Je moet wat als je iedere dag luxe wil dinerenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef nikky het volgende:
Dat zijn heel wat lepels, messen en vorken
Mirjam moest iets uitproberen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat heb je daar mooie gelakte nagels Stefan
Printscreen en bv uploaden naar je foboquote:
Je kan gewoon hier plakken, schuiven, draaien en knippen en dan printscreen maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
Even een vraagje aan Danny over de site waarmee die plattegrond gemaakt is.
Ik kan me hier op een normale manier niet registreren (scherm wordt wit na registratie, krijg ook geen activeringsmail). Moet ik langer wachten op die mail of gaat er gewoon iets verkeerd?
Dat begrijp ik, maar ik ga zelf ook volgende week verhuizen en wilde het graag voor mezelf gebruiken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan gewoon hier plakken, schuiven, draaien en knippen en dan printscreen maken.
http://pl.an/fok
geen idee. dat zou je bij floorplanner.com moeten vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kan me hier op een normale manier niet registreren (scherm wordt wit na registratie, krijg ook geen activeringsmail). Moet ik langer wachten op die mail of gaat er gewoon iets verkeerd?
die zaten bij de koop in, dus achtergebleven van de vorige bewoners.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:28 schreef klusfoobje het volgende:
Danny, waar komt die kast vandaan ? of zat die er nog in ?
die hadden een andere thermostaat die ze perse mee wilden hebben en dus hebben ze een oud simpel ding neergehangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:33 schreef klusfoobje het volgende:
probleempje met de kamer thermostaat ? ff de verkopers vragen, die zullen dat ook wel hebben gehad dan.
Niets meer aan doen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef Danny het volgende:
De woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thermostaat los halen en draadjes los is uit draadjes tegen elkaar is verwarmenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:34 schreef Danny het volgende:
[..]
die hadden een andere thermostaat die ze perse mee wilden hebben en dus hebben ze een oud simpel ding neergehangen.
Dan hebben ze hem niet goed aangesloten en als dat wel zo is is het ding stuk. En dat laatste kan heel vervelend zijn als je niet thuis bent als dat gebeurt. Mijn ouders kwamen zo ooit een keer in een heel warm huis, de kaarsen in de vensterbank waren al aan het smelten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:34 schreef Danny het volgende:
[..]
die hadden een andere thermostaat die ze perse mee wilden hebben en dus hebben ze een oud simpel ding neergehangen.
Dat zou je moeten onderhandelen voor je de handtekening zet toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:14 schreef klusfoobje het volgende:
Hoort ene thermostaat overigens niet gewoon bij het huis dat je koopt? Ik zou dat ding terughalen. Mooie boel, koop je een huis met mooi hang en sluitwerk, blijkt dat ze er oude meuk voor hebben terug gehangen....
Vind dit toch al een aardig "ruim" huisquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:27 schreef Byte_Me het volgende:
Ik had gedacht dat je inmiddels wel een villa in wassenaar oid had, als eigenaar van fok zijnde
Check je IGM ff (om topicvervuiling tegen te gaan)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
Shit, dus dat strakke interieur was niet eens van jezelf.quote:
Wat bedoel je precies? Die stopcontacten daar links? En hoe zou jij het doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie je zo vaak in een elektra installatie in nieuwbouwhuizen, dan kiest men ervoor om van die lelijke half-opbouw wandcontactdozen te gebruiken om op één inbouwdoos; twee wandcontactdozen te realiseren![]()
Als ik iets als elektricien zijnde lelijk vind dan is het dat wel
twee enkele naast of boven elkaar ipv een dubbel wcd die half uit de muur komtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Arcee het volgende:
Wat bedoel je precies? Die stopcontacten daar links? En hoe zou jij het doen?
CV-ketels worden gewoon steeds kleiner. Mijn broer heeft een heel klein keteltje in z'n vrijstaande huis en ik heb in mijn huurappartement een gigantische ketel hangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef Hydrogeny het volgende:
Moooiii, maar is het niet een klein keteltje voor zo'n huis?
[..]
Check je IGM ff (om topicvervuiling tegen te gaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |