abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103382439
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef arucard het volgende:

En nog iets, dit topic staat niet voor niets in TRU.
En dat is het ultieme bewijs dat het niet waar kan zijn :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:28:37 #202
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103382670
Ik hoef niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wel waar is. En daar ga ik geen docus voor kijken nee.
O)))
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:31:17 #203
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103382774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En dat is het ultieme bewijs dat het niet waar kan zijn :')
Het bewijs dat de weldenkende mensen het niet serieus nemen, en terecht.
O)))
pi_103383337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef arucard het volgende:
Ik hoef niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wel waar is. En daar ga ik geen docus voor kijken nee.
"Ik wil bewijs hebben, maar ben niet bereid te kijken naar het bewijs!"

_O-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:53:24 #205
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103383516
Een docu is geen bewijs slimmerik.
O)))
pi_103383523
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef arucard het volgende:

[..]

Het bewijs dat de weldenkende mensen het niet serieus nemen, en terecht.
Goh... want Fok is een verzameling van de intelligentere mensen in onze samenleving.

En als we honderden jaren geleden fok hadden gehad, hadden de topics over Galileo's bewering dat de aarde niet het middelpunt van het heelal is ook in TRU gestaan.

Jij doet me verder denken aan de argumentatie van veel skeptici dat UFO aluminium hoedjes aandachtszoekers zijn. JIJ bent een aandachtszoeker. Je loopt constant hoog van de toren te blazen in dit soort topics maar bent niet bereid je te verdiepen in de materie. En dan nog durf jij jouw kijk gelijk te stellen aan de sightings van piloten _O-
pi_103383575
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef arucard het volgende:
Een docu is geen bewijs slimmerik.
No shit Einstein. In de docu's wordt het bewijs behandeld.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:58:31 #208
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103383736
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

No shit Einstein. In de docu's wordt het bewijs behandeld.
Post het bewijs dan gewoon, hoef ik die bagger niet door te zitten.
O)))
pi_103384079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef arucard het volgende:

[..]

Post het bewijs dan gewoon, hoef ik die bagger niet door te zitten.
Getuigenverklaringen van grote groepen mensen worden bijv. uitvoerig behandeld. Maar ja... we hebben al vastgesteld dat dat voor jou geen geldig bewijs is.

Ik zie het al voor me: Arucard komt op een dag thuis en een buurman heeft met een knuppel zijn moeder een gebroken neus geslagen. 5 andere buren hebben het gezien en zeggen tegen jou welke buurman het was. Vervolgens vragen ze aan jou wat je wilt doen. En dan spreekt Arucard de wijze woorden:

"Jongens, jullie getuigenverklaringen zijn geen bewijs dus ik ga de buurman niet aanspreken op zijn gedrag en ik ga de politie NIET bellen. Dit wat hier gebeurt is gewoon groepsgedrag en ik kan jullie gewoon niet serieus nemen. Kom maar met wat echt bewijs en dan praten we verder..."

Wat ben jij fucking intelligent man ^O^

En nog wat harder bewijs voor jou:

Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen

Een hele goeie wetenschappelijke analyse van de NASA UFO video's

En laat het verder even duidelijk zijn dat ik nergens beweer dat het 100% onomstotelijk bewezen is dat we bezocht worden. Dat is helemaal niet mijn positie. Waar ik wel van overtuigd ben is dat deze hele discussie op een neutraler terrrein hoort plaats te vinden. Daarvoor zijn er voldoende aanwijzingen en bewijzen. Jouw houding slaat gewoon nergens op. Je bent zogenaamd skeptisch en trekt continu je mond open en blaast hoog van de toren, maar kijken naar de details ho maar.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:09:02 #210
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103384169
Dan is het bewijs toch dat mijn moeder een gebroken neus heeft? :')
O)))
pi_103384609
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef arucard het volgende:
Dan is het bewijs toch dat mijn moeder een gebroken neus heeft? :')
Mijn God :')

En wat is dan het bewijs dat die ene buurman dat heeft gedaan? Ik zou denken dat je aan het trollen bent, maar je bent al eens eerder kwaad geworden op mij dus je gaat wel op jouw manier serieus de discussie aan. Er is dan maar een conlusie mogelijk. Je ben fucking DOM.

Daarnaast reageer je alleen op dat punt en sla je de rest even voor het gemak weer over.

Laten we maar weer tot dezelfde conclusie komen als de vorige keer: Ik ben misleid en een idioot met een aluminium hoedje en jij bent een lafaard.

Ga maar weer snel naar je mama vragen om een knuffel. Die enge aliens ook.. arme jongen ;(
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:51:26 #212
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103389931
nu ben jij degene die i eens zo emotioneel gaat reageren, ik weet niet hoor. Blijf maar in aliens op aarde geloven als jij dat wilt, ik blijf je uitlachen.
O)))
pi_103390270
Dit is grappig
pi_103392740
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef arucard het volgende:
nu ben jij degene die i eens zo emotioneel gaat reageren, ik weet niet hoor. Blijf maar in aliens op aarde geloven als jij dat wilt, ik blijf je uitlachen.
_O-

Ik geloof niet in aliens op aarde... dat heb ik al vaker gezegd. Ik denk dat het zeer goed mogelijk is dat we bezocht worden, maar weten doe ik het niet en geloven daar doe ik niet aan.

En de reden dat ik "emotioneel" reageer is omdat ik zo schijtziek word van domme mensen zoals jij. Jij bent echt zo fucking dom he _O-

Je argumenten in de discussie zijn te pauperig voor worden. En lach jij mij maar lekker uit. In de komende jaren zal de doofpot steeds meer barsten gaan vertonen en zullen veel meer mensen moeten toegeven dat het idd goed mogelijk is dat we bezocht worden. Op dat moment ga ik jou zo meedogenloos najagen op dit forum... Ik ga net zolang door tot je jezelf genoodzaakt ziet een nieuwe account aan te maken :D

Nou, veel plezier in de kinderdisco vanavond en niet teveel cola drinken he?
pi_103394102
Oh Arucard.... Waar ben je?! Wat een chicken ben je ook :')

Pok... pok.. pok.. POKAAAK! Pok... pok... pok... POKAAAK!

Ga je nog kijken naar de wetenschappelijke informatie die ik hier eerder postte of blijf je met je staart tussen je benen de discussie aangaan om telkens weer terug te rennen naar je mama omdat het allemaal te eng wordt en te dichtbij komt?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:54:32 #216
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103394121
ik heb hier ook zin meer in eigenlijk, lets agree to disagree zoals dat weleens gezegd wordt.
O)))
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:57:05 #217
347693 BlackLodge
Beauty is truth, truth beauty
pi_103394313
Ik ga me verder niet met de gaande discussie bemoeien, behalve dat ik acurard dit document wil laten zien. Het is een pagina uit het Special Operations Manual die een aantal decennia geleden aan bepaalde overheidsagenten gegeven is om wat te doen in een geval zoals het welbekende Roswell incident. Al lees je alleen de bovenste regels.

Mocht jij, of andere hier, interesse hebben om het gehele boekje te lezen, dat kan hier: http://www.bibliotecapley(...)sociopol_SOM1-01.htm
pi_103394515
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef BlackLodge het volgende:
Ik ga me verder niet met de gaande discussie bemoeien, behalve dat ik acurard dit document wil laten zien. Het is een pagina uit het Special Operations Manual die een aantal decennia geleden aan bepaalde overheidsagenten gegeven is om wat te doen in een geval zoals het welbekende Roswell incident. Al lees je alleen de bovenste regels.

[ afbeelding ]

Mocht jij, of andere hier, interesse hebben om het gehele boekje te lezen, dat kan hier: http://www.bibliotecapley(...)sociopol_SOM1-01.htm
Nice :)

Ik zal later vanavond die site eens goed doorkijken.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:06:36 #219
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_103395012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nice :)

Ik zal later vanavond die site eens goed doorkijken.
Die site had ik je ooit eens een keer via een pm gegeven. Staat echt enorm veel informatie op. Over meerdere onderwerpen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_103397282
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die site had ik je ooit eens een keer via een pm gegeven. Staat echt enorm veel informatie op. Over meerdere onderwerpen.
Ja ik herkende hem al, maar heb hem toen deels doorgekeken :@ Dit was ik sowieso nog niet tegengekomen :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:52:02 #221
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_103398599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja ik herkende hem al, maar heb hem toen deels doorgekeken :@ Dit was ik sowieso nog niet tegengekomen :)
Het zij je vergeven ;) Het is dan ook enorm uitgebreid.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_103406814
Vanaf minuut 1.00, erg merkwaardig:

zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:14:01 #223
347693 BlackLodge
Beauty is truth, truth beauty
pi_103410201
quote:
Ziet er heel vreemd uit ja, maar het lijkt me geen ufo. Meer iets van gasdampen o.i.d. die door het laatste beetje zon verlicht worden. Wel heel apart om te zien lijkt me.
pi_103473848
quote:
Erg overtuigend materiaal ja.
celebrate your money
pi_103485237
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef leRomein het volgende:

[..]

Erg overtuigend materiaal ja.
Door je PI weet ik niet of je nou sarcastisch bent of niet....

Maar overtuigend? Ik zie iets merkwaardigs maar weet niet wat het is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')