Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Al te veel gedaan vandaagquote:
Wie?quote:
quote:
Hoho, ik heb MPG niet afgewerkt hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef douche-eendje het volgende:
Iedereen zal het weten van MPG![]()
Maar je hebt nu weer een verse eeltlaag op je vingers nijn?
Hahahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoho, ik heb MPG niet afgewerkt hoor
Maar van gitaar spelen krijg je (meestal) geen eelt hoorquote:
Geen sexy eeltplekken? Nou ja zeg...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar van gitaar spelen krijg je (meestal) geen eelt hoor
Eerder rode vingers
Ik vind dat ook, maar sinds Fok steeds minderquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben zeker een van de weinigen die afgewerkt een normaal werkwoord vind?![]()
![]()
Tja, daar hadden we het zaterdag ook over met Solique e.d. Net zoals wij Aanlopen een normaal woord vinden, is dat in de Randstad heel anders.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, maar sinds Fok steeds minder
Wattan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, daar hadden we het zaterdag ook over met Solique e.d. Net zoals wij Aanlopen een normaal woord vinden, is dat in de Randstad heel anders.
Als hier iets aanloopt, dan moet je meestal een monteur bellen... of Wokquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, daar hadden we het zaterdag ook over met Solique e.d. Net zoals wij Aanlopen een normaal woord vinden, is dat in de Randstad heel anders.
Die laatste is hier ook wel bekentquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wattan?
Net zoiets als aanrijden/wegrijden zeker?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die laatste is hier ook wel bekent
Pa van vriendin moest ooit naar Friesland, hij was wat later dus belde diegene waar hij naar toe moest; "Ja, ik ben nu aangereden", reactie van de Fries; "quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die laatste is hier ook wel bekent
Je zegt zelf nooit "Ik loop aan"?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wattan?
Ik gebruik die zin nooitquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je zegt zelf nooit "Ik loop aan"?
Is dat dan echt iets Regio Eindhovens?
Dat zou in de randstad ook zo wezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pa van vriendin moest ooit naar Friesland, hij was wat later dus belde diegene waar hij naar toe moest; "Ja, ik ben nu aangereden", reactie van de Fries; "![]()
![]()
Alles oké?
![]()
"
Okee, Maar dat komt dus op hetzelfde neerquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik die zin nooitWel "ik fiets aan" ofzo, maar lopen niet
Veel plezier en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef Trevland het volgende:
Nou Lui, ik ga er maar eens vandoor
Veel plezier en Bis Later![]()
Wat een faalstreuvenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Belt mijn pa net op. Hadden ze hem vanmorgen gebeld over iets waarvoor ze mij moesten hebben.
Ik woon al drie jaar niet meer daar. beetje up to date waren die gegevens dus niet, terwijl ik recentelijk nog mijn gegevens heb doorgegeven. Gegevens komen van het UWV af, en tja dat zegt wel genoeg eigenlijk..
![]()
![]()
oh had met hun collega's van SoZaWe ruzie vandaag. Delen een hoop beslissingen in Rotterdam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Belt mijn pa net op. Hadden ze hem vanmorgen gebeld over iets waarvoor ze mij moesten hebben.
Ik woon al drie jaar niet meer daar. beetje up to date waren die gegevens dus niet, terwijl ik recentelijk nog mijn gegevens heb doorgegeven. Gegevens komen van het UWV af, en tja dat zegt wel genoeg eigenlijk..
![]()
![]()
Faalquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wattan?
Nee. Dr_fleesh was niet in de buurt.quote:
Vervelend voor je.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.
Koop een lolly en vier hetquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend om zes uur aangereden op weg naar werk.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik ga even boodschappen doen
Het was nogal vroeg jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik ga even boodschappen doen
Ik lag toen nog lekker in bedquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was nogal vroeg ja...
Boodschap ze
Nee, jij drinkt het toch nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Ik zeg dit niet snel, maar MPG, kon je niet gewoon van mijn bier afblijven?.
Yukiquote:
DaMartquote:
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbersquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het maakte voor de uitslag uiteindelijk niet uit.
Leuk spel wel, dat Wordfeud.
Scrabble op de smartphonequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
DaMart![]()
[..]
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbers
OMG IK MOET HEB!!!quote:
Ja, je kan tegen iedereen spelen die het spel heeft geïnstalleerd, en je hebt 72 uur per beurt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMG IK MOET HEB!!!
*appstore opstart
Kan ik dan tegen jullie spelen?
Afwerkmeet met MPG gehad?quote:
Dat is het ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
DaMart![]()
[..]
Klinkt als een spel voor taalnaziliefhebbers
Ja dat kanquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMG IK MOET HEB!!!
*appstore opstart
Kan ik dan tegen jullie spelen?
Volgende week begint er weer een groep met Bellen Onder Begeleiding (BOB) en ik ben samen met een collega gevraagd om (nu alquote:
Tofquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende week begint er weer een groep met Bellen Onder Begeleiding (BOB) en ik ben samen met een collega gevraagd om (nu al) senior-BOB te worden voor die groep.
Da's dus niet alleen begeleiden, maar ook eea aan organisatorische shizzle regelen
Hoiquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai nijn![]()
Leuke vakantie gehad?
En zie vorige post
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben dus een enorme opblaasbare BOB-dinges, in gele letters en lettertype zoals de BOB-sleuterhangers enzo ookEen opblaasbobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik moest even lachen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een opblaasbob
Sorry, ik moest even lachen
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
@ Nijnsopmerking
Trouwens toen ik gisteren met de trein door Deurne ging, keek ik nog of ik ergens op een dak een klein meisje zag.,,
Helemaal niks
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijk.
Gisteren was het geen mooi weer om op het dak te zittenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
@ Nijnsopmerking
Trouwens toen ik gisteren met de trein door Deurne ging, keek ik nog of ik ergens op een dak een klein meisje zag.,,
Helemaal niks
Ja, bijna hequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keek je ook omhoog? Waarschijnlijk sprong ze net met haar skateboard over de trein namelijk.
Okee, dat vermoedde ik eigenlijk al..quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was het geen mooi weer om op het dak te zittenEn het is het afdak-dak, dat zit achter het huis, dus je zou me sowieso nooit kunnen zien
Qua afstand zou het gaan, als er van het station tot mijn huis geen andere huizen stonden
[..]
Ja, bijna he.
Kwaliteit wat slechter gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat vermoedde ik eigenlijk al..
Foto gaat zo weg, niet iedereen hoeft te weten waar ik woonquote:Ja doei, foto gone
Haal maar weg iemand kan dit zo op googlemaps opzoeken welke straat je woont. Ik weet je achternaam dus kan zo achter je adres komen, hoewel ik er GEEN misbruik van zou maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kwaliteit wat slechter gemaakt
[..]
Was ik al van planquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haal maar weg iemand kan dit zo op googlemaps opzoeken welke straat je woont. Ik weet je achternaam dus kan zo achter je adres komen, hoewel ik er GEEN misbruik van zou maken.
*in katzwijm valtquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
eejjjjjjjj ladies
*strakke move maakt
Oeeeeehhhhquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
eejjjjjjjj ladies
*strakke move maakt
SPOILER: Spoiler omdat irritant dingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik "strakke move" las, moest ik ineens hier aan denkenSPOILER: Spoiler omdat irritant dingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik "strakke move" las, moest ik ineens hier aan denkenSPOILER: Spoiler omdat irritant dingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strakke move ja!
Ik denk dat de andere dames dichterbij zatenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
Toen ik "strakke move" las, moest ik ineens hier aan denken
[ afbeelding ]![]()
![]()
M'n nek doet zeerquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
*kijkt of Yuki zich niet bezeerd heeft
Lievquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari masseert Yuki haar nek![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
D. toch! Daar had je gewoon zelf wat aan moeten doen, wat ben je nou voor een vent
quote:
quote:"Billy Brown", a song from the Mika album Life in Cartoon Motion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |