6, 7 en 8 zijn dingen waarvan ik vind dat je die niet alle drie tegelijk kan doen. Voor 6 en 7 put ik daarvoor uit eigen ervaring. Voor het leren bespelen van een instrument geldt volgens mij hetzelfde. Ik zou dus één van deze drie kiezen en daarvoor gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou je mag wel even voor mij kiezen:
1: Ik wil op regelmatige basis mijn vrienden zien
2: Ik wil op regelmatige basis mijn familie zien
3: Ik wil 3/4 keer per week sporten
4: Ik wil een net verzorgd en opgeruimd huis hebben
5: Ik wil wel eens een avondje niks
6: Ik wil studeren
7: Ik wil de mogelijkheden onderzoeken om een eigen bedrijf te starten en de eerste stappen te zetten
8: Ik wil gitaar leren spelen
9: ik wil meer boeken lezen (al zouden die in de avondjes niks kunnen.
Met name stap 6, 7 en 8 in de volgorde ook schieten er wel bij in. En deze lijst is nog niet eens compleet. Deze wensen zijn niet buitensporig groot naar mijn bescheiden mening. Maar toch zaken waar ik niet structureel aan toe kom.
Maar dat maakt mijn wens om het wel te leren niet minder valide of buitensporig. Ik vind het vrij treurig dat we daar als mens geen tijd voor hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
6, 7 en 8 zijn dingen waarvan ik vind dat je die niet alle drie tegelijk kan doen. Voor 6 en 7 put ik daarvoor uit eigen ervaring. Voor het leren bespelen van een instrument geldt volgens mij hetzelfde. Ik zou dus één van deze drie kiezen en daarvoor gaan.
Doe je Playstation weg, moet je es kijken hoeveel extra tijd je in één keer hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
Maar dat maakt mijn wens om het wel te leren niet minder valide of buitensporig. Ik vind het vrij treurig dat we daar als mens geen tijd voor hebben.
quote:
Als ze toch bezig is...quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:02 schreef Barbusse het volgende:
En dan heb ik het voor de verandering eens niet over je tetten
Dat is ook een wens. Iets minder diepgaand maar valt meestal onder het kopje niks doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je Playstation weg, moet je es kijken hoeveel extra tijd je in één keer hebt.
Goed puntquote:
Ik heb het gamen laten vallen, lees lieverquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is ook een wens. Iets minder diepgaand maar valt meestal onder het kopje niks doen.
Daar kunnen we nog een onderverdeling in maken. Want ook daar heb ik niet allemaal tijd voor maar dat is inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen. Game ik liever, kijk ik liever een film of lees ik liever een boek. Die komen uit hetzelfde potje.
Ik heb mijn studie bedrijfskunde volledig in de avonduren en weekenden gedaan. De studietijd haalde ik grotendeels uit de 'niks' uren. Geen avondjes TV hangen, in de weekenden uitslapen en beetje boekje lezen in bed of hele dagen Playstationnen. Die tijd ging allemaal naar de studie. En ja, dat was niet altijd even tof. Maar het was de moeite meer dan waard. En in september ga ik weer met een nieuwe studie beginnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
Dat is ook een wens. Iets minder diepgaand maar valt meestal onder het kopje niks doen.
Daar kunnen we nog een onderverdeling in maken. Want ook daar heb ik niet allemaal tijd voor maar dat is inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen. Game ik liever, kijk ik liever een film of lees ik liever een boek. Die komen uit hetzelfde potje.
Ja leuk en dat zijn jouw keuzes maar punt blijft dus staan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn studie bedrijfskunde volledig in de avonduren en weekenden gedaan. De studietijd haalde ik grotendeels uit de 'niks' uren. Geen avondjes TV hangen, in de weekenden uitslapen en beetje boekje lezen in bed of hele dagen Playstationnen. Die tijd ging allemaal naar de studie. En ja, dat was niet altijd even tof. Maar het was de moeite meer dan waard. En in september ga ik weer met een nieuwe studie beginnen.
Ook dat is een keus. Daarom ben ik bijvoorbeeld minder gaan werken. En dat bevalt goed!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
Ja leuk en dat zijn jouw keuzes maar punt blijft dus staan.
Het is treurig dat we als mens zoveel uren in een werkgever moeten stoppen dat we zo weinig tijd over houden. De balans is echt een beetje zoek.
Ach, als je je werk leuk vind is dat zo´n ramp nog niet, toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja leuk en dat zijn jouw keuzes maar punt blijft dus staan.
Het is treurig dat we als mens zoveel uren in een werkgever moeten stoppen dat we zo weinig tijd over houden. De balans is echt een beetje zoek.
Dat is een keuze die ik op dit moment aanhet overwegen ben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat is een keus. Daarom ben ik bijvoorbeeld minder gaan werken. En dat bevalt goed!
Ik wil juist MEER tijd op te kunnen PS-en!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je Playstation weg, moet je es kijken hoeveel extra tijd je in één keer hebt.
Als jij je werk zo leuk vindt dat je het ook gratis zou doen (even los van overdenkingen dat je dan je huis en eten niet meer kan betalen).quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, als je je werk leuk vind is dat zo´n ramp nog niet, toch?
Goed punt. Nog lang niet alle trophies binnenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil juist MEER tijd op te kunnen PS-en!
Lastig voor jou of lastig voor je werkgever?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
Dat is een keuze die ik op dit moment aanhet overwegen ben.
Maar lastig is in mijn gebied.
Staatsloterij winnen en stoppen met werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil juist MEER tijd op te kunnen PS-en!
Lastig voor mijn werkgever dus voor mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig voor jou of lastig voor je werkgever?
Ja euh, sorryquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij je werk zo leuk vindt dat je het ook gratis zou doen (even los van overdenkingen dat je dan je huis en eten niet meer kan betalen).
Ja deze maand weer een ronde en een kans..quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staatsloterij winnen en stoppen met werken.
En bij hoeveel van die projecten heb je ook daadwerkelijk 40 uur per week nodig om alles binnen tijd en budget af te krijgen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
Lastig voor mijn werkgever dus voor mij.
De eerste vraag is bij de projecten: Je bent wel 40 uur inzetbaar?
Je zou het liefste nee zeggen. Nee 32 uur kan je mij krijgen
Mijn diploma.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
Wat zouden jullie als eerste willen aanschaffen met een grote geldprijs?
Een BMW 5 serie....quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja deze maand weer een ronde en een kans..
Zal het deze keer gebeuren?
rijbewijs, auto en huisquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bij hoeveel van die projecten heb je ook daadwerkelijk 40 uur per week nodig om alles binnen tijd en budget af te krijgen?
Wat is veel geld?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Een zwarte met alles er op en d'r aanquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mooie types zijn dat. Nog voorkeur voor model/kleur enz..
Voor een ton koop ik geen auto.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ik vind een grote geldprijs toch boven de ton. Maar dat is voor iedereen anders..
Ik wilde gewoon een rijke vent trouwen eigenlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staatsloterij winnen en stoppen met werken.
Mijn ervaring is dat vooral de werkgever het maar 'lastig' vindt, die wil vooral zoveel mogelijk declarabele uren binnenhalen. Ik heb twee werkgevers gehad die er nooit een probleem van maakten, dat maakt het gesprek met een opdrachtgever al heel anders. Het is i.i.g. nooit een reden geweest dat een opdracht niet doorging.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
Daar gaat het niet om.
Het gaat er om wat de opdrachtgever wil zoals je weet.
Die kan je de eerste periode lastig op andere gedachte brengen.
Als het je uiteindelijk zou lukken krijg je nergens garanties want de volgende opdracht....
In de detachering is het gewoon heel erg lastig zoals je weet
Waarom twijfel je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Auto en huis
Werd net gebeld door de dealer waar ik zaterdag het proefritje bij had gereden, die man kan lullen als Brugman maar ik blijf twijfelen hoor
Heb ik het wel nodigquote:
Ja dat is waar.. Maar met een ton kun je ook al leuke dingen doen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor een ton koop ik geen auto.
Als ik de 30 miljoen win dan weet ik wel een lijstje
zit je daar gratis?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik het wel nodig. Het is een grote smak geld. En de maandelijkse kosten. Nu kan ik het betalen omdat ik geen huur betaal, maar wat als ik volgend jaar weer doorverhuis?
Ik ga mijn opties bekijken de komende tijd. Maar zoals ik al eerder aangaf zit ik nog met andere plannen in mijn hoofd. Lastig lastigquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vooral de werkgever het maar 'lastig' vindt, die wil vooral zoveel mogelijk declarabele uren binnenhalen. Ik heb twee werkgevers gehad die er nooit een probleem van maakten, dat maakt het gesprek met een opdrachtgever al heel anders. Het is i.i.g. nooit een reden geweest dat een opdracht niet doorging.
Dan verkoop je de auto met verlies, en constateer je achteraf dat je best zonder kan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik het wel nodig. Het is een grote smak geld. En de maandelijkse kosten. Nu kan ik het betalen omdat ik geen huur betaal, maar wat als ik volgend jaar weer doorverhuis?
Een ton is lekker maar niet meer dan dat. Zal niet veel van uit worden gegeven in eerste instantie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar met een ton kun je ook al leuke dingen doen..
Denk dat iedereen wel van die lijstjes heeft..
Hoop dat je hem een keer kunt afvinken (maar ik eerst)
schuld afbetalen, huis opknappen of evt iets anders zoeken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar met een ton kun je ook al leuke dingen doen..
Denk dat iedereen wel van die lijstjes heeft..
Hoop dat je hem een keer kunt afvinken (maar ik eerst)
Maar dat is dan weer zondequote:Op maandag 1 augustus 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan verkoop je de auto met verlies, en constateer je achteraf dat je best zonder kan.
Klopt... Ik doe de aanname dat als je voor je zelf gaat beginnen dat je waarschijnlijk ook minder uur wil gaan werken. Gaat dat een probleem opleveren vermoed je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:24 schreef Godtje het volgende:
Ik ga mijn opties bekijken de komende tijd. Maar zoals ik al eerder aangaf zit ik nog met andere plannen in mijn hoofd. Lastig lastig
Sommige beslissingen moeten even rijpen en groeien
Supergaaf van op reis gaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schuld afbetalen, huis opknappen of evt iets anders zoeken.
Maar geen grote uitgaven, ja een autotje, gewoon simpel klein (maar wel met automatisch inparkeerding en automaat), geld is voor onderhoud/benzine dan
![]()
een ton is veel geld, maar je kan er weinig groots van kopen.
Dat weet je sowieso als je een auto koopt. Het kost je geld en je gaat er nooit voor terugkrijgen wat je er voor hebt betaald. De vraag is of dat voor jou afweegt tegen het gemak dat je lekker kan rondcrossen, zonder afhankelijk te zijn van het openbaar vervoer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat is dan weer zonde
Had zaterdag ook een leuke tweedehands auto gezien, maar die was ook al aan de dure kantDe nieuwe auto was zuiniger en had geen wegenbelasting dus kon ik net zo goed die nieuwe nemen
Dat is inderdaad ook erg leuk. Denk dat ik een groot gedeelte (70k) toch vast zal zetten.. De rest gewoon rustig leuke dingen mee doen. Voor 30k heb je toch een leuke vakantiequote:
Misschien doet ze dat er bij om geld te verdienenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Godsamme zeg mijn buurmeisje is volgens mij 24/7 aan het bellen ofzo
Ik ga eerst de 30 miljoen winnen en dan zijn er geen problemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt... Ik doe de aanname dat als je voor je zelf gaat beginnen dat je waarschijnlijk ook minder uur wil gaan werken. Gaat dat een probleem opleveren vermoed je?
Wat is daar mis mee? Of praat ze erg hard door de telefoon?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Godsamme zeg mijn buurmeisje is volgens mij 24/7 aan het bellen ofzo
Zou je denkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook erg leuk. Denk dat ik een groot gedeelte (70k) toch vast zal zetten.. De rest gewoon rustig leuke dingen mee doen. Voor 30k heb je toch een leuke vakantie
Dan moet je iemand gaan vinden die je geld goed voor je gaat beheren. Hoeveel badkamers wil je in je nieuwe huis? Welke landen ga je allemaal bezoeken op je wereldreis en in welke volgorde? En dat dan nog combineren met gitaar leren spelen, studeren en uitzoeken hoe je een eigen zaak kan opstarten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
Ik ga eerst de 30 miljoen winnen en dan zijn er geen problemen
Tenzij je een klassieker kooptquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je sowieso als je een auto koopt. Het kost je geld en je gaat er nooit voor terugkrijgen wat je er voor hebt betaald. De vraag is of dat voor jou afweegt tegen het gemak dat je lekker kan rondcrossen, zonder afhankelijk te zijn van het openbaar vervoer.
Ach, ik heb het niet zo zwaar hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je iemand gaan vinden die je geld goed voor je gaat beheren. Hoeveel badkamers wil je in je nieuwe huis? Welke landen ga je allemaal bezoeken op je wereldreis en in welke volgorde? En dat dan nog combineren met gitaar leren spelen, studeren en uitzoeken hoe je een eigen zaak kan opstarten.
De stress!
Typisch iets wat ik CL zie doen, weekendenlang staan schroeven aan een oldtimer.quote:
Jij kent mequote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch iets wat ik CL zie doen, weekendenlang staan schroeven aan een oldtimer.
Of druk moeten maken over waar je de nieuwe onderdelen vandaan haaltquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef AirwiN het volgende:
Typisch iets wat ik CL zie doen, weekendenlang staan schroeven aan een oldtimer.
Jij met je roze kever.quote:
Geld beheren heb ik al iemand voor. Ik neem als eerste een PA in dienst.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je iemand gaan vinden die je geld goed voor je gaat beheren. Hoeveel badkamers wil je in je nieuwe huis? Welke landen ga je allemaal bezoeken op je wereldreis en in welke volgorde? En dat dan nog combineren met gitaar leren spelen, studeren en uitzoeken hoe je een eigen zaak kan opstarten.
De stress!
Da's geen oldtimer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:34 schreef Godtje het volgende:
Ik was van de week trouwens nog bij Plato op bezoek.Heb je 'm nog gezien/gesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
En? Hoe is het met hem? Woont 'ie al in z'n nieuwe huis?quote:
Oh geen idee. Hahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En? Hoe is het met hem? Woont 'ie al in z'n nieuwe huis?
Moving on up in the world.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
Oh geen idee. Haha
Ging alleen maar over het forum en FOK! Het is nu zijn forum,
De eigenaar is er mee gestopt en hij en drie andere hebben het overgenomen.
Verdomde rustig daar. Gen idee hoeveel leden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moving on up in the world.
De nieuwe Danny, Ted en Jorma.
FOK! is ook ooit klein begonnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
Verdomde rustig daar. Gen idee hoeveel leden.
Ik wens ze al het goed maar ik ben bang dat het niet veel verder zal komen dan een stel 'verbannen' mensen. Maar wie weet
Ik hoop het voor ze als ze het leuk vinden.
Zullen we ook op het Platoforum gaan posten?quote:
Zo lang doen we al zonder Platjequote:Op maandag 1 augustus 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik schrok er van maar we zijn al 2 jaar verder sinds die afsplitsing.
Zou ie dat waarderen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ook op het Platoforum gaan posten?
Nee... De liefde voor ons in combinatie met zijn voorbeeldfunctie gaat zeker een moreel dilemma opleveren.quote:
Voor welke club ben je?quote:
Damnitquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ook op het Platoforum gaan posten?
Ik ben daar een Oldbie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee... De liefde voor ons in combinatie met zijn voorbeeldfunctie gaat zeker een moreel dilemma opleveren.
"Hoi, ik ben CL. Wie wil mij winnen?"quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
Welke nederlandse club heeft als laatste de CL(leuk! CL!) gewonnen?
M'n naam alleen al zou goed genoeg moeten zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor welke club ben je?
Hoeveel spelers heeft een voetbal elftal?
Hoe vaak mag je wisselen in een wedstrijd?
Welke nederlandse club heeft als laatste de CL(leuk! CL!) gewonnen?
Maak een accountquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n naam alleen al zou goed genoeg moeten zijn
Mijn overbuurvrouw heeft een roze eend.quote:
het valt me nog mee, ze waren eerst voor een totaalverbodquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
Arme HW
http://www.nu.nl/binnenla(...)dams-vondelpark.html
Het is ook niet echt mijn sport, alhoewel ik af en toe graag kijk in de kroegquote:
Dat dus. Maar met 15 verschillende nationaliteiten Champiogns League kijken hier is wel tofquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
Ik vind voetbal wel geinig om te kijken op hoog niveau
Barcelona bijvoorbeeld.
Mar ik ga echt niet elke week 90 min weg zitten kijken naar RKC - Volendam. Zonde van mijn tijd.
CL kijk is als ik thusi bent. Os tenminste het staat aan. Ook dat kan met een half oog en dan kijk ik ook alleen mijn favoriete teams.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. Maar met 15 verschillende nationaliteiten Champiogns League kijken hier is wel tof
Het WK hier was tof. Hadden ze 2 megaschermen neergezet, met lange tafels en verscheidene bars. 1 groot feest, iedere wedstrijd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL kijk is als ik thusi bent. Os tenminste het staat aan. Ook dat kan met een half oog en dan kijk ik ook alleen mijn favoriete teams.
Als PSV CL speelt zal het meestal aan mijn reet roesten.
Dus toppers als ManU-Madrid
Of favorieten als Ajax en Barca
In Azie met engelse naar de engelse comp kijken is ook wel heel lachen.
De beleving van die gasten is echt mooi
En dat zonder je tieten te laten zien.quote:
Heb nu alweer zin om het EK te kijken volgend jaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het WK hier was tof. Hadden ze 2 megaschermen neergezet, met lange tafels en verscheidene bars. 1 groot feest, iedere wedstrijd.
Ik vind alleen het EK en de WK leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Heb nu alweer zin om het EK te kijken volgend jaar
Het is een gavequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat zonder je tieten te laten zien.
Zal het dan toch aan het weer liggen? Zon maakt gelukkigquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik per ongeluk iets op m'n gezicht had gesmeerd.
Een mooie 645 of 750 lijkt mij ook wel wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een zwarte met alles er op en d'r aanen uiteraard het grootste motorblok dat er is
Range Rover Sport vind ik nog steeds een super mooie bak.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een mooie 645 of 750 lijkt mij ook wel wat.
Moord is strafbaar, lid zijn van een club ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand iedereen ruimen die met het argument komt: Ik heb geen last van ze.![]()
Motorbendes... gewoon verbieden?
Ik heb ook geen last van die vader die zijn drie kinderen en zijn vrouw heeft vermoord. Ook maar toestaan?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand iedereen ruimen die met het argument komt: Ik heb geen last van ze.![]()
Motorbendes... gewoon verbieden?
Ik heb ook geen last van die vader die zijn drie kinderen en zijn vrouw heeft vermoord. Ook maar toestaan?
Daarom stelde ik al in dat topic dat je criminelen moet aanpakken. Of ze nou op een brommer zitten, te voet of op de bank.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moord is strafbaar, lid zijn van een club ook?
Sneekweek?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Even kijken of we binnenkort met een stel mensen een bootje kunnen huren
Het moeilijkste zal zijn om te regelen dat iedereen dan ook kan, maar we zullen zienquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Das wel erg vet.. Ben nu al jaloers (neem aan dat het lukt)..
Ik denk het.. Zeilen is wel mooi trouwens..quote:
Heerlijk, lekker zwemmen, zonnen, biertje erbijquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:08 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ik denk het.. Zeilen is wel mooi trouwens..
Wordt je lekker bruin van en kunt altijd een frisse duik nemen
Uiteraard. Aan de lopende bandquote:
Vrijdag vrijquote:
Troost je, ik moet nog tot 10 uur vanavondquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:39 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lucky.. Gelukkig heb ik het hier ook heeeel druk..
Wat duurt de dag toch lang zo..
als dat nu zo al begint...quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:11 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ff 30 kilometer gefietst. Mag ik weer frituren vanavond ter compensatie.
Zo blijft hij wel een adonisquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
als dat nu zo al begint...
je wordt oud air.
Ik ben al oud.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
als dat nu zo al begint...
je wordt oud air.
Denk je al met heimwee aan "vroeger"?quote:
Yup, ik zit er zelfs aan te denken om een bijwijf te zoeken van begin 20. Gewoon, om mee te pronken als ik in de Saab naar de tennisclub ga.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:55 schreef Barbusse het volgende:
Denk je al met heimwee aan "vroeger"?
Ik heb er eentje, van net 25quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ik zit er zelfs aan te denken om een bijwijf te zoeken van begin 20. Gewoon, om mee te pronken als ik in de Saab naar de tennisclub ga.
Held!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb er eentje, van net 25Alleen geen Saab en ik ben geen lid van een tennisclub. Maar ik zit wel vaak in poshy cocktailbars, is dat ook goed?
Het zal de zon zijnquote:
Gewoon op de fiets naar tennisquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, ik zit er zelfs aan te denken om een bijwijf te zoeken van begin 20. Gewoon, om mee te pronken als ik in de Saab naar de tennisclub ga.
Met je 20 jarige bijwijf op de stang voor jequote:
Ze heb dr eigen fiets.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met je 20 jarige bijwijf op de stang voor je
Met zo´n mooi oranje vlaggetje aan de bagagedrager en een mandje voorop?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heb dr eigen fiets.
Gekregen toen ze naar de brugklas ging.
Nee ik ben het zat die jonge grietjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met zo´n mooi oranje vlaggetje aan de bagagedrager en een mandje voorop?
Dan sta ik voor lul bij m'n tennismatties. Die komen allemaal wel met hun SUV's, BMW's enzo naar tennis.quote:
Ik krijg op mijn kop als ik weer in mijn Audi kom.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan sta ik voor lul bij m'n tennismatties. Die komen allemaal wel met hun SUV's, BMW's enzo naar tennis.
quote:
quote:
Dat voor lul staan verdwijnt wel zodra je 20 jarige import-Svetlana van je bagagedrager afstaptquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan sta ik voor lul bij m'n tennismatties. Die komen allemaal wel met hun SUV's, BMW's enzo naar tennis.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat voor lul staan verdwijnt wel zodra je 20 jarige import-Svetlana van je bagagedrager afstapt
En ze zijn allemaal bang dat ze zwanger worden van pijpen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee ik ben het zat die jonge grietjes.
Het eerste wat je wil doen na neuken is een peuk roken.
Moet ik voor haar weer peukies halen omdat ze zelf nog geen 16 is.
Doet t niet. Er werkte hier een Svetlana btw....goed dat ze weg is, want geen enkele kerel deed wat als zij er was. Behalve fappen. Of een date proberen te scoren. * Barbusse schuldig isquote:
pics or it didn't happen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doet t niet. Er werkte hier een Svetlana btw....goed dat ze weg is, want geen enkele kerel deed wat als zij er was. Behalve fappen. Of een date proberen te scoren. * Barbusse schuldig is
Edit: HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Effe zoekenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.
van die chick dan heh.
Het gerucht gaat dat jij een onweerstaanbaar stuk bent.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Hou op met dat gekwijl, je aanbidt me niet dus dat kwijlen mag dan ook niet.
Helleuwquote:
Daar is niets van waar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat jij een onweerstaanbaar stuk bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jullie ook zon op het balkon?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Heerlijk!quote:
Leugens, ze is stom!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat jij een onweerstaanbaar stuk bent.
Bijzonder goed, zoals het hoortquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, een goede pot bier, een lekker maaltje, de zon en een muziekje op de achtergrond, zo mag het wel vaker maandag avond zijn
Hij is het met onze expats?
Je hoort die kerels die dat zien nu al roepen: Ik heb ook nog wel een lekkere stang voor tussen je benen, meisje, hehehe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:39 schreef Barbusse het volgende:
Met je 20 jarige bijwijf op de stang voor je
Bouwvakkers en ouwe lullo´s humorquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort die kerels die dat zien nu al roepen: Ik heb ook nog wel een lekkere stang voor tussen je benen, meisje, hehehe.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef El_Matador het volgende:
Zo.Je zit weer in de nuance-hoek, Mata?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jullie ook zon op het balkon?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Onderschat die tennissende kerels van mijn onze leeftijd niet hoor.quote:
quote:
Aan het eind van Latijn, maar nog 2 dagen...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, een goede pot bier, een lekker maaltje, de zon en een muziekje op de achtergrond, zo mag het wel vaker maandag avond zijn
Hij is het met onze expats?
HJ, die staat hier ook met condens op zn hals naar me te starenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan het eind van Latijn, maar nog 2 dagen...
Heerlijk op mijn zonbalkon
Ik trek een HJ open.
En kaas doen we even niet meer.
Ik heb gelijk he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit weer in de nuance-hoek, Mata?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:40 schreef Barbusse het volgende:
@dawg: Nou val ik niet zo snel op blond, maar zij oioioioi![]()
er zit een stuk plastic voor haar halve gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee vertelquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Ik ben een baby aan het tekenen en het is moeilijk.
Baby's maken is veel gemakkelijkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Ik ben een baby aan het tekenen en het is moeilijk.
5 minuten tops. inclusief voorspelquote:
Dat grote lijf gaat nog wel, maar die wallen onder zijn ogen zijn lastig, ofnie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Ik ben baby aan het tekenen en het is moeilijk.
Ik wilde net hetzelfde vragenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou jij mij uit willen leggen wat je niet begrijpt aan "baby tekenen, moeilijk"?
Ik krijg je verhoudingen niet kloppendquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat grote lijf gaat nog wel, maar die wallen onder zijn ogen zijn lastig, ofnie?
Allesquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou jij mij uit willen leggen wat je niet begrijpt aan "baby tekenen, moeilijk"?
Zo snel nu ook weer niet, je moet er nog wel een beetje plezier aan beleven hequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
5 minuten tops. inclusief voorspel
Babies voldoen dan ook niet aan de conventies van Vitruvius.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg je verhoudingen niet kloppend.
Hoe lang dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo snel nu ook weer niet, je moet er nog wel een beetje plezier aan beleven he
Dat weet ik, maar daarom heeft mijn baby nog wel een waterhoofdquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Babies voldoen dan ook niet aan de conventies van Vitruvius.
Doorgaans zijn je tekeningen vrij natuurgetrouw, dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan de baby.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik, maar daarom heeft mijn baby nog wel een waterhoofd.
Raar om in een post van jou mijn baby te lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daarom heeft mijn baby nog wel een waterhoofd.
Nou, ik teken dus nooit mensen. Ik ben van 't weekend begonnen met een vrouw en een paard, die is af en die is gewoon heel erg mooi geworden, vind ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans zijn je tekeningen vrij natuurgetrouw, dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan de baby.
Tegen de tijd dat die verhoudingen in je tekening kloppen, kloppen die bij het kindje zelf al niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg je verhoudingen niet kloppend.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
er zit een stuk plastic voor haar halve gezicht.
Ja en nee. Maar ik doe niet mee aan zulke discussies op internet, no pun intendedquote:
Mja... Komt wel goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die verhoudingen in je tekening kloppen, kloppen die bij het kindje zelf al niet meer.
perfectionistje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er echt zó trots op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Komt wel goed. Morgen weer met een frisse blik. Ik wilde je deze nog even laten zien:
Nice, SamzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er echt zó trots op.
Aut viam inveniam, aut faciam
[..]
Mja... Komt wel goed. Morgen weer met een frisse blik. Ik wilde je deze nog even laten zien:
Ziet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er echt zó trots op.
[..]
Mja, wel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er echt zó trots op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mja, wel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok al.
Mja, ik ben niet echt het lesgevende type wat tekenen betreft. Ik heb dit zelf nog niet eens fatsoenlijk onder de knie. Ze is m'n eerste mens die ik zo teken, zeg maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb ook nooit les gehad (ik haat les krijgen, geven daarentegenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]Ik schrok al.
Mja, ik ben niet echt het lesgevende type wat tekenen betreft. Ik heb dit zelf nog niet eens fatsoenlijk onder de knie. Ze is m'n eerste mens die ik zo teken, zeg maar.
Ik heb ook nooit les gehad, ja op school, maar dat kon je ook niet echt les noemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit les gehad (ik haat les krijgen, geven daarentegen).
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:25 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen in een Porsche....Die hebben echt wat te compenseren....
Ging net iemand helemaal huillie huillie doen omdat ik zei dat zijn auto lelijk was....
Wilde die dat ik mijn excuses aan ging bieden
Vind je? Ik heb dat met mensen die hun auto perse moeten pimpen met gare spoilers en velgen die bij lange na niet passenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ging net iemand helemaal huillie huillie doen omdat ik zei dat zijn auto lelijk was....
"Het spijt mij dat je zo'n lelijke auto hebt."quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:25 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb dat met mensen die hun auto perse moeten pimpen met gare spoilers en velgen die bij lange na niet passen.
"Het spijt me verschrikkelijk dat je een wansmaak hebt."quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Het spijt mij dat je zo'n lelijke auto hebt."
Wel leuk voor een fok!meet met Jofu als chauffeurquote:
Dit wel dan?quote:
zo een geval heb ik vorige week nog live gezien..quote:
Je hebt hem direct in brand gestoken mag ik hopen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef clevy het volgende:
[..]
zo een geval heb ik vorige week nog live gezien..
Ik dacht dat jij smaak hadquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem gewoon briljant.
stond achter een hek.. en vastgeparkeerd, ze zijn bang voor diefstalquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt hem direct in brand gestoken mag ik hopen?
Tis ook echt een auto waar je ongezien mee weg komtquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef clevy het volgende:
[..]
stond achter een hek.. en vastgeparkeerd, ze zijn bang voor diefstal
idd. ze hebben daar meer van dat soort gedrochten. roze stretch limo's, takelwagens, diepladers, racewagens, ...quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis ook echt een auto waar je ongezien mee weg komt
Soms zijn dingen gewoon briljant van lelijkheid.quote:
Huquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef clevy het volgende:
[..]
idd. ze hebben daar meer van dat soort gedrochten. roze stretch limo's, takelwagens, diepladers, racewagens, ...
[ afbeelding ]
ach.. tis wel grappig om zo af en toe eens langs te wandelen en verbaasd te kijkenquote:
stuiterdoosjequote:
owjee.. wat ben je uit aan t vreten dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een muts I tell u eeeeeen MUTS
'oja en ik ben dom bezig
ik heb het idee dat iemand mijn paiq account wil hackenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef clevy het volgende:
[..]
owjee.. wat ben je uit aan t vreten dan?
das nie lief dat ze je hacken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb het idee dat iemand mijn paiq account wil hacken
>>> oja en ik heb te veeeeeeeeeeeeel gegeten (en dat is niet goed want nu ben ik misselijk)
@ Sig: Van Hogwarts, toevallig?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
-21
-NATRESser to be
-Rechten
-1.80
-80kg
-bruine ogen
-vechtsport
en single![]()
Ivrouwen, maar single is ook leuk
Prima toch als je single zijn leuk vindquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
-21
-NATRESser to be
-Rechten
-1.80
-80kg
-bruine ogen
-vechtsport
en single![]()
Ivrouwen, maar single is ook leuk
Tandenborstel doet ook wonderenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef clevy het volgende:
[..]
das nie lief dat ze je hacken.
succes met de flinke boer die verlichting brengt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
jawel, alle boekjes gelezenalleen niks van mijn hele fok! gebeuren is van HP
Ik heb de boeken alleen in het Engels gelezen, en begrijp nu maar weinig met die NL-filmondertiteling
In deel vijf is Umbridge de High Inquisitor of Hogwarts. Hence the questionquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
jawel, alle boekjes gelezenalleen niks van mijn hele fok! gebeuren is van HP
Ik heb de boeken alleen in het Engels gelezen, en begrijp nu maar weinig met die NL-filmondertiteling
I must not tell lies.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ooowzo!! hahah nu snap ik hem eindelijk![]()
![]()
Ik jaag uitsluitend op leugenaars in alle gedaanten, hence ook rechten en natres![]()
deed umbridge ook niet zoiets? wat was die text in harry zn handje ook alweer
Eng? Waar doe ik eng?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ow owdoe eens niet zo eng Samzzz, straks slaap ik slecht
![]()
en ik moet morgen al langs de tandarts
Hoera!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q!![]()
Gelukkig mogen we binnen zitten met dit weer
Seksdate met de lelijke jongen uit de straat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee
want het ligt niet aan het werk of ik ga
In jouw fantasie wil ik dat best doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:14 schreef Godtje het volgende:
Seksdate met de lelijke jongen uit de straat?
Wens je me nou een rotdag toe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In jouw fantasie wil ik dat best doen
blijkbaar zijn jullie closequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:24 schreef Spijker83 het volgende:
Gister te horen gekregen dat ik blijkbaar een relatie heb met mijn buurvrouw.
Althans die verhalen gaan rond.. Echt.. zucht..
Kan je dr net zo goed palen. Nu heb je de lasten en niet de lusten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:24 schreef Spijker83 het volgende:
Is het een lekker wijf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:24 schreef Spijker83 het volgende:
groeten vanaf de campingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q!![]()
Gelukkig mogen we binnen zitten met dit weer
Nee eigenlijk niet, spreek haar denk ik maar een keer in de week of zo. En dan ook nog heel kort bijkletsen.quote:
Nee, zo ben ik niet.. Maar misschien wel een idee om toch een sover na te denken..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je dr net zo goed palen. Nu heb je de lasten en niet de lusten.
Dus hup dr op!
Ze is niet lelijk maar ook niet super knap of zo.. Gewoon niet mijn type..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |