quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:53 schreef Triggershot het volgende:
Nep Sjieten ook
Voor de hele maand.
http://www.praytime.info/services.php.
Volgens de standaarden van Leva Research Institute - Qum, Iran ( Shitisch )
Wordt op basis van je IP automatisch omgezet naar Nederlandse tijden.
Ah bij mij deedtie het automatischquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:11 schreef Ayca het volgende:
[..]!
Thanks!![]()
En bij mij staat er gewoon 22:00, je moet even plaats aangeven bij modify.
Zit nu op mobiel, misschien vandaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah bij mij deedtie het automatisch
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zit nu op mobiel, misschien vandaar.![]()
Zie nu wel dat ik iets te lang doorgegaan ben met drinken gisteren, nja.
We hadden het over moslims hé.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:14 schreef zarGon het volgende:
Sahur/imsak om 03:00... Anderhalf uurtje (give or take) eerder dan de Turkse diyanet.
Stokjes in grond steken en dan schaduw meten enzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:21 schreef BrandX het volgende:
hoe deden ze dat in vroeger tijd eigenlijk bepalen?
Ik bedoel, nu is het op de minuut nauwkeurig. Deden ze toen heel simpel gewoon zodra het echt donker was ofzo?
edit: wanneer de zon onder ging dus
Whut???quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sjieten mogen gewoon al om half 7 eten.
ja ok, maar heel precies was dat natuurlijk ook weer nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stokjes in grond steken en dan schaduw meten enzo.
Hahahahaha!quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hadden het over moslims hé.
Who cares precisie als je in 40 graden moet vasten in een verlaten woestijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar heel precies was dat natuurlijk ook weer niet
Maar er zal wel een marge in genomen zijn dan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Who cares precisie als je in 40 graden moet vasten in een verlaten woestijn
Dan ga je zelfs andere goden er bij betrekken: Waar is Apollo? Kan hij de Zon niet snel laten bewegen?quote:
Ben jij diyanetci?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, een echte. Gemene opmerking hoor..
.
Geen idee wat ik ben. Welke aantrekkelijk is, ona takiliyorummm.quote:
Harun Yahya heeft wel aantrekkelijke chicks in zijn videosquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ben. Welke aantrekkelijk is, ona takiliyorummm..
We hebben thuis een takvim (kalender?) met salattijden (gebed), die houden we aan. Vandaag was sahur om 04:09 en is iftar om 21:40.
Chicks mogen niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Harun Yahya heeft wel aantrekkelijke chicks in zijn videos
Zijn algemene tijden inderdaad, tussen Diyanet, Milli Gorus, Nurcular etc is het verschillen van minuten. Niet grote verschillen
Truequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Chicks mogen niet..
Ik hoorde iets over 02:00 sahur bij de Süleymancılar? Kan dat kloppen?
Dat vind je een fijne bezigheid?quote:
Het is iets wat jij met tegenzin doet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind je een fijne bezigheid?²
Jawelquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
Trigger, heb je nou nog niet geslapen?
Ah, je bedoelt je vrouw. Ik snap hem.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is iets wat jij met tegenzin doet?
BansheeBoy zoent alleen z'n vrouw.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt je vrouw. Ik snap hem.²
Ja hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef Triggershot het volgende:
1. Linzensoep.
2. Rijst met Mais.
3. Kipvleugeltjes.
4. Salade.
5. Borek.
6. Hurma
7. Verse Pide.
8. ijskoude water, Ayran, Jus en prik.
9. Hosaf.
Als dat niet aankomen wordt he.
Lukt je toch niet, overdag heb je te weinig kracht en 's avonds zit je te vol.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik moet echt veel gaan hardlopen en trainen.
Oy! Je zou ervan afvallen heb je me wijsgemaakt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef Triggershot het volgende:
1. Linzensoep.
2. Rijst met Mais.
3. Kipvleugeltjes.
4. Salade.
5. Borek.
6. Hurma
7. Verse Pide.
9. Hosaf.
Normaal wel ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy! Je zou ervan afvallen heb je me wijsgemaakt.
Klopt, wat een drama!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lukt je toch niet, overdag heb je te weinig kracht en 's avonds zit je te vol.
Wat is deze man, wat is deze.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef Triggershot het volgende:
1. Linzensoep.
2. Rijst met Mais.
3. Kipvleugeltjes.
4. Salade.
5. Borek.
6. Hurma
7. Verse Pide.
9. Hosaf.
Kom je ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is deze man, wat is deze.,
,
!
Zulke reacties verwacht ik van 99% van de mensen hier, van jou verwacht ik informatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef Triggershot het volgende:
Hij is geen moslim, hij is een Sjiet.
Ontneem mij maar, mijn enige plezierquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Zulke reacties verwacht ik van 99% van de mensen hier, van jou verwacht ik informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |