Het is iets wat jij met tegenzin doet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind je een fijne bezigheid?²
Jawelquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
Trigger, heb je nou nog niet geslapen?
Ah, je bedoelt je vrouw. Ik snap hem.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is iets wat jij met tegenzin doet?
BansheeBoy zoent alleen z'n vrouw.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt je vrouw. Ik snap hem.²
Ja hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef Triggershot het volgende:
1. Linzensoep.
2. Rijst met Mais.
3. Kipvleugeltjes.
4. Salade.
5. Borek.
6. Hurma
7. Verse Pide.
8. ijskoude water, Ayran, Jus en prik.
9. Hosaf.
Als dat niet aankomen wordt he.
Lukt je toch niet, overdag heb je te weinig kracht en 's avonds zit je te vol.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik moet echt veel gaan hardlopen en trainen.
Oy! Je zou ervan afvallen heb je me wijsgemaakt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef Triggershot het volgende:
1. Linzensoep.
2. Rijst met Mais.
3. Kipvleugeltjes.
4. Salade.
5. Borek.
6. Hurma
7. Verse Pide.
9. Hosaf.
Normaal wel ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy! Je zou ervan afvallen heb je me wijsgemaakt.
Klopt, wat een drama!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lukt je toch niet, overdag heb je te weinig kracht en 's avonds zit je te vol.
Wat is deze man, wat is deze.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef Triggershot het volgende:
1. Linzensoep.
2. Rijst met Mais.
3. Kipvleugeltjes.
4. Salade.
5. Borek.
6. Hurma
7. Verse Pide.
9. Hosaf.
Kom je ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is deze man, wat is deze.,
,
!
Zulke reacties verwacht ik van 99% van de mensen hier, van jou verwacht ik informatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef Triggershot het volgende:
Hij is geen moslim, hij is een Sjiet.
Ontneem mij maar, mijn enige plezierquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Zulke reacties verwacht ik van 99% van de mensen hier, van jou verwacht ik informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |