'Guess who's back, back again'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar Bin Laden écht is.
Als Bin Laden nou eens op tv verschijnt op een of andere tv-zender (Al jazeera ofzo). Zou echt mooi zijn. Dikke afgang voor de VS.
HOEZO DENK JE DAT HIJ NEP IS, ZE ZEGGEN TOG OP TV VAN TWIN TOWERS ENZO, DIE GAST IS GEVAARLIJK ALLESZ MET BOMMEN MANGquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar Bin Laden écht is.
Als Bin Laden nou eens op tv verschijnt op een of andere tv-zender (Al jazeera ofzo). Zou echt mooi zijn. Dikke afgang voor de VS.
DIE DAG ZIJN 4000 JODEN NIET NAAR WERK GEGAAN MAN, TOEVAL?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
HOEZO DENK JE DAT HIJ NEP IS, ZE ZEGGEN TOG OP TV VAN TWIN TOWERS ENZO, DIE GAST IS GEVAARLIJK ALLESZ MET BOMMEN MANG
Gebrainwashte Jood.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
HOEZO DENK JE DAT HIJ NEP IS, ZE ZEGGEN TOG OP TV VAN TWIN TOWERS ENZO, DIE GAST IS GEVAARLIJK ALLESZ MET BOMMEN MANG
pics van 4000 joden or GTFOquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
DIE DAG ZIJN 4000 JODEN NIET NAAR WERK GEGAAN MAN, TOEVAL?!
30 augustus. Op dezelfde dag als de Dag van de Overwinning in/van Turkije. Feest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik hoop niet dat suikerfeest 1 september valt, dan heb ik net introductie.
Dubbelfeest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
30 augustus. Op dezelfde dag als de Dag van de Overwinning in/van Turkije. Feest.
Aicha wie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:23 schreef msnk het volgende:
Er zat net een wijf te janken op tv, ze het niet leuk vond dat alle imam-programma's op tv aan het vertellen waren over de geruchten rondom Aicha.
Echt![]()
Waarom vertel Ik dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Arabisch en CommunicatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Dag van de overwinning? Hebben ze toen een keer een voetbalwedstrijd gewonnen ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
30 augustus. Op dezelfde dag als de Dag van de Overwinning in/van Turkije. Feest.
quote:
Overwinning op de Grieken dacht ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dag van de overwinning? Hebben ze toen een keer een voetbalwedstrijd gewonnen ofzo?
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dag van de overwinning? Hebben ze toen een keer een voetbalwedstrijd gewonnen ofzo?
Eigen huis alles?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:48 schreef Besjah het volgende:
Ik ben vergeten dit jaar zo'n kalenderding te halen met die tijden en nu kan ik ze nergens meer krijgen.. -.-
mijn vrienden zeggen allemaal rond half 5 jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Op internet staat het allemaal anders. De ene site zegt 03:50 en de ander 04:30?
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Dumlup%c4%b1nar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Juck. Wel oude kaas hoop ik iigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik eet nu een broodje kaas. Perfect geďntegreerd toch.
Dan begint de zon op te komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 04:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nou hopelijk was het een goed broodje kaas. Is de zon al op dan het is nog superdonker?
Én ijsbergsla. Kaas, tomaat, ijsbergsla. En als het kan, ook nog komkommer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 04:38 schreef Ayca het volgende:
Turks brood (want #1 j wt) met kaas en tomaat.
Nope. Waarom zou je ook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is het zo dat alle Turken Grieken haten?
Of trol.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Weetnie, zei een Turk me ooit.
Kan best.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Of trol.
Of dacht "als ik nu alles moet gaan uitleggen ben ik volgend jaar nog bezig"
Die Turk dus, niet jij
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:48 schreef Besjah het volgende:
Ik ben vergeten dit jaar zo'n kalenderding te halen met die tijden en nu kan ik ze nergens meer krijgen.. -.-
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
DIE DAG ZIJN 4000 JODEN NIET NAAR WERK GEGAAN MAN, TOEVAL?!
Als autist zijnde niet nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef Triggershot het volgende:
Denken dat je niet beiden samen kunt doen.
Komt dat echt zo nauw met die minuten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor Almere en omgeving, dus kan een beetje verschillen.
ja, heeft puur met de stand van de zon te maken, vrij voorspelbaar dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Komt dat echt zo nauw met die minuten?![]()
[/nieuwsgierig]
Ja, nee, dát snap ik wel, maar de actie van het daadwerkelijk bidden.. je zal maar net aan de schijterij zijn ofzo... of een vergadering hebben?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja, heeft puur met de stand van de zon te maken, vrij voorspelbaar dusthat's all
je hoeft niet op dat minuut te biddenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, dát snap ik wel, maar de actie van het daadwerkelijk bidden.. je zal maar net aan de schijterij zijn ofzo... of een vergadering hebben?
een moslim die een jood serieus neemt, nu briekt mien klomp!! ow wachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef Triggershot het volgende:
Een jood die uitlegt geeft over de Islam, nou i've seen everything.
was je ook verbaasd geweest als ik advies had gegeven over het christendom of boeddhisme ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef Triggershot het volgende:
Een jood die uitlegt geeft over de Islam, nou i've seen everything.
quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een moslim die een jood serieus neemt, nu briekt mien klomp!! ow wacht
Haha over Boedhisme eik best welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
was je ook verbaasd geweest als ik advies had gegeven over het christendom of boeddhisme ?
Ik kom er maar nie opquote:
i'm using magnetz for no reasonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef Triggershot het volgende:
Haha over Boedhisme eik best wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2011 23:42:40 ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
i'm using magnetz for no reason
enjoy infinite religious knowledge
MOSQUE WILL GO BUNKRUPT
CHURCH WILL GO BUNKRUPT
GOD WILL GO BUNKRUPT
problem, trollmod ?Alsof ik ooit problemen met jou kan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zomaar negeer je mijn geniale trollpogingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef Triggershot het volgende:
Alsof ik ooit problemen met jou kan hebben.
Nooit, jij bent mijn liefde.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
just eat.
use magnetz to get food from other peapolz.
enjoy infinite eating.
u mad, trigger ?
Rustig abi, gew een beetje gelovigen trollen, turken disssen, intellectueel overkomen en chikkiez hosselen.quote:
Hallelujah - is het equilavant van Hamdoellilah, correct? -quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rustig abi, gew een beetje gelovigen trollen, turken disssen, intellectueel overkomen en chikkiez hosselen.
Hoe is het met U ?
Klopt, komt min of meer op het zelfde neer.quote:[b]Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef Triggershot het volgende:[/b
Hallelujah - is het equilavant van Hamdoellilah, correct? -
Beetje een leven zoeken, werken, voorbereiden voor nieuw schoolseizoen enzo.
Nope, ik word onderwezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Klopt, komt min of meer op het zelfde neer.
U onderwijst ?
Dat is wel helaas zo, van te voren ingenomen uitgangspunten door religie, ideologie, cultuur en opvoeding beperken mensen helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iedereen in feite. Maar weinigen staan er voor open om de kennis op te vangen
Ieder is beperkt, dus?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is wel helaas zo, van te voren ingenomen uitgangspunten door religie, ideologie, cultuur en opvoeding beperken mensen helaas.
Helaas mijn vriend, helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Triggershot het volgende:
Dat is wel helaas zo, van te voren ingenomen uitgangspunten door religie, ideologie, cultuur en opvoeding beperken mensen helaas.
Onder de 25.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas mijn vriend, helaas.
wat is je biologische leeftijd ?
oh en ik zit op mobiel, kan de post-teller niet zien, als ik de lapo heb, kan ik dus geen nieuwe deel maken.
Bepaalde uitgangspunten hoeven je er niet van te weerhouden kennis te verzamelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooringenomen uitgangspunten mijn lief, vooringenomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bepaalde uitgangspunten hoeven je er niet van te weerhouden kennis te verzamelen.
Maar helaas gebeurt dat welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bepaalde uitgangspunten hoeven je er niet van te weerhouden kennis te verzamelen.
Goed goed, bij jou ook hopelijk? Nog twee wekenquote:
Dan nog kan het wel. Dan ga je je oriënteren op de mening/uitgangspunten van anderen om tot de conclusie te konen dat je toch gelijk hebt. Ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooringenomen uitgangspunten mijn lief, vooringenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |