Dank, ik ga zo echt me nest in. Ik moet me ogen openhouden.quote:
Morgen weer vroeg op?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dank, ik ga zo echt me nest in. Ik moet me ogen openhouden.
Moet die vluchtdeur maar niet zo hard falen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja mooi is dat, nu zijn er 2 nachtbaggertopics.
Uitrust dagje voor mij, morgen vroeg op en daarna full time werken dus ook vroeg op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja best. Wel een goeie dag gehad en een leuke week tegemoet.
Pfoe, fulltime. Serious business. Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uitrust dagje voor mij, morgen vroeg op en daarna full time werken dus ook vroeg op.
7 seconden te laat... Vrij weinig aan te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet die vluchtdeur maar niet zo hard falen.
7 seconden van vreugde, 7 seconden van lijden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:04 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
7 seconden te laat... Vrij weinig aan te doen.
Ik werk normaal parttime, maar omdat collega's op vakantie zijn moet ik full time werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Pfoe, fulltime. Serious business. Wat ga je doen?
Mods zijn heerlijk aanwezig zeg, ze reageerde al niet in het ONZ-FB topic, en ookal niet op mijn Topic Report.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:05 schreef TWP het volgende:
[..]
7 seconden van vreugde, 7 seconden van lijden.
Stel jezelf gerust met de gedachte dan God iedereen haat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:05 schreef Insomnium het volgende:
Wat begon als een verkoudheid is nu een ontsteking festijn geworden.
Voorhoofd holte
Bijholtes
ALLE HOLTES IN MIJN HOOFD.
Keel
Longen
Alles ontstoken of begint te ontsteken.
En dan een luchtweg infectie.
God haat mij.
Juist.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
baggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbagger
Flipdebip.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
baggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbagger
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een bagger hier. Er lopen 4 onderwerpen door elkaar...
Als ik nou mod was, had ik je allang een slotje gegeven, en had ik je report met alle liefde behandeld. Maar tsja, eigenwijs allemaal hé.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Mods zijn heerlijk aanwezig zeg, ze reageerde al niet in het ONZ-FB topic, en ookal niet op mijn Topic Report.
Vakantie. Zondagavond. Smoesjes allemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Mods zijn heerlijk aanwezig zeg, ze reageerde al niet in het ONZ-FB topic, en ookal niet op mijn Topic Report.
Dat doet het niet !quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Stel jezelf gerust met de gedachte dan God iedereen haat.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat doet het niet !
Heb ik eindelijk vakantie.
Ben ik aids fucking ziek.
Als ik het hier voor het zeggen had...........quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik nou mod was, had ik je allang een slotje gegeven, en had ik je report met alle liefde behandeld. Maar tsja, eigenwijs allemaal hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |