'Guess who's back, back again'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar Bin Laden écht is.
Als Bin Laden nou eens op tv verschijnt op een of andere tv-zender (Al jazeera ofzo). Zou echt mooi zijn. Dikke afgang voor de VS.
HOEZO DENK JE DAT HIJ NEP IS, ZE ZEGGEN TOG OP TV VAN TWIN TOWERS ENZO, DIE GAST IS GEVAARLIJK ALLESZ MET BOMMEN MANGquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar Bin Laden écht is.
Als Bin Laden nou eens op tv verschijnt op een of andere tv-zender (Al jazeera ofzo). Zou echt mooi zijn. Dikke afgang voor de VS.
DIE DAG ZIJN 4000 JODEN NIET NAAR WERK GEGAAN MAN, TOEVAL?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
HOEZO DENK JE DAT HIJ NEP IS, ZE ZEGGEN TOG OP TV VAN TWIN TOWERS ENZO, DIE GAST IS GEVAARLIJK ALLESZ MET BOMMEN MANG
Gebrainwashte Jood.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
HOEZO DENK JE DAT HIJ NEP IS, ZE ZEGGEN TOG OP TV VAN TWIN TOWERS ENZO, DIE GAST IS GEVAARLIJK ALLESZ MET BOMMEN MANG
pics van 4000 joden or GTFOquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
DIE DAG ZIJN 4000 JODEN NIET NAAR WERK GEGAAN MAN, TOEVAL?!
30 augustus. Op dezelfde dag als de Dag van de Overwinning in/van Turkije. Feest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik hoop niet dat suikerfeest 1 september valt, dan heb ik net introductie.
Dubbelfeest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
30 augustus. Op dezelfde dag als de Dag van de Overwinning in/van Turkije. Feest.
Aicha wie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:23 schreef msnk het volgende:
Er zat net een wijf te janken op tv, ze het niet leuk vond dat alle imam-programma's op tv aan het vertellen waren over de geruchten rondom Aicha.
Echt![]()
Waarom vertel Ik dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Arabisch en CommunicatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Dag van de overwinning? Hebben ze toen een keer een voetbalwedstrijd gewonnen ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
30 augustus. Op dezelfde dag als de Dag van de Overwinning in/van Turkije. Feest.
quote:
Overwinning op de Grieken dacht ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dag van de overwinning? Hebben ze toen een keer een voetbalwedstrijd gewonnen ofzo?
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dag van de overwinning? Hebben ze toen een keer een voetbalwedstrijd gewonnen ofzo?
Eigen huis alles?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:48 schreef Besjah het volgende:
Ik ben vergeten dit jaar zo'n kalenderding te halen met die tijden en nu kan ik ze nergens meer krijgen.. -.-
mijn vrienden zeggen allemaal rond half 5 jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Op internet staat het allemaal anders. De ene site zegt 03:50 en de ander 04:30?
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Dumlup%c4%b1nar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Juck. Wel oude kaas hoop ik iigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 04:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik eet nu een broodje kaas. Perfect geïntegreerd toch.
Dan begint de zon op te komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 04:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nou hopelijk was het een goed broodje kaas. Is de zon al op dan het is nog superdonker?
Én ijsbergsla. Kaas, tomaat, ijsbergsla. En als het kan, ook nog komkommer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 04:38 schreef Ayca het volgende:
Turks brood (want #1 j wt) met kaas en tomaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |