Hij is geniaal in Community jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:47 schreef picodealion het volgende:
Die gast is echt te flauw. Heb die film niet gezien, maar in Community en The Hangover in elk geval
.
De opperkoning!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:44 schreef Baszh het volgende:
We zijn King Argotron uit Role Models vergeten
[ afbeelding ]
Die was ik niet vergeten, maar zijn naam wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:47 schreef Gillingham het volgende:
En wat te denken van:
[ afbeelding ]
King Arthur?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die was ik niet vergeten, maar zijn naam wel.
20 punten he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die was ik niet vergeten, maar zijn naam wel.
Zo oud ben je toch niet, wel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:53 schreef wyccie het volgende:
Serieus? Dacht dat het een flauwe naam zou zijn.
Het is ook al minimaal een maand geleden dat ik die heb gezien.
Dit begint ernstig te worden, dat ouder worden en geheugenverlies.
quote:
Ik slaap slecht, en ik heb gemerkt dat dat voor mijn geheugen heel veel uitmaakt.quote:
Jij ook og steeds niet van je slaapprobleem af?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ik slaap slecht, en ik heb gemerkt dat dat voor mijn geheugen heel veel uitmaakt.
Ik dacht ook altijd dat mijn visuele geheugen best goed was, maar als ik zie dat jullie films van 30 jaar geleden herkennen aan het screenshot van een autoband, dan valt dat toch wel tegen.
Draai je ook onregelmatige diensten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik slaap slecht, en ik heb gemerkt dat dat voor mijn geheugen heel veel uitmaakt.
Ik dacht ook altijd dat mijn visuele geheugen best goed was, maar als ik zie dat jullie films van 30 jaar geleden herkennen aan het screenshot van een autoband, dan valt dat toch wel tegen.
Precies, ik weet het vaker niet dan wel. Ik denk dat dat voor de meeste geldt. Behalve Sands, maar Die is opgenomen tegen zijn 30ste.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Draai je ook onregelmatige diensten?
Je kunt jezelf beter met de gemiddelde burger vergelijken als het aankomt op het herkennen van screenshots. Bovendien, met een stuk of dertig FMT'ers is de kans erg groot dat iemand een film direct herkent. Dat diskwalificeert de rest natuurlijk niet.
Ach, ik heb het al mijn hele leven lang. Kan me ook herinneren dat ik als klein kind (jaar of 7) pas tegen middernacht naar bed ging. En de volgende ochtend half slapend op bed zittend, met dichtgeknepen oogjes mezelf aankleden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:01 schreef DragonFodder het volgende:
Jij ook nog steeds niet van je slaapprobleem af?
Op zich vallen de diensten mee, meestal maar 2 avonddiensten per co-schap. Maar dat zijn diensten die wij als co's na onze gewone dag erbij draaien, dag van 15 uur dus. Geen compensatie de volgende dag, tsja meestal ontregelt dan mijn ritme nog meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:02 schreef Gillingham het volgende:
Draai je ook onregelmatige diensten?
Nee, dat prikkelloze maakte niets uit. Daarom beik inmiddels weer full time fokverslaafd. Inmiddels gaat het wel wat beter, meer dan 5 uur per nacht haal ik niet. Maar ik slaap die 5 uur tenminste wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ik heb het al mijn hele leven lang. Kan me ook herinneren dat ik als klein kind (jaar of 7) pas tegen middernacht naar bed ging. En de volgende ochtend half slapend op bed zittend, met dichtgeknepen oogjes mezelf aankleden.
Is het bij jou iets verbeterd? Dat prikkelloze heeft niet veel invloed gehad, wel?
[..]
Op zich vallen de diensten mee, meestal maar 2 avonddiensten per co-schap. Maar dat zijn diensten die wij als co's na onze gewone dag erbij draaien, dag van 15 uur dus. Geen compensatie de volgende dag, tsja meestal ontregelt dan mijn ritme nog meer.
[quote]
Ik ben heel gelijkmatig van humeur. Wordt eigenlijk zelden boos, en kan me over het algemeen goed concentreren. Dus oppervlakkig lijk ik er weinig last van te hebben. Ik heb net als jij van kinds af aan al weinig slaap nodig gehad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:21 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat is nog wel iets erger. Ik haal meestal wel 6 uur als ik in het Radboud ziekenhuis moet zijn.
Heb jij daar geen last van met je werk?
Ik vond die toen heel mooi. Al moet ik toegeven dat dat inmiddels een tijdje terug is, ik 'm daarna niet nog eens gekeken heb en dat er nogal wat mensen zijn die het drie keer niks vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:25 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 5x2 al tijden liggen, toch maar eens kijken dus?
Nou, ik heb wel meer slaap nodig, maar het lukt niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:23 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben heel gelijkmatig van humeur. Wordt eigenlijk zelden boos, en kan me over het algemeen goed concentreren. Dus oppervlakkig lijk ik er weinig last van te hebben. Ik heb net als jij van kinds af aan al weinig slaap nodig gehad.
Ik heb die ook nog ergens liggen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:25 schreef picodealion het volgende:
Er zijn redelijk wat mensen die niks van Ozon moeten hebben, maar laat dat je niet afschrikken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:25 schreef picodealion het volgende:
Zelden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat mensen die niks van Ozon moeten hebben, maar laat dat je niet afschrikken.
Dat dacht ik al. Jij bent ook wel een eigenwijsje, hè.quote:
Toch geen depressieve film he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vrij en ga daar eens nuttig gebruik van maken.
Douchen, aankleden, stad in, film kijken.
Nietesquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vrij en ga daar eens nuttig gebruik van maken.
Douchen, aankleden, stad in, film kijken.
[..]
Dat dacht ik al. Jij bent ook wel een eigenwijsje, hè.
Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:53 schreef wyccie het volgende:
Nee, die vermijd ik de laatste tijd. Meer zin in horrors en thrillers.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zagquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:26 schreef dekatophetspek het volgende:
komt genoeg leuke horror uit de laatste tijd...
Idem hierzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zag
Låt den rätte komma in.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals? Het is al tijden geleden dat ik een beter dan matige recente horrorfilm zag
The Thing is ook de enige waar ik goede hoop voor heb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Thing. Met enige gezonde achterdocht weliswaar.
Ik heb daar ook heel weinig mee, met al die alleen gore films.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:32 schreef DragonFodder het volgende:
Jammer staat horror tegenwoordig soms meer in het teken van gore dan van terror. Dank je, saw vanaf 3 en hostel
ik heb seizoen 2 laatst ook gedownload, moet ik maar eens aan beginnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Idem hierzo![]()
Ik ben nu maar Masters of Horror aan het kijken, zitten mooie episodes tussen
de trailer vond ik wel verwachtingen wekkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
The Thing is ook de enige waar ik goede hoop voor heb.
Eensch. Jammer van die remake.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een ijzersterke film is dat toch.
Mooie film idd, gewoon in het Japans nog een keer kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef Baszh het volgende:
Ik heb gister Laputa the Castle in the Sky met Engelse dub gezien. Denk dat het de film iets minder maakte omdat de stem van Sheeta door Anna Paquin gedaan was en die associeer ik niet met een klein onschuldig prinsesje.
Heh?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:14 schreef Robby87 het volgende:
Neem wel iemand mee, ik maak me wat zorgen.
Jij zou eens met mijn vader een film moeten kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heh?!
Ik kijk films vaak liever alleen, houd niet van commentaar tussendoor. Of dat ik een film moet uitleggen.
Leg mij de film eens uit naar waar je naar toe bent geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heh?!
Ik kijk films vaak liever alleen, houd niet van commentaar tussendoor. Of dat ik een film moet uitleggen.
Dan mag jij mijn moeder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
Jij zou eens met mijn vader een film moeten kijken..
Ik ben helemaal niet naar de film geweest! Heb de hele middag geshopt en als ik zo uitgebuikt ben, ga ik To kill a Mockingbird kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef Robby87 het volgende:
Leg mij de film eens uit naar waar je naar toe bent geweest.
Hoe was het?
thxquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef picodealion het volgende:
De eindstand van Juli staat online:
[FOK! MOVIE TRIVIA] Juli 2011 Deel XL : Dubbele Punten!!
Goede maand was dit voor mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
We staan gelijk Robby! Augustus wordt oorlog. (Jammer dat ik bijna 2 weken op vakantie ben, dat wordt even flink doorbeulen deze week
)
Ik ga ook steeds beter, al was Juni mijn topmaand tot nu toe. Kijken of ik deze maand ook weer minstens 1 punt per dag kan scoren.quote:
Hoe bedoel je? Is gewoon de stand over zover ik weet alle fmt topics.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef wyccie het volgende:
Gekke vraag misschien, omdat het me nu pas opvalt... hoe wordt die Overall stand berekend?
Sands heeft nu al ruim 400 punten, maar ik zie hem niet in de Overall stand terug?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe bedoel je? Is gewoon de stand over zover ik weet alle fmt topics.
Nou, aardige film maar het lag er allemaal wel erg dik bovenop. Qua spiritualiteit vond ik Der Sjunde Inseglet toch beter, en beide kunnen niet tippen aan Fanny & Alexanderquote:
#26.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sands heeft nu al ruim 400 punten, maar ik zie hem niet in de Overall stand terug?
Sands doet pas sinds dit jaar mee he, dus z'n puntenaantal is niet hoger in die andere lijstquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sands heeft nu al ruim 400 punten, maar ik zie hem niet in de Overall stand terug?
Hij staat maar 3 lucifers hoger op de lijst en nog zie ik 'm niet.quote:
Wacht maar... als mijn 40/50/60's marathon over is, versla ik hier iedereenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gill scoort dit jaar gewoon veel punten
Dan hoop ik ook dat soort vragen van je te verwachtenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar... als mijn 40/50/60's marathon over is, versla ik hier iedereen
Ben nu #6 12 angry men aan het kijken
Reken daar maar op jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook dat soort vragen van je te verwachten
Die vond ik erg goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar... als mijn 40/50/60's marathon over is, versla ik hier iedereen
Ben nu #6 12 angry men aan het kijken
Sands, wat heb je godverdomme met mijn FF gedaan?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Reken daar maar op jaMaar nu nog eventjes niet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sands, wat heb je godverdomme met mijn FF gedaan?!
Mijn volgorde:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die vond ik erg goed.
Ik kijk nu Citizen Kane, ook aardig goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |