gorkem."
Wat heb jij met de Wielrijders dan?quote:
Ben verzamelaar van dat spul, vooroorlogse voorschriftjes, hoofddeksels dat soort gein.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb jij met de Wielrijders dan?
Dat weet ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben verzamelaar van dat spul, vooroorlogse voorschriftjes, hoofddeksels dat soort gein.
Dit boekje maakt deel uit van een soort 'basisserie', dit is de enige die ik nog zocht daarvan. Zijn uitstekende naslagwerkjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar waarom jaag je jaren achter dat boekje van de Wielrijders aan?
Dan feliciteer ik je met de verwerving.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dit boekje maakt deel uit van een soort 'basisserie', dit is de enige die ik nog zocht daarvan. Zijn uitstekende naslagwerkjes![]()
Hier staat dat basislijstje: Nederlandse leger in de Tweede Wereldoorlog #2
Ik ga zo een uurtje sportschool doen (ja dat is voor mij al heel veel!)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga ff een rondje hardlopen, ltrz
Tevens, hallo
Sucker punch is pas een goeie filmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:03 schreef Lotusss het volgende:
The International is eigenlijk best wel een goede film!
Zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:03 schreef Lotusss het volgende:
The International is eigenlijk best wel een goede film!
Ik postte het net in het DEF nieuwstopicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef AchJa het volgende:
Woensdag 03 augustus 2011.
Nieuwsuur op Ned 2
Aanvang 22:00 uur.
T. Karremans is de beschuldgingen zat en geeft een interview.
http://nieuwsuur.nl/onder(...)voor-zijn-leven.html
Dank je AchJa. Dat gaan we hier zeker kijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef AchJa het volgende:
Woensdag 03 augustus 2011.
Nieuwsuur op Ned 2
Aanvang 22:00 uur.
T. Karremans is de beschuldgingen zat en geeft een interview.
http://nieuwsuur.nl/onder(...)voor-zijn-leven.html
Zag het ja... Jij was maar liefst 18 seconden eerder!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik postte het net in het DEF nieuwstopic
1 tip. Ga proberen te kijken welke DHL chauff er in de buurt rijd. Elke DHL chauff heeft zijn eigen wijk. Idem met TNT/Express.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef demspec het volgende:
Vorige week zonnebrilletje aan laten meten. Moest besteld worden bij de leverancier, dus de opticien zou het naar me opsturen. Nu heeft de opticien de bril vorige week al aan DHL meegegeven, maar DHL beweert het pakket nog niet in ontvangst genomen te hebben.
Er loopt nu dus waarschijnlijk een koerier met een nieuwe oakley op zijn wrat.
Nee, het punt is juist dat het nog niet eens bij DHL zou zijn. Met de tracing code weten ze me alleen te vertellen dat de opticien het pakket heeft aangemeld, maar dat het pakket zelf nog niet bij DHL is. Dat is op zich weer vreemd omdat de opticien het donderdag wel degelijk aan de koerier heeft meegegeven (ik heb meer vertrouwen in de opticien dan dhl) Nu zou DHL dus gaan uitzoeken waar het is gebleven, maar dat gaat weer een eeuwigheid duren natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 tip. Ga proberen te kijken welke DHL chauff er in de buurt rijd. Elke DHL chauff heeft zijn eigen wijk. Idem met TNT/Express.
Niks geen briefje in de bus dat ze het bij de buren hebben afgeleverd oid´s![]()
Het is zwaar kut, maar indien jij kunt aantonen dat er niks geleverd is, klaag DHL aan.
Vreemde gang van zaken als je het mij zegtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:35 schreef demspec het volgende:
[..]
Nee, het punt is juist dat het nog niet eens bij DHL zou zijn. Met de tracing code weten ze me alleen te vertellen dat de opticien het pakket heeft aangemeld, maar dat het pakket zelf nog niet bij DHL is. Dat is op zich weer vreemd omdat de opticien het donderdag wel degelijk aan de koerier heeft meegegeven (ik heb meer vertrouwen in de opticien dan dhl) Nu zou DHL dus gaan uitzoeken waar het is gebleven, maar dat gaat weer een eeuwigheid duren natuurlijk.
Is dan waarschijnlijk (on)bewust niet ingescand door de chauffeur die het op heeft gehaald?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken als je het mij zegt
Normaal is de procedure: Aanbieder biedt product aan aan DHL, komt in systeem, gaat naar planning, en uiteindelijk krijgt een chauff opdracht dat op te halen (kan anders zijn indien de aanbieder z'n bestelde producten zelf naar een DHL center brengt).
Dus tussen deze fases moet iets mis zijn gegaan.
Dat is alleen maar logisch als er geen extra verpakking omheen zit. Regelmatig zijn paketten die een opticien verstuurt lensenvloeistof of dat soort verbruiksartikelen. Maar de koerier is dus in de winkel geweest en dat is op de beveiligingscamera te zien volgens de opticien. Als het pakketje dan "niet opgehaald" zou zijn is dat een duidelijke zaak. Waarschijnlijk liggen de zaken voor DHL weer niet zo envoudig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:00 schreef Esses het volgende:
DHL Chauf ziet dat het om een opticienpakket gaat. Denkt, mooie bril misschien. Haalt 'm open. Heeft hem op zijn wrat.
Is verplicht dat idd in te scannen. Zit nl. een streepjes code op. Dat MOET die chauff scannen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:54 schreef demspec het volgende:
[..]
Is dan waarschijnlijk (on)bewust niet ingescand door de chauffeur die het op heeft gehaald?
Ja, dat lijkt me ook niet meer dan logisch, maar ergens is er dus toch wat fout gegaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is verplicht dat idd in te scannen. Zit nl. een streepjes code op. Dat MOET die chauff scannen.
Ik zou zelf eens langsgaan bij die betreffende opticién en vragen wat de procedure is mbt zendingen via DHL.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef demspec het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook niet meer dan logisch, maar ergens is er dus toch wat fout gegaan.
Heb al telefonisch contact gehad. De opticien in kwestie zit hier 3kwartier vandaan, dus even op en neer rijden zie ik niet echt zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zou zelf eens langsgaan bij die betreffende opticién en vragen wat de procedure is mbt zendingen via DHL.
Vaak worden waardevolle zendingen in een "discrete" verpakking verstuurd. Was dat het geval?
Laat je goed informeren, want ik heb het idee dat die chauff gewoon diefstal heeft gepleegd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:21 schreef demspec het volgende:
[..]
Heb al telefonisch contact gehad. De opticien in kwestie zit hier 3kwartier vandaan, dus even op en neer rijden zie ik niet echt zitten.
Dat komt dan vanzelf wel uit. Lijkt me niet moeilijk te achterhalen wie dat geweest is. Zeker met de camerabeelden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat je goed informeren, want ik heb het idee dat die chauff gewoon diefstal heeft gepleegd.
Daarom. Dus ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:24 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat komt dan vanzelf wel uit. Lijkt me niet moeilijk te achterhalen wie dat geweest is. Zeker met de camerabeelden.
Dankje. Ik hoop het ook anders heb ik straks voorlopig niks meer aan m'n nieuwe brilletjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom. Dus ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.
Wat voor Oakley?. Paar weken terug zelf een Oakley Canteen gekocht en vind dat ding echt super.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef demspec het volgende:
Vorige week zonnebrilletje aan laten meten. Moest besteld worden bij de leverancier, dus de opticien zou het naar me opsturen. Nu heeft de opticien de bril vorige week al aan DHL meegegeven, maar DHL beweert het pakket nog niet in ontvangst genomen te hebben.
Er loopt nu dus waarschijnlijk een koerier met een nieuwe oakley op zijn wrat.
Custom flak jacket xlj, gepolariseerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat voor Oakley?. Paar weken terug zelf een Oakley Canteen gekocht en vind dat ding echt super.
Laatst in het vliegtuig gezien. Vond er geen moer aan. Enige troost was dat die kippetjes er nog wel leuk uit zagen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef AchJa het volgende:
Ik zit nu Sucker Punch te kijken... wat een verkrachting van muziek...
Ja vond die ook een beetje jammer, dat nummer van Bjork daarentegen is geniaal. En de film is ook goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef AchJa het volgende:
Ik zit nu Sucker Punch te kijken... wat een verkrachting van muziek...
Zit er middenin...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Nibb-it het volgende:
karremans is verwijten zat. Sommige reacties daar...
Idem, ik ga me niet meer druk maken over zulke broekventjes.quote:
Die thumbnail is al verdacht stil...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, ik ga me niet meer druk maken over zulke broekventjes.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die thumbnail is al verdacht stil...
Daarom, zoals al eerder gezegd, The International, is een vermakelijke film, en nog verdomd goed bij de realiteit mbt het bankwezen en de wapen-industrie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef AchJa het volgende:
Overigens, die opgehemelde film Sucker Punch... wat een boud film...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef AchJa het volgende:
Overigens, die opgehemelde film Sucker Punch... wat een boud film...
Er zijn een hoop films die ik schijnbaar niet begrijp, maar "Sucker Punch" is imo te dom voor woorden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik vond hem goed, zo goed dat ik hem nu nog een keer ga kijken
Waarom begrijp ik bv the Thirtheent floor wel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef m.k het volgende:
Uit die comment lees ik af dat je de film idd niet begrepen hebt, maakt verder niet uit
Ja, dat heb ik gezien, maar het kon mij niet echt boeien. Ik zag ook het verband niet zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef m.k het volgende:
Nja je zegt dat als je dan toch een time travel fantasy film wilt maken.
het heeft weinig met time travel te maken. het heeft meer te maken met wat er aan het begin en einde van de film gezegd word. Los daarvan zit er een hoop awesomeness in.
Dat is natuurlijk primaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien, maar het kon mij niet echt boeien. Ik zag ook het verband niet zo.
Ik zie geen smiley oid dus je probeert lekker iemand af te zeiken...quote:Lotusss schreef op dinsdag 2 augustus 2011 om 23:26 uur
Dank u, bijna vergeten.quote:
Kap nou eens met die hyves-emoticonsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik zie geen smiley oid dus je probeert lekker iemand af te zeiken...[ afbeelding ]
Ik neem aan dat jij tekort aan piemol komt als je er zo prat opgaat?[ afbeelding ]
???..... Klopt, die keken NET in de andere richting.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:45 schreef Clan het volgende:
Weinig nieuws van Karremans' kant.
Die mogelijke rechtzaak zou ik niet bang voor zijn, oorlogsmisdaden en genocide zijn niet begaan onder verantwoordelijkheid van Dutchbat of door Dutchbat.
Probeer spotify eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
fuck ik kan geen nieuwe films en muziek meer downloaden. Al mn hdd's zitten vol
Neen, maar is wel extreem irritant met al die reclame erdoorheen. Je kan ook grooveshark kijken (website). Of een samsung F3 1TB kopen, niet echt duur.quote:
Is dat sata 600 al een beetje boeiend? Heb het verder niet op mn mobo zitten maar zat er wel aan te denken zo'n pci kaartje voor usb en sata 6 te kopen. Of merk je het dan alsnog niet als je geen SSD hebt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Neen, maar is wel extreem irritant met al die reclame erdoorheen. Je kan ook grooveshark kijken (website). Of een samsung F3 1TB kopen, niet echt duur.
Say whutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:57 schreef Druid het volgende:
Er is voor zover ik op de hoogte ben geen consumer hard disk die sata 6 weet te satureren
Heeft vrijwel geen nut. ik zou gewoon lekker alleen kijken naar welke HDD/SSD je gaat aanschaffen. want zoals Druid al zegt, er is bijna niks dat sata 6 ondersteund en daarbij is het de moeite niet waard aangezien een SSD toch al razende razende snel is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is dat sata 600 al een beetje boeiend? Heb het verder niet op mn mobo zitten maar zat er wel aan te denken zo'n pci kaartje voor usb en sata 6 te kopen. Of merk je het dan alsnog niet als je geen SSD hebt?
Filmpjes over de koudweer training van Rave?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat krijg je als de kou en isolement je tussen de oren gaat zitten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Filmpjes over de koudweer training van Rave?
Dat is niet waar, nieuwe SSDs halen 500+ MB/sec, dat is sata 6 terrein.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Heeft vrijwel geen nut. ik zou gewoon lekker alleen kijken naar welke HDD/SSD je gaat aanschaffen. want zoals Druid al zegt, er is bijna niks dat sata 6 ondersteund en daarbij is het de moeite niet waard aangezien een SSD toch al razende razende snel is.
Klopt, en aan welke prijs zit je dan te denken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef Druid het volgende:
[..]
Dat is niet waar, nieuwe SSDs halen 500+ MB/sec, dat is sata 6 terrein.
500 dollarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Klopt, en aan welke prijs zit je dan te denken?
Precies, ik denk niet dat hoogvlieger dat zou neerleggen voor een SSD. Als het echt zo duur moet zou ik eerder een PCI-E SSD nemenquote:
Ik leg voor geen enkel pc onderdeel 500e neerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Precies, ik denk niet dat hoogvlieger dat zou neerleggen voor een SSD. Als het echt zo duur moet zou ik eerder een PCI-E SSD nemen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Prffft. Op een ander forum werden de woorden NATRES, herverdeling Bat's en Rode Baret in een zin genoemd![]()
![]()
![]()
Dream on....
Oh ik realiseerde me even niet dat het om hoogvlieger z'n budget ging, my badquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Precies, ik denk niet dat hoogvlieger dat zou neerleggen voor een SSD. Als het echt zo duur moet zou ik eerder een PCI-E SSD nemen
Ben ook maar een arme student hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:00 schreef Druid het volgende:
[..]
Oh ik realiseerde me even niet dat het om hoogvlieger z'n budget ging, my bad
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben ook maar een arme student he
Dat kan uiteraard gebeurenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:00 schreef Druid het volgende:
[..]
Oh ik realiseerde me even niet dat het om hoogvlieger z'n budget ging, my bad
Begin volgende maand met politicologie (spec.: internationale betrekkingen en organisaties) in Leiden.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Begin volgende maand met politicologie (spec.: internationale betrekkingen en organisaties) in Leiden.
Dat is hieroquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Begin volgende maand met politicologie (spec.: internationale betrekkingen en organisaties) in Leiden.
Wil begin 2011 ook wel die kant op komen. Begin iig wel al vroeg voordat alle luitjes voor jaar '11-'12 beginnen te zoeken. Hopelijk kan ik komend jaar al wat connecties krijgen om het allemaal wat sneller te laten gaan.quote:
In leiden wonen bedoel je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wil begin 2011 ook wel die kant op komen. Begin iig wel al vroeg voordat alle luitjes voor jaar '11-'12 beginnen te zoeken. Hopelijk kan ik komend jaar al wat connecties krijgen om het allemaal wat sneller te laten gaan.
Ik heb geen idee hoe dat werkt hier maar de grootste verenging hier is minerva. Je kan ook een flatje in Voorschoten of omstreken proberenquote:
Je kan ook gaan bivakkeren in het park bij de UNIquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Of lekker in een shelter op Valkenburg
Heb nog geen idee watvoor vereniging er allemaal zijn. Ga ik komende week wel zien. Voorschoten zou ook wel ok zijn ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat werkt hier maar de grootste verenging hier is minerva. Je kan ook een flatje in Voorschoten of omstreken proberen
Ik ga er volgende week onder het genot van een paar biertjes waarschijnlijk ook wel achter komenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef m.k het volgende:
Als je nog hulp nodig hebt vraag maar, ik weet vrij weinig van het studenten leven hier maar kan er misschien wel achter komen.
Ga je in Leiden bier zuipen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week onder het genot van een paar biertjes waarschijnlijk ook wel achter komenen anders hoor je het wel
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan vakantie
Zo lang is die vakantie niet hoor, maar we gaan wel een tering end weg.quote:
Accepteer me eens op gezichtboekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naar m'n ouders nabij Dresden.
Nice..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog 2 dagen werken en dan vakantie
Dan mag jij beginnen toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nice..
Nog 4 dagen vakantie en dan is de mijne om....
Kan ik eindelijk bewijzen dat ik ook een goede huisvrouw kan zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
LOL, paniek in de tent. M'n moeder komt hier morgen hoogstwaarschijnlijk logeren
Hoezo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Nibb-it het volgende:
http://link.marktplaats.nl/471355807 Niet zo slim om dit soort spul op Marktplaats te zetten
Slaghoedje is ook intact, punt is sowieso al aan vergunning onderhevig. Marktplaats speelt 'dit soort' advertenties trouwens altijd door aan relevante instanties.quote:
Sinds wanneer doen ze dat "altijd". Daarbij is de punt onderhevig als hij los kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Slaghoedje is ook intact, punt is sowieso al aan vergunning onderhevig. Marktplaats speelt 'dit soort' advertenties trouwens altijd door aan relevante instanties.
Neushohhhhhhn!quote:
Met die rode oogjes en lange oortjes, en dan........knuppel in de nek en strot dsoorsnijden!!!!quote:
Wat moet er gekocht worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef Nibb-it het volgende:
Dusch, morgen maar even naar de Zweedse meubelboer.
Moet iets beters te krijgen zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef Nibb-it het volgende:
Moet ff een boekenkastje hebben, zo'n 'Billy'
't kraakt alleen als je het in elkaar gooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Och zo'n kastje voldoet prima hoor, en niet duur.
Trusten.quote:
Of rommelhokquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Trusten.
Voor de rest is IKEA wel leuk voor op een tienerkamer ofzoZe hebben er wel handige keukendingen.
Blijft mijn inziens een van de mooiste militaire marsen van Nederlandquote:
Ik heb een stellingkast van de IKEA maar voor de rest hoef ik hun meubels over het algemeen niet, ben niet zo'n fan spaanplaat.quote:
Zelf iets in elkaar flansen? Krijg je soms echt leuk van in je klauwenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb een stellingkast van de IKEA maar voor de rest hoef ik hun meubels over het algemeen niet, ben niet zo'n fan spaanplaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |