quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:35 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
omnomnom, maar nog steeds: kloon van slakkenman alias roomboterboy69 alias penisbaard
Jij weet echt niks vriend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:35 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
omnomnom, maar nog steeds: kloon van slakkenman alias roomboterboy69 alias penisbaard
Aan je nick te zien kon je dat zonder het gehoest ook al niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:36 schreef Insomnium het volgende:
Ik kan godverdomme niet slapen door dat gehoest man.
Aids zooi
kkhoest?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:36 schreef Insomnium het volgende:
Aids zooi
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:36 schreef Insomnium het volgende:
Aids zooi
Heb jij ruzie met Fur?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
What up mensen, niemand wil slapen ofzo?
Neuh. Geen zin.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Slapen is voor mensen die moe en/of verstandig zijn. Ik ben beiden nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Goed om te wetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slapen is voor mensen die moe en/of verstandig zijn. Ik ben beiden niet
Ja verdomme ik wou het net zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is die met bier tussen haar tieten.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is die met bier tussen haar tieten.
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, belangrijk moment! Nog 8 posts, dan heb ik 6000 kwaliteitsposts gemaakt!Moet ik mijn 6000e post in dit topic maken?
En leuke fikse knikkers.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:39 schreef MagnumJihad_ het volgende:
kate upton heeft wel aaibare haren
Formatenquote:
Oh ja Kate Upton was die naam kwijt.quote:
Dan heel simpel geen topic aanmaken. En doe pas bij 10.000 ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waar dan wel? Ik kan geen goed topic verzinnen
BEN JIJ SOMS EEN.KLOON?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoveel kloons tegenwoordig en identiteit steeds lastiger te zoeken.
Nee, ik hoef ook geen topic aan te maken, maar ik wil mijn 6.000e post in een topic posten die het waard is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heel simpel geen topic aanmaken. En doe pas bij 10.000 ofzo.
NB is het waard.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook geen topic aan te maken, maar ik wil mijn 6.000e post in een topic posten die het waard is.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef MagnumJihad_ het volgende:
ik ben de enige echte broeder van het kwaad de heer en meester van de nacht
Nee. hoofdaccountquote:
Succes daarmee..quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook geen topic aan te maken, maar ik wil mijn 6.000e post in een topic posten die het waard is.
Bekkie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef Arvid_H het volgende:
je ben een beetje een sneu figuur zeker?
Ja toch, niet dan hey?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef MagnumJihad_ het volgende:
nachtwachtquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef MagnumJihad_ het volgende:
flippie kan bter met eige sake bemoeien wtf doet sequote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar Flippiee dacht er anders over.
Over een topic aanmaken ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar Flippiee dacht er anders over.
ik vond die mevrouw met dat bierglas leuker, mag ik die?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef samthegreat5 het volgende:
1 leernicht voor onze nieuwe user!
[ afbeelding ]
sluit je bij mij aan broeder dat is de enige manier on je stervelijke ziel te redden en niet te moeten branden in de hel! accepteer mij tot diep in je hard, diep tussen je boezem waar het warm en kleverig isquote:
ik heb geen kloons zal ik er eens 1 maken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. hoofdaccount
[..]
Succes daarmee..
okquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:44 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
sluit je bij mij aan broeder dat is de enige manier on je stervelijke ziel te redden en niet te moeten branden in de hel! accepteer mij tot diep in je hard, diep tussen je boezem waar het warm en kleverig is
wtf zit je haten boeler, moet je matten ofsoquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef TWP het volgende:
[..]
flippie kan bter met eige sake bemoeien wtf doet se
ja weenie mesgien wel mesgien nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:44 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
sluit je bij mij aan broeder dat is de enige manier on je stervelijke ziel te redden en niet te moeten branden in de hel! accepteer mij tot diep in je hard, diep tussen je boezem waar het warm en kleverig is
Ja, hiero:quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef Arvid_H het volgende:
[..]
ik vond die mevrouw met dat bierglas leuker, mag ik die?
quote:
Daar zei je nee op, leer dan lezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, belangrijk moment! Nog 8 posts, dan heb ik 6000 kwaliteitsposts gemaakt!Moet ik mijn 6000e post in dit topic maken?
oke kom blokker gewoon handgevechtquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtf zit je haten boeler, moet je matten ofso
Hallo arvid wat sijn je interesses nog leuwke dinge gedaan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:43 schreef Arvid_H het volgende:
[..]
ik vond die mevrouw met dat bierglas leuker, mag ik die?
mensenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
mensen die mensen die mensen die zeggen
als je twijfelt dan hoeft het al niet hoor wou je alleen maar redden maarja stank voor dank heyquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
mensen die mensen die mensen die mensen die zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
ha ha oke nou maakt niet uit hey.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
als je twijfelt dan hoeft het al niet hoor wou je alleen maar redden maarja stank voor dank hey
mensen die niet weten wanneer ze moeten stoppenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef ibo0546 het volgende:
mensen die mensen die mensen die mensen die zeggen
mensen die aan de quote-post 'mensen die' toevoegenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
mensen die mensen die mensen die mensen die zeggen
Jaja hoi blabla niet huilen dit dat alles gr grquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouhou.. trichloormethaan.. ik verwelkomde je ..
Sorry dat ik over enkele woorden heen lees en jij meteen denkt te kunnen constateren dat ik niet kan lezen. Leer jij eens niet zo snel te veroordelen en te vooroordelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Daar zei je nee op, leer dan lezen.
ok. seg maar waarquote:
..quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:46 schreef MagnumJihad_ het volgende:
ik ben een man op msn aan het opegeilen hij denkt dat ik een meisje ben en dat ik met mijn stevige achtienjarige tietjes aan het spelen ben
Screenshots maken posten alles.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:46 schreef MagnumJihad_ het volgende:
ik ben een man op msn aan het opegeilen hij denkt dat ik een meisje ben en dat ik met mijn stevige achtienjarige tietjes aan het spelen ben
Nee haten Bennyboy niet haten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
mensen die aan de quote-post 'mensen die' toevoegen
Deze graag:quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry dat ik over enkele woorden heen lees en jij meteen denkt te kunnen constateren dat ik niet kan lezen. Leer jij eens niet zo snel te veroordelen en te vooroordelen
[..]
ok. seg maar waar
mmmmmmmmquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:46 schreef MagnumJihad_ het volgende:
Ok, sorry.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry dat ik over enkele woorden heen lees en jij meteen denkt te kunnen constateren dat ik niet kan lezen. Leer jij eens niet zo snel te veroordelen en te vooroordelen
I can haz cheeseburger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Miauw..![]()
Gangsta-kitten..
GEFELICITEERD!!!..U HEEFT GRATIS KLAPJES TEGEN SCHEDEL GEWONNEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, kom maar brengen Amsterdam CS bij die ene witte fiets.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!..U HEEFT GRATIS KLAPJES TEGEN SCHEDEL GEWONNEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta er al jonge, kom dan.. he! IK DOE BAM!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, kom maar brengen Amsterdam CS bij die ene witte fiets.
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
http://www.businessinside(...)-negotiations-2011-7
Vinden jullie het ook zo spannend om te volgen?
O, maar ik ben er nog niet, ik moet lopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik sta er al jonge, kom dan.. he! IK DOE BAM!![]()
Vergeet je indianentooi niet !quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik sta er al jonge, kom dan.. he! IK DOE BAM!![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:51 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Vergeet je indianentooi niet !
16374quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:51 schreef FreezePop het volgende:
hoeveel posts heb ik zit mobiel kan niet bekijkeb
16374quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:51 schreef FreezePop het volgende:
quote:
16374 (gemiddeld 41 per dag)quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:51 schreef FreezePop het volgende:
U HEEFT OOK EXTRA KLAPJES OP SCHEDEL GEWONNEN!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:52 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
16374 (gemiddeld 41 per dag)
Waarom kom jij altijd zo geil uit de hoekquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
kom bij mama, je gezichtje tussen mijn schure lipjes, je tongetje in mijn verlangende sterretje
wat?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
U HEEFT OOK EXTRA KLAPJES OP SCHEDEL GEWONNEN!
Meet met BBQ-sauce..
lekker met je neus in mijn poesje, je tong in mijn aarsjequote:Op maandag 1 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
kom bij mama, je gezichtje tussen mijn schure lipjes, je tongetje in mijn verlangende sterretje
wat?
Niet mijn woorden, vriend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd zo geil uit de hoek![]()
Ik kijk al uit naar die hard komende penis heyquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
lekker met je neus in mijn poesje, je tong in mijn aarsje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef samthegreat5 het volgende:
awesome fighting..
Wat gaat dat er ruig aantoe zeg.
Trusten TWP!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef TWP het volgende:
Ik zoek m'n bed maar eens op.
Fijne nacht nog mensen.![]()
Oo dit doet me denken aan de fok orgie, gaat die nog door ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, ga is naar het pervert topic of huur een kamer. Kunnen jullie daar lekker jullie sexuele fantasieën op elkaar botvieren..![]()
![]()
![]()
Mag wel eens tijd worden jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
Het is augustus, nu begint de zomer
Hoop ik![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
Hoop ik![]()
Seksuele fantasieën over MagnumJihad rrr.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, ga is naar het pervert topic of huur een kamer. Kunnen jullie daar lekker jullie sexuele fantasieën op elkaar botvieren..![]()
![]()
![]()
De weermeneer zegt van welquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef remlof het volgende:
Hoop ik![]()
trustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef TWP het volgende:
Ik zoek m'n bed maar eens op.
Fijne nacht nog mensen.![]()
mm vertel mij meer babyquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seksuele fantasieën over MagnumJihad rrr.
Dat is gewoon ontbijtkoek joh, daar maakte ik vroeger ook mijn drollen van.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1 hoop voor jullie:
[ afbeelding ]
Gewoon jouw tong tussen mijn lippen enzo ja toch.quote:
Hm, .. .hmmmmmquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is gewoon ontbijtkoek joh, daar maakte ik vroeger ook mijn drollen van.
quote:
quote:
En vies?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:01 schreef vieze_freddie het volgende:
Dankje wel chloroform[ afbeelding ]
Je bent ook genaaid..quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
gebruikt.. ik voel me gewoon genaaid
AXIS OF AWESOME!! Wooohhquote:
voor de spiegel en allesquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
gebruikt.. ik voel me gewoon genaaid
Dat komt je vast bekend voorquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef MagnumJihad_ het volgende:
hij komt aan zijn trekken en pats boem gewoon ineens weg is ie
Muziek gemaakt in studio's.quote:
0001101011000111110010101 style ..quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:03 schreef vieze_freddie het volgende:
Je bent in je binaire kontje genomen
Voor bands die alleen op records goed zijn geldt:quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Muziek gemaakt in studio's.
Live concerten.
Weet je zeker dat het een man was.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef MagnumJihad_ het volgende:
hij komt aan zijn trekken en pats boem gewoon ineens weg is ie
Shemale'squote:Op maandag 1 augustus 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een man was.
mischien was het gewoon een faker, een vrouw die zich als man voordoet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een man was.
Heb je wel om een foto van jouw naam op zijn piemel gevraagd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:06 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
mischien was het gewoon een faker, een vrouw die zich als man voordoet.
gelukkig.nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:06 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
woont die in alphen aan den rijn?
Hmm déjà vuquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb je wel om een foto van jouw naam op zijn piemel gevraagd?
heb wel foto van alleen zijn piemel gekregen maar meteen verwijderd hey? wil niet dat mijn neefje foto van piemels op mijn computer tegenkomt =Squote:Op maandag 1 augustus 2011 01:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb je wel om een foto van jouw naam op zijn piemel gevraagd?
misschien je neefje welquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
heb wel foto van alleen zijn piemel gekregen maar meteen verwijderd hey? wil niet dat mijn neefje foto van piemels op mijn computer tegenkomt =S
Dit dat alles gr grquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:10 schreef Arvid_H het volgende:
heeft iemand enig idee waarom ik om 10 over 1 snachts in een slowchat zit te posten?
Goede vraag..quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:10 schreef Arvid_H het volgende:
heeft iemand enig idee waarom ik om 10 over 1 snachts in een slowchat zit te posten?
watwatwatwatwatquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
na 6 maanden eindelijk de sleutel van mijn schuur/stal/garage ( vul maar in ) gevonden
Succen en/of geniet ervan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet jullie voor onbekende tijd verlaten, tot zo.
HEY!!!.. ik ben interessant..quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Zucht, waarom worden interessant mensen geband?![]()
Zo eenzaam, zo eenzaam.
Ik kan nog gewoon posten hoor?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Zucht, waarom worden de interessante mensen geband?![]()
Zo eenzaam, zo eenzaam.
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
HEY!!!.. ik ben interessant..
Go figure.quote:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGquote:
Wie nuquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Zucht, waarom worden de interessante mensen geband?![]()
Zo eenzaam, zo eenzaam.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
* samthegreat5 is going to kill himself by taking overdose of chloroform
Flipsieeeequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
quote:
quote:`Go Figure` is een Amerikaanse Disneyfilm uit 2005 onder regie van Francine McDougall en geschreven door Patrick J. Clifton en Beth Rigazio. Jordan Hinson heeft de hoofdrol in de film. Hoewel verwacht werd dat de film een enorm succes zou worden, werd Go Figure niet door velen opgemerkt.
Top.quote:
A man is a dogs best friend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:14 schreef MajorTom. het volgende:
1920, 25 October: Alexander I, King of the Hellenes, was taking a walk in the Royal Gardens, when his dog was attacked by a monkey. The King attempted to defend his dog, receiving bites from both the monkey and its mate.[49] The diseased animals' bites caused sepsis and Alexander died three weeks later.
Goed met jou?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het? Was jij niet ergens naar een land hier ver vandaan voor heel lang?
Goed hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Goed met jou?Ja klopt, daar ben ik nog steeds
Geef hem klapjes en zeg dat ie zich moet vermannen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet van Kikopuz zeggen dat hij nu heel eenzaam in een hoekje aan het huilen is.
Leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet van Kikopuz zeggen dat hij nu heel eenzaam in een hoekje aan het huilen is.
Ben ik weer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet jullie voor onbekende tijd verlaten, tot zo.
hallo babyquote:
Wat een manier om te sterven. Geen glorie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:17 schreef MajorTom. het volgende:
1955: Margo Jones, theater director, was killed by exposure to carbon tetrachloride fumes from her newly cleaned carpet
Mooi zo! Nog 2 dagen in deze hittequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed hoorEn ooohh, voor hoelang nog? Heb je het er beetje naar je zin?
maar men zal het wel voor eeuwig onthouden ze leeft voort in onze hartjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een manier om te sterven. Geen glorie.
LD50 van tetrachloride:quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een manier om te sterven. Geen glorie.
quote:LD50 2350 mg/kg
8 maanden zelfs. ik had de sneeuwschep uit mijn schuur gepakt en toen was ik plots de sleutel kwijt.quote:
Jij.quote:
Dat wil ik wel geloven, ik wilde die kant ook wel een keer ooit op. Hittequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:19 schreef Creeg het volgende:
[..]
Mooi zo! Nog 2 dagen in deze hitteAchja.. werk hè
verder is het hier wel mooi hoor
mwa mwa virtuele kusjes op je neusje van je boiquote:
Jaja, die heeft hele andere bedoelingen met FOK!. Zou jij ook is moeten doenquote:
Ik schaam me nergens voor dus zet mijn tieten op internet!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:21 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
mwa mwa virtuele kusjes op je neusje van je boi
Achja,.. Haha ja ik hoorde dat het in Nederland fan-tas-tisch weer is! Haha not..quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven, ik wilde die kant ook wel een keer ooit op. Hittedat zegt me al bijna een jaar lang vrij weinig
Suggereer je nou dat ik mijn blote tieten op het forum moet zetten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:21 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jaja, die heeft hele andere bedoelingen met FOK!. Zou jij ook is moeten doen [ afbeelding ]
Mijn ouders gingen laatst op vakantie, hadden wij hier 2 weken zeik regen, dikke spijt man dat ik niet mee gingquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Achja,.. Haha ja ik hoorde dat het in Nederland fan-tas-tisch weer is! Haha not..
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor dus zet mijn tieten op internet!
kusjes terugquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:23 schreef FreezePop het volgende:
ik ga slapen. handdruk knuffels of kusjes kies maar doei
Zo kan je het opvatten idd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik mijn blote tieten op het forum moet zetten?
boks?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:23 schreef FreezePop het volgende:
ik ga slapen. handdruk knuffels of kusjes kies maar doei
Hahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen laatst op vakantie, hadden wij hier 2 weken zeik regen, dikke spijt man dat ik niet mee ging
Veel succes met dat ding uit je pielemuis rukkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:24 schreef MajorTom. het volgende:
ik schaam me nergens voor dus ik zet mijn urinebuisje op het internet!
Oké.quote:
Goeie ui.. ik herkende je nietquote:
Eind augustus Kosquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:24 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hahaja dat is balen, maarja dan ga je in de herfstvakantie toch? Is het in Nederland bagger en dan zit jij ergens in Spanje ofzo
Hoppaquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eind augustus KosEn herfstvakantie Londen hoop ik
bilalquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:25 schreef MajorTom. het volgende:
wat is een mooiere naam agnes of jaime?
Jaimequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:25 schreef MajorTom. het volgende:
wat is een mooiere naam agnes of jaime?
Oh die kende ik nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |