jah, maar ze waren imo spotgoedkoop dus hielden we er rekening mee dat we opnieuw moesten bekleden. Gewoon goed reinigen (en kauwgom verwijderen) blijkt echter voldoende. Nieuwe bouten, moeren en ringetjes zijn gehaald dus ze zijn straks weer zganquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef doubts het volgende:
Mooie bioscoopstoelen! Wat een verschrikkelijk slechte foto heeft de verkoper op MP gezet...

Ik bedoelde meer als: Danny is er niet om ze tegen te houden oidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:30 schreef GlowMouse het volgende:
Danny voert tijdens zijn verhuizing wat ddos'es uit.

Oh, dat zou Danny niet gedaan hebben als hij thuis was. Het begint ook pas als FOK! down is en ik dat doorheb, dus downtime is er sowieso bij een ddos.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als Danny is er niet om ze tegen te houden oid

Hoe komt het ineens zo vaak voor dan? Is het steeds dezelfde dader ofzo die iets tegen fok heeft? (Ted is pissig omdat de geldstroom bijna ophoud?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh, dat zou Danny niet gedaan hebben als hij thuis was. Het begint ook pas als FOK! down is en ik dat doorheb, dus downtime is er sowieso bij een ddos.
 )
 )

Je gaat je niet serieus verdedigen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef Danny het volgende:
HPN (Het Past Niet) situaties hebben we de afgelopen tien jaar genoeg gehad. Begonnen samen in een kamertje van amper 7m2 met alleen koud water en gaten in de muur waar het letterlijk doorheen sneeuwde. Half jaar later naar een studentenkamer van 15m2, vervolgens een tijdlang samen op een klein zoldertje bij m'n moeder. Daarna een klein huurwoninkje van 45m2. Toen een van 70m2. Uiteindelijk zes jaar geleden verhuisd naar zwolle naar een huisje van 100m2 en nu bijna twee keer zo groot naar 175m2 woonoppervlakte met nog een 30m2 bergruimte hier en daar.
Dit is de eerste keer dat we het goed aan KUNNEN pakken. Vorige woning wel meteen een uitbouw laten maken en de badkamer laten vergroten, maar het bleef allemaal wel behelpen. In onze laatste woning in Rotterdam hadden we geen rooie rotcent. Keuken die we toen kochten kochten we voor - ik meen - 75 euro (edit: het waren GULDENS). Ding had de leveringspapieren er nog achter geniet zitten en dat bleek ruim 25 jaar geleden te zijn. En dat pastte niet en rammelde aan alle kanten. Tot nu toe eigenlijk altijd doffe ellende (al was ons laatste huisje wel gewoon een echt gezellig huisje dat helaas veel te klein was).

was ook niet als verdediging bedoeld hoor, maar meer als een soort feeling of accomplishment. Elf jaar geleden amper een dak boven ons hoofd en nu gewoon een pracht van een huis.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat je niet serieus verdedigen hoor
Damn, you did well. Geniet ervan!

Wat deed je eigenlijk voor werk voordat je fulltime kapitein op het Fokschip werd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Danny het volgende:
[..]
was ook niet als verdediging bedoeld hoor, maar meer als een soort feeling of accomplishment. Elf jaar geleden amper een dak boven ons hoofd en nu gewoon een pracht van een huis.

Owkee, dan is het goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Danny het volgende:
was ook niet als verdediging bedoeld hoor, maar meer als een soort feeling of accomplishment. Elf jaar geleden amper een dak boven ons hoofd en nu gewoon een pracht van een huis.

Tijdens de eerste 4 jaar werkte ik fulltime bij BCC.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat deed je eigenlijk voor werk voordat je fulltime kapitein op het Fokschip werd?

Drukquote:
Nog niets met zekerheid, maar de eettafel komt ws in het verlengde van de keuken en de zithoek in het hoekje (in de L dus).quote:Danny, voor welke inrichting hebben jullie uiteindelijk gekozen? #woonkamer

Nicequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Danny het volgende:
Stoelen zijn inmiddels binnen en de kinderen zijn er blij mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen worden (eindelijk) de wasautomaat en droger bezorgd en in de loop van de week komt de espressomachine
 !
 !  

al bijna een week ziek (hoge koorts, hele zware hoofdpijnen, heel veel hoesten). alles ligt dus een beetje stil.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk gesteld in het FOK! hoofdkwartier ?

Beterschap!!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]
al bijna een week ziek (hoge koorts, hele zware hoofdpijnen, heel veel hoesten). alles ligt dus een beetje stil.
Ik zal als ik me enigszins jofel voel zsm nog eens wat pics plaatsen.

Die stoelenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef Danny het volgende:
stukje van onze werkkamer:
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Danny het volgende:
[..]

Van het huis en/of werkzaamheden dan, niet van een zieke Dannyquote:Op donderdag 8 september 2011 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]
al bijna een week ziek (hoge koorts, hele zware hoofdpijnen, heel veel hoesten). alles ligt dus een beetje stil.

Mooi kantoorquote:Op donderdag 8 september 2011 11:29 schreef Danny het volgende:
stukje van onze werkkamer:
[ afbeelding ]

moet nog wel een beetje opgeruimd worden, maar we zijn nog volop bezig. Tenminste; zodra we weer beter zijn.quote:

Ikeaquote:Op donderdag 8 september 2011 16:55 schreef blup het volgende:
Waar komen die echte bazen stoelen vandaan?

Ai, vervelend ! Logisch dat het klussen e.d. dan op een wat lager pitje staatquote:Op donderdag 8 september 2011 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]

Beetje stevig spul? ze zien er fijn uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Ikea
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50178859#/40103100/

quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:08 schreef blup het volgende:
[..]
Beetje stevig spul? ze zien er fijn uit.
 Zitten erg goed, ook goed stevig. Ik heb er ook een.
 Zitten erg goed, ook goed stevig. Ik heb er ook een.   

Wij hebben precies dezelfde! Superstoelen!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:55 schreef blup het volgende:
Waar komen die echte bazen stoelen vandaan?

Ik heb ze ook inderdaad. Ze zitten heerlijk en staan prachtig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij hebben precies dezelfde! Superstoelen!

Wat ene mooie strakke scheiding tussen de spulletjes. Aan de ene kant alleen maar computers en aan de andere kant beren en roze bakjes.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef nikky het volgende:
Duidelijk te zien welke van jou is en welke van Jolanda

Dit zijn volledige inbouwdozen. In de muur zit een grote ovale doos. Geen half opbouw dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie je zo vaak in een elektra installatie in nieuwbouwhuizen, dan kiest men ervoor om van die lelijke half-opbouw wandcontactdozen te gebruiken om op één inbouwdoos; twee wandcontactdozen te realiseren
Als ik iets als elektricien zijnde lelijk vind dan is het dat wel
Tuin is kaal en leeg, maar vooruit. Zo zag de tuin eruit de dag van de sleuteloverdracht. Inmiddels is eea wel bijgesnoeid. Echt aanpakken doen we pas volgend jaar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Danny, zou je misschien ook een foto van je tuin kunnen posten? Ik ben benieuwd en die hebben we nog niet gezien

en een computerquote:Op zaterdag 10 september 2011 07:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat ene mooie strakke scheiding tussen de spulletjes. Aan de ene kant alleen maar computers en aan de andere kant beren en roze bakjes.

dat doen ze in de speeltuin. Dat is door de deur achterin de tuin en dan rechts een meter of 20 en dan kom je hier (even uit streetview gejat):quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:40 schreef bl0emetjE het volgende:
Oeh de tuin ziet er wel lekker ruim uit! Kunnen jullie kindjes in ieder geval zeer fijn spelen!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |