Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:53 schreef wyccie het volgende:
Nee, die vermijd ik de laatste tijd. Meer zin in horrors en thrillers.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zagquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:26 schreef dekatophetspek het volgende:
komt genoeg leuke horror uit de laatste tijd...
Idem hierzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zag
Låt den rätte komma in.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zag
The Thing is ook de enige waar ik goede hoop voor heb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Thing. Met enige gezonde achterdocht weliswaar.
Ik heb daar ook heel weinig mee, met al die alleen gore films.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:32 schreef DragonFodder het volgende:
Jammer staat horror tegenwoordig soms meer in het teken van gore dan van terror. Dank je, saw vanaf 3 en hostel
ik heb seizoen 2 laatst ook gedownload, moet ik maar eens aan beginnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Idem hierzo![]()
Ik ben nu maar Masters of Horror aan het kijken, zitten mooie episodes tussen
de trailer vond ik wel verwachtingen wekkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
The Thing is ook de enige waar ik goede hoop voor heb.
Eensch. Jammer van die remake.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een ijzersterke film is dat toch.
Mooie film idd, gewoon in het Japans nog een keer kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef Baszh het volgende:
Ik heb gister Laputa the Castle in the Sky met Engelse dub gezien. Denk dat het de film iets minder maakte omdat de stem van Sheeta door Anna Paquin gedaan was en die associeer ik niet met een klein onschuldig prinsesje.
Heh?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:14 schreef Robby87 het volgende:
Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.
Jij zou eens met mijn vader een film moeten kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heh?!
Ik kijk films vaak liever alleen, houd niet van commentaar tussendoor. Of dat ik een film moet uitleggen.
Leg mij de film eens uit naar waar je naar toe bent geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heh?!
Ik kijk films vaak liever alleen, houd niet van commentaar tussendoor. Of dat ik een film moet uitleggen.
Dan mag jij mijn moeder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
Jij zou eens met mijn vader een film moeten kijken..
Ik ben helemaal niet naar de film geweest! Heb de hele middag geshopt en als ik zo uitgebuikt ben, ga ik To kill a Mockingbird kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef Robby87 het volgende:
Leg mij de film eens uit naar waar je naar toe bent geweest.
Hoe was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |