Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Waarom?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van de stoep af
Of coursequote:
Dan worden je handen vies en moet je ze wassenquote:
Ah op die fietsquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan worden je handen vies en moet je ze wassen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Joysa durft hier echt nooit meer terug te komen
In ieder geval weinigquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Joysa durft hier echt nooit meer terug te komen
Op een ouwe stoep moet je leren fietsenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren?
oftwel een stoephoer?
Ja, zo wordt het wel wat met dat liefdesleven van jequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het wel wat met dat liefdesleven van je
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is dat? ik ben 12.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ik wil niks met een bruggertjequote:
En dan zulke woorden gebruiken..quote:
De ouders van tegenwoordigquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren?
oftwel een stoephoer?
Discriminatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niks met een bruggertje
Realbizkit had ooit met één woord 204 punten tegen mijquote:
Kan dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Realbizkit had ooit met één woord 204 punten tegen mij.
Och ja, updaten zou kunnen. Maar dan wordt het zo nagekauwd he. Beetje Top Gear Australia, dat ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Fles, ga je hem nu updaten, of laat je het bij deze oudere versie?
een 8 lijkt idd wel op twee tettenquote:
Jij ook al verliefd?quote:
Yuukje weet wel waarom.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ook al verliefd?Begint een beetje vervelend te worden nu hoor
Hans en ik? Tot over de orenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Gewoon houden zo. De Soap is er dan voor de nieuwere mensen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ja, updaten zou kunnen. Maar dan wordt het zo nagekauwd he. Beetje Top Gear Australia, dat idee
MPG ook aan de Fokker?quote:
Dan komen jullie toch in Arnhem bij elkaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet echt een keer die kant op komen, lange afstand werkt niet.
quote:
Arnhem, is voor ons allebei nog al uit de richting.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan komen jullie toch in Arnhem bij elkaar
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
Niet in aanmerking komen voor bepaalde banen vanwege je lengte?
Dat wordt nog wat...
Trev en zijn neukbeestquote:
Ik ben NIET verliefd. Niet op een FOK!ster, niet op een andere meid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?
Wie dan als Joysa het niet is...
Douche-Eendje?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?
Oh ik dacht dat dat midden tussen Utrecht en Zwolle lag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Arnhem, is voor ons allebei nog al uit de richting.
Nou ja zeg. Hoe denk je dit goed te gaan maken?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben NIET verliefd. Niet op een FOK!ster, niet op een andere meid.
Helaas.
Oh, en ehm, Joysa, das war einmalquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?
Exactly, dat was ook geniaalquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Gewoon houden zo. De Soap is er dan voor de nieuwere mensen..
Ik dacht dat we het hier nog ff niet toe zouden geven lieverdquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hoe denk je dit goed te gaan maken?!
En dat is zesquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hoe denk je dit goed te gaan maken?!
Amersfoort wel zo'n beetje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat midden tussen Utrecht en Zwolle lag.
My bad
Apeldoorn zit al meer in de buurt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Arnhem, is voor ons allebei nog al uit de richting.
Jij en Whiskey toch ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trev en zijn neukbeest
WoWo en Joysa
Symp en Marijke
Toek en Muck
Nou weer Yuuks en JJH
Ik weet niet of je het half in de gaten hebt hoor, maar de hormonen druipen hier duimendik van de muur
Zes????quote:
Wij ook, wij ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nunspeet!!
Daar heb ik ooit nog vakantie gevierd
Laat dat lieverd nu maar achterwege. Hmpfquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het hier nog ff niet toe zouden geven lieverd![]()
Ik bedoel meer dat Joysa de enige dame aanwezig was het weekend, en die heeft al een woest weekend met iemand anders gehad.quote:
Ik had net al 5 koppeltjes genoemdquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Zes????
Wait, whut? Praat me effe bij ofzo...
Nunspeet is niet zo tof. Behalve dan dat het op de Veluwe ligt. En geen stad. Ik ben een stadsjongetje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nunspeet!!
Daar heb ik ooit nog vakantie gevierd
Dan ligt er idd niets tussen Amersfoort en Zwollequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nunspeet is niet zo tof. Behalve dan dat het op de Veluwe ligt. En geen stad. Ik ben een stadsjongetje.
Nu weer met mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ligt er idd niets tussen Amersfoort en Zwolle
Maar Veluwe! Hertjes! Bos!
Bos is wel lekker, maar als ik naar bos wil ga ik meestal richting heerde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar Veluwe! Hertjes! Bos!
Jawel, Harderwijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bos is wel lekker, maar als ik naar bos wil ga ik meestal richting heerde.
We vinden wel wat.
Acht!quote:
En dat is 9quote:signature van Ladylike:
Op 26-8-'08 getrouwd met Fha, het lekkerste wijf op heel Fok
Da's voor mij weer meer uit de richtingquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bos is wel lekker, maar als ik naar bos wil ga ik meestal richting heerde.
We vinden wel wat.
Is niet zo ver als je bij mij bent.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's voor mij weer meer uit de richting
Dit lijkt wel een koppelreeks ipv een slowchatquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Solique het volgende:
Moeten dus meer dames in de KSC om de rest te voorzien
Ja hoor, en Adam en Eva ook. En Fred en WIlma. Doe ff normaal mensquote:
Zwemmen tussen de dolfijnenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, en Adam en Eva ook. En Fred en WIlma. Doe ff normaal mens
Ik de helft daarvanquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Realbizkit had ooit met één woord 204 punten tegen mij.
Welnee dat telt niet. Die waren al wat voordat KSC.quote:
Fok is een betere relatiesite dan de sites die er voor zijn, hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een koppelreeks ipv een slowchat
Ladylike en J-F welquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, en Adam en Eva ook. En Fred en WIlma. Doe ff normaal mens
Trev en zijn zogenaamde "neukbeest" toch ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee dat telt niet. Die waren al wat voordat KSC.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Fok is een betere relatiesite dan de sites die er voor zijn, hoor.![]()
Echt nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trev en zijn zogenaamde "neukbeest" toch ook?
Heeft die ooit in de KSC gepost?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Fok is een betere relatiesite dan de sites die er voor zijn, hoor.![]()
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een koppelreeks ipv een slowchat
Ja maar die waren ook al voordat KSC. Die tellen dan ook niet mee.quote:
ook dat niet iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft die ooit in de KSC gepost?
Nee, anders zat ik hier niet.quote:
Toek kwam ook pas in de KSC NADAT hij en Muck nouja ehm jeweetwel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die waren ook al voordat KSC. Die tellen dan ook niet mee.
Jajaquote:
Ach, ik ben de neuklijst van boe al een keer tegengekomen. En het fok-koterstopicquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, anders zat ik hier niet.![]()
Maar als je fok wat volgt dan lees je het genoeg.
...Muck gestolen hadquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek kwam ook pas in de KSC NADAT hij en Muck nouja ehm jeweetwel.
Hangt er vanaf. Ik zou 7 zeggen. Jij misschien ook wel. IN ieder geval 6. Inclusief MPG en D-E met haar onverslaanbare libido.quote:
Zolang ik er niet in voor kom, vind ik het bestquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, ik ben de neuklijst van boe al een keer tegengekomen. En het fok-koterstopic
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik zou 7 zeggen. Jij misschien ook wel. IN ieder geval 6. Inclusief MPG en D-E met haar onverslaanbare libido.
Hmm. EIGENLIJKquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek kwam ook pas in de KSC NADAT hij en Muck nouja ehm jeweetwel.
Die lijst is zeer zeker weten verre van compleetquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja
[..]
Ach, ik ben de neuklijst van boe al een keer tegengekomen. En het fok-koterstopic
Dus je doet niks met fokkersquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang ik er niet in voor kom, vind ik het best
Da's waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Gohquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lijst is zeer zeker weten verre van compleet![]()
![]()
...
Tot nu toe nog nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus je doet niks met fokkers
Datquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's waarJe dacht dat ik voorbij het eind van de wereld woonde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die details krijg je ook niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meer pikante details hoef ik niet te weten hoor
Die lijst is even OVER- als ONDERcompleet. Ik sta er ook zeker 2 keer in,quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
...
En dat valt onder over of ondercompleet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lijst is even OVER- als ONDERcompleet. Ik sta er ook zeker 2 keer in,
oh, toch welquote:
Dat valt onder OVERcompleet helaasquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dat valt onder over of ondercompleet?
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Je dacht dat ik voorbij het eind van de wereld woonde?
Ja hoor!quote:
Awhquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt onder OVERcompleet helaas
lol, je dacht dat Zwolle bij Groningen lag?quote:
Nederland is enigszins scheef in mijn mentale plaatjequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, je dacht dat Zwolle bij Groningen lag?
Groningen is vanaf Zwolle nog 100 km. Dat wil je toch nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Valt gelukkig alles mee.
Groningen, of erger nog, Delfzijl. Dat zijn pas takke-einden.
Je zal ze de kost moeten geven idd. Boven Zwolle houdt de wereld een beetje op in de perceptie van veel mensen. En Groningen is al minimaal op driekwart naar de Poolcirkel vanuit Zwolle gezien dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, je dacht dat Zwolle bij Groningen lag?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nederland is enigszins scheef in mijn mentale plaatje
Zwolle lag in mijn hoofd op de plek van Emmen. Ongeveer
Groningen is verder dan Utrecht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Groningen is vanaf Zwolle nog 100 km. Dat wil je toch niet
Had pas nog een aanbod voor werk liggen, of ik 6 maanden in Grunn wilde werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal ze de kost moeten geven idd. Boven Zwolle houdt de wereld een beetje op in de perceptie van veel mensen. En Groningen is al minimaal op driekwart naar de Poolcirkel vanuit Zwolle gezien dus.
in mijn wereld 106quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doen, is om de hoek!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Had pas nog een aanbod voor werk liggen, of ik 6 maanden in Grunn wilde werken.
Groningen is een erg leuke stad andersquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren nog over gehad met broer en schoonzusje. Mensen uit Groningen kunnen hun Lush bestellingen in Stockholm doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal ze de kost moeten geven idd. Boven Zwolle houdt de wereld een beetje op in de perceptie van veel mensen. En Groningen is al minimaal op driekwart naar de Poolcirkel vanuit Zwolle gezien dus.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groningen is een erg leuke stad anders![]()
Goedenavond allemaal!
quote:
Utrecht is beterquote:
Geloof ik direct! Maar wel een takke-eind wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Mja. Voor mij scheelt het maar 1 overstapquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren nog over gehad met broer en schoonzusje. Mensen uit Groningen kunnen hun Lush bestellingen in Stockholm doen
Stockholmquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren nog over gehad met broer en schoonzusje. Mensen uit Groningen kunnen hun Lush bestellingen in Stockholm doen
Ik ben vorig jaar naar Stockholm gereden, dat is nog wel iets verder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stappen in Groningen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is beter
[..]
Geloof ik direct! Maar wel een takke-eind weg
Marijkje![]()
![]()
Samen blij dansen?
Nee, dank.quote:
Oh haiquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Hans!quote:
Met jou altijd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is beter
[..]
Geloof ik direct! Maar wel een takke-eind weg
Marijkje![]()
![]()
Samen blij dansen?
Marijkequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!
Oh haiquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hai![]()
Je hebt net al het koppeltjesgeroddel gemist
Prima. Lekker weer dus vrolijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hans!![]()
Hoe is het?
[..]
Met jou altijd!![]()
hoezo?
En wij gaan een keer winkelen in Groningen![]()
Welneequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar Stockholm gereden, dat is nog wel iets verder.
Hai Solquote:
Zolang ie maar niet over mij gaat roddelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hai![]()
Oeh oeh, fill me in please
Hahaha, hoezo dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zwaar weekend achter de rug, dus tijdens werk uitrusten.quote:
Dat doet ie toch alquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet over mij gaat roddelen.
Lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima. Lekker weer dus vrolijk.
En lekker in de tuin gezeten.
En zon.
En weekend.
Lees maar ff terugquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hai![]()
Oeh oeh, fill me in please
Jij hebt net weekend gehad denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerTuin
Zon
Weekend is altijd lekker
Ik mag nog 4 dagen werken
M'n training is SUPERTOFquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hans!![]()
Hoe is het?
[..]
Met jou altijd!![]()
hoezo?
En wij gaan een keer winkelen in Groningen![]()
Oeh dan helemaalquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet over mij gaat roddelen.
Lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Zwaar weekend achter de rug, dus tijdens werk uitrusten.
Hoe is het met jou?
Haiquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
MarijkeHeb je dat Nijntje kussen nog?
Daar had ik op geslapen, en kreeg de neiging om hem mee te nemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh dan helemaal![]()
[..]
Lekker
Hier alles goed, alleen super duper druk op het werk
[..]
HaiJa
Die is net gewassen
Hoezo?
Beter druk als niets te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh dan helemaal![]()
[..]
Lekker
Hier alles goed, alleen super duper druk op het werk
[..]
HaiJa
Die is net gewassen
Hoezo?
Noorderlingen (Friezen, Groningers) schijnen geen internet te hebben dus plaatsen hun bestelling in onverstaanbare taal via telefoon bij Lush mailorder (mijn schoonzusje werkt daar).quote:
quote:
Ik heb daar niet zo zin inquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees maar ff terugAch, zo spannend was het ook allemaal niet hoor
Weekend, is net wat je weekend noemtquote:
JEUJ en JEUJ en JEUJquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n training is SUPERTOF
En volgende week begint een nieuwe BOB (bellen onder begeleiding) groep.
Ik mag niet alleen begeleiden (yay!) maar ben ook nog eens 4 dagen senior-BOB
![]()
![]()
Ik ben blij
Winkelen moeten we sowieso nog doen
En eindelijk een datum prikken voor je cadeautje!!
Hoe is het met jou dan?
De poolcirkel is nog iets verder. 3 dagen om precies te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Noorderlingen (Friezen, Groningers) schijnen geen internet te hebben dus plaatsen hun bestelling in onverstaanbare taal via telefoon bij Lush mailorder (mijn schoonzusje werkt daar).
Dus nu hebben we besloten dat er wél iets boven Groningen gaat. En omdat ze toch al bijna op de poolcirkel wonen, kunnen ze hun bestellingen wel in Zweden doen
Geen tijd over gehad?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo zin inDus dan mis ik het wel gewoon
Als het toch niet spannend is
[..]
Weekend, is net wat je weekend noemt![]()
[..]
JEUJ en JEUJ en JEUJ*doet rondedansje
Lijkt me een goed planBen toe aan ontspanning
Druk en moeMaar verder wel goed
Wil je de kussensloop? Er is ook een dekbedovertrek bijquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar had ik op geslapen, en kreeg de neiging om hem mee te nemen
Goed is belangrijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo zin inDus dan mis ik het wel gewoon
Als het toch niet spannend is
[..]
Weekend, is net wat je weekend noemt![]()
[..]
JEUJ en JEUJ en JEUJ*doet rondedansje
Lijkt me een goed planBen toe aan ontspanning
Druk en moeMaar verder wel goed
LDG'tjequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Noorderlingen (Friezen, Groningers) schijnen geen internet te hebben dus plaatsen hun bestelling in onverstaanbare taal via telefoon bij Lush mailorder (mijn schoonzusje werkt daar).
Dus nu hebben we besloten dat er wél iets boven Groningen gaat. En omdat ze toch al bijna op de poolcirkel wonen, kunnen ze hun bestellingen wel in Zweden doen
Dat is waarquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Beter druk als niets te doen.
Alleen is het nooit een beetje druk.
Ik kan je verklappen dat dat het niet isquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zaterdag druk druk druk en gister stront chagrijnig en kapotquote:
Mart heeft net gewonnen met 3 punten verschilquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je de kussensloop? Er is ook een dekbedovertrek bij
Ook als het de zwarte worst van Dr_Fleesh is, waar Joysa verzot op is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en mosterdsoep met zwarte worst klinkt zwaar ranzig
dan helemaalquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook als het de zwarte worst van Dr_Fleesh is, waar Joysa verzot op is?
TMIquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is waarHet gaat super snel, maar man wat vermoeiend...
[..]
Ik kan je verklappen dat dat het niet is![]()
[..]
Zaterdag druk druk druk en gister stront chagrijnig en kapot
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen mist de grapquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat dat het niet is![]()
Wraak nemen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart heeft net gewonnen met 3 punten verschil.
Kom ik er vandaag pas (opnieuw) achter dat ik jouw naam nummer van Focus op CD EN mijn PC heb staanquote:
Hihihi, wat jammer nou dat het nog zo lang duurt voor je weer jarig bentquote:
Joysa wordt mijn stiefmama?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
je dacht aan mequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom ik er vandaag pas (opnieuw) achter dat ik jouw naam nummer van Focus op CD EN mijn PC heb staan
Sorryquote:
Ik hoef niet met Joysa in 1 adem genoemd te worden jahquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Die komma, dat was ademhalenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niet met Joysa in 1 adem genoemd te worden jah
Ah, daar gingen de roddels overquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, wat jammer nou dat het nog zo lang duurt voor je weer jarig bent
Vond jij van niet dan?quote:
quote:
quote:
Vergeten we uit een ver KSC-verleden niet Kuukske en Jdude!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik zou 7 zeggen. Jij misschien ook wel. IN ieder geval 6. Inclusief MPG en D-E met haar onverslaanbare libido.
Ik weet het nietquote:
Dit gaat een kant op waar niemand heen wil Martin.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeten we uit een ver KSC-verleden niet Kuukske en JJH!
Snap ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Heb zo weinig tijd.
Behalve op een zondag en maandag.
En HHW is ook zover voor mij
Hoi MHHWquote:
He wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, daar gingen de roddels over
Dan moet je maar naar Alkmaar gaan hequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Heb zo weinig tijd.
Behalve op een zondag en maandag.
En HHW is ook zover voor mij
O, ik dacht ook even bij te dragen aan het overzichtquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat een kant op waar niemand heen wil Martin.
Dat wilde je niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar Alkmaar gaan he
Verstandigquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoi MHHW![]()
Vooral erg moe en dat is al bijna 2 weken. Heb wel al afspraak bij Bedrijfs Maatschappelijk Werk staan voor 16 augustus (ivm vakanties de eerste mogelijkheid) dus moet goed komen. En bij jullie?
Wut?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeten we uit een ver KSC-verleden niet Kuukske en Jdude!
Loopzequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
Ik ben even stuk hardlopen en dan douchen![]()
looop ze Solquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
Ik ben even stuk hardlopen en dan douchen![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vanaf 27 augustus heb ik vakantie
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kunnen we dan misschien wel iets regelen
![]()
mn broertje gaat wel redelijk. Blijft voorlopig bij mn stiefma wonen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VerstandigHoe is het nu dan met je broertje enzo?
Hier druk druk druk en kapot
Jouw naam kwam wat eerder naar boven dan de andere J... maar op zich wel goed voor het roddelgehalte natuurlijkquote:
Uhuhquote:
Fijn dat dat kanquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
mn broertje gaat wel redelijk. Blijft voorlopig bij mn stiefma wonen.
Ahhhhhhhhhhhh
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw naam kwam wat eerder naar boven dan de andere J... maar op zich wel goed voor het roddelgehalte natuurlijk.
Dat is wel fijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Fijn dat dat kan
Komt wel goed![]()
Werk is heel leuk, maar 40 uur druk is te veel
Dus vanaf oktober 32 uur
oktober is ver weg hoor, red je dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Fijn dat dat kan
Komt wel goed![]()
Werk is heel leuk, maar 40 uur druk is te veel
Dus vanaf oktober 32 uur
weggooien danquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit in het kader van gezond doen een soort ricecrackers met paprikaasmaak te knauwengoor dat ze zijn
[ afbeelding ]
quote:
JJH wil met Yuki, hij vindt mij lekker en weet ik nog meer wat allemaalquote:
Hoi reputatie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JJH wil met Yuki, hij vindt mij lekker en weet ik nog meer wat allemaal
Kuukskequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie is Kuukske dan?
Van voor mijn tijd zeker.
Ik ook niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb geen enkele ksc'er gedaan
Ach so.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kuukskeis een oer-KSC'er die er nooit meer is... erg charmante theedrinkster
.
je kan je ook gek maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nee ze zijn gezonder dan chips, dus ik moet ze eten van mezelf... miss ga ik ze uiteindelijk wel lekker vinden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JJH wil met Yuki, hij vindt mij lekker en weet ik nog meer wat allemaal
Bredase toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Kuuksquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
En ook beter voor je
Ja weet ik, maar komt goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
oktober is ver weg hoor, red je dat?
dan is het goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZeker fijn en veel beter
[..]
Ja weet ik, maar komt goedNog 2 maanden
En ergens tussendoor een paar dagen vrij
Eind augustus/begin september.
unne grote orgie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Tering wat gaat hier mis dan???![]()
JJH vs JDude?
Of Kuukske vs Yuukske?
Met wat?quote:
Godsallemachtig zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Tering wat gaat hier mis dan???![]()
JJH vs JDude?
Of Kuukske vs Yuukske?
Nog niet extreem lang geleden nog wel eens geweest, ik was er zelfs alquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |