Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Waarom?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van de stoep af
Of coursequote:
Dan worden je handen vies en moet je ze wassenquote:
Ah op die fietsquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan worden je handen vies en moet je ze wassen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Joysa durft hier echt nooit meer terug te komen
In ieder geval weinigquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Joysa durft hier echt nooit meer terug te komen
Op een ouwe stoep moet je leren fietsenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren?
oftwel een stoephoer?
Ja, zo wordt het wel wat met dat liefdesleven van jequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het wel wat met dat liefdesleven van je
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is dat? ik ben 12.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Ik wil niks met een bruggertjequote:
En dan zulke woorden gebruiken..quote:
De ouders van tegenwoordigquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren?
oftwel een stoephoer?
Discriminatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niks met een bruggertje
Realbizkit had ooit met één woord 204 punten tegen mijquote:
Kan dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Realbizkit had ooit met één woord 204 punten tegen mij.
Och ja, updaten zou kunnen. Maar dan wordt het zo nagekauwd he. Beetje Top Gear Australia, dat ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Fles, ga je hem nu updaten, of laat je het bij deze oudere versie?
een 8 lijkt idd wel op twee tettenquote:
Jij ook al verliefd?quote:
Yuukje weet wel waarom.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ook al verliefd?Begint een beetje vervelend te worden nu hoor
Hans en ik? Tot over de orenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Gewoon houden zo. De Soap is er dan voor de nieuwere mensen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ja, updaten zou kunnen. Maar dan wordt het zo nagekauwd he. Beetje Top Gear Australia, dat idee
MPG ook aan de Fokker?quote:
Dan komen jullie toch in Arnhem bij elkaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet echt een keer die kant op komen, lange afstand werkt niet.
quote:
Arnhem, is voor ons allebei nog al uit de richting.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan komen jullie toch in Arnhem bij elkaar
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
Niet in aanmerking komen voor bepaalde banen vanwege je lengte?
Dat wordt nog wat...
Trev en zijn neukbeestquote:
Ik ben NIET verliefd. Niet op een FOK!ster, niet op een andere meid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?
Wie dan als Joysa het niet is...
Douche-Eendje?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?
Oh ik dacht dat dat midden tussen Utrecht en Zwolle lag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Arnhem, is voor ons allebei nog al uit de richting.
Nou ja zeg. Hoe denk je dit goed te gaan maken?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben NIET verliefd. Niet op een FOK!ster, niet op een andere meid.
Helaas.
Oh, en ehm, Joysa, das war einmalquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MPG ook aan de Fokker?
Exactly, dat was ook geniaalquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Gewoon houden zo. De Soap is er dan voor de nieuwere mensen..
Ik dacht dat we het hier nog ff niet toe zouden geven lieverdquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hoe denk je dit goed te gaan maken?!
En dat is zesquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hoe denk je dit goed te gaan maken?!
Amersfoort wel zo'n beetje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat midden tussen Utrecht en Zwolle lag.
My bad
Apeldoorn zit al meer in de buurt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Arnhem, is voor ons allebei nog al uit de richting.
Jij en Whiskey toch ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trev en zijn neukbeest
WoWo en Joysa
Symp en Marijke
Toek en Muck
Nou weer Yuuks en JJH
Ik weet niet of je het half in de gaten hebt hoor, maar de hormonen druipen hier duimendik van de muur
Zes????quote:
Wij ook, wij ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nunspeet!!
Daar heb ik ooit nog vakantie gevierd
Laat dat lieverd nu maar achterwege. Hmpfquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het hier nog ff niet toe zouden geven lieverd![]()
Ik bedoel meer dat Joysa de enige dame aanwezig was het weekend, en die heeft al een woest weekend met iemand anders gehad.quote:
Ik had net al 5 koppeltjes genoemdquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Zes????
Wait, whut? Praat me effe bij ofzo...
Nunspeet is niet zo tof. Behalve dan dat het op de Veluwe ligt. En geen stad. Ik ben een stadsjongetje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nunspeet!!
Daar heb ik ooit nog vakantie gevierd
Dan ligt er idd niets tussen Amersfoort en Zwollequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nunspeet is niet zo tof. Behalve dan dat het op de Veluwe ligt. En geen stad. Ik ben een stadsjongetje.
Nu weer met mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ligt er idd niets tussen Amersfoort en Zwolle
Maar Veluwe! Hertjes! Bos!
Bos is wel lekker, maar als ik naar bos wil ga ik meestal richting heerde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar Veluwe! Hertjes! Bos!
Jawel, Harderwijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |