Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:53 schreef wyccie het volgende:
Nee, die vermijd ik de laatste tijd. Meer zin in horrors en thrillers.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zagquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:26 schreef dekatophetspek het volgende:
komt genoeg leuke horror uit de laatste tijd...
Idem hierzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zag
Låt den rätte komma in.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zag
The Thing is ook de enige waar ik goede hoop voor heb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Thing. Met enige gezonde achterdocht weliswaar.
Ik heb daar ook heel weinig mee, met al die alleen gore films.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:32 schreef DragonFodder het volgende:
Jammer staat horror tegenwoordig soms meer in het teken van gore dan van terror. Dank je, saw vanaf 3 en hostel
ik heb seizoen 2 laatst ook gedownload, moet ik maar eens aan beginnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Idem hierzo![]()
Ik ben nu maar Masters of Horror aan het kijken, zitten mooie episodes tussen
de trailer vond ik wel verwachtingen wekkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
The Thing is ook de enige waar ik goede hoop voor heb.
Eensch. Jammer van die remake.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een ijzersterke film is dat toch.
Mooie film idd, gewoon in het Japans nog een keer kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef Baszh het volgende:
Ik heb gister Laputa the Castle in the Sky met Engelse dub gezien. Denk dat het de film iets minder maakte omdat de stem van Sheeta door Anna Paquin gedaan was en die associeer ik niet met een klein onschuldig prinsesje.
Heh?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:14 schreef Robby87 het volgende:
Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.
Jij zou eens met mijn vader een film moeten kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heh?!
Ik kijk films vaak liever alleen, houd niet van commentaar tussendoor. Of dat ik een film moet uitleggen.
Leg mij de film eens uit naar waar je naar toe bent geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heh?!
Ik kijk films vaak liever alleen, houd niet van commentaar tussendoor. Of dat ik een film moet uitleggen.
Dan mag jij mijn moeder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
Jij zou eens met mijn vader een film moeten kijken..
Ik ben helemaal niet naar de film geweest! Heb de hele middag geshopt en als ik zo uitgebuikt ben, ga ik To kill a Mockingbird kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef Robby87 het volgende:
Leg mij de film eens uit naar waar je naar toe bent geweest.
Hoe was het?
thxquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef picodealion het volgende:
De eindstand van Juli staat online:
[FOK! MOVIE TRIVIA] Juli 2011 Deel XL : Dubbele Punten!!
Goede maand was dit voor mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
We staan gelijk Robby! Augustus wordt oorlog. (Jammer dat ik bijna 2 weken op vakantie ben, dat wordt even flink doorbeulen deze week
)
Ik ga ook steeds beter, al was Juni mijn topmaand tot nu toe. Kijken of ik deze maand ook weer minstens 1 punt per dag kan scoren.quote:
Hoe bedoel je? Is gewoon de stand over zover ik weet alle fmt topics.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef wyccie het volgende:
Gekke vraag misschien, omdat het me nu pas opvalt... hoe wordt die Overall stand berekend?
Sands heeft nu al ruim 400 punten, maar ik zie hem niet in de Overall stand terug?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe bedoel je? Is gewoon de stand over zover ik weet alle fmt topics.
Nou, aardige film maar het lag er allemaal wel erg dik bovenop. Qua spiritualiteit vond ik Der Sjunde Inseglet toch beter, en beide kunnen niet tippen aan Fanny & Alexanderquote:
#26.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sands heeft nu al ruim 400 punten, maar ik zie hem niet in de Overall stand terug?
Sands doet pas sinds dit jaar mee he, dus z'n puntenaantal is niet hoger in die andere lijstquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sands heeft nu al ruim 400 punten, maar ik zie hem niet in de Overall stand terug?
Hij staat maar 3 lucifers hoger op de lijst en nog zie ik 'm niet.quote:
Wacht maar... als mijn 40/50/60's marathon over is, versla ik hier iedereenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gill scoort dit jaar gewoon veel punten
Dan hoop ik ook dat soort vragen van je te verwachtenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar... als mijn 40/50/60's marathon over is, versla ik hier iedereen
Ben nu #6 12 angry men aan het kijken
Reken daar maar op jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook dat soort vragen van je te verwachten
Die vond ik erg goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar... als mijn 40/50/60's marathon over is, versla ik hier iedereen
Ben nu #6 12 angry men aan het kijken
Sands, wat heb je godverdomme met mijn FF gedaan?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Reken daar maar op jaMaar nu nog eventjes niet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sands, wat heb je godverdomme met mijn FF gedaan?!
Mijn volgorde:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die vond ik erg goed.
Ik kijk nu Citizen Kane, ook aardig goed.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
peer pressure, FF, bezwijk er niet aan!
Maar One flew over the cuckoo's nest moet je zeker kijken. Rear window trouwens ook.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
peer pressure, FF, bezwijk er niet aan!
Maar One flew over the cuckoo's nest moet je zeker kijken. Rear window trouwens ook.
Van dat lijstje is One Flew Over the Cuckoo's Nest verreweg mijn favorietquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn volgorde:
#8 One Flew Over the Cuckoo's Nest
#13 Shichinin no samurai
#19 Casablanca
#20 C'era una volta il West
#21 Rear Window
Heh, mooi is dat he. Net als die liedjes die ik laatst postte, zowel Travis Bickle als Carlotta Valdez kende ik al jaren als namen van nummers maar niet als personages in filmsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik val van de ene verbazing in de andere.
Boo Radley (wat ik 'ken' als een bandje) is een personage uit To Kill a Mockingbird. Hij werd gespeeld door Robert Duvall.
[ afbeelding ]
Mijn doel is voor het eind van het jaar 250/250 te hebben zodat ik eindelijk kan meedoen met de grote jongens hierquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Van dat lijstje is One Flew Over the Cuckoo's Nest verreweg mijn favoriet.
Rear Window was goed (maar niet zo goed als 12 Angry Men), Casablanca was ok, Shichinin no Samurai vond ik verschrikkelijk en dinges heb ik niet gezien.
Dan kan je beter meedoen dan ik. Nog zo'n 133 te gaan hierquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn doel is voor het eind van het jaar 250/250 te hebben zodat ik eindelijk kan meedoen met de grote jongens hier
En dat voor iemand die in de redactie van films zitquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan kan je beter meedoen dan ik. Nog zo'n 133 te gaan hier.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat voor iemand die in de redactie van films zitSCHAAM JE!
Nou ze zochten reviewers en ik dacht hee dat lijkt me wel leuk, en toen heb ik ze gemaild. Ik moest een proefreview doen van True Grit, en die gaf ik een 6,5 dus ik was al bang dat ze me stom zouden vinden maar dat viel meequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Sands het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in Redactie Film terecht?
Geef René Mioch eens een belletje zal ik zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef picodealion het volgende:
Mijn reviews zijn trouwens immens populair. Op iets van 5 reviews heb ik in totaal 6 reacties en misschien net 2000 views gehad. Een review als TRON:Legacy krijgt dat in een weekje.
Dat gaat echt compleet langs me heen. Wie is dat en waarom?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geef René Mioch eens een belletje zal ik zeggen
Da's zo'n gek idee niet. Ik ga hetzelfde doen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn doel is voor het eind van het jaar 250/250 te hebben zodat ik eindelijk kan meedoen met de grote jongens hier
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou ze zochten reviewers en ik dacht hee dat lijkt me wel leuk, en toen heb ik ze gemaild. Ik moest een proefreview doen van True Grit, en die gaf ik een 6,5 dus ik was al bang dat ze me stom zouden vinden maar dat viel mee.
Heeeel populair dusquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef picodealion het volgende:
Mijn reviews zijn trouwens immens populair. Op iets van 5 reviews heb ik in totaal 6 reacties en misschien net 2000 views gehad. Een review als TRON:Legacy krijgt dat in een weekje.
Dan heb je hem op Tv nog meegemaakt. Is de Ivo Niehe van de filmjournalistiek: kent iedereen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat gaat echt compleet langs me heen. Wie is dat en waarom?
disclaimer: ik kijk al 7 jaar geen tv
Precies. Maar ik heb wel twee zeer prima films gekregen en gezien waar ik zelf niet zo gauw op was gekomen. Dan heb ik daar die drie matige films wel voor overquote:
Wil niet zeggen dat ik iedereen van daar voor ken he. Ivo Niehe ken ik ook alleen van zijn rotkop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan heb je hem op Tv nog meegemaakt. Is de Ivo Niehe van de filmjournalistiek: kent iedereen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Miochquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welcome to the Dark Side Lukequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's zo'n gek idee niet. Ik ga hetzelfde doen!
En jij bent filmreviewer?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef picodealion het volgende:
Op 19 van de 20 vragen van jou, heb ik totaal geen ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij bent filmreveiwer?![]()
Ik heb trouwens 83 films van de top 250 gezien. Viel me nog mee. En dat terwijl ik de helft min of meer expres vermijd.
Ik ben ook pas sinds afgelopen december echt enthousiast met films bezig. Daarvoor hield ik er ook wel van hoor, maar bleef het meer bij gewoon af en toe een paar DVD'tjes kijken.quote:
Nee, híj kent iedereen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Precies. Maar ik heb wel twee zeer prima films gekregen en gezien waar ik zelf niet zo gauw op was gekomen. Dan heb ik daar die drie matige films wel voor over.
[..]
Wil niet zeggen dat ik iedereen van daar voor ken he. Ivo Niehe ken ik ook alleen van zijn rotkop.
Ik zou nooit filmreviewer kunnen worden. Ten eerste is mijn Nederlands belabberd, en ten tweede zal ik ALLE musicals steevast een 1 gevenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben ook pas sinds afgelopen december echt enthousiast met films bezig. Daarvoor hield ik er ook wel van hoor, maar bleef het meer bij gewoon af en toe een paar DVD'tjes kijken.
Zoals ik dus. Volgens mij kijk ik zelfs minder films dan de gemiddelde burger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef picodealion het volgende:
Daarvoor hield ik er ook wel van hoor, maar bleef het meer bij gewoon af en toe een paar DVD'tjes kijken.
Jij bent onze excuus negerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals ik dus. Volgens mij kijk ik zelf minder films dan de gemiddelde burger.
Wat doe ik eigenlijk in FMT?
Eastwood gaat een musical makenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou nooit filmreviewer kunnen worden. Ten eerste is mijn Nederlands belabberd, en ten tweede zal ik ALLE musicals steevast een 1 geven
Ach, musicals vind ik ook verschrikkelijk hoor. Maar daarom ben ik ook DVD-reviewer geworden, dan krijg je nog eens wat aziatische arthouse. Als ik Hollywood films moest reviewen zou ik meer dan de helft een 4 of lager gevenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou nooit filmreviewer kunnen worden. Ten eerste is mijn Nederlands belabberd, en ten tweede zal ik ALLE musicals steevast een 1 geven
Nou ik vind je vragen soms goed moeilijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals ik dus. Volgens mij kijk ik zelfs minder films dan de gemiddelde burger.
Wat doe ik eigenlijk in FMT?
Op welke plek staat ie in de IMDb top 250?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef picodealion het volgende:
Oja FireFox ik heb net zo'n hekel aan musicals als jij (echt), maar Sweeney Todd vond ik best wel leuk. Vrij recent, met Johnny Depp.
Staat niet in de top 250quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op welke plek staat ie in de IMDb top 250?Erg laag hoop ik
Niet. Maar serieus, een zingende Alan Rickman wil je zien. Nogmaals, ik heb er net zo'n hekel aan als jij hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op welke plek staat ie in de IMDb top 250?Erg laag hoop ik
Ik ben veel dingen genoemd, maar een excuusneger? Cool.quote:
Dat is alleen maar omdat ik moeilijk doe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:57 schreef picodealion het volgende:
Nou ik vind je vragen soms goed moeilijk.
Oh god, hoe ga ik die ooit overleven...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Staat niet in de top 250onterecht
Maar gelukkig voor jou staat Singin' in the Rain op 80
Makkelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh god, hoe ga ik die ooit overleven...
Een dansende ook wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:59 schreef picodealion het volgende:
Maar serieus, een zingende Alan Rickman wil je zien.
Op mijn Android 2.1 welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
Het is zooooo irritant dat sommige youtube filmpjes op mobiele devices niet draaien
Oeh, Texas. Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik lieg. Dit is de juiste muziek. En betere kwaliteit:
Maar volgens mij boeit het de heren hier niet op welke muziek Alan Rickman danst.![]()
Maar waarom is dit beter dan YouTube of Songa? Die zijn gratis en ik hoef me niet eens te registreren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:19 schreef picodealion het volgende:
Ik betaal gewoon een tientje per maand voor onbeperkte muziek (zonder reclame). Maar ja, voor gratis muziek luisteren vind ik reclame niet zo raar hoor.
Hoe denk je dat zij hun royalties betalen?
Ik lig in bed met mn telefoon, post het morgen wel even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar waarom is dit beter dan YouTube of Songa? Die zijn gratis en ik hoef me niet eens te registreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |