En dat is het ultieme bewijs dat het niet waar kan zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef arucard het volgende:
En nog iets, dit topic staat niet voor niets in TRU.
Het bewijs dat de weldenkende mensen het niet serieus nemen, en terecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En dat is het ultieme bewijs dat het niet waar kan zijn
"Ik wil bewijs hebben, maar ben niet bereid te kijken naar het bewijs!"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef arucard het volgende:
Ik hoef niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wel waar is. En daar ga ik geen docus voor kijken nee.
Goh... want Fok is een verzameling van de intelligentere mensen in onze samenleving.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef arucard het volgende:
[..]
Het bewijs dat de weldenkende mensen het niet serieus nemen, en terecht.
No shit Einstein. In de docu's wordt het bewijs behandeld.quote:
Post het bewijs dan gewoon, hoef ik die bagger niet door te zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
No shit Einstein. In de docu's wordt het bewijs behandeld.
Getuigenverklaringen van grote groepen mensen worden bijv. uitvoerig behandeld. Maar ja... we hebben al vastgesteld dat dat voor jou geen geldig bewijs is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef arucard het volgende:
[..]
Post het bewijs dan gewoon, hoef ik die bagger niet door te zitten.
Mijn Godquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef arucard het volgende:
Dan is het bewijs toch dat mijn moeder een gebroken neus heeft?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef arucard het volgende:
nu ben jij degene die i eens zo emotioneel gaat reageren, ik weet niet hoor. Blijf maar in aliens op aarde geloven als jij dat wilt, ik blijf je uitlachen.
Nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef BlackLodge het volgende:
Ik ga me verder niet met de gaande discussie bemoeien, behalve dat ik acurard dit document wil laten zien. Het is een pagina uit het Special Operations Manual die een aantal decennia geleden aan bepaalde overheidsagenten gegeven is om wat te doen in een geval zoals het welbekende Roswell incident. Al lees je alleen de bovenste regels.
[ afbeelding ]
Mocht jij, of andere hier, interesse hebben om het gehele boekje te lezen, dat kan hier: http://www.bibliotecapley(...)sociopol_SOM1-01.htm
Die site had ik je ooit eens een keer via een pm gegeven. Staat echt enorm veel informatie op. Over meerdere onderwerpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik zal later vanavond die site eens goed doorkijken.
Ja ik herkende hem al, maar heb hem toen deels doorgekekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die site had ik je ooit eens een keer via een pm gegeven. Staat echt enorm veel informatie op. Over meerdere onderwerpen.
Het zij je vergevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja ik herkende hem al, maar heb hem toen deels doorgekekenDit was ik sowieso nog niet tegengekomen
Ziet er heel vreemd uit ja, maar het lijkt me geen ufo. Meer iets van gasdampen o.i.d. die door het laatste beetje zon verlicht worden. Wel heel apart om te zien lijkt me.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Vanaf minuut 1.00, erg merkwaardig:
Erg overtuigend materiaal ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Vanaf minuut 1.00, erg merkwaardig:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |