Deze is wel leuk, maar ik kan me herinneren dat ik die ene cd die ik van ze heb niet veel aan vond.quote:
Oh, het hoeft geen heel essay te zijn. Nou ja, ik zie het morgen wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:24 schreef picodealion het volgende:
Ik lig in bed met mn telefoon, post het morgen wel even.
Cool ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef DragonFodder het volgende:
@ff, ik begin trouwens bij 250. Dan worden de films theoretisch steeds beter.
Morgen van start met Stalker en Arsenic and old lace.
Volgens mij niet. Is uit 1979. Bedoel je niet de game?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef dekatophetspek het volgende:
Stalker ? Die russische film bedoel je ?
Stalker -1979 - Andrei Tarkovskyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:45 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij niet. Is uit 1979. Bedoel je niet de game?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Is uit 1979. Bedoel je niet de game?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
maar goed dat je je filmkennis over deze films aan het uitbreiden bent
Ik had er nog noot van gehoord iig. Maar dat blijkt duidelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
maar goed dat je je filmkennis over deze films aan het uitbreiden bent
Daar wisselt het wel wekelijks, ik ben in de afgelopen 2 weken 3 checks kwijtgeraakt omdat er weer nieuwe in de top 250 kwamen.. Inmiddels is Before Sunrise weer even terug, maar verwacht dat je nog wel wat films extra moet kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef DragonFodder het volgende:
@ff, ik begin trouwens bij 250. Dan worden de films theoretisch steeds beter.
Morgen van start met Stalker en Arsenic and old lace.
Die laatste is een van mijn all time favorites, dat zit wel snorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:03 schreef picodealion het volgende:
Hehe. Begin anders ff met 12 Angry Men of One Flew Over the Cuckoo's Nest.
Hmm, dan kan ik je verder nog Rear Window en Anatomy of a Murder aanraden, maar daar houdt 't een beetje op. Vraag me af of je Philadelphia Story leuk vindt, al is die veel minder flauw dan Arsenic & Old Lace hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die laatste is een van mijn all time favorites, dat zit wel snor
12 angry men is wel een film waar ik naar uitkijk, die wil ik nog even bewaren
Ik heb wel ooit eerder een capra film gezien (weet alleen niet meer welke) en die viel toen ook al zo tegen. Zal gewoon mijn ding wel niet zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hmm, dan kan ik je verder nog Rear Window en Anatomy of a Murder aanraden, maar daar houdt 't een beetje op. Vraag me af of je Philadelphia Story leuk vindt, al is die veel minder flauw dan Arsenic & Old Lace hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef FireFox1 het volgende:
12 angry men vond ik itt tot The Good... slaapverwekkend
Ik vrees een kut vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat geeft weinig hoop voor die andere oude zwart/wit films
Oh, vertel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
FF is inmiddels voorzien. Ik zou me drukker maken om Sands, die is nog vrijgezel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |