Maak er een spandoek over anders.quote:
Dat scheelt, sommigen ook met jou.quote:
Moet je naar Amsterdam gaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi voetbal en resultaten willen we zien, kutjesclub zal me aan m'n reet roesten.
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi voetbal en resultaten willen we zien, kutjesclub zal me aan m'n reet roesten.
idem.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Weenie hoe het met jullie zit, maar na de kansloze wedstrijd van vanmiddag heb ik allerminst vertrouwen in een goede afloop van de wedstrijd op Kralingen vrijdag...
Sorry, maar hier was echt geen andere reactie mogelijk.quote:
Als Feyenoord kans ziet om Immers en Amaoh te halen zou het er al een stuk beter uitzien imho.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Weenie hoe het met jullie zit, maar na de kansloze wedstrijd van vanmiddag heb ik allerminst vertrouwen in een goede afloop van de wedstrijd op Kralingen vrijdag ..
Ik ben er ook niet gerust op.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Weenie hoe het met jullie zit, maar na de kansloze wedstrijd van vanmiddag heb ik allerminst vertrouwen in een goede afloop van de wedstrijd op Kralingen vrijdag ..
Niet echt te vergelijken.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Je gaat nu zelfs Happel herhalenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry, maar hier was echt geen andere reactie mogelijk.
Geen enkele Eredivisieclub heeft ook maar de helft van het transferbudget van Malaga.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Beter houden ze het geld gewoon op zak en zorgen ze ervoor dat we volgend jaar nog een licentie hebben om in de eredivisie te mogen uitkomen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als Feyenoord kans ziet om Immers en Amaoh te halen zou het er al een stuk beter uitzien imho.
Of Roorda..
Nee, maar het geeft wel een indicatie.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus een beroep doen op investeerders?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter houden ze het geld gewoon op zak en zorgen ze ervoor dat we volgend jaar nog een licentie hebben om in de eredivisie te mogen uitkomen.
Lachen met jou!quote:
Tegen Dordt hebben ze een helft laten zien wat ze kunnen. Als dat eens de standaard zou worden.quote:
Gewoon niks doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus een beroep doen op investeerders?
Dit is waar je om vraagt.quote:Lachen met jou!
Ook dat is schuld.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het was geen grap.quote:[..]
Lachen met jou!
Die hebben al aangegeven niet te investeren als ze zelf ook maar 1% risico lopen. Investeerders kun je ze dus allang niet meer noemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vite$$e ook niet?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen enkele Eredivisieclub heeft ook maar de helft van het transferbudget van Malaga.
Serieus man. Dit kan je toch niet menen?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
neequote:
Vind dat Malaga teveel wordt opgehemeld. Speelde vanmiddag zeker niet imponerend ofzo ..quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen enkele Eredivisieclub heeft ook maar de helft van het transferbudget van Malaga.
Nee hoor, het is voor sommigen hier alleen moeilijk te verteren als je een andere mening hebt..quote:Op zondag 31 juli 2011 23:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon niks doen.
[..]
Dit is waar je om vraagt.
Ik moest er wel om lachenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ook dat is schuld.
[..]
Het was geen grap.
Weer wat klapvee minder.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kunnen ze jou geen stadionverbod geven?
Deden het rustig aan.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind dat Malaga teveel wordt opgehemeld. Speelde vanmiddag zeker niet imponererd ofzo ..
Wie wil je daarvoor meebrengen, kneus?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee joh, dan zegt Gudde toch gewoon dat hij nergens vanaf wist.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik denk dat Koeman in de winterstop alweer weg is en dat we weer dat gezeik met Gudde krijgen
quote:Stadionverboden n.a.v. ludiek spandoek
Gepubliceerd op 31 juli 2011 - 23:20
Jahoor. Het is weer zover. Algemeen Directeur Eric “de prutser” Gudde verkondigd in alle media trots dat er stadionverboden zijn uitgedeeld. Uiteraard vanwege zware openlijke geweldpleging, stewards zijn namelijk fysiek en geestelijk zwaar bedreigd door een paar supporters toen deze hun spandoek terugvroegen. U leest het goed: VROEGEN. Waarna de stewards het spandoek teruggaven. Deze bedreiging was dusdanig groot dat de supporters in kwestie na het terughangen van het doek helemaal terug konden lopen van Vak UU, langs de stewards, langs de politie, langs de veiligheidsmensen, door de hekken onder Vak S en zo Vak X weer op. Kunt u nagaan hoeveel buitensporig geweld is gebruikt bij het terug “veroveren” van dit spandoek.
Eric Gudde ziet deze supporters die kritiek uiten liever nooit meer terug in zijn stadion. Immers is Eric Gudde de personificatie van Feyenoord en bepaald hij wat er in zijn Kuip gebeurd: ‘Daar hebben we bij Feyenoord keurige procedures voor, maar wat mij betreft zien we deze mensen heel lange tijd niet meer in ons stadion.’ uiteraard voegt Eric Gudde er ook nog even aan toe; ‘Zoals eerder aangegeven moet het nu maar eens gedaan zijn met dat kleine groepje dat zich niet weet te gedragen en op alles en iedereen afgeeft en zelfs op een eigen speler.’
Dit verkondigt dezelfde Eric Gudde die twee weken geleden nog de voltallige selectie de schuld gaf van het vertrek van Mario Been, terwijl hij dit naar eigen zeggen helemaal niet wilde. Eric Gudde de personificatie van Feyenoord heeft natuurlijk het alleenrecht op het beledigen, schofferen en openlijk aanvallen van spelers. Als laatste spreekt hij in huiskrantje AD ook nog de wens uit dat er vooral meer lastige supporters aangepakt kunnen worden om drogredenen: ‘Al hoop ik overigens dat deze eerste reeks uitsluitingen gelijk de laatste is, omdat mensen inzien dat wij voor wat betreft het weigeren en verwijderen van negatieve uitingen de ingezette lijn blijven volgen. Ze hebben dus alleen zichzelf er mee, omdat ze, wanneer ze volharden, vroeg of laat ook tegen een stadionverbod zullen oplopen’.
Eric Gudde, tijdelijk bestuurslid bij Feyenoord, bepaald of supporters die al 15 jaar lang naar Feyenoord gaan niet meer welkom zijn, omdat ze kritiek hebben op het jarenlange wanbeleid waarvoor hij verantwoordelijk is. Eric Gudde is met Dick van Well en de andere koekenbakkers -die deze schandalige eigen regels hebben ingesteld- verantwoordelijk voor de afgestorven sfeer in de Kuip, de financiële malaise, het feit dat het op het veld WEER dramatisch was… maar kritiek? Daar zijn ze wars van bij Feyenoord.
Wie volhard in zijn liefde voor Feyenoord kan de ballen van Eric Gudde likken. U bent zo’n persoon? Vroeg of laat loopt u tegen een stadionverbod aan omdat Feyenoord u alles is, omdat u alles wilt doen om Feyenoord gezond te krijgen. Omdat u geen ander platform heeft om uw stem te laten gelden dan een spandoek. U, trouwe supporter van Feyenoord. Bent niet meer welkom bij de club, omdat passant Eric Gudde niet wil dat je kritiek uit op de grote kankerzooi die hij ervan gemaakt heeft. Feyenoord de club van het volk, met een directie die het volk uitsluit dat van de club houdt…
Aangezien spandoeken niet mogen, mag iedereen even sturen wat hij van Eric Gudde vind naar zijn werkmailadres, en vergeet de CC naar zijn collega’s niet:
Eric Gudde: egu@feyenoord.nl
Mark Koevermans: mke@feyenoord.nl
Onno Jacobs: oja@feyenoord.nl
Pim Blokland: blokland@vvfbv.nl
Raymond Salomon: rsa@feyenoord.nl
Volharding!
Bron: Lunatic News
onmogelijk. hij is het braafste jongetje van de klasquote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je reactie zegt genoegquote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie wil je daarvoor meebrengen, kneus?
naar 'wat kan' moet je niet kijken. 'wat is', dat is belangrijker... En dat is kutquote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als Feyenoord kans ziet om Immers en Amaoh te halen zou het er al een stuk beter uitzien imho.
Of Roorda..
Je moest eens weten jongen. Maar fysiek bedreigen van stewards gaat gewoon te ver. Lijkt me verder ook geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:24 schreef eight het volgende:
[..]
onmogelijk. hij is het braafste jongetje van de klas
O jij mag wel stoer doen maar mijn berichtjes ga je editten. Boehoequote:Op zondag 31 juli 2011 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent me een hilarische troll ook, hè.
Waardeloos artikel. Met zo'n toon wordt je nooit serieus genomen.quote:
Mee eens. Vooral voorin is het hopeloos slecht.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
naar 'wat kan' moet je niet kijken. 'wat is', dat is belangrijker... En dat is kut
Zegt weer genoeg over het niveau van de schrijvers.quote:
Drink er nog een, jongen. Je doet het goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O jij mag wel stoer doen maar mijn berichtjes ga je editten. Boehoe
Het is goed zo. Je draaft nu door.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt weer genoeg over het niveau van de schrijvers.
Caland of Happel kunnen daar zo hoofdredacteur worden.
Ik moest lachen.quote:Aangezien spandoeken niet mogen, mag iedereen even sturen wat hij van Eric Gudde vind naar zijn werkmailadres, en vergeet de CC naar zijn collega’s niet:
Eric Gudde: egu@feyenoord.nl
Mark Koevermans: mke@feyenoord.nl
Onno Jacobs: oja@feyenoord.nl
Pim Blokland: blokland@vvfbv.nl
Raymond Salomon: rsa@feyenoord.nl
Gastquote:Op zondag 31 juli 2011 23:28 schreef Antaris het volgende:
Ik ben een Feyenoord fan van hard(t) en nieren. Maar ik kan Feyenoord echt niet meer aanzien.
Vroeg wilde ik nooit weten wat de uitslagen waren want dan kon ik om 19.00u vol spanning voetbal kijken. Nu is het andersom. Ik kijk eerst op teletekst of ze gewonnen of verloren hebben.
Ook niet best,
Wat doe jij in het dagelijks leven dan wat van zo'n hoog niveau is? Directeur van Shell?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt weer genoeg over het niveau van de schrijvers.
Caland of Happel kunnen daar zo hoofdredacteur worden.
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:28 schreef Antaris het volgende:
Ik ben een Feyenoord fan van hard(t) en nieren. Maar ik kan Feyenoord echt niet meer aanzien.
Vroeg wilde ik nooit weten wat de uitslagen waren want dan kon ik om 19.00u vol spanning voetbal kijken. Nu is het andersom. Ik kijk eerst op teletekst of ze gewonnen of verloren hebben.
Ook niet best,
Jij vind dit een goed artikel?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven dan wat van zo'n hoog niveau is? Directeur van Shell?
Is dat relevant dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven dan wat van zo'n hoog niveau is? Directeur van Shell?
Misschien kan je Eric Gudde een mailtje sturen, denk dat je wel in aanmerking komt voor een gratis seizoenskaart.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:28 schreef Antaris het volgende:
Ook niet best,
dus weet je wat je kan gaan verwachten. Word huilen vrijdag.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens. Vooral voorin is het hopeloos slecht.
Bijna de hele selectie van Excelsior heeft nog nooit een eredivisiewedstrijd gespeeld, en toch gaan we het daar lastig krijgen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
dus weet je wat je kan gaan verwachten. Word huilen vrijdag.
Je vindt jezelf nogal wat als ik je reacties zo lees. Ben benieuwd of dat ergens op is gebaseerd of dat je gewoon een beetje in je eigen wereld leeft. Ik denk het 2e. Sterkte!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat relevant dan?
Al was ik bestuurder van zo'n strontstofzuigertje bij de ROTEB. Dat stukje was gewoon ronduit puberaal.
Ik hoop steeds het goed komt en ineens gaat lopen maar eigenlijk weet ik wel beterquote:Op zondag 31 juli 2011 23:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
dus weet je wat je kan gaan verwachten. Word huilen vrijdag.
Dit noem ik nou kutjesgedag. Beetje voor de wedstrijd al lopen wanhopen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna de hele selectie van Excelsior heeft nog nooit een eredivisiewedstrijd gespeeld, en toch gaan we het daar lastig krijgen.
Oké, we rollen ze op met 0-5.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit noem ik nou kutjesgedag. Beetje voor de wedstrijd al lopen wanhopen.
Open er maar een topic over in R&P, heeft namelijk niets met Feyenoord te maken.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je vindt jezelf nogal wat als ik je reacties zo lees. Ben benieuwd of dat ergens op is gebaseerd of dat je gewoon een beetje in je eigen wereld leeft. Ik denk het 2e. Sterkte!
Je bent je klapper vergeten. Stadionverbod !quote:Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké, we rollen ze op met 0-5.
Citroen, citroen. Feijenoord kampioen!
Lekker boeiend of het een goed verhaal is. Het is gewoon een weergave van wat is voorgevallen vanmiddag, vrijwel niks dus.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Open er maar een topic over in R&P, heeft namelijk niets met Feyenoord te maken.
Dat stuk vond ik erg onvolwassen en dom overkomen. Als jij het goed verhaal vond, met steekhoudende argumenten is dat jouw oordeel.
Dat mag niet jongen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef PIETR het volgende:
Spandoekie voor vrijdag: 6 punten wedstrijd? Of is dit nog iets te voorbarig?
apartquote:
scouten zonder geld ?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:38 schreef Antaris het volgende:
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom Koeman trainer is geworden bij Feyenoord.
En dat is bij Feyenoord altijd, verdediging en middenveld is goed maar de aanval..
Kan Feyenoord niet beter investeren in fatsoenlijk scouting?
Ik mis mensen zoals Ik mis József Kiprich. en Mike Obiku
Tuurlijk jongen, mensen krijgen een SV om niks.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het een goed verhaal is. Het is gewoon een weergave van wat is voorgevallen vanmiddag, vrijwel niks dus.
En wederom leg je je focus op het verkeerde. Chapeau.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, mensen krijgen een SV om niks.
Dit soort naïeve kudde-gedrag gedrag bedoel ik dus.
Als er echt niets voorgevallen is had het volledige incident allang op Youtube gestaan, want lekker directie bashen. Zie ze ons eens onterecht hard aanpakken! Kutjesvolk!
In plaats daarvan alleen een versie die toont hoe het spandoek werd weggehaald, maar niet wat er daarna is voorgevallen en hoe men het spandoek terug heeft gehangen.
Ja, want als je met een mannetje of 5 het spandoek gaat terughalen op de trap, meer mensen waren er dus niet bij, staat er altijd wel ééntje alles te filmen?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als er echt niets voorgevallen is had het volledige incident allang op Youtube gestaan, want lekker directie bashen. Zie ze ons eens onterecht hard aanpakken! Kutjesvolk!
In plaats daarvan alleen een versie die toont hoe het spandoek werd weggehaald, maar niet wat er daarna is voorgevallen en hoe men het spandoek terug heeft gehangen.
Nogmaals, zijn geen klappen gevallen oid.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een kind zou de was kunnen doen. Hulde.
Ik leg de focus op hetgeen relevant is in deze kwestie. Het weghalen van die doeken zijn van secundair belang.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En wederom leg je je focus op het verkeerde. Chapeau.
Eens, enige lichtpuntje vanmiddag.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben wel blij dat we eindelijk weer eens een middenvelder hebben met lef en de juiste instelling.
[ afbeelding ]
![]()
Tim Vinckenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:41 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga Clasie niet adoreren, want bij iedere speler die ik adoreerde ging het erna mis. Behalve bijBosvelt
.
Nee, dat is dus helemaal niet zo. Had je jezelf niet beter Dodo kunnen noemen?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik leg de focus op hetgeen relevant is in deze kwestie. Het weghalen van die doeken zijn van secundair belang.
Nee, juist niet. Maargoed, nutteloze discussie als je echt niet ziet waar de oorzaak ligt.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik leg de focus op hetgeen relevant is in deze kwestie. Het weghalen van die doeken zijn van secundair belang.
Als je überhaupt de moeite neemt om te filmen dat dat doek wordt weggehaald kan je daarna toch ook doorfilmen?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want als je met een mannetje of 5 het spandoek gaat terughalen op de trap, meer mensen waren er dus niet bij, staat er altijd wel ééntje alles te filmen?
Huh, wat? Het doek is teruggehaald op de promenade achter het vak, of hoe je dat ook noemt. De maker van het filmpje wat jij postte had dit dus niet kunnen filmen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je überhaupt de moeite neemt om te filmen dat dat doek wordt weggehaald kan je daarna toch ook doorfilmen?
Nogmaals als vervolgens blijkt dat Gudde/Feyenoord liegt in het persbericht heb je een ijzersterk punt door het volledige incident op beeld te hebben.
Nee, ik bedacht me later toch van niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Collen ja? Die was beter in het scoren van een biertje.
Wat jij wilt Frollo.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat is dus helemaal niet zo. Had je jezelf niet beter Dodo kunnen noemen?
Hihi. Wat ben je grappig. Jij bent hier volgens mij degene die continue de discussie uit de weg gaat.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij wilt Frollo.
Misschien kun je gewoon weer proberen in smilies te communiceren? Want zodra je in leestekens moet communiceren bral je louter wartaal uit.
De maker van het filmpje had anders een prima overzicht. Blijft een beetje een gemiste kans voor de 5% meneertjes.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, wat? Het doek is teruggehaald op de promenade achter het vak, of hoe je dat ook noemt. De maker van het filmpje wat jij postte had dit dus niet kunnen filmen.
Voor een discussie heb je eerst 2 stellingen nodig, Caland probeert het tenminste met argumenten.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hihi. Wat ben je grappig. Jij bent hier volgens mij degene die continue de discussie uit de weg gaat.
Wtf gast, hij had dit met geen mogelijkheid kunnen filmen. Of ga je nu net doen alsof je niet weet hoe de Kuip in elkaar zit?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De maker van het filmpje had anders een prima overzicht. Blijft een beetje een gemiste kans voor de 5% meneertjes.
De discussie waarom het doek verwijderd moest worden. Jij slikt dat blijkbaar als zoete koek.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor een discussie heb je eerst 2 stellingen nodig, Caland probeert het tenminste met argumenten.
Zucht....Ze hebben dan ook geen SV gekregen voor dat doek, maar voor de dwingende manier van intimideren of wat voor lulkoek Caland ook had voor die acties.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef eight het volgende:
Als ik voor zo'n spandoek een stadionverbod kreeg zou ik toch echt superpissig zijn. Heb je net betaald voor je nieuwe seizoenkaart![]()
En dat ook nog voor een doek waar gewoon een feit opstaat geschreven.
Gudde geeft echter wel aan dat er in de toekomst ook stadionverboden voor dusdanige spandoeken uitgedeeld gaan worden. En dat praat jij dus goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zucht....Ze hebben dan ook geen SV gekregen voor dat doek, maar voor de dwingende manier van intimideren of wat voor lulkoek Caland ook had voor die acties.
quote:'Al hoop ik overigens dat deze eerste reeks uitsluitingen gelijk de laatste is, omdat mensen inzien dat wij voor wat betreft het weigeren en verwijderen van negatieve uitingen de ingezette lijn blijven volgen. Ze hebben dus alleen zichzelf er mee, omdat ze, wanneer ze volharden, vroeg of laat ook tegen een stadionverbod zullen oplopen', aldus Gudde.
Ze hebben dat vod toch ook weer teruggehangen of niet dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf gast, hij had dit met geen mogelijkheid kunnen filmen. Of ga je nu net doen alsof je niet weet hoe de Kuip in elkaar zit?
Klopt, maar daar was geen steward bij hoor. Werd gewoon rustig teruggehangen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben dat vod toch ook weer teruggehangen of niet dan?
Quote me dan letterlijk waar ik stel dat mensen die een bepaald spandoek ophangen een SV moeten krijgen? Enige wat ik stelde was het geweld er omheen. Als dat heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gudde geeft echter wel aan dat er in de toekomst ook stadionverboden voor dusdanige spandoeken uitgedeeld gaan worden. En dat praat jij dus goed.
Hoe kom je daar nou bij? Dat is dus echt jouw eigen conclusie.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zucht....Ze hebben dan ook geen SV gekregen voor dat doek, maar voor de dwingende manier van intimideren of wat voor lulkoek Caland ook had voor die acties.
Dat is onmogelijk, omdat je die discussie iedere keer uit de weg gaat Dodo.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Quote me dan letterlijk waar ik stel dat mensen die een bepaald spandoek ophangen een SV moeten krijgen?
Hier kan ik boos om worden. En ik ben niet de enige heb ik zo 't idee.Goed bezig om het zichzelf onmogelijk te maken.quote:'Al hoop ik overigens dat deze eerste reeks uitsluitingen gelijk de laatste is, omdat mensen inzien dat wij voor wat betreft het weigeren en verwijderen van negatieve uitingen de ingezette lijn blijven volgen. Ze hebben dus alleen zichzelf er mee, omdat ze, wanneer ze volharden, vroeg of laat ook tegen een stadionverbod zullen oplopen', aldus Gudde.
Jij bent toch van het 'dat zijn de regels, dus dat heb je maar te slikken'? Nou, Gudde geeft hier aan dat je een SV krijgt als je een ludiek spandoek wil ophangen. Dit praat jij dus goed, punt.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Quote me dan letterlijk waar ik stel dat mensen die een bepaald spandoek ophangen een SV moeten krijgen? Enige wat ik stelde was het geweld er omheen. Als dat heeft plaatsgevonden.
Als het gelul is laat ik me graag overtuigen. Maar niet met zo'n schijtverhaal als van zo-even.
Helemaal niet jongen. Je moet niet dingen invullen voor een ander. Met je fucking vooroordelen. Kutjesgedrag.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch van het 'dat zijn de regels, dus dat heb je maar te slikken'? Nou, Gudde geeft hier aan dat je een SV krijgt als je een ludiek spandoek wil ophangen. Dit praat jij dus goed, punt.
Daar staat toch echt letterlijk te lezen dat de daadwerkelijke aanleiding is het plegen van geweld tegen veiligheidsmensen , NIET het in eerst instantie ophangen van een ludiek spandoek??quote:Feyenoord heeft drie aanhangers van de Rotterdamse club een stadionverbod gegeven naar aanleiding van geweldpleging en het dreigen met geweld tegen beveiligingsmensen die op last van de clubleiding een spandoek hadden verwijderd.
Jij blijft steeds op dat geweld, dat niet heeft plaatsgevonden, terugkomen. De rest heeft het over het verbod. En dan kom jij met quotes als 'je weet dat dat de regels zijn'.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal niet jongen. Je moet niet dingen invullen voor een ander. Met je fucking vooroordelen. Kutjesgedrag.
Dit stuk:
[..]
Daar staat toch echt letterlijk te lezen dat de daadwerkelijke aanleiding is het plegen van geweld tegen veiligheidsmensen , NIET het in eerst instantie ophangen van een ludiek spandoek??
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Naast liefde voor Feyenoord heb je toch ook wel liefde voor Nederland en het Nederlandse voetbal?
Jij blijft hier maar volhouden dat het er SV zijn opgelegd vanwege spandoeken. In het persbericht wordt het hele incident toch echt anders uitgelegd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij blijft steeds op dat geweld, dat niet heeft plaatsgevonden, terugkomen. De rest heeft het over het verbod. En dan kom jij met quotes als 'je weet dat dat de regels zijn'.
Vervolgens geeft Gudde aan dat je ook voor dergelijke spandoeken een SV kan verwachten en dan geef je weer niet thuis. Lekker makkelijk ben jij.
Waarmee je toch mag aannemen dat hij doelt op het specifieke incident zoals dat vandaag heeft plaatsgevonden. Waarbij dus (kennelijk) geweld is gebruikt.quote:Strafmaat
De lengte van de strafmaat moet volgens de directeur de komende weken worden bepaald. 'Daar hebben we bij Feyenoord keurige procedures voor, maar wat mij betreft zien we deze mensen heel lange tijd niet meer in ons stadion.
Hoe moet je anders je spandoek terugkrijgen. Denk niet dat je zomaar even het kantoortje van Gudde in mag lopen. Verder keur ik fysiek geweld ook af.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:04 schreef Antaris het volgende:
Wat ik niet begrijp. Waarom worden de stewards aangevallen dan?
Ik bedoel zij krijgen een opdracht om dat weg te halen. Het is toch niet hun schuld.
Een neef van mij is steward bij NAC en is ook fan van NAC.
En later zegt hij dit:quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij blijft hier maar volhouden dat het er SV zijn opgelegd vanwege spandoeken. In het persbericht wordt het hele incident toch echt anders uitgelegd.
Gudde zegt dit:
[..]
Waarmee je toch mag aannemen dat hij doelt op het specifieke incident zoals dat vandaag heeft plaatsgevonden. Waarbij dus (kennelijk) geweld is gebruikt.
Waarbij hij dus direct aangeeft dat ook de makers een SV kunnen verwachten.quote:'Al hoop ik overigens dat deze eerste reeks uitsluitingen gelijk de laatste is, omdat mensen inzien dat wij voor wat betreft het weigeren en verwijderen van negatieve uitingen de ingezette lijn blijven volgen. Ze hebben dus alleen zichzelf er mee, omdat ze, wanneer ze volharden, vroeg of laat ook tegen een stadionverbod zullen oplopen', aldus Gudde.
Wel apart dat ze zelf beweren geen geweld te hebben gebruikt he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij blijft hier maar volhouden dat het er SV zijn opgelegd vanwege spandoeken. In het persbericht wordt het hele incident toch echt anders uitgelegd.
Gudde zegt dit:
[..]
Waarmee je toch mag aannemen dat hij doelt op het specifieke incident zoals dat vandaag heeft plaatsgevonden. Waarbij dus (kennelijk) geweld is gebruikt.
Is natuurlijk gewoon pure censuur, belachelijk. Bedreigende teksten is prima al die verwijderd en bestraft worden maar dit soort dingen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
En later zegt hij dit:
[..]
Waarbij hij dus direct aangeeft dat ook de makers een SV kunnen verwachten.
Beetje kromme vergelijking natuurlijk ..quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef Caland het volgende:
Tegen Ajax verwacht ik trouwens ook een groot applaus voor Frank de Boer. Hij heeft veel betekend voor het Nederlandse voetbal.
Het is toch allang duidelijk dat het Gudde om het signaal gaat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef PIETR het volgende:
Even voor de duidelijk: er is geen fysiek geweld gebruikt tegen de stewards. Ja, er is het een en ander geroepen, maar om daar nou een sv voor uit te delen gaat veel te ver.
Waarom, wel rechtlijnig blijven dan he.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking natuurlijk ..
Beetje wandelen, de hond uitlaten, gras maaien en een beetje opruimen. Jij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan tijdens het WK?
Huidige trainer van Ajax vs. voormalig PSV-speler van Malaga. Heel rechtlijnig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, wel rechtlijnig blijven dan he.
Voetbal kijken. Ik hou van voetbal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Beetje wandelen, de hond uitlaten, gras maaien en een beetje opruimen. Jij?
Oké, beter voorbeeld dan. Mark van Bommel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Huidige trainer van Ajax vs. voormalig PSV-speler van Malaga. Heel rechtlijnig.
Dat zullen we dan wel weer zien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
En later zegt hij dit:
[..]
Waarbij hij dus direct aangeeft dat ook de makers een SV kunnen verwachten.
Ik houd van Feyenoord. Ik heb nou eenmaal niets met het Nederlands Elftal. Sowieso dat hele sfeertje en de mensen die op de tribunes zitten. Ik heb er helemaal niks mee. Is ook een mooi spandoek van. Iets met clowns.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voetbal kijken. Ik hou van voetbal.
Van Nistelrooy heeft toch geen geschiedenis bij Ajax? Verder heeft ie zich nooit onvertogen geuit over Feyenoord ..quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, wel rechtlijnig blijven dan he.
Maar da's niet echt een gentleman in het veld of wel? Ruud heeft een ander imago.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké, beter voorbeeld dan. Mark van Bommel.
Mwoah...als een steward in opdracht van een leidinggevende een spandoek weghaalt en vervolgens verbale bedreigingen krijgt in de trant van 'ik sla je kop in en ik kom je thuis opzoeken' vind ik gewoon dat je triest bezig bent. Schelden kan nog, bedreigen vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:07 schreef PIETR het volgende:
Even voor de duidelijk: er is geen fysiek geweld gebruikt tegen de stewards. Ja, er is het een en ander geroepen, maar om daar nou een sv voor uit te delen gaat veel te ver.
Mark Rutte zal ongetwijfeld het liefst ook enkele journalisten monddood willen maken omdat die kritiek op hem uitten. Maar zo werkt dat dus niet hequote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zullen we dan wel weer zien.
Hij wil die negatieve spandoeken gewoon niet hebben, is ook vorige week nog een herziene gedragscode over afgegeven.
Neem aan als ze niet tof hadden lopen doen toen men het weghaalde ze nu ook geen SV gekregen hadden.
Precies, zeker omdat je van te voren ook wist dat dergelijke spandoeken niet gewenst zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...als een steward in opdracht van een leidinggevende een spandoek weghaalt en vervolgens verbale bedreigingen krijgt in de trant van 'ik sla je kop in en ik kom je thuis opzoeken' vind ik gewoon dat je triest bezig bent. Schelden kan nog, bedreigen vind ik te ver gaan.
Dus het heeft met imago te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar da's niet echt een gentleman in het veld of wel? Ruud heeft een ander imago.
En daar is men het dus niet mee eens. Daar gaat het toch juist om.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, zeker omdat je van te voren ook wist dat dergelijke spandoeken niet gewenst zijn.
Daar ben ik het wel mee eens maar ik sluit me daar ook een beetje voor af. Dit kun je doen door niet met mensen te kijken die normaliter nooit voetbal kijken. Dus, begeef je niet onder vrouwvolk is al een goede tip. Anders krijg inderdaad dat "oh god, wat doen we gek nu he met onze oranje gespoten haarlokjes" gedoe met wijven die niet eens weten dat een bal rond is. Maar wel uit hun grot liggen druipen als er een close-up is bij het shirtje ruilen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik houd van Feyenoord. Ik heb nou eenmaal niets met het Nederlands Elftal. Sowieso dat hele sfeertje en de mensen die op de tribunes zitten. Ik heb er helemaal niks mee. Is ook een mooi spandoek van. Iets met clowns.
Rare vergelijking. Daarbij, als jij niet wilt klappen hou je je handen lekker in je zakken. Voor een voetballer met een staat van dienst als van Nistelrooy die nu met zijn nieuwe club Malaga bij Feyenoord op bezoek komt mag je gewoon klappen, klaar. Een boegbeeld voor Nederland als voetballand...daar kun je als voetballiefhebber gewoon respect voor hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:09 schreef Caland het volgende:
Tegen Ajax verwacht ik trouwens ook een groot applaus voor Frank de Boer. Hij heeft veel betekend voor het Nederlandse voetbal.
Ehhquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mark Rutte zal ongetwijfeld het liefst ook enkele journalisten monddood willen maken omdat die kritiek op hem uitten. Maar zo werkt dat dus niet he
Hij is een icoon, heeft een goed imago, heeft veel gedaan voor het Nederlands elftal, daar heeft iedereen plezier van gehad. Maar jij klapt liever voor Babovic. Moet je vooral doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus het heeft met imago te maken?Ik snap er niks meer van.
Oja, dat mag ook wel van mij hoor. En ik mag daar weer op mijn beurt mijn vraagtekens bij plaatsen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Daarbij, als jij niet wilt klappen hou je je handen lekker in je zakken. Voor een voetballer met een staat van dienst als van Nistelrooy die nu met zijn nieuwe club Malaga bij Feyenoord op bezoek komt mag je gewoon klappen, klaar.
Heeft vrij weinig met democratie te maken. Voor Mark Rutte kun je ook Shell invullen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ehh
Feyenoord is (net als FOK! trouwens) geen democratie hé.
Al blijft die 5% groep ondanks alles maar in de waan dat zij het beleid van Feyenoord bepalen. Bleek ook wel weer uit dat volslagen idiote eisenlijstje wat vorig jaar is uitgelekt.
Vrouwen horen sowieso niet bij het voetbal. Er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens maar ik sluit me daar ook een beetje voor af. Dit kun je doen door niet met mensen te kijken die normaliter nooit voetbal kijken. Dus, begeef je niet onder vrouwvolk is al een goede tip. Anders krijg inderdaad dat "oh god, wat doen we gek nu he met onze oranje gespoten haarlokjes" gedoe met wijven die niet eens weten dat een bal rond is. Maar wel uit hun grot liggen druipen als er een close-up is bij het shirtje ruilen.
Als je dat allemaal weet te vermijden, is het best leuk. Ander niveau voetbal, ook een beetje trots zijn op je land, en het vult mooi het gat tussen de twee seizoenen.
Dat mag, maar ik heb hier niemand horen zeuren over mensen die niet meeklapten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat mag ook wel van mij hoor. En ik mag daar weer op mijn beurt mijn vraagtekens bij plaatsen.
Waar baseer je dit op? Onderbouwing? Argumenten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Al blijft die 5% groep ondanks alles maar in de waan dat zij het beleid van Feyenoord bepalen.
Ik baseerde me op het persbericht dat er geweld gebruikt zou zijn. Als jij zegt dat het niet zo is wil je best geloven. Wel hebben ze op vak UU een geschiedenis met die spandoeken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En daar is men het dus niet mee eens. Daar gaat het toch juist om.
Ja Vakkie UU. Spandoek Hooligans.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik baseerde me op het persbericht dat er geweld gebruikt zou zijn. Als jij zegt dat het niet zo is wil je best geloven. Wel hebben ze op vak UU een geschiedenis met die spandoeken.
Zijn er al meerderen weggehaald de afgelopen jaren.
Applaus voor deze donderslag bij heldere hemel. Geweldige one-liner.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef Antaris het volgende:
De enige mensen die mogen schoppen zijn de Feyenoord spelers zelf.
Zit alleen maar tuig van de richel daar. Echte clubliefde is Fer te zoeken. Pff, hoe durven ze, de brutaliteit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja Vakkie UU. Spandoek Hooligans.
Dan had je de club de afgelopen anderhalf jaar wat meer moeten volgen. Die 5% heeft zichzelf door o.a. een aantal papieren stukken, maar ook dat eisenpakket het serieus participeren in welke vorm van overleg ook volledig onmogelijk gemaakt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Onderbouwing? Argumenten?
Kinderachtig ben jij wel zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja Vakkie UU. Spandoek Hooligans.
Nee, geen punt. Daar is men het dus niet mee eens, en daarom zullen dergelijke spandoeken steeds opnieuw worden opgehangen. Zoals ook massaal het geval zal zijn tegen Roda.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
Spandoeken met negatieve teksten zijn niet gewenst. Punt.
Die supporters die alleen voor gezeik zorgen zijn dat duidelijk niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met democratie te maken. Voor Mark Rutte kun je ook Shell invullen.
Supporters zijn echter wel (zeer belangrijke) stakeholders. En wat Gudde Feyenoord nu doet is gewoon censuur
Ik heb zo'n gevoel dat ik de club meer volg dan jij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan had je de club de afgelopen anderhalf jaar wat meer moeten volgen. Die 5% heeft zichzelf door o.a. een aantal papieren stukken, maar ook dat eisenpakket het serieus participeren in welke vorm van overleg ook volledig onmogelijk gemaakt.
Is hier echt tot in den treuren besproken.
Misschien weer eens proberen op een normale manier de discussie aan te gaan met zijn allen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, geen punt. Daar is men het dus niet mee eens, en daarom zullen dergelijke spandoeken steeds opnieuw worden opgehangen. Zoals ook massaal het geval zal zijn tegen Roda.
Ik denk niet dat Fer zit te wachten op een discussie met supportersquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien weer eens proberen op een normale manier de discussie aan te gaan met zijn allen?
Het ging om die spandoeken teringlijerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fer zit te wachten op een discussie met supporters
Wat is de definitie van een negatieve tekst? Dat is natuurlijk een relatief begrip. Feyenoord is een meester in het pesten van eigen supporters.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kinderachtig ben jij wel zeg.
Speciaal voor jou dan:
Spandoeken met negatieve teksten zijn niet gewenst. Punt. Als je dus elke keer spandoeken ophangt en dan ook nog eens dreigt met geweld/geweld pleegt dan kun je een keer tegen een SV oplopen ja?
Dat het vaker is voorgevallen speelt dan wel degelijk een rol.
Terwijl Caland en vriendjes net doen alsof als je een keer een spandoek ophangt je meteen een SV aan je reet hebt hangen.
Dat is dus niet de realiteit.
Ja, daar heb ik het toch ook over. Gudde duldt geen normale discussie, aangezien hij supporters op deze manier volledig monddood wil maken. Alleen maar pro-Feyenoord is het credo. Op wat voor manier is een normale discussie dan mogelijk?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging om die spandoeken teringlijer
De VG heeft zichzelf ongelofelijk belachelijk gemaakt in alle gelederen van de club. Zowel bij het kutjesvolk (heerlijk woord Calandquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik de club meer volg dan jij.
En met die 5% vraag ik mij af waar je dat vandaan haalt. Heb je een enquete gehouden? Hoe weet jij wat er echt leeft onder de supporters? Spreek je supporters uit de verschillende geledingen?
Als jij wat beter had opgelet had je kunnen concluderen dat de club haar afspraken niet na is gekomen. Wie denk je dat het rustig heeft gehouden afgelopen seizoen? Waarom? Dat was onderdeel van de afspraak. Dat eisenpakket heeft naar mijn weten alleen een rol gespeeld na de wedstrijd tegen De Graafschap. Ik begrijp ook niet waarom je dat er nu bijhaalt.
Maargoed je hebt alle kans gehad om je te uiten tijdens de forumavond. Maar je kon zeker niet door je werk of andere omstandigheden![]()
Straks als Feyenoord echt definitief naar de klote is, en het al te laat is ga je het misschien pas inzien. Dat 'tuig' heeft er alles aan gedaan om Feyenoord te helpen.
Jouw ongefundeerde kritiek op het internet is natuurlijk van nog grotere waarde geweest....
Ik heb er ook naar zitten kijken, en ik ben totaal niet voor alles maar achterlijk roepen tegen het bestuur, maar ik vond dit spandoek toch wel heel erg meevallen hoor. Jeez, een woordgrapje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging om die spandoeken teringlijer
Die Valkenoordgroep heeft zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt, dat wil niet zeggen dat de directie perse niet welwillend staat tegen mensen die met argumenten komen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het toch ook over. Gudde duldt geen normale discussie, aangezien hij supporters op deze manier volledig monddood wil maken. Alleen maar pro-Feyenoord is het credo. Op wat voor manier is een normale discussie dan mogelijk?
Supporters: een ludiek spandoekje moet kunnen.
Gudde: dan krijg je een stadionverbod.
Wat ben jij een ongelofelijk dom persoon zeg. Er komt geen zinnig woord uit bij jou en je oordeelt over dingen waar je zelf helemaal niet bij bent geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De VG heeft zichzelf ongelofelijk belachelijk gemaakt in alle gelederen van de club. Zowel bij het kutjesvolk (heerlijk woord Caland) als bij directieleden.
Zo'n forumavond met ongefundeerde schreeuwlelijken en analfabeten zou zonde zijn van mijn tijd. Achteraf een prima besluit geweest om daar niet te verschijnen aangezien het een totale verspilling is gebleken van de tijd van ongeveer iedereen die daar zijn gezicht heeft laten zien.
Grote jongen hoor.
De tering gast, hoe kom je nou opeens weer op de varkenoordgroep. Het gaat hier om spandoeken met een ludieke boodschap die niet per sé pro-Feyenoord zijn. Niets meer en niets minder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Valkenoordgroep heeft zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt, dat wil niet zeggen dat de directie perse niet welwillend staat tegen mensen die met argumenten komen.
Gewoon spandoeken ophangen tegen wil en dank van bepaalde mensen in lijkt me vrij kansloos.
Je biedt Gudde en de zijnen dan een uitstekende gelegenheid om voorgoed af te rekenen met zijn 'vijanden' .
Het ophangen van dergelijke spandoeken mag sowieso niet volgens de gedragsregels:quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb er ook naar zitten kijken, en ik ben totaal niet voor alles maar achterlijk roepen tegen het bestuur, maar ik vond dit spandoek toch wel heel erg meevallen hoor. Jeez, een woordgrapje.
Of je het daar mee eens bent is een ander verhaal. Maar ze dan maar gewoon tegen beter in ophangen en met hand en tand verdedigen is geen oplossing.quote:Feyenoord bracht eind vorige week, in de aanloop naar de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen, nog eens nadrukkelijk de gedragsregels onder de aandacht. Daarin is al jaren opgenomen dat alleen uitingen (waaronder spandoeken) zijn toegestaan, die positief zijn en dienen ter ondersteuning van de eigen club en spelers. Aangekondigd werd dan ook dat doeken met teksten die niet aan deze voorwaarde voldoen zouden worden geweigerd of verwijderd.
Op welke manier heeft de VG zich belachelijk gemaakt in alle gelederen van de club?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De VG heeft zichzelf ongelofelijk belachelijk gemaakt in alle gelederen van de club. Zowel bij het kutjesvolk (heerlijk woord Caland) als bij directieleden.
Zo'n forumavond met ongefundeerde schreeuwlelijken en analfabeten zou zonde zijn van mijn tijd. Achteraf een prima besluit geweest om daar niet te verschijnen aangezien het een totale verspilling is gebleken van de tijd van ongeveer iedereen die daar zijn gezicht heeft laten zien.
Grote jongen hoor.
Ik had het tegen Maastorentje. Die begon weer oude koeien uit de sloot te halen met zijn forumavondje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De tering gast, hoe kom je nou opeens weer op de varkenoordgroep. Het gaat hier om spandoeken met een ludieke boodschap die niet per sé pro-Feyenoord zijn. Niets meer en niets minder.
Waarschijnlijk krijg je er een semi-harde plasser van om er steeds maar weer de varkenoordgroep bij te halen, maar het is totaal niet relevant als het gaat om het spandoek van vanmiddag.
Komt spuit 11 ook even bitchen. Ik citeer alleen maar de mensen die er wél bij geweest zijn hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijk dom persoon zeg. Er komt geen zinnig woord uit bij jou en je oordeelt over dingen waar je zelf helemaal niet bij bent geweest.
Ja, ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt spuit 11 ook even bitchen. Ik citeer alleen maar de mensen die er wél bij geweest zijn hoor.
Of ben jij mensen tegen gekomen die het wel een constructieve bijeenkomst vonden?
Het was zeker een constructieve bijeenkomst waarbij alles nog eens goed op een rijtje is gezet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt spuit 11 ook even bitchen. Ik citeer alleen maar de mensen die er wél bij geweest zijn hoor.
Of ben jij mensen tegen gekomen die het wel een constructieve bijeenkomst vonden?
De VG heeft zijn geloofwaardigheid verloren. Dat is inmiddels niet eens een punt van discussie een algemeen gegeven. Stelletje opgevende falers.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op welke manier heeft de VG zich belachelijk gemaakt in alle gelederen van de club?
Hoe kan je oordelen over de inhoud en argumenten van mensen die aanwezig waren? Laat staan over hun intelligentie. Nogmaals, waarom haal je die intelligentie er weer bij? Wie ben jij dan?
De directieleden hebben zichzelf belachelijk gemaakt. Liegen en verdraaien en geen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.
Mensen zoals jij maken Feyenoord kapot. Veel schreeuwen en kritiek leveren op mensen die iets voor de club willen doen. Terwijl jij helemaal niets doet en op momenten dat je je stem kan laten horen kom je niet opdagen.
Maar wat is dan wel de oplossing, het gewoon maar accepteren? Ik vind het prima dat mensen voor zichzelf opkomen als hen onrecht wordt aangedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ophangen van dergelijke spandoeken mag sowieso niet volgens de gedragsregels:
[..]
Of je het daar mee eens bent is een ander verhaal. Maar ze dan maar gewoon tegen beter in ophangen en met hand en tand verdedigen is geen oplossing.
Bovendien geef je Gudde dan een uitstekende gelegenheid je uit het stadion te weren.
Ach schei nou toch uit man, de situatie van Jacobs was voor die tijd al onhoudbaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef Caland het volgende:
Ik vond het best een constructieve bijeenkomst ja, nog geen 24 uur later koos Jacobs voor het hazenpad. Maar dat had er natuurlijk helemaal niets mee te maken.
Wat denk je nou dat de reden is dat de VG is opgeheven? Dat is niet omdat ze de moed opgeven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De VG heeft zijn geloofwaardigheid verloren. Dat is inmiddels niet eens een punt van discussie een algemeen gegeven. Stelletje opgevende falers.
Ik moedig mijn cluppie aan zoals ik dat altijd heb gedaan. Zingend vanaf de tribune. Niet als een of andere wannabe pseudobestuurder die zijn veel te lange neus in allerlei al dan niet financieel gerelateerde clubzaken wil steken.
Och, dat de voormalig varkenoordgroep zeer onhandig te werk is gegaan heb ik al eerder toegegeven. Echter sta ik nog steeds wel achter een groot gedeelte van de kritiek die zij hadden op het functioneren van enkele lieden binnen het Maasgebouw. Ik kan dat verder prima los van elkaar zien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach schei nou toch uit man, de situatie van Jacobs was voor die tijd al onhoudbaar
Op de lange termijn echter en qua afspraken maken heeft het natuurlijk niets opgeleverd behalve dat elke vorm van dialoog inmiddels afgebroken is.
Straks komen er gewoon weer ouderwetse protesten als er lieden moeten aftreden. Zijn we toch gewoon weer terug bij af? Of niet dan?
Ze zijn gewoon gestopt omdat ze faalden hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat de reden is dat de VG is opgeheven? Dat is niet omdat ze de moed opgeven.
Ik weet niet hoe jij komt op wannabe pseudobestuurders. Je ziet kennelijk het verschil niet tussen iets aan willen geven zonder eigenbelang en de drang naar macht of status. Maargoed ik denk dat een register-accountant inderdaad geen verstand heeft van al dan niet financieel gerelateerde clubzaken.
Spandoeken ophangen is één van de zeer beperkte mogelijkheden om je stem te laten horen als supporter. Een decennialange traditie in voetbalstadions zelfs.Dat heeft verder helemaal niets van doen met het beleid willen bepalen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gestopt omdat ze faalden hoor.
Enige eis die min of meer is ingewilligd is het vertrek van Jacobs.
Nou boo-fucking- hoo. Dat had je in deze fase met 200 man in 1 avond op het Voorplein ook wel kunnen realiseren .![]()
Als er nou om te beginnen eens een normale delegatie supporters opstaat die fatsoenlijk de dialoog aangaan, kunnen lezen en schrijven i.p.v. direct allerlei niet realistische zaken te eisen...... Kun je nog eens wat bereiken via goodwill van de andere fans ook.
Spandoeken ophangen terwijl het volgens de regels niet mag (al heb je gewoon een punt en is je spandoek ludiek) heb je toch alleen jezelf mee?
Als je denkt dat ze stopten omdat ze faalden ben je niet goed op de hoogte. Volg het wat beter joh. Weer haal je die eisen erbij. DIE EISEN WAREN ALLEEN NA DE WEDSTRIJD TEGEN DE GRAAFSCHAP BESPROKEN. DAARNA NIET MEER. DUS OOK NIET OP BIJV. DE FORUMAVOND. Begrijp je het nu wel of zal ik streepjes tussen de lettergrepen zetten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gestopt omdat ze faalden hoor.
Enige eis die min of meer is ingewilligd is het vertrek van Jacobs.
Nou boo-fucking- hoo. Dat had je in deze fase met 200 man in 1 avond op het Voorplein ook wel kunnen realiseren .![]()
Als er nou om te beginnen eens een normale delegatie supporters opstaat die fatsoenlijk de dialoog aangaan, kunnen lezen en schrijven i.p.v. direct allerlei niet realistische zaken te eisen...... Kun je nog eens wat bereiken via goodwill van de andere fans ook.
Spandoeken ophangen terwijl het volgens de regels niet mag (al heb je gewoon een punt en is je spandoek ludiek) heb je toch alleen jezelf mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij dat iemand het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vind dat dergelijke spandoeken niet meer mogen. Maar inderdaad, ik ga maar eens op bed aan.quote:
Er zal in samenwerking met de SV actie ondernomen moeten worden en de Directie zal (fatsoenlijk) benaderd/bevraagd moeten worden over deze kwestie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Spandoeken ophangen is één van de zeer beperkte mogelijkheden om je stem te laten horen als supporter. Een decennialange traditie in voetbalstadions zelfs.Dat heeft verder helemaal niets van doen met het beleid willen bepalen.
Als zelfs dat van je afgepakt wordt is het toch niet vreemd dat men daar tegen op gaat treden? Noem eens een alternatief dan, behalve de dialoog aangaan. Want dat is nu juist met de opstelling van Gudde in het interview van vandaag onmogelijk gebleken, hij heeft de deur wat dat betreft keihard dichtgeslagen.
Die hele opstelling van 'het mag niet, dus dat heb je maar te gehoorzamen' is zum kotsen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze stopten omdat ze faalden ben je niet goed op de hoogte. Volg het wat beter joh. Weer haal je die eisen erbij. DIE EISEN WAREN ALLEEN NA DE WEDSTRIJD TEGEN DE GRAAFSCHAP BESPROKEN. DAARNA NIET MEER. DUS OOK NIET OP BIJV. DE FORUMAVOND. Begrijp je het nu wel of zal ik streepjes tussen de lettergrepen zetten?
Op sommige punten heeft de VG hopeloos gefaald.
Wat versta jij onder een normale delegatie supporters? Als je de stukken goed kent is in een verklaring duidelijk naar voren gekomen dat de VG bestond uit alle lagen van de maatschappij.
Waarom voert Feyenoord een beleid wat totaal niet in deze tijd past? Zoals je zelf zegt gaat het om ludieke spandoeken. Het kwalijke vind ik dat dit soort maatregelen en opmerkingen van Gudde de kloof tussen club en supporters alleen maar vergroot. Het is ook nog eens oliedom want hiermee maak je de fanatieke achterban alleen nog maar bozer.
We weten allemaal dat Gudde op een gegeven moment gaat sneuvelen. De vraag is alleen wanneer.Gudde is AD, dit besluit is iets van de hele clubleiding. Mogelijk staan Blokland en de VvF er ook gewoon achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je dus alles op Gudde afschuiven en doodleuk doorgaan met doeken ophangen, het probleem blijft bestaan.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Gudde heeft toch die uitlatingen op de site van het AD gedaan of niet dan?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gudde is AD, dit besluit is iets van de hele clubleiding. Mogelijk staan Blokland en de VvF er ook gewoon achter.
Dan kun je dus alles op Gudde afschuiven en doodleuk doorgaan met doeken ophangen, het probleem blijft bestaan.
En dan krijg je dit als antwoord:quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er zal in samenwerking met de SV actie ondernomen moeten worden en de Directie zal (fatsoenlijk) benaderd/bevraagd moeten worden over deze kwestie.
Doei overlegquote:‘Al hoop ik overigens dat deze eerste reeks uitsluitingen gelijk de laatste is, omdat mensen inzien dat wij voor wat betreft het weigeren en verwijderen van negatieve uitingen de ingezette lijn blijven volgen.
Wat denk je dat in potentie schadelijker is voor de club? Een protest in het donker na Feyenoord-Roda of het ophangen van een ludiek spandoek?quote:Of je houdt een massaal protest voor of na een wedstrijd. Alleen heb ik sterk het idee dat het de gros van de mensen geen neuk kan schelen en je daar dan met 300 man staat.
Alles beter dan toegeven aan de betutteling.quote:Het is een smerig machtsspelletje dat Gudde dreigt te winnen op deze manier.
Tegen Roda weer spandoeken ophangen helpt je Gudde's plannetje om er een kutjesclub van te maken alleen maar mee in de hand natuurlijk.
Gudde kraamt namens de gehele directie onzin uit. Alles beter dan Gudde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
Zucht...
Omdat het zijn taak is die uitspraken te doen.
Lijkt mij dat de gehele directie hier achter staat daar de feitelijk rol van Gudde redelijk is uitgespeeld en hij een marionet geworden is van Blokland en co.
Als het überhaupt lukt Gudde eruit te trappen komt er gewoon een andere jaknikker voor in de plaats.
LOL, waar hebben al die protesten van de afgelopen jaren volgens jou feitelijk toe geleidt dan? Dat we nu alsnog nagenoeg failliet zijn??quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gudde kraamt namens de gehele directie onzin uit. Alles beter dan Gudde.
Gelukkig zijn er nog mensen die niet alles zomaar accepteren. Anders waren we nu al een paar jaar failliet geweest.
Van Geel laat Twente een alles of niets bod doen.quote:
Die vertekt dus niet onder de 5 miljoen.quote:
Joop gaat echt geen 5 miljoen neerleggen. Dat weet ik zekerquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Van Geel laat Twente een alles of niets bod doen.
Zo wel spandoek en strik erom en op de trein.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joop gaat echt geen 5 miljoen neerleggen. Dat weet ik zeker
Niet met een raket afschieten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zo wel spandoek en strik erom en op de trein.
quote:De overgang van Lex Immers naar Feyenoord lijkt steeds dichterbij te komen. De investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord wil geld vrij maken om de komst van de ADO-middenvelder haalbaar te maken.
Aangezien Feyenoord onder curatele staat van de KNVB mogen de Rotterdammers geen aankopen doen. De Vrienden van Feyenoord willen Immers daarom buiten de begroting om betalen.
Immers zelf heeft tegenover het AD al verklaard open te staan voor een tranfer naar De Kuip. De Hagenaar droomde van een succesvol Europees jaar met ADO, maar de club dreigt al in de voorronde uitgeschakeld te worden.
Precies en als je die 2 heb kan je meedoen om plek 5quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
ImmersAmoah erbij en je bent rond.
Er zijn zat constructies waarbij die 2 de club niks kosten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:06 schreef Happel het volgende:
Laten we ons lekker nog verder in de schulden helpen, ja.
Immers kost dacht ik zo'n ¤ 800.000. Ik denk dat Feyenoord inmiddels best transferbudget heeft alleen door de Cat. 1 status mogen ze niks doen van de KNVB.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:06 schreef Happel het volgende:
Laten we ons lekker nog verder in de schulden helpen, ja.
Hier heeft Ronald wel een goed punt.quote:Feyenoord-coach Ronald Koeman ziet de komst van Immers wel zitten. "Het is iemand die bij Feyenoord ontbreekt, iemand die vooruitspeelt en wat meer power heeft", vertelde de opvolger van Mario Been zondag. "Met hem kun je ook op een andere manier spelen. Het publiek in De Kuip moet je bespelen. Dat is een stuk ervaring. Daarvoor heb je karakter en mentaliteit nodig. Dan ontstaat een sfeertje in de Kuip. Dat heb je nodig, maar dat heeft dit elftal niet echt. Hij kan in de aanval of op het middenveld, dat is een voordeel én het is een Nederlandse jongen."
quote:Telefoon voor Eric Gudde…
… supporters aan de lijn of we nog genoeg volhardend zijn.
Zonder dollen: op Twitter gaat het telefoonnummer van Eric Gudde rond. Of jullie allemaal even een belletje willen geven hoeveel jullie van Eric houden :-) Spreek uw bericht in na de pieeee@#^#$#%4 – **********. Volharding!
Niet echt slim.quote:
Niks nieuws toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:47 schreef Cara het volgende:
Beweerd koeman in dat stukje nou woord voor woord dat deze selectie geen karakter en mentaliteit heeft? :p
Precies, er mag wel wat meer 'tuig' in deze selectie. Spelers die zich dus niet zomaar laten afdrogen in Eindhoven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet echt slim.
[..]
Niks nieuws toch?
Dit krijg je dus als reactie op het spandoekverbod.quote:Telefoon voor Eric Gudde…
… supporters aan de lijn of we nog genoeg volhardend zijn.
Zonder dollen: op Twitter gaat het telefoonnummer van Eric Gudde rond. Of jullie allemaal even een belletje willen geven hoeveel jullie van Eric houden :-) Spreek uw bericht in na de pieeee@#^#$#%4 – **********. Volharding!
Wel erg laag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:05 schreef eight het volgende:
[..]
Dit krijg je dus als reactie op het spandoekverbod.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:18 schreef Muto het volgende:
Sowieso moet Gudde even gaan doorkrijgen dat het enige wat deze club nog groot maakt, het Legioen is. De achterban die wekelijks naar De Kuip komt, ondanks de 14e, 15e plaats. En juist dat Legioen moet je niet monddood maken. Voor de rest is de club doodziek namelijk. Zonder de supporters (volgens Gudde bezoekers/klapvee) was de club nog slechter eraan toe geweest al dood.
Amoah is niet middelmatig wil je zeggen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind Immers echt 3x niks
Als de VvF toch iets aan wil kopen, haal dan een Amoah en een echte 10. NOG een middelmatige middenvelder helpt ons echt niet vooruit...
Dat is een middelmatige spits daar hebben we meer aan dan een middelmatige middenvelder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Amoah is niet middelmatig wil je zeggen?
Een meer dan middelmatige spits. Eentje die er een stuk of 15 per seizoen inschiet. Zie jij dat Fernandez doen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Amoah is niet middelmatig wil je zeggen?
Eens. Én én. Dan ziet het er wat rooskleuriger uit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsja, dan verschillen we van mening. Immers is in mijn ogen een zekere versterking. Ware het niet dat er dan ook nog een echte spits bij moet komen in de vorm van Amoah of Dost.
Ja hij heeft inderdaad een goede drang naar voren, fysiek sterk en heeft scorend vermogen. Nog een spits en w.m.b heeft Been dan gelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zullen hem wel willen gebruiken als diepgaande middenvelder want die hebben we nog niet in de selectie. Dit middenveld kan aardig combineren maar echte druk naar voren/stootkracht is er niet.
quote:CSZ zoekt getuigen spandoek
Naar aanleiding van felle aantijgingen, geuit door de Algemeen Directeur van Feyenoord, is de CSZ op zoek naar supporters die getuigen zijn geweest bij de gang van zaken omtrent het ludieke spandoek “Echte clubliefde is FER te zoeken”.
Was u getuige of diect betrokken bij de gang van zaken omtrent het betreffende spandoek dan verzoeken wij u vriendelijk de waarheid omtrent de gang van zaken te melden via het meldingsformulier bij supperterszaken/doelstellingen CSZ of door het versturen van een email naar csz@feyenoordnet.nl.
Jup. Clasie gaat een hele mooie toekomst tegemoet. Een vormer kunnen we volgend jaar ophalen als Fer toch blijft en Immers is in mijn ogen meer gewenst dan een Schone want zulke voetballers hebben we in potentie eigenlijk al genoeg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Amoah+Immers zou wel wat zijn. Schöne/Vormer heeft niet zo'n prioriteit denk ik, omdat Clasie tegen Malaga heeft laten zien dat hij erg veel potentie heeft. We gaan niet voor prijzen spelen dit seizoen, dus zie ik liever Clasie met zijn vechtlust, korte draaien en snelle passing in de basis staan.
Clasiequote:Op maandag 1 augustus 2011 12:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup. Clasie gaat een hele mooie toekomst tegemoet. Een vormer kunnen we volgend jaar ophalen als Fer toch blijft en Immers is in mijn ogen meer gewenst dan een Schone want zulke voetballers hebben we in potentie eigenlijk al genoeg.
Heb er meteen een schepje bovenop gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Het kleine Jordy Clasie topic: strooien met passjes.
Doe dat eens in dit topic.
Maar Clasie is geen ekte ekte 10 hoor.
Haha, wat raar dat Johan Van Haaren zo roemt. Hij zal best kunnen voetballen, maar dat kwam er vorig jaar niet echt uit hoor.quote:
Fer blijft. Martin belooft. Ik ben benieuwd...quote:
Nee, ik zou dan eerder overwegen om Biseswar op de bank te houden en met Cissé en Fernandez te spelen. Immers als meest diepe middenvelder. Als Immers er bij komt, kunnen Cissé en Fernandez breed houden, indien backs opkomen dienen zij juist compacter te spelen.quote:
Als je gewoon naar zijn kwaliteiten kijkt zou het een welkome versterking zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:27 schreef Maastoren het volgende:
Als ze Immers halen kunnen ze net zo goed de licentie inleveren en het hele zooitje opdoeken. Als je denkt dat je niet dieper kunt zinken...
Dit. Laat al die sentimenten toch achterwege Maastoren. Immers is een prima speler die onze Nr. 10 positie kan invullen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je gewoon naar zijn kwaliteiten kijkt zou het een welkome versterking zijn.
Welke kwaliteiten? Die man heeft 1 seizoen leuk gespeeld. Heel dat ADO zat in een flow en alles lukte. Daar profiteerde Immers ook van. Immers is niet eens een echte spits.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je gewoon naar zijn kwaliteiten kijkt zou het een welkome versterking zijn.
Heeft helemaal niks met sentimenten te maken. Deze jongen gaat Feyenoord niet verder helpen. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit. Laat al die sentimenten toch achterwege Maastoren. Immers is een prima speler die onze Nr. 10 positie kan invullen.
Een diepgaande middenvelder, die hebben we niet. Dat was gisteren wel duidelijk (liet Van Halst gisteren goed zien bij SV).quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Welke kwaliteiten? Die man heeft 1 seizoen leuk gespeeld. Heel dat ADO zat in een flow en alles lukte. Daar profiteerde Immers ook van. Immers is niet eens een echte spits.
Volgens mij was dat meer om aan te tonen dat Feyenoord gewoon een spits nodig heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een diepgaande middenvelder, die hebben we niet. Dat was gisteren wel duidelijk (liet Van Halst gisteren goed zien bij SV).
Nee een Nr. 10. Die de bal vervolgens aflegt op de spitsquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij was dat meer om aan te tonen dat Feyenoord gewoon een spits nodig heeft.
Welke spits?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee een Nr. 10. Die de bal vervolgens aflegt op de spits
Nee hoor, nu zag je dat al onze middenvelders niet de power/inzicht/intentie hebben om het strafschopgebied in te duiken en dus blijf je constant op een meter of 20 van het doel breien. Eigenlijk zag je dat vorige seizoen ook al goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij was dat meer om aan te tonen dat Feyenoord gewoon een spits nodig heeft.
Ja die Immers die legt er gemiddeld 20 per seizoen in. Het is gewoon een overschatte en Feyenoord onwaardige speler. Weer pure middelmaat. En de vraagprijs schijnt rond de 2 a 3 miljoen te liggen. Dus geen 8 ton. Is het gewoon totaal niet waard.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor, nu zag je dat al onze middenvelders niet de power/inzicht/intentie hebben om het strafschopgebied in te duiken en dus blijf je constant op een meter of 20 van het doel breien. Eigenlijk zag je dat vorige seizoen ook al goed.
Niemand zegt dat hij er 20 inlegt maar een stuk of 10 is een reële verwachting. Want wie is nu dan de middenvelder met scorend vermogen ? En wat is je bron van die vraagprijs ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja die Immers die legt er gemiddeld 20 per seizoen in. Het is gewoon een overschatte en Feyenoord onwaardige speler. Weer pure middelmaat. En de vraagprijs schijnt rond de 2 a 3 miljoen te liggen. Dus geen 8 ton. Is het gewoon totaal niet waard.
Ja die moet ook nog komenquote:
Het kan natuurlijk dat die zo'n clausule heeft. Want voor het verlengen van zijn contract schermde hij al met interesse uit Italië.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
Hij heeft een contract tot 2014, no way dat Den Haag hem voor 8 ton laat gaan.
Mocht de interesse serieus worden komen we er snel genoeg achter of hij interesse heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:50 schreef Caland het volgende:
En wie zegt trouwens dat Immers zelf wil. Kan me dat ook moeilijk voorstellen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mocht de interesse serieus worden komen we er snel genoeg achter of hij interesse heeft.
Hij zegt dus niet gelijk nee.quote:Immers wil niet reageren op interesse van Feyenoord
Tegenover Sp!ts gaf Lex Immers aan niet te willen reageren op de berichten over interesse van Feyenoord. "Ik zie wel hoe het loopt. Het is nu geen goed moment om het daarover te hebben," aldus de speler van ADO Den Haag, dat de komende week twee zware duels voor de boeg heeft. Feyenoord zou zich nog niet gemeld hebben bij ADO Den Haag.
Je zou hem kunnen gebruiken als valse spits. En sls je puur naar het voetbal kijkt is het echt geen domme aankoop. Maar er moet inderdaad ook een spits bij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een enorme faal weer als ze echt die Immers halen.
Wedstrijd van gisteren maakte toch duidelijk dat we eerst en vooral behoefte hebben aan een spits, of niet?
quote:Arsène Wenger is en blijft vastbesloten: Ryo Miyaichi krijgt komend seizoen de kans om zich bij Arsenal te bewijzen. De oefenmeester van the Gunners en de Japanse belofte moeten alleen nog wachten op een werkvergunning voor Miyaichi. Een huurperiode bij Feyenoord lijkt er niet in te zitten.
De Rotterdammers kregen afgelopen half jaar op huurbasis de beschikking over de aanvaller, maar de kans is klein dat de Japanner op korte termijn in De Kuip terugkeert. “Mijn plan is om een werkvergunning voor hem te krijgen en hem dan voor Arsenal te laten spelen”, laat de Fransman op de officiële website van zijn werkgever niets aan duidelijkheid te wensen over.
Het zint Wenger overigens niets dat Miyaichi tijdens het seizoen mogelijk vertrekt om met het Japans elftal Onder-22 te spelen. “We hebben vandaag de dag vertegenwoordigende elftallen Onder -16 tot en met Onder-22. Dadelijk komt er ook nog een categorie Onder-60 en zijn we daar spelers aan kwijt. Ik denk dat clubs in sommige gevallen ook moeten kunnen beslissen om hun spelers vast te houden, omdat die toernooien vaak tijdens de competitie worden gehouden.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143773
Hoe weet je dat? van Geel heeft toch niet bekend gemaakt wat Feijenoord kan besteden zonder in de problemen te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:27 schreef Maastoren het volgende:
Als ze Immers halen kunnen ze net zo goed de licentie inleveren en het hele zooitje opdoeken. Als je denkt dat je niet dieper kunt zinken...
Hij zal dan toch echt eerst dat werkvergunning moeten krijgen. Maar ik reken allang niet meer op Ryo.quote:
Klopt het middenveld deed het gister helemaal niet slecht dus Immers hebben we niet nodig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een enorme faal weer als ze echt die Immers halen.
Wedstrijd van gisteren maakte toch duidelijk dat we eerst en vooral behoefte hebben aan een spits, of niet?
Dan moet je er een scorende spits a la castaignos naast hebben. Hij samen met Guyon zijn gewoon een garantie voor te weinig doepunten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je zou hem kunnen gebruiken als valse spits. En sls je puur naar het voetbal kijkt is het echt geen domme aankoop. Maar er moet inderdaad ook een spits bij.
Een nationaal elftal -22? Hoe verzin je hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |