quote:Op zondag 31 juli 2011 22:13 schreef ColtZ40 het volgende:
Nee, natuurlijk moet je dat niet verbieden. Het zijn gewoon een stel kerels met een midlifecrisis.
Doen ze dan? Staan ze in je voortuin bier te drinken?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef elkravo het volgende:
Ik heb het niet over "alle motorclubs" maar over de Hells Angels bijvoorbeeld.
WTF... volg jij het nieuws niet? Hells Angels die "Amsterdam" claimen als gebied. Ze rijden met messen, pistolen rond, een enkele in een kogelvrij vest...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doen ze dan? Staan ze in je voortuin bier te drinken?
Nee, maar ik heb nog steeds geen last van ze. Jij ook niet. Enkel mensen die hun wat 'aandoen'. En die mensen doen ze dan pijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:23 schreef elkravo het volgende:
[..]
WTF... volg jij het nieuws niet? Hells Angels die "Amsterdam" claimen als gebied. Ze rijden met messen, pistolen rond, een enkele in een kogelvrij vest...
Dit zijn motor-BENDES... geen leuke clubs.
Die doen toch niets verkeerdquote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef elkravo het volgende:
Ik heb het niet over "alle motorclubs" maar over de Hells Angels bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
We gaan negers toch ook niet verbieden omdat ze altijd bendes vormen.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)le-organisatie.dhtmlquote:leeuwarden – De Hells Angels in Harlingen vormen geen criminele club die een gevaar is voor de openbare orde. Daarom kan de motorclub niet worden verboden.
Dat heeft het Gerechtshof Leeuwarden gisteren in hoger beroep bepaald. Het Openbaar Ministerie had de rechter om een verbod van de organisatie gevraagd. Het OM probeert de Hells Angels op allerlei manieren aan te pakken, tot nu toe zonder succes.
Of dombo's verbieden die overal marokkanen bij moeten betrekken terwijl ze het niet eens kunnen spellenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:04 schreef Compoantje het volgende:
Criminele Marrokaanse hangjongeren die elk chickie uitschelden voor kkrhoer kun je ook niet verbieden.
Dan heb ik toch liever Hells Angels die met pistolen op hun bike zitten en verder niet veel mensen wat aandoen, tenzij die mensen hun ook wat aan hebben gedaan.
Crimi-Mocro's daarintegen.....
Om nog maar te zwijgen over je hoofdletter- en interpunctiegebruik.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Of dombo's verbieden die overal marokkanen bij moeten betrekken terwijl ze het niet eens kunnen spellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |