Klopt, komt min of meer op het zelfde neer.quote:[b]Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef Triggershot het volgende:[/b
Hallelujah - is het equilavant van Hamdoellilah, correct? -
Beetje een leven zoeken, werken, voorbereiden voor nieuw schoolseizoen enzo.
Nope, ik word onderwezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Klopt, komt min of meer op het zelfde neer.
U onderwijst ?
Dat is wel helaas zo, van te voren ingenomen uitgangspunten door religie, ideologie, cultuur en opvoeding beperken mensen helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iedereen in feite. Maar weinigen staan er voor open om de kennis op te vangen
Ieder is beperkt, dus?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is wel helaas zo, van te voren ingenomen uitgangspunten door religie, ideologie, cultuur en opvoeding beperken mensen helaas.
Helaas mijn vriend, helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Triggershot het volgende:
Dat is wel helaas zo, van te voren ingenomen uitgangspunten door religie, ideologie, cultuur en opvoeding beperken mensen helaas.
Onder de 25.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas mijn vriend, helaas.
wat is je biologische leeftijd ?
oh en ik zit op mobiel, kan de post-teller niet zien, als ik de lapo heb, kan ik dus geen nieuwe deel maken.
Bepaalde uitgangspunten hoeven je er niet van te weerhouden kennis te verzamelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooringenomen uitgangspunten mijn lief, vooringenomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bepaalde uitgangspunten hoeven je er niet van te weerhouden kennis te verzamelen.
Maar helaas gebeurt dat welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bepaalde uitgangspunten hoeven je er niet van te weerhouden kennis te verzamelen.
Goed goed, bij jou ook hopelijk? Nog twee wekenquote:
Dan nog kan het wel. Dan ga je je ori๋nteren op de mening/uitgangspunten van anderen om tot de conclusie te konen dat je toch gelijk hebt. Ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooringenomen uitgangspunten mijn lief, vooringenomen.
Het bezwaar is niet op inhoud van je uitgangspunt, maar hoe je het verworven hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan nog kan het wel. Dan ga je je ori๋nteren op de mening/uitgangspunten van anderen om tot de conclusie te konen dat je toch gelijk hebt. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |