Je moet wat als je iedere dag luxe wil dinerenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef nikky het volgende:
Dat zijn heel wat lepels, messen en vorken
Mirjam moest iets uitproberen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat heb je daar mooie gelakte nagels Stefan
Printscreen en bv uploaden naar je foboquote:
Je kan gewoon hier plakken, schuiven, draaien en knippen en dan printscreen maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
Even een vraagje aan Danny over de site waarmee die plattegrond gemaakt is.
Ik kan me hier op een normale manier niet registreren (scherm wordt wit na registratie, krijg ook geen activeringsmail). Moet ik langer wachten op die mail of gaat er gewoon iets verkeerd?
Dat begrijp ik, maar ik ga zelf ook volgende week verhuizen en wilde het graag voor mezelf gebruiken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan gewoon hier plakken, schuiven, draaien en knippen en dan printscreen maken.
http://pl.an/fok
geen idee. dat zou je bij floorplanner.com moeten vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kan me hier op een normale manier niet registreren (scherm wordt wit na registratie, krijg ook geen activeringsmail). Moet ik langer wachten op die mail of gaat er gewoon iets verkeerd?
die zaten bij de koop in, dus achtergebleven van de vorige bewoners.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:28 schreef klusfoobje het volgende:
Danny, waar komt die kast vandaan ? of zat die er nog in ?
die hadden een andere thermostaat die ze perse mee wilden hebben en dus hebben ze een oud simpel ding neergehangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:33 schreef klusfoobje het volgende:
probleempje met de kamer thermostaat ? ff de verkopers vragen, die zullen dat ook wel hebben gehad dan.
Niets meer aan doen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef Danny het volgende:
De woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thermostaat los halen en draadjes los is uit draadjes tegen elkaar is verwarmenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:34 schreef Danny het volgende:
[..]
die hadden een andere thermostaat die ze perse mee wilden hebben en dus hebben ze een oud simpel ding neergehangen.
Dan hebben ze hem niet goed aangesloten en als dat wel zo is is het ding stuk. En dat laatste kan heel vervelend zijn als je niet thuis bent als dat gebeurt. Mijn ouders kwamen zo ooit een keer in een heel warm huis, de kaarsen in de vensterbank waren al aan het smelten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:34 schreef Danny het volgende:
[..]
die hadden een andere thermostaat die ze perse mee wilden hebben en dus hebben ze een oud simpel ding neergehangen.
Dat zou je moeten onderhandelen voor je de handtekening zet toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:14 schreef klusfoobje het volgende:
Hoort ene thermostaat overigens niet gewoon bij het huis dat je koopt? Ik zou dat ding terughalen. Mooie boel, koop je een huis met mooi hang en sluitwerk, blijkt dat ze er oude meuk voor hebben terug gehangen....
Vind dit toch al een aardig "ruim" huisquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:27 schreef Byte_Me het volgende:
Ik had gedacht dat je inmiddels wel een villa in wassenaar oid had, als eigenaar van fok zijnde
Check je IGM ff (om topicvervuiling tegen te gaan)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
Shit, dus dat strakke interieur was niet eens van jezelf.quote:
Wat bedoel je precies? Die stopcontacten daar links? En hoe zou jij het doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie je zo vaak in een elektra installatie in nieuwbouwhuizen, dan kiest men ervoor om van die lelijke half-opbouw wandcontactdozen te gebruiken om op één inbouwdoos; twee wandcontactdozen te realiseren![]()
Als ik iets als elektricien zijnde lelijk vind dan is het dat wel
twee enkele naast of boven elkaar ipv een dubbel wcd die half uit de muur komtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Arcee het volgende:
Wat bedoel je precies? Die stopcontacten daar links? En hoe zou jij het doen?
CV-ketels worden gewoon steeds kleiner. Mijn broer heeft een heel klein keteltje in z'n vrijstaande huis en ik heb in mijn huurappartement een gigantische ketel hangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef Hydrogeny het volgende:
Moooiii, maar is het niet een klein keteltje voor zo'n huis?
[..]
Check je IGM ff (om topicvervuiling tegen te gaan)
De tijd dat we 1 pc per persoon hadden ligt in het prrrriiipruuuuteu tijdperk hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
24 poorts switch, hoeveel kinderen wil je nog krijgen?
4 pc'squote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
24 poorts switch, hoeveel kinderen wil je nog krijgen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:50 schreef NiGeLaToR het volgende:
In m'n nieuwe huis zonder kids en zonder bergen dubbele consoles en mediaspelers al 9 UTP aansluitingen in gebruik/gepatchedZo blij dat nu alles CAT5e of CAT6 is, eindelijk gewoon betrouwbaar en snel netwerk! Overigens heb ik vanaf de meterkast dan ook nog twee switches onder bureau's hangen omdat ik niet 4 aansluitingen vanaf de meterkast naar een kamer wilde realiseren.
3 katten en een caviaquote:Maare Danny, congrats, huis ziet er prachtig uit en biedt zo te zien meer dan genoeg ruimte voor je gezin en alle werk, hobby's, kids en desnoods huisdieren
Hop, allemaal een eigen kamerquote:
Idd, in mijn 2 persoonshuishouden hebben we al 4 notebooks en 1 netbook actief.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:26 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
De tijd dat we 1 pc per persoon hadden ligt in het prrrriiipruuuuteu tijdperk hoor
verticaal montage past sowieso, maar als horizontaal past (betwijfel ik) komt-ie horizontaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hop, allemaal een eigen kamer![]()
En met al dat geFok! geen tijd/zin in tuinieren? Dat zou ik het enige nadeel van dit huis vinden, weinig eigen grond. Ons nieuwe huisje is (ongeveer) net zo groot, maar heb iets meer ruimte eromheen (550m2). Ons huis is ook uit 2007, ik vind de bouwkwaliteit en afwerkkwaliteit echt super. Hoge plafonds tot en met de zolder en overal degelijke materialen, kozijnen, etc.
Past die manageble switch overigens in je meterkast? Is dat een compact ding of ga je 'm overdwars ophangen?
Als ik geld te veel had, dan had het bij mij thuis er ook zo ongeveer uitgezien waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:43 schreef delano.888 het volgende:
Danny, fok zelf is toch niet bij jou thuis gehost? Wat zit er dan wel bij jou thuis van onderdelen van fok?
Welk merk/model is het?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Danny het volgende:
Morgen komen:
- managed switch, 24p gigabit
Ik had dan twee aparte inbouwdozen genomen en dan naast elkaar gezet; en met het afmonteren dan van dezelfde reeks schakelmateriaal twee enkele wandcontactdozen samen onder een tweevoudig raam gezet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Die stopcontacten daar links? En hoe zou jij het doen?
http://www.routershop.nl/(...)-x-sfp-mini-gbic.htmquote:
leuke hardwarequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.routershop.nl/(...)-x-sfp-mini-gbic.htm
Daarvandaan gaan de 50cm lange cat 6 kabels naar het patchpanel.
Vanuit het patchpanel gaan de FTP CAT6 Stugge 100% koper kabels naar de CAT6 wandcontactdozen alwaar de boel wordt aangesloten met CAT6 kabels, al dan niet nog opgesplitst met een Linksys SE2800 of Linksys SE2500. Van beiden heb ik er één. De router is een Draytek Vigor 2130N trouwens.
Alle mediafiles, scripts etc worden centraal geserveerd vanaf een QNAP TS-859 Pro+ met 8x 3TB harddisks waarvan de belangrijke bestanden (foto's, designs, scripts) 1 op 1 worden gebackupped naar een Icy Box eSata schijf met 2x 3TB in Raid 0.
Alles is overigens ipv6 compatible.
Dat is wat je zegt, een serieus stukje hardware !quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Vanuit het patchpanel gaan de FTP CAT6 Stugge 100% koper kabels naar de CAT6 wandcontactdozen alwaar de boel wordt aangesloten met CAT6 kabels, al dan niet nog opgesplitst met een Linksys SE2800 of Linksys SE2500. Van beiden heb ik er één. De router is een Draytek Vigor 2130N trouwens.
Alle mediafiles, scripts etc worden centraal geserveerd vanaf een QNAP TS-859 Pro+ met 8x 3TB harddisks waarvan de belangrijke bestanden (foto's, designs, scripts) 1 op 1 worden gebackupped naar een Icy Box eSata schijf met 2x 3TB in Raid 0.
waarom raid 0 ipv 1 ? RAID 0 = data weg bij crash 1 is dubbele back up, of doe RAID 10quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is niet heel erg om je backup medium even te missen. Backups maken kun je opnieuw doen. (Tenzij hetgeen waarvan je backups maakt ook klapt)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarom raid 0 ipv 1 ? RAID 0 = data weg bij crash 1 is dubbele back up, of doe RAID 10
Shit we zijn gewoon gerickrolled met een raid uitlegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
♫ Never gonna give you up ♫
Niet?
Ken ik een kabeltje naar jou trekken??quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef Danny het volgende:
Netwerk lijkt okay.
Speedtest.net gaf een ping van 5ms, een downstream van 122Mbps en een upstream van 9,88Mbps.
Komt er glasvezel direct je huis binnen ofzo ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef Danny het volgende:
netwerk draait. werkkamer is bijna klaar, evenals de berging/knor's atelier/wasruimte.
Kinderkamers zijn behangen, eettafel is besteld etc. etc.
Binnenkort nieuwe foto's. Komende dagen weer/nog steeds (grotendeels) offline want druk
Netwerk lijkt okay.
Speedtest.net gaf een ping van 5ms, een downstream van 122Mbps en een upstream van 9,88Mbps.
mwoa, de downstream daalt alquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:45 schreef Renesite het volgende:
Ziggo is lang zo gek nog niet
*in Zwolle...
Wat moet je in vredesnaam wel doen om A+ als resultaat te krijgen (dat bestaat ook)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:14 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, de downstream daalt al
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:47 schreef siekman het volgende:
Mwah 24 poorts is nog gewoon .
Ik heb 1 kabel naar boven naar een 48 managed switch om 1 aansluiting te delen over 2 servertjes
je kan nooit poortjes genoeg hebben
Jij verhuist ieder jaar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat je nu fotografeert, dat is exact het moment waarop ik altijd begin te denken: "Ojee hoe lang moeten we nog"
dat zijn pax kasten !quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef Danny het volgende:
Knor die de Besta kasten van Ikea in elkaar knutselt!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik spreek geen zweeds...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |