Afwerkmeet met MPG gehad?quote:
Dat is het ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
DaMart![]()
[..]
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbers
Ja dat kanquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMG IK MOET HEB!!!
*appstore opstart
Kan ik dan tegen jullie spelen?
Volgende week begint er weer een groep met Bellen Onder Begeleiding (BOB) en ik ben samen met een collega gevraagd om (nu alquote:
Tofquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende week begint er weer een groep met Bellen Onder Begeleiding (BOB) en ik ben samen met een collega gevraagd om (nu al) senior-BOB te worden voor die groep.
Da's dus niet alleen begeleiden, maar ook eea aan organisatorische shizzle regelen
Hoiquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai nijn![]()
Leuke vakantie gehad?
En zie vorige post
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben dus een enorme opblaasbare BOB-dinges, in gele letters en lettertype zoals de BOB-sleuterhangers enzo ookEen opblaasbobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik moest even lachen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een opblaasbob
Sorry, ik moest even lachen
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
@ Nijnsopmerking
Trouwens toen ik gisteren met de trein door Deurne ging, keek ik nog of ik ergens op een dak een klein meisje zag.,,
Helemaal niks
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijk.
Gisteren was het geen mooi weer om op het dak te zittenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
@ Nijnsopmerking
Trouwens toen ik gisteren met de trein door Deurne ging, keek ik nog of ik ergens op een dak een klein meisje zag.,,
Helemaal niks
Ja, bijna hequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijk.
Okee, dat vermoedde ik eigenlijk al..quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was het geen mooi weer om op het dak te zittenEn het is het afdak-dak, dat zit achter het huis, dus je zou me sowieso nooit kunnen zien
Qua afstand zou het gaan, als er van het station tot mijn huis geen andere huizen stonden
[..]
Ja, bijna he.
Kwaliteit wat slechter gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat vermoedde ik eigenlijk al..
Foto gaat zo weg, niet iedereen hoeft te weten waar ik woonquote:Ja doei, foto gone
Haal maar weg iemand kan dit zo op googlemaps opzoeken welke straat je woont. Ik weet je achternaam dus kan zo achter je adres komen, hoewel ik er GEEN misbruik van zou maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwaliteit wat slechter gemaakt
[..]
Was ik al van planquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haal maar weg iemand kan dit zo op googlemaps opzoeken welke straat je woont. Ik weet je achternaam dus kan zo achter je adres komen, hoewel ik er GEEN misbruik van zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |