Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Al te veel gedaan vandaagquote:
Wie?quote:
quote:
Hoho, ik heb MPG niet afgewerkt hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef douche-eendje het volgende:
Iedereen zal het weten van MPG![]()
Maar je hebt nu weer een verse eeltlaag op je vingers nijn?
Hahahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoho, ik heb MPG niet afgewerkt hoor
Maar van gitaar spelen krijg je (meestal) geen eelt hoorquote:
Geen sexy eeltplekken? Nou ja zeg...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar van gitaar spelen krijg je (meestal) geen eelt hoor
Eerder rode vingers
Ik vind dat ook, maar sinds Fok steeds minderquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben zeker een van de weinigen die afgewerkt een normaal werkwoord vind?![]()
![]()
Tja, daar hadden we het zaterdag ook over met Solique e.d. Net zoals wij Aanlopen een normaal woord vinden, is dat in de Randstad heel anders.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, maar sinds Fok steeds minder
Wattan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, daar hadden we het zaterdag ook over met Solique e.d. Net zoals wij Aanlopen een normaal woord vinden, is dat in de Randstad heel anders.
Als hier iets aanloopt, dan moet je meestal een monteur bellen... of Wokquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, daar hadden we het zaterdag ook over met Solique e.d. Net zoals wij Aanlopen een normaal woord vinden, is dat in de Randstad heel anders.
Die laatste is hier ook wel bekentquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wattan?
Net zoiets als aanrijden/wegrijden zeker?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die laatste is hier ook wel bekent
Pa van vriendin moest ooit naar Friesland, hij was wat later dus belde diegene waar hij naar toe moest; "Ja, ik ben nu aangereden", reactie van de Fries; "quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die laatste is hier ook wel bekent
Je zegt zelf nooit "Ik loop aan"?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wattan?
Ik gebruik die zin nooitquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zegt zelf nooit "Ik loop aan"?
Is dat dan echt iets Regio Eindhovens?
Dat zou in de randstad ook zo wezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pa van vriendin moest ooit naar Friesland, hij was wat later dus belde diegene waar hij naar toe moest; "Ja, ik ben nu aangereden", reactie van de Fries; "![]()
![]()
Alles oké?
![]()
"
Okee, Maar dat komt dus op hetzelfde neerquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik die zin nooitWel "ik fiets aan" ofzo, maar lopen niet
Veel plezier en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef Trevland het volgende:
Nou Lui, ik ga er maar eens vandoor
Veel plezier en Bis Later![]()
Wat een faalstreuvenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Belt mijn pa net op. Hadden ze hem vanmorgen gebeld over iets waarvoor ze mij moesten hebben.
Ik woon al drie jaar niet meer daar. beetje up to date waren die gegevens dus niet, terwijl ik recentelijk nog mijn gegevens heb doorgegeven. Gegevens komen van het UWV af, en tja dat zegt wel genoeg eigenlijk..
![]()
![]()
oh had met hun collega's van SoZaWe ruzie vandaag. Delen een hoop beslissingen in Rotterdam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Belt mijn pa net op. Hadden ze hem vanmorgen gebeld over iets waarvoor ze mij moesten hebben.
Ik woon al drie jaar niet meer daar. beetje up to date waren die gegevens dus niet, terwijl ik recentelijk nog mijn gegevens heb doorgegeven. Gegevens komen van het UWV af, en tja dat zegt wel genoeg eigenlijk..
![]()
![]()
Faalquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wattan?
Nee. Dr_fleesh was niet in de buurt.quote:
Vervelend voor je.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.
Koop een lolly en vier hetquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik ga even boodschappen doen
Het was nogal vroeg jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik ga even boodschappen doen
Ik lag toen nog lekker in bedquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was nogal vroeg ja...
Boodschap ze
Nee, jij drinkt het toch nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Ik zeg dit niet snel, maar MPG, kon je niet gewoon van mijn bier afblijven?.
Yukiquote:
DaMartquote:
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbersquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het maakte voor de uitslag uiteindelijk niet uit.
Leuk spel wel, dat Wordfeud.
Scrabble op de smartphonequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
DaMart![]()
[..]
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbers
OMG IK MOET HEB!!!quote:
Ja, je kan tegen iedereen spelen die het spel heeft geïnstalleerd, en je hebt 72 uur per beurt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMG IK MOET HEB!!!
*appstore opstart
Kan ik dan tegen jullie spelen?
Afwerkmeet met MPG gehad?quote:
Dat is het ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
DaMart![]()
[..]
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbers
Ja dat kanquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMG IK MOET HEB!!!
*appstore opstart
Kan ik dan tegen jullie spelen?
Volgende week begint er weer een groep met Bellen Onder Begeleiding (BOB) en ik ben samen met een collega gevraagd om (nu alquote:
Tofquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende week begint er weer een groep met Bellen Onder Begeleiding (BOB) en ik ben samen met een collega gevraagd om (nu al) senior-BOB te worden voor die groep.
Da's dus niet alleen begeleiden, maar ook eea aan organisatorische shizzle regelen
Hoiquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai nijn![]()
Leuke vakantie gehad?
En zie vorige post
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben dus een enorme opblaasbare BOB-dinges, in gele letters en lettertype zoals de BOB-sleuterhangers enzo ookEen opblaasbobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik moest even lachen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een opblaasbob
Sorry, ik moest even lachen
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
@ Nijnsopmerking
Trouwens toen ik gisteren met de trein door Deurne ging, keek ik nog of ik ergens op een dak een klein meisje zag.,,
Helemaal niks
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijk.
Gisteren was het geen mooi weer om op het dak te zittenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
@ Nijnsopmerking
Trouwens toen ik gisteren met de trein door Deurne ging, keek ik nog of ik ergens op een dak een klein meisje zag.,,
Helemaal niks
Ja, bijna hequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijk.
Okee, dat vermoedde ik eigenlijk al..quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was het geen mooi weer om op het dak te zittenEn het is het afdak-dak, dat zit achter het huis, dus je zou me sowieso nooit kunnen zien
Qua afstand zou het gaan, als er van het station tot mijn huis geen andere huizen stonden
[..]
Ja, bijna he.
Kwaliteit wat slechter gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat vermoedde ik eigenlijk al..
Foto gaat zo weg, niet iedereen hoeft te weten waar ik woonquote:Ja doei, foto gone
Haal maar weg iemand kan dit zo op googlemaps opzoeken welke straat je woont. Ik weet je achternaam dus kan zo achter je adres komen, hoewel ik er GEEN misbruik van zou maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwaliteit wat slechter gemaakt
[..]
Was ik al van planquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haal maar weg iemand kan dit zo op googlemaps opzoeken welke straat je woont. Ik weet je achternaam dus kan zo achter je adres komen, hoewel ik er GEEN misbruik van zou maken.
*in katzwijm valtquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
eejjjjjjjj ladies
*strakke move maakt
Oeeeeehhhhquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
eejjjjjjjj ladies
*strakke move maakt
SPOILER: Spoiler omdat irritant dingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik "strakke move" las, moest ik ineens hier aan denkenSPOILER: Spoiler omdat irritant dingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik "strakke move" las, moest ik ineens hier aan denkenSPOILER: Spoiler omdat irritant dingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strakke move ja!
Ik denk dat de andere dames dichterbij zatenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik "strakke move" las, moest ik ineens hier aan denken
[ afbeelding ]![]()
![]()
M'n nek doet zeerquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
*kijkt of Yuki zich niet bezeerd heeft
Lievquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari masseert Yuki haar nek![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
D. toch! Daar had je gewoon zelf wat aan moeten doen, wat ben je nou voor een vent
quote:
quote:"Billy Brown", a song from the Mika album Life in Cartoon Motion
Oh die is wel grappig jaquote:
Ik was nog nergensquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar voor ik het recht kon zetten was je met PGR naar het achterkamertje vertrokken
Ik was zo heftig in katzwijm gevallen, dat ik geen kant op kon. Zelfs niet metquote:
Ow, mijn nederige excuses zijn dan wel op zijn plaatsquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was zo heftig in katzwijm gevallen, dat ik geen kant op kon. Zelfs niet metpgr
Juistquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, mijn nederige excuses zijn dan wel op zijn plaats
Je moet het positief benaderenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:15 schreef Panda72 het volgende:
Zucht het is pas maandag en ik moet nog 4 dagen werken. Zo geen zin
Yay!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:21 schreef douche-eendje het volgende:
Nog 7 dagen werken en dan een week vrij
Nog 2 weken, en dan moet ik weer aan de slagquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:21 schreef douche-eendje het volgende:
Nog 7 dagen werken en dan een week vrij
Je moet het postitief benaderen je hebt nog 2 weken vrij dat is meer dan 1 weekquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nog 2 weken, en dan moet ik weer aan de slag
Ah, ja, dank je, dat helptquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je moet het postitief benaderen je hebt nog 2 weken vrij dat is meer dan 1 week
Jouw post van 18:21 ook hoorquote:
Een potje wordfeudquote:
quote:
Klopt helemaalquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, mooi
We moeten elkaar een beetje helpen he
Scrabble op de smartphonequote:Op maandag 1 augustus 2011 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Is het een schande als ik geen flauw idee heb waar je op doelt?
Geen Blackberry OSquote:
Goedendag mevrouw Zomervogelquote:
Neequote:Op maandag 1 augustus 2011 18:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En hele goede avond mevrouw Knijn.
Heeft u plezante dingen gedaan deze dag?
17 minuten langer neukenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
Maar het goede is datniet om 19:20 land maar al om 19:03 wordt verwacht te landen
Ik dacht het, jij zegt het.quote:
Boeiend hoe je aangekeken wordtquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
GRRR! Mijn oor jeukt nu al een paar weken van binnen. En dan kan je er net niet bij zonder gek aangekeken te worden.
HET JEUKT! EN IK KAN ER NIET BIJ!
Ja dat is irritant daat heb ik ook last van gehad. Even langs de HA en die geeft je dan druppels die zuur ruiken. Binnen een paar dagen ben je dan van de jeuk af.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:51 schreef summer2bird het volgende:
GRRR! Mijn oor jeukt nu al een paar weken van binnen. En dan kan je er net niet bij zonder gek aangekeken te worden.
HET JEUKT! EN IK KAN ER NIET BIJ!
WIJ kunnen er alleen aan DENKEN ja. Zo vrolijk is dat niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:54 schreef Trevland het volgende:
Jullie kunnen ook alleen maar aan sex en neuken denken
Maar ik kan er niet tegen om aangekeken te wordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend hoe je aangekeken wordt![]()
Het jeuken zal wel meevallen dus
*afspraak maken gaat*quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is irritant daat heb ik ook last van gehad. Even langs de HA en die geeft je dan druppels die zuur ruiken. Binnen een paar dagen ben je dan van de jeuk af.
quote:
Je kan er dus ook gewoon overheen pissen.quote:
Als ik erover moet pissen kijken ze me heeeeeeel raar aanquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan er dus ook gewoon overheen pissen.
Enig idee hoe je dan aangekeken wordt trouwens summer?
Nee, ik zit nu in de treinquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo in de trein? Pis je alleen in de trein dan?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan er dus ook gewoon overheen pissen.
Enig idee hoe je dan aangekeken wordt trouwens summer?
"Wilt u even in mijn oor pissen? Ik kan er niet bij"quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
"Momentje conducteur, ik moet even in mijn oor pissen van de dokter!"
"Ik laat mijn kaartje zo wel zien"quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
"Momentje conducteur, ik moet even in mijn oor pissen van de dokter!"
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Wilt u even in mijn oor pissen? Ik kan er niet bij"
"Bedankt hoor! Wat ben ik blij met mijn nieuwe OV-Piskaart!"quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Wilt u even in mijn oor pissen? Ik kan er niet bij"
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat weer over pis en daar zal je die ouwe hebben hoor
Wat is je usernaamquote:
2 keer een e, 8 keer een j, een 8, een streepje en een haakje sluiten denk ikquote:
17 minuten extra batstijdquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Even een update vanaf zestienhoven
Stomme snelweg die was afgesloten![]()
Maar het goede is datniet om 19:20 land maar al om 19:03 wordt verwacht te landen
Mosterd erbij enzulks.quote:
ik dacht dat het over sex gingquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat weer over pis en daar zal je die ouwe hebben hoor
quote:
Omg, plassexquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat het over sex ging
Dacht jij aan plasseksquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat het over sex ging
quote:
quote:
Als je een pijpbeurt ontspannende massage nodig hebt, dan weet je waar je moet zijn. Niet hierquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga denk ik langzaam mijn schedel opensplijten op mijn bureau. Ik zit nu al 3 uur mijzelf te martelen met SPSS.
Mijn masseuse is één of ander groentje aan het drillen op haar werk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een pijpbeurt ontspannende massage nodig hebt, dan weet je waar je moet zijn. Niet hier
Dat doe je Joysa toch niet aan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga denk ik langzaam mijn schedel opensplijten op mijn bureau.
Geen sympathie met mij, maar wel met haar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat doe je Joysa toch niet aan?
ruim hetzelf maar opquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als mijn bureau het begeeft en mijn schedel het overleeft word ik houthakker met mijn hoofd van staal.In het andere geval ben ik morsdood en moeten jullie even een mannetje langs sturen om het op te ruimen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen sympathie met mij, maar wel met haar?
Lekker zijn jullie weer.
Bij vrouwen is het dan "gedrild worden" he, dat weet je. Al zegen we in Nederland "geboord".quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn masseuse is één of ander groentje aan het drillen op haar werk.
Tuurlijk. Lekkerdere tetten dan jij, DUHquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen sympathie met mij, maar wel met haar?
Lekker zijn jullie weer.
Statistical Package for the Social Sciencesquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik meer doordat ik niet weet wat SPSS is
Heeft W_W ook tetten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekkerdere tetten dan jij, DUH
Wtfquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Statistical Package for the Social Sciences
Programma waarmee je statistische berekeningen kunt doen, enzoquote:
Nummer één oorzaak van (over)lijden onder studenten en professoren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik meer doordat ik niet weet wat SPSS is
Nah! Ze geeft een bootcamp voor verkopers.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het dan "gedrild worden" he, dat weet je. Al zegen we in Nederland "geboord".
Als ik het niet dacht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekkerdere tetten dan jij, DUH
Number Crunching Bazentool zal je bedoelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Statistical Package for the Social Sciences
moet ik er even in pissenquote:
altijdquote:
Nee dat was eergisteren. Nu zijn ze samen geboortekaartjes aan het bordurenquote:
What's in a name?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Number Crunching Bazentool zal je bedoelen![]()
Niet alleen voor de social sciences natuurlijk
serieus?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was eergisteren. Nu zijn ze samen geboortekaartjes aan het borduren
Er schijnt nogal veel nachtelijk gefluister en gesmak plaatsgevonden te hebben tussen W_W en Joysa.quote:
WW's en Joysa's PM...quote:
Volgens mij heeft geen van beiden nog de announcement gemaakt dat we al een stelletje zijn.quote:
quote:
Whehe, joysa heeft weer goed huisgehoudenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er schijnt nogal veel nachtelijk gefluister en gesmak plaatsgevonden te hebben tussen W_W en Joysa.
Nou.....quote:
Wil je peetvader worden Flash?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was eergisteren. Nu zijn ze samen geboortekaartjes aan het borduren
Ik heb het origineelquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WW's en Joysa's PM...
Joysa postte ze hier maar verwijderde ze weer
Goh een mond op mond kus geef je zomaar voor de lol, zekerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen van beiden nog de announcement gemaakt dat we al een stelletje zijn.
Nee joh waaromquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wil je peetvader worden Flash?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goh een mond op mond kus geef je zomaar voor de lol, zeker
Dat maakt de boskat wijs
Ah, het is dus puur voor de seks.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen van beiden nog de announcement gemaakt dat we al een stelletje zijn.
Bos-opmerkingenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt de boskat wijs
Ja?quote:
Euhm... Dat zegt idd niet allesquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt de boskat wijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Je weet hoe het gaat met meetfoto's
Dat dusquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bos-opmerkingen![]()
[..]
Ja? [ afbeelding ]
Uiteraard. Iemand moet toch de KSC-waarden op een meet hooghouden nietwaar?quote:
Wie was er nou de nichtquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stelletje roddelnichten bij elkaar.
Okee, dan niet..quote:
Omdat je volgens mij uitstekende pedagogische vaardigheden hebt.quote:
Wel op tijd een zwarte worst erin he, dan komt alles goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand moet toch de KSC-waarden op een meet hooghouden nietwaar?
Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel op tijd een zwarte worst erin he, dan komt alles goed
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij uitstekende pedagogische vaardigheden hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoor
Vanuit mijn perspectief is het geen slechte deal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoor
BBQquote:
Niet veel mis mee.Eet ik ook regelmatig als lunchquote:
Dat is een prima lunchquote:
Dit is mn diner...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een prima lunch![]()
.
Eén blik soep, wat brood erbij, en MPG kan er weer een paar uur tegen.
Een blik soep dat op de BBQ opgewarmd is, natuurlijkquote:
Dan nog wat mosterd, zoo.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een prima lunch![]()
.
Eén blik soep, wat brood erbij, en MPG kan er weer een paar uur tegen.
als dinerquote:
Mosterdsoepquote:
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.quote:
Nou precies. Wat zwarte worst erbij en de pret is compleet, wat jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.
quote:
Van Dr_Fleesh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies. Wat zwarte worst erbij en de pret is compleet, wat jij
dat WeurtFeut?quote:
Ik heb broodquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.
Wacht maar tot je hier in GC het competitietopic vindtquote:
Nee dat mag jij nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook een biertje schoonpa?
Pak je telefoon, start de android market en zoek wordfeud.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat WeurtFeut?
Is vast iets wat ik ook leuk vind. Doe eens een linkje?
Van mij wel hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook een biertje schoonpa?
Damnquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hier in GC het competitietopic vindt...
Kan het niet gewoon op de laptop?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Pak je telefoon, start de android market en zoek wordfeud.
Dat wordt kiezen jongen, dat biertje of vanavond samen slapen...quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij wel hoor![]()
En je schoonma hoor ik er ook niet over, dus![]()
*Biertje aangooit
Van mij wel hoorquote:
Fuckhé wat een derperdquote:
Vergeet dat biertje dan maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt kiezen jongen, dat biertje of vanavond samen slapen...
Ligt er verdomd aan wat voor soep het is en wie er komt eten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies. Wat zwarte worst erbij en de pret is compleet, wat jij
Dan kan het er wel aardig voor een maaltijd door, toch?quote:
Zeikerd. Er komt niemand eten. En soep is zowel nat als heet genoeg, dus koppedicht nuquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ligt er verdomd aan wat voor soep het is en wie er komt eten.
Ik speel momenteel tegen 4 personenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef D. het volgende:
Begin: 48 punten
MPG: ik speel ook een ander spelletje, dus mijn antwoorden kunnen even duren
KOPPEDICHT EN MAFFEN NUquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeikerd. Er komt niemand eten. En soep is zowel nat als heet genoeg, dus koppedicht nu
Owwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik speel momenteel tegen 4 personen.
(Elk op een ander bord)
Ik laat even op me wachten nuquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik speel momenteel tegen 4 personen.
(Elk op een ander bord)
Iets met soep, tochquote:
Wortels, soepstengels, gaat goed vandaagquote:
Met worst dan.quote:
Blijf met je tengels van de stoep afquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Vroeger zei ik altijd stoeptengels
Bijvoorbeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |