Dank, ik ga zo echt me nest in. Ik moet me ogen openhouden.quote:
Morgen weer vroeg op?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dank, ik ga zo echt me nest in. Ik moet me ogen openhouden.
Moet die vluchtdeur maar niet zo hard falen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja mooi is dat, nu zijn er 2 nachtbaggertopics.
Uitrust dagje voor mij, morgen vroeg op en daarna full time werken dus ook vroeg op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja best. Wel een goeie dag gehad en een leuke week tegemoet.
Pfoe, fulltime. Serious business. Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uitrust dagje voor mij, morgen vroeg op en daarna full time werken dus ook vroeg op.
7 seconden te laat... Vrij weinig aan te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet die vluchtdeur maar niet zo hard falen.
7 seconden van vreugde, 7 seconden van lijden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:04 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
7 seconden te laat... Vrij weinig aan te doen.
Ik werk normaal parttime, maar omdat collega's op vakantie zijn moet ik full time werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Pfoe, fulltime. Serious business. Wat ga je doen?
Mods zijn heerlijk aanwezig zeg, ze reageerde al niet in het ONZ-FB topic, en ookal niet op mijn Topic Report.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:05 schreef TWP het volgende:
[..]
7 seconden van vreugde, 7 seconden van lijden.
Stel jezelf gerust met de gedachte dan God iedereen haat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:05 schreef Insomnium het volgende:
Wat begon als een verkoudheid is nu een ontsteking festijn geworden.
Voorhoofd holte
Bijholtes
ALLE HOLTES IN MIJN HOOFD.
Keel
Longen
Alles ontstoken of begint te ontsteken.
En dan een luchtweg infectie.
God haat mij.
Juist.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
baggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbagger
Flipdebip.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
baggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbagger
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een bagger hier. Er lopen 4 onderwerpen door elkaar...
Als ik nou mod was, had ik je allang een slotje gegeven, en had ik je report met alle liefde behandeld. Maar tsja, eigenwijs allemaal hé.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Mods zijn heerlijk aanwezig zeg, ze reageerde al niet in het ONZ-FB topic, en ookal niet op mijn Topic Report.
Vakantie. Zondagavond. Smoesjes allemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Mods zijn heerlijk aanwezig zeg, ze reageerde al niet in het ONZ-FB topic, en ookal niet op mijn Topic Report.
Dat doet het niet !quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Stel jezelf gerust met de gedachte dan God iedereen haat.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat doet het niet !
Heb ik eindelijk vakantie.
Ben ik aids fucking ziek.
Als ik het hier voor het zeggen had...........quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik nou mod was, had ik je allang een slotje gegeven, en had ik je report met alle liefde behandeld. Maar tsja, eigenwijs allemaal hé.
Bah, lijkt me eigenlijk niks om Moderator te zijn. Dan moet je opeens overal serieus zijn, en overal goed opletten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik nou mod was, had ik je allang een slotje gegeven, en had ik je report met alle liefde behandeld. Maar tsja, eigenwijs allemaal hé.
HET IS ALLEMAAL KUTquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja hallo, wat is dit voor sombere boel.
Dank u.quote:
Doen we haten dan? NEE.quote:
Balen ja. Ik krijg altijd dat gevoel van met je tanden tegen een lantaarnpaal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:08 schreef MagnumJihad_ het volgende:
koud ijs zo tegen je tanden aan en dan zo'n vervelend gevoel krijgen
ook niet nodig toch? Er is hier nog geen wanklank gevallen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:08 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Doen we haten dan? NEE.
We constateren dat ze niet actief zijn vanavond.
Hoe kom jij met je tanden tegen een lantaarnpaal aan ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Balen ja. Ik krijg altijd dat gevoel van met je tanden tegen een lantaarnpaal.
je piemel tegen een bevroren lantaarnpaal en dan vast blijven zittenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Balen ja. Ik krijg altijd dat gevoel van met je tanden tegen een lantaarnpaal.
Met een flinke ruk lostrekken, dat is het beste..quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
je piemel tegen een bevroren lantaarnpaal en dan vast blijven zitten
Een mens doet gekke dingen he.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoe kom jij met je tanden tegen een lantaarnpaal aan ?
Nuchter dan he.
Dronken doet iedereen dat wel eens.
Auw.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een flinke ruk lostrekken, dat is het beste..
Zo serieus hoef je niet te zijn hoor, alleen moet je mensen gaan pesten die teveel baggeren, oja, en zorgen dat er nergens tiet te vinden is enzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:08 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Bah, lijkt me eigenlijk niks om Moderator te zijn. Dan moet je opeens overal serieus zijn, en overal goed opletten.
Ach, niks voor mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo serieus hoef je niet te zijn hoor, alleen moet je mensen gaan pesten die teveel baggeren, oja, en zorgen dat er nergens tiet te vinden is enzo.
Ik heb er ervaring mee, en vind het best wel leuk eigenlijk.
en dan zo stukjes vel achterlaten. dat heb ik met ijs ook wel eens hey? zo mijn bovenlip tegen het ijs aan en dan verschrikt zo lostrekken en rode restjes op je ijs achterlatenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een flinke ruk lostrekken, dat is het beste..
Bedankt voor het melden, 1 maand is zo kort nog.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nog 1 maand vakantie en dan weer scorro
Komende twee dagen wordt echt chill weer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eindelijk, hopen dat die regen nu voorbij is.
Vergeet het maar. De herfst komt er al weer aanquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eindelijk, hopen dat die regen nu voorbij is.
Ik zag het, Augustus begint dus meteen goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Komende twee dagen wordt echt chill weer.
Ja best wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, 1 maand is zo kort nog.
elke dag uitslapen, elke dag vroeg ik de ochtend pas naar bed gaan, elke dag doen wat je maar wilquote:
Seks?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
En juli 2011 is alweer voorbij. Voor mij was het een maand van:
• Lui zijn![]()
![]()
• Veel thuiszitten![]()
• Sporten![]()
• veel te veel alcohol![]()
• seks![]()
![]()
• barbecues met vrienden![]()
• bedenken waarnaar ik op vakantie ga en er nog niet uit zijn.
En dan zitten we in 2012! Het laatste jaar ooit, op de deze wereld.quote:
Komt aardig in de buurt van een perfecte maand.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
• Lui zijn![]()
![]()
• Veel thuiszitten![]()
• Sporten![]()
• seks![]()
![]()
seks met mij ja tog hard van bil gegaan zijn wijquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
• Lui zijn![]()
![]()
• Veel thuiszitten![]()
• Sporten![]()
• seks![]()
![]()
Ja, shit ey.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan zitten we in 2012! Het laatste jaar ooit, op de deze wereld.
Mooi!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan zitten we in 2012! Het laatste jaar ooit, op de deze wereld.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
• Lui zijn![]()
![]()
• Veel thuiszitten![]()
• Sporten![]()
• seks![]()
![]()
Met wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Gezicht ingesmeerd, dit dat alles man.
Groeten terug aan Hooidraad, het baasje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:14 schreef Dimens het volgende:
Groetjes van Hooidraad jongens en meisjes, hij kan er vanavond wegens omstandigheden helaas niet bij zijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebruik ik ook altijd, als scrub.
's Ochtends in het donker door de regen fietsen als er niemand op de weg is met je regenbroek aan zodat je niet nat wordt en dan de regen op je capuchon horen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef MagnumJihad_ het volgende:
ik heb zin in herfst laat maar komen ik hou van afgevallen afgestorven bladeren overal op de weg en boze gezichten van mensen die ze gaan opruimen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef MagnumJihad_ het volgende:
ik heb zin in herfst laat maar komen ik hou van afgevallen afgestorven bladeren overal op de weg en boze gezichten van mensen die ze gaan opruimen
Inderdaad, dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Vrouwen die het uit zichzelf over seks hebben, ik kan er maar niet aan wennen.
Ja joh, ik heb ook behoeftes enzo.quote:
Ja, daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Mag je wel opschieten met bedenken, of ben je er zo'n eentje die zon beetje tot het einde van het jaar vakantie hebt?
Blijkbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dit kan in Nederland.
Toch heeft het ook wel iets ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef TWP het volgende:
[..]
's Ochtends in het donker door de regen fietsen als er niemand op de weg is met je regenbroek aan zodat je niet nat wordt en dan de regen op je capuchon horen.![]()
![]()
Als vrouw zijnde in principe toch minder dan de man...quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb ook behoeftes enzo.
Dat maakt de herfst wel mooi. Verder is het bagger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:16 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Toch heeft het ook wel iets ja.
Hallo Lindje. Het is me een eer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Hallo. Mijn naam is Lindje en ik heb Dampo op mijn barst.
Oei, en het was niet tarzan die je uit de kast getrokken hebt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar komt het wel op neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je je begeven op een anti-saggo plek?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik lig voor 1 uur op me nest, en morgen maar even lang uitslapen anders ben ik weer zo sjaggo als een gek.
Snap m niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Moet je je begeven op een anti-saggo plek?
Ik heb dampo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
'me'.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik lig voor 1 uur op me nest, en morgen maar even lang uitslapen anders ben ik weer zo sjaggo als een gek.
Hoii Lindgren. Ben je ziekjes dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Of in een tentje op Lowlands zitten in de stromende regen, en dan gezellig schuilen terwijl de regen op het doek klettert, en ontspannen een boekje lezen, met een beker gloeiend hete koffie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef TWP het volgende:
[..]
's Ochtends in het donker door de regen fietsen als er niemand op de weg is met je regenbroek aan zodat je niet nat wordt en dan de regen op je capuchon horen.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei, en het was niet tarzan die je uit de kast getrokken hebt?Dat valt niet onder seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ja, ben niet heul fit maar morgen wel werken ik denk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoii Lindgren. Ben je ziekjes dan?
Lowlands bijnaquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of in een tentje op Lowlands zitten in de stromende regen, en dan gezellig schuilen terwijl de regen op het doek klettert, en ontspannen een boekje lezen, met een beker gloeiend hete koffie.
Dat hoeft niet perse op Lowlands te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of in een tentje op Lowlands zitten in de stromende regen, en dan gezellig schuilen terwijl de regen op het doek klettert, en ontspannen een boekje lezen, met een beker gloeiend hete koffie.
Jajajaja!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Je mag niet chagrijnig zijn morgen. Dus je moet iets doen waarbij je niet saggo mag zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Da's een veldje van niks. Of bedoel je het Malieveld?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ooit seks gehad op het veldje voor Den Haag Centraal.
• Ongeveer 3 keer voor 12 uur opgestaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
• Lui zijn![]()
![]()
• Veel thuiszitten![]()
• Sporten![]()
• seks![]()
![]()
Oei. Stiekemerd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ooit seks gehad op het veldje voor Den Haag Centraal.
Nee echt dat veldje, waar het altijd vol staat met paarse bloemen in de lente.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een veldje van niks. Of bedoel je het Malieveld?
't is iBenny, dat zit wel goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Oei een moderator, allemaal weer normaal doen.
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben al een hele tijd aan het msnen met een meisje dat 4 jaar jonger is. Ben ik heel fout?
Mwah. Enigszins vreemd misschien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben al een hele tijd aan het msnen met een meisje dat 4 jaar jonger is. Ben ik heel fout?
10-jarige meisjes..quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Balen. En je wilt er niet 300 euro voor betalen neem ik aan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lukt maar niet op tijd kaarten te krijgen...
Ik ben 25.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar komt het wel op neer.
quote:
Ik denk dat jij een getekend poppetje bent omdat je UI een getekend poppetje is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:21 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik denk altijd dat iBenny een vrouw is omdat zijn UI een vrouw is.
Als het +4 was dan kon het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
Leeftijd delen door twee plus 5, die leeftijd moet ze minimaal hebben.
OMG, Benny kan rekenen.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een getekend poppetje bent omdat je UI een getekend poppetje is.
Getekende UI's.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een getekend poppetje bent omdat je UI een getekend poppetje is.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 1 augustus 2011 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar inderdaad, ik ben 13. Wisten jullie dat niet?
Vrienschap, dat is een illusie. Het is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chrome.quote:
Op de toiletten van FOK! heb ik vernomen dat je een stuk ouder was.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar inderdaad, ik ben 13. Wisten jullie dat niet?
Sjeuzes wat ben jij oud!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Kijk, ik ben oud want ik luisterde dit vroeger.
Jij ook want jij luisterde dit ook. Geef maar toe.quote:
Watquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:24 schreef TWP het volgende:
Maar Lindgren, je gaat me toch niet vertellen dat dat meisje nog steeds van Habbo is?
chromequote:Op maandag 1 augustus 2011 00:24 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Vrienschap, dat is een illusie. Het is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chrome.
Met een dun laagje Firefox.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:24 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Vrienschap, dat is een illusie. Het is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chrome.
Precies wat ik vernomen had, zo zie je maar dat alles wat op de FOK! toiletten gezegd wordt waar is.quote:
Oeps. Chroom moest het zijn.quote:
Kloptquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ook want jij luisterde dit ook. Geef maar toe.
Je raad nooit hoe oud ik ben, mensen vinden mij altijd een pedo, omdat ik een relatie had met een meisje van 7. Dat is toch niet gek?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies wat ik vernomen had, zo zie je maar dat alles wat op de FOK! toiletten gezegd wordt waar is.
Mooie titel voor een nieuw subforum: FOK! toiletten, voor alle roddels.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies wat ik vernomen had, zo zie je maar dat alles wat op de FOK! toiletten gezegd wordt waar is.
kloontjen van penisbaard dat je er bent!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef MagnumJihad_ het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HAHAHA BEN! EEN ILLUSIE WHEhehEHEH![]()
![]()
wie is dat dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
kloontjen van penisbaard dat je er bent!
Jij staat op de voorkant van een Suske en Wiske album, wist je dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat Magnum een kloon van penisbaard is._!
mensen die niet weten he ze zullen nooit weten ze missen de mogelijkheid om aan hun water te voelen wie wie isquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Chloroform het volgende:
Denken dat Magnum een kloon van penisbaard is._!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij staat op de voorkant van een Suske en Wiske album, wist je dat?
12?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je raad nooit hoe oud ik ben, mensen vinden mij altijd een pedo, omdat ik een relatie had met een meisje van 7. Dat is toch niet gek?
Nee, waar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij staat op de voorkant van een Suske en Wiske album, wist je dat?
Ik voel het aan mijn water en ik heb gewoon people skills. ( people skillsquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:28 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
mensen die niet weten he ze zullen nooit weten ze missen de mogelijkheid om aan hun water te voelen wie wie is
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, met zo'n smiley/PI zou ik lieve konijntjes nog willen doden.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ib4 grappige reactie metals PI.
Hoppa, 2 in 1...quote:
quote:
Stel het voor in FBquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooie titel voor een nieuw subforum: FOK! toiletten, voor alle roddels.
Als ze net geplast hebben gaat het wat lastig...quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:28 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
mensen die niet weten he ze zullen nooit weten ze missen de mogelijkheid om aan hun water te voelen wie wie is
Hartstikke mooi. Ga ik niet opslaan.quote:
Lijkt me ook niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hartstikke mooi. Ga ik niet opslaan.
HAHASHAHAHAHahahahha Oh raap me op.quote:
menselijk lichaam bestaat voor een groot deel aan water tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze net geplast hebben gaat het wat lastig...
Misschien misschien,, ben geen groot fan van FB en topics openen, aangezien iedereen alleen kritiek levert ipv opbouwend commentaarquote:
hoiquote:
Cliffhanger.quote:
Pics.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Even uitkleden. Straks FOK! ik enkel in een bahama's-string.
Een menselijk lichaam is feitelijk niets anders dan een zak vol lauw water met wat kluiven erin.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
menselijk lichaam bestaat voor een groot deel aan water toch
Ik ook.quote:
Flips!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien misschien,, ben geen groot fan van FB en topics openen, aangezien iedereen alleen kritiek levert ipv opbouwend commentaar
[..]
hoi
Succes!quote:
Misschien komt het nog welquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien misschien,, ben geen groot fan van FB en topics openen, aangezien iedereen alleen kritiek levert ipv opbouwend commentaar
[..]
hoi
daar krijg ik een beetje honger vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een menselijk lichaam is feitelijk niets anders dan een zak vol lauw water met wat kluiven erin.
Leuke badjas.quote:
wassup dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
we zullen merken, of ik pm met een modje
Ik moedig dit aan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
we zullen merken, of ik pm met een modje
Niet haten.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:34 schreef MagnumJihad_ het volgende:
draag ik ook altijd onder een mooi rokje als je dan in een resturant bent en geen geld hebt kan je zo voorover bukken en op die manier betalen
Tenzij je natuurlijk moet poepen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:34 schreef MagnumJihad_ het volgende:
draag ik ook altijd onder een mooi rokje als je dan in een resturant bent en geen geld hebt kan je zo voorover bukken en op die manier betalen
19 jarigen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:34 schreef Chloroform het volgende:
Monky, heb je nog lekkere 19-jarigen gespot dan?
lekkere bruine snikkel dan geven ze je nog een gratis toetjequote:Op maandag 1 augustus 2011 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk moet poepen.
omnomnom, maar nog steeds: kloon van slakkenman alias roomboterboy69 alias penisbaardquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:34 schreef MagnumJihad_ het volgende:
Met slagroom?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:35 schreef MagnumJihad_ het volgende:
[..]
lekkere bruine snikkel dan geven ze je nog een gratis toetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |