quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bos is wel lekker, maar als ik naar bos wil ga ik meestal richting heerde.
We vinden wel wat.

Acht!quote:

En dat is 9quote:signature van Ladylike:
Op 26-8-'08 getrouwd met Fha, het lekkerste wijf op heel Fok

Da's voor mij weer meer uit de richtingquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bos is wel lekker, maar als ik naar bos wil ga ik meestal richting heerde.
We vinden wel wat.

Is niet zo ver als je bij mij bent.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's voor mij weer meer uit de richting

Dit lijkt wel een koppelreeks ipv een slowchatquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Solique het volgende:
Moeten dus meer dames in de KSC om de rest te voorzien

Ja hoor, en Adam en Eva ook. En Fred en WIlma. Doe ff normaal mensquote:

Zwemmen tussen de dolfijnenquote:

quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, en Adam en Eva ook. En Fred en WIlma. Doe ff normaal mens

Ik de helft daarvanquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Realbizkit had ooit met één woord 204 punten tegen mij.

Welnee dat telt niet. Die waren al wat voordat KSC.quote:

Fok is een betere relatiesite dan de sites die er voor zijn, hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een koppelreeks ipv een slowchat

Ladylike en J-F welquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, en Adam en Eva ook. En Fred en WIlma. Doe ff normaal mens

Trev en zijn zogenaamde "neukbeest" toch ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee dat telt niet. Die waren al wat voordat KSC.

Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Fok is een betere relatiesite dan de sites die er voor zijn, hoor.![]()

Echt nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trev en zijn zogenaamde "neukbeest" toch ook?

Heeft die ooit in de KSC gepost?quote:

quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Fok is een betere relatiesite dan de sites die er voor zijn, hoor.![]()

Valt wel mee hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een koppelreeks ipv een slowchat

Ja maar die waren ook al voordat KSC. Die tellen dan ook niet mee.quote:

ook dat niet iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft die ooit in de KSC gepost?

Nee, anders zat ik hier niet.quote:

Toek kwam ook pas in de KSC NADAT hij en Muck nouja ehm jeweetwel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die waren ook al voordat KSC. Die tellen dan ook niet mee.

Jajaquote:
Ach, ik ben de neuklijst van boe al een keer tegengekomen. En het fok-koterstopicquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, anders zat ik hier niet.![]()
Maar als je fok wat volgt dan lees je het genoeg.

...Muck gestolen hadquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek kwam ook pas in de KSC NADAT hij en Muck nouja ehm jeweetwel.

Hangt er vanaf. Ik zou 7 zeggen. Jij misschien ook wel. IN ieder geval 6. Inclusief MPG en D-E met haar onverslaanbare libido.quote:

Zolang ik er niet in voor kom, vind ik het bestquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, ik ben de neuklijst van boe al een keer tegengekomen. En het fok-koterstopic

quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik zou 7 zeggen. Jij misschien ook wel. IN ieder geval 6. Inclusief MPG en D-E met haar onverslaanbare libido.

Hmm. EIGENLIJKquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Toek kwam ook pas in de KSC NADAT hij en Muck nouja ehm jeweetwel.

Die lijst is zeer zeker weten verre van compleetquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja
[..]
Ach, ik ben de neuklijst van boe al een keer tegengekomen. En het fok-koterstopic

Dus je doet niks met fokkersquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang ik er niet in voor kom, vind ik het best

Da's waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥

Gohquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lijst is zeer zeker weten verre van compleet![]()
![]()
...

Tot nu toe nog nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus je doet niks met fokkers

Datquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
...

quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's waarJe dacht dat ik voorbij het eind van de wereld woonde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Die details krijg je ook niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meer pikante details hoef ik niet te weten hoor

Die lijst is even OVER- als ONDERcompleet. Ik sta er ook zeker 2 keer in,quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
...

En dat valt onder over of ondercompleet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lijst is even OVER- als ONDERcompleet. Ik sta er ook zeker 2 keer in,

oh, toch welquote:

Dat valt onder OVERcompleet helaasquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dat valt onder over of ondercompleet?

Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Je dacht dat ik voorbij het eind van de wereld woonde?

Ja hoor!quote:
Awhquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt onder OVERcompleet helaas

lol, je dacht dat Zwolle bij Groningen lag?quote:

Nederland is enigszins scheef in mijn mentale plaatjequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, je dacht dat Zwolle bij Groningen lag?

Groningen is vanaf Zwolle nog 100 km. Dat wil je toch nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Valt gelukkig alles mee.
Groningen, of erger nog, Delfzijl. Dat zijn pas takke-einden.

Je zal ze de kost moeten geven idd. Boven Zwolle houdt de wereld een beetje op in de perceptie van veel mensen. En Groningen is al minimaal op driekwart naar de Poolcirkel vanuit Zwolle gezien dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, je dacht dat Zwolle bij Groningen lag?

quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nederland is enigszins scheef in mijn mentale plaatje
Zwolle lag in mijn hoofd op de plek van Emmen. Ongeveer

Groningen is verder dan Utrecht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Groningen is vanaf Zwolle nog 100 km. Dat wil je toch niet

Had pas nog een aanbod voor werk liggen, of ik 6 maanden in Grunn wilde werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal ze de kost moeten geven idd. Boven Zwolle houdt de wereld een beetje op in de perceptie van veel mensen. En Groningen is al minimaal op driekwart naar de Poolcirkel vanuit Zwolle gezien dus.

in mijn wereld 106quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]

Doen, is om de hoek!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Had pas nog een aanbod voor werk liggen, of ik 6 maanden in Grunn wilde werken.

Groningen is een erg leuke stad andersquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]

Gisteren nog over gehad met broer en schoonzusje. Mensen uit Groningen kunnen hun Lush bestellingen in Stockholm doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal ze de kost moeten geven idd. Boven Zwolle houdt de wereld een beetje op in de perceptie van veel mensen. En Groningen is al minimaal op driekwart naar de Poolcirkel vanuit Zwolle gezien dus.

quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groningen is een erg leuke stad anders![]()
Goedenavond allemaal!

quote:
Utrecht is beterquote:
Geloof ik direct! Maar wel een takke-eind wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!

Mja. Voor mij scheelt het maar 1 overstapquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren nog over gehad met broer en schoonzusje. Mensen uit Groningen kunnen hun Lush bestellingen in Stockholm doen

Stockholmquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren nog over gehad met broer en schoonzusje. Mensen uit Groningen kunnen hun Lush bestellingen in Stockholm doen

Ik ben vorig jaar naar Stockholm gereden, dat is nog wel iets verder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]

Stappen in Groningen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is beter
[..]
Geloof ik direct! Maar wel een takke-eind weg
Marijkje![]()
![]()
Samen blij dansen?

Nee, dank.quote:

Oh haiquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!

Hans!quote:
Met jou altijd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is beter
[..]
Geloof ik direct! Maar wel een takke-eind weg
Marijkje![]()
![]()
Samen blij dansen?

Marijkequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal!

Oh haiquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hai![]()
Je hebt net al het koppeltjesgeroddel gemist

Prima. Lekker weer dus vrolijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hans!![]()
Hoe is het?
[..]
Met jou altijd!![]()
hoezo?
En wij gaan een keer winkelen in Groningen![]()

Welneequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar Stockholm gereden, dat is nog wel iets verder.

Hai Solquote:

Zolang ie maar niet over mij gaat roddelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hai![]()
Oeh oeh, fill me in please

Hahaha, hoezo dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]

Zwaar weekend achter de rug, dus tijdens werk uitrusten.quote:

Dat doet ie toch alquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet over mij gaat roddelen.

Lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima. Lekker weer dus vrolijk.
En lekker in de tuin gezeten.
En zon.
En weekend.

Lees maar ff terugquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hai![]()
Oeh oeh, fill me in please

Jij hebt net weekend gehad denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerTuin
Zon
Weekend is altijd lekker
Ik mag nog 4 dagen werken

M'n training is SUPERTOFquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hans!![]()
Hoe is het?
[..]
Met jou altijd!![]()
hoezo?
En wij gaan een keer winkelen in Groningen![]()

Oeh dan helemaalquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet over mij gaat roddelen.
Lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Zwaar weekend achter de rug, dus tijdens werk uitrusten.
Hoe is het met jou?
Haiquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
MarijkeHeb je dat Nijntje kussen nog?

Daar had ik op geslapen, en kreeg de neiging om hem mee te nemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh dan helemaal![]()
[..]
Lekker
Hier alles goed, alleen super duper druk op het werk
[..]
HaiJa
Die is net gewassen
Hoezo?

Beter druk als niets te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh dan helemaal![]()
[..]
Lekker
Hier alles goed, alleen super duper druk op het werk
[..]
HaiJa
Die is net gewassen
Hoezo?

Noorderlingen (Friezen, Groningers) schijnen geen internet te hebben dus plaatsen hun bestelling in onverstaanbare taal via telefoon bij Lush mailorder (mijn schoonzusje werkt daar).quote:

quote:

Ik heb daar niet zo zin inquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees maar ff terugAch, zo spannend was het ook allemaal niet hoor
Weekend, is net wat je weekend noemtquote:
JEUJ en JEUJ en JEUJquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n training is SUPERTOF
En volgende week begint een nieuwe BOB (bellen onder begeleiding) groep.
Ik mag niet alleen begeleiden (yay!) maar ben ook nog eens 4 dagen senior-BOB
![]()
![]()
Ik ben blij
Winkelen moeten we sowieso nog doen
En eindelijk een datum prikken voor je cadeautje!!
Hoe is het met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |