De tijd dat we 1 pc per persoon hadden ligt in het prrrriiipruuuuteu tijdperk hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
24 poorts switch, hoeveel kinderen wil je nog krijgen?
4 pc'squote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
24 poorts switch, hoeveel kinderen wil je nog krijgen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:50 schreef NiGeLaToR het volgende:
In m'n nieuwe huis zonder kids en zonder bergen dubbele consoles en mediaspelers al 9 UTP aansluitingen in gebruik/gepatchedZo blij dat nu alles CAT5e of CAT6 is, eindelijk gewoon betrouwbaar en snel netwerk! Overigens heb ik vanaf de meterkast dan ook nog twee switches onder bureau's hangen omdat ik niet 4 aansluitingen vanaf de meterkast naar een kamer wilde realiseren.
3 katten en een caviaquote:Maare Danny, congrats, huis ziet er prachtig uit en biedt zo te zien meer dan genoeg ruimte voor je gezin en alle werk, hobby's, kids en desnoods huisdieren
Hop, allemaal een eigen kamerquote:
Idd, in mijn 2 persoonshuishouden hebben we al 4 notebooks en 1 netbook actief.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:26 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
De tijd dat we 1 pc per persoon hadden ligt in het prrrriiipruuuuteu tijdperk hoor
verticaal montage past sowieso, maar als horizontaal past (betwijfel ik) komt-ie horizontaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hop, allemaal een eigen kamer![]()
En met al dat geFok! geen tijd/zin in tuinieren? Dat zou ik het enige nadeel van dit huis vinden, weinig eigen grond. Ons nieuwe huisje is (ongeveer) net zo groot, maar heb iets meer ruimte eromheen (550m2). Ons huis is ook uit 2007, ik vind de bouwkwaliteit en afwerkkwaliteit echt super. Hoge plafonds tot en met de zolder en overal degelijke materialen, kozijnen, etc.
Past die manageble switch overigens in je meterkast? Is dat een compact ding of ga je 'm overdwars ophangen?
Als ik geld te veel had, dan had het bij mij thuis er ook zo ongeveer uitgezien waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:43 schreef delano.888 het volgende:
Danny, fok zelf is toch niet bij jou thuis gehost? Wat zit er dan wel bij jou thuis van onderdelen van fok?
Welk merk/model is het?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Danny het volgende:
Morgen komen:
- managed switch, 24p gigabit
Ik had dan twee aparte inbouwdozen genomen en dan naast elkaar gezet; en met het afmonteren dan van dezelfde reeks schakelmateriaal twee enkele wandcontactdozen samen onder een tweevoudig raam gezet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Die stopcontacten daar links? En hoe zou jij het doen?
http://www.routershop.nl/(...)-x-sfp-mini-gbic.htmquote:
leuke hardwarequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.routershop.nl/(...)-x-sfp-mini-gbic.htm
Daarvandaan gaan de 50cm lange cat 6 kabels naar het patchpanel.
Vanuit het patchpanel gaan de FTP CAT6 Stugge 100% koper kabels naar de CAT6 wandcontactdozen alwaar de boel wordt aangesloten met CAT6 kabels, al dan niet nog opgesplitst met een Linksys SE2800 of Linksys SE2500. Van beiden heb ik er één. De router is een Draytek Vigor 2130N trouwens.
Alle mediafiles, scripts etc worden centraal geserveerd vanaf een QNAP TS-859 Pro+ met 8x 3TB harddisks waarvan de belangrijke bestanden (foto's, designs, scripts) 1 op 1 worden gebackupped naar een Icy Box eSata schijf met 2x 3TB in Raid 0.
Alles is overigens ipv6 compatible.
Dat is wat je zegt, een serieus stukje hardware !quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.routershop.nl/(...)-x-sfp-mini-gbic.htm
Daarvandaan gaan de 50cm lange cat 6 kabels naar het patchpanel.
Vanuit het patchpanel gaan de FTP CAT6 Stugge 100% koper kabels naar de CAT6 wandcontactdozen alwaar de boel wordt aangesloten met CAT6 kabels, al dan niet nog opgesplitst met een Linksys SE2800 of Linksys SE2500. Van beiden heb ik er één. De router is een Draytek Vigor 2130N trouwens.
Alle mediafiles, scripts etc worden centraal geserveerd vanaf een QNAP TS-859 Pro+ met 8x 3TB harddisks waarvan de belangrijke bestanden (foto's, designs, scripts) 1 op 1 worden gebackupped naar een Icy Box eSata schijf met 2x 3TB in Raid 0.
Alles is overigens ipv6 compatible.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |