nee geen spits of zeefuikjequote:
Cocuquote:Op zondag 31 juli 2011 21:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Das gewoon weemoed, het liefste een eltal bouwen met Gomes, Lee, Park, Cocu, v Bommel, Nistelrooy, Kezman e.d.
Men kan wel blijven zeiken op Engelaar, maar wanneer je maar een middenvelder had die tactisch wat kon brengen en zag dat het niet werkte, snap ik niet hoe je nu wederom die rol op één middenvelder (Strootman) wil leggen die ook nog eens aanzienlijk minder ervaren is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:04 schreef Einthovuh het volgende:
Engelaar mag van mij best blijven als hij verdedigd zoals bij de laatste twee oefenduels
Had je 10x beter Nijland kunnen houden en die in de spits zetten.quote:
quote:Update: Nog onbekende club meldt zich bij PSV voor overname Engelaar
Zondag, 31 juli 2011 om 23:00
Orlando Engelaar schermt met belangstelling van andere clubs, zo meldt het Eindhovens Dagblad zondag. In een geval is de interesse voor de 31-jarige middenvelder serieus, maar Engelaar wil niet op namen ingaan. Het contract van Engelaar met PSV loopt pas in de zomer van 2013 af.
Technisch directeur Marcel Brands had tot dusver niets te melden over belangstelling voor de middenvelder, die door trainer Fred Rutten de laatste oefenwedstrijden in de verdediging werd geposteerd. Rutten is niet verrast over de interesse. "Orlando is gewoon een hele goede voetballer en trekt uiteraard belangstelling."
Engelaar is bezig aan zijn derde contractjaar in Eindhovense dienst. In zijn eerste twee seizoenen kwam hij tot 58 competitieduels en vier doelpunten, maar met name vorig seizoen was hij niet onomstreden. De veertienvoudig Oranje-international kent Rutten uit hun gezamenlijke periode bij FC Twente en Schalke 04.
Update 31 juli 23:00 uur - Nog onbekende club meldt zich bij PSV voor overname Engelaar
Niet alleen bij Orlando Engelaar, ook bij PSV heeft zich een geïnteresseerde club gemeld voor de middenvelder. Dat geeft technisch directeur Marcel Brands toe in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Namen wil de bestuurder echter niet noemen, om 'het proces' niet te verstoren. Brands wil echter wel kwijt dat het niet om Bordeaux uit Frankrijk gaat.
Strik erom en weg ermeequote:Op zondag 31 juli 2011 23:38 schreef Einthovuh het volgende:
Breaking news!!!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143672
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:38 schreef Einthovuh het volgende:
Breaking news!!!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143672
[..]
er zijn zwakkere schakels bij PSV. Isaksson zit het probleem echt niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:56 schreef ganzenherder het volgende:
Isaksson er meteen bij doen. Is er meteen weer wat salarisruimte....
Kan zich beter bezig gaan houden met de evangeliequote:Op maandag 1 augustus 2011 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijs van den Brink twitterde dat hijzelf vond dat PSV een poging zou moeten ondernemen om Huntelaar te huren![]()
Voor Brands heeft een verdediger op dit moment ook prioriteit boven een spits heeft ie gezegd. En nu Engelaar weg gaat komt er veel ruimte een verdediger te halen. Plus het geld van Maza. Hoop alleen wel dat het allemaal rond is voor 7 augustus. Zal lastig worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:59 schreef joers1 het volgende:
[..]
er zijn zwakkere schakels bij PSV. Isaksson zit het probleem echt niet.
Verdediging is teer puntje...en een scorende spits.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143752quote:'Het is niet zeker dat ik vertrek bij PSV, maar kans is zeker aanwezig'
Maandag, 1 augustus 2011 om 09:45
De wegen van PSV en Orlando Engelaar lijken te scheiden, net nu de middenvelder ook als centrumverdediger blijkt te kunnen functioneren. PSV zou zijn afscheid uit financieel oogpunt toejuichen en inmiddels hebben enkele clubs belangstelling. "Het is niet zeker dat ik vertrek, maar de kans is zeker aanwezig", geeft Engelaar maandag aan.
Engelaar en zijn zaakwaarnemer Edward Burleson hebben bij technisch manager Marcel Brands aangegeven een mogelijke transfer te onderzoeken. Brands gaf zondagavond aan diverse Brabantse media toe dat er interesse is voor Engelaar. Namen wilde de sportbestuurder echter niet noemen, om zodoende 'het proces' niet te verstoren. Bordeaux uit Frankrijk wordt het in elk geval niet.
De laatste tijd was er belangstelling uit Dubai, Rusland en Engeland voor de man die 1,7 miljoen euro verdient bij PSV, zo schrijft het Algemeen Dagblad. De middenvelder is bezig aan zijn derde contractjaar in Eindhoven en speelde eerder over grenzen voor RC Genk uit België.
Op het feit na dat deze kerel klauwen vol met geld kost en een gemiddelde keeper in de eredivisie niet veel slechter keept...quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:59 schreef joers1 het volgende:
[..]
er zijn zwakkere schakels bij PSV. Isaksson zit het probleem echt niet.
Verdediging is teer puntje...en een scorende spits.
Kijk...DAT is nou een schande. Zo'n salaris en dan zo'n waardeloos spel. En een trainer die m al die tijd de hand boven het hoofd blijft houden....pffffquote:
Financieen zijn op het moment best een issue bij PSV hoor. Vooral de vrij dure 'sterren' in ons elftalquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:21 schreef joers1 het volgende:
Gaat het niet om..het probleem zit m niet bi jde keeper. DIE heeft ons niet de prijzen gekost afgelopen jaren.
Dat geleuter over Isaksson altijd. Man is op zich best een stabiele factor. heeft afgelopen seizoen zelfs best zn mannetje gestaan. Het probleem zat 'm bij hele andere spelers.
Die verdediging krijgt anders verdomd weinig vertrouwen met zo'n nerveuze Zweed achter zich. De problemen in de verdediging beginnen al bij de keeper. Als je dan gaat bekijken hoeveel die maandelijks mag bijschrijven op zijn rekening maakt mij dat droevig. Daarom baal ik er van dat PSV geen sterke 2e keeper heeft gehaald die de concurrentie met hem aan kan gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:21 schreef joers1 het volgende:
Gaat het niet om..het probleem zit m niet bi jde keeper. DIE heeft ons niet de prijzen gekost afgelopen jaren.
Dat geleuter over Isaksson altijd. Man is op zich best een stabiele factor. heeft afgelopen seizoen zelfs best zn mannetje gestaan. Het probleem zat 'm bij hele andere spelers.
Als we onbeperkt budget hadden gehad, was dat de beste oplossing geweest. Er is alleen geen plek voor twee gelijkwaardige keepers met een flink salaris. Isaksson is geen held, maar voldoet (net). Er is daarom helaas ook geen interesse in hem zodat hij verkocht kan worden en we een nieuwe keeper aan kunnen trekken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die verdediging krijgt anders verdomd weinig vertrouwen met zo'n nerveuze Zweed achter zich. De problemen in de verdediging beginnen al bij de keeper. Als je dan gaat bekijken hoeveel die maandelijks mag bijschrijven op zijn rekening maakt mij dat droevig. Daarom baal ik er van dat PSV geen sterke 2e keeper heeft gehaald die de concurrentie met hem aan kan gaan.
Dat de prioriteit ligt bij verdedigers ben ik het geheel mee eens hoor, maar stellen dat het probleem niet bij de keeper ligt dan weer niet. Het is gewoon een hele matige keeper met zijn uitstraling, samen met Engelaar, de belichaming is van het PSV van afgelopen jaren, dat van een sullige loser.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als we onbeperkt budget hadden gehad, was dat de beste oplossing geweest. Er is alleen geen plek voor twee gelijkwaardige keepers met een flink salaris. Isaksson is geen held, maar voldoet (net). Er is daarom helaas ook geen interesse in hem zodat hij verkocht kan worden en we een nieuwe keeper aan kunnen trekken.
Daarnaast denk ik dat de prioriteit wel echt bij de te smalle en zwakke verdediging moet liggen. Ook al zou Gomes in de goal staan, dan nog kun je niet vooruit met deze verdediging.
quote:
Dan hebben we Jeroen Zoet hoop ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Vorm niks voor PSV ? Volgend jaar is hij transfervrij
Tsja. in dit PSV draaide niemand op een gegeven moment naar behoren. Maar Isaak faalde vanaf het begin al. En omdat ze nu rekening met hem houden (niet in fysieke duels terecht laten komen, geen terugspeelballen, geen voetballende oplossingen vereisen) ziet het er wat beter uit, omdat hij niet blundert.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:59 schreef joers1 het volgende:
...en ook Gomes is niet al láng niet meer de Gomes van weleer....laten we dat niet vergeten.
Nee, het probleem zit echt niet bij de keeper. Ik ben het met Lemming eens...hij voldoet (net).
Er zijn spelers die veel minder voldoen: Engelaar is daar de meest bekende van. En die verdient pas groots. Maar wat te denken van manolev? Vreselijk!
Als dat zo was, had men hem ook voor de positie van 2e keeper overwogen. Kortom, Zoet zal zijn carrière uiteindelijk voortzetten bij de VVV's van deze wereld, of via een omweg alsnog bij een fatsoenlijke club terechtkomen.quote:
Ik hoop nog steeds dat hij zich bij RKC gaat bewijzen. Zou zonde zijn om extra geld uit te geven als het niet nodig is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als dat zo was, had men hem ook voor de positie van 2e keeper overwogen. Kortom, Zoet zal zijn carrière uiteindelijk voortzetten bij de VVV's van deze wereld, of via een omweg alsnog bij een fatsoenlijke club terechtkomen.
Als ze Vorm kunnen krijgen, moet PSV dat gewoon meteen doen.
Ben het 100% met hem eens. Je hebt gewoon minstens 2 goede verdediger nodig aangezien Pieters de enige is die op niveau mee kan. Een spits zou ook leuk zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef Doublepain het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/25468__.php
Inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben het 100% met hem eens. Je hebt gewoon minstens 2 goede verdediger nodig aangezien Pieters de enige is die op niveau mee kan. Een spits zou ook leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Leon heeft zijn eigen forum nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldig orgineel idee van die man.quote:Na jarenlang mezelf geergerd te hebben aan de ouderwets georganiseerde officiele PSV Supportersvereniging, maar ook de goedbedoelde initiatieven van bijvoorbeeld PSV Fans United, kwam ik tot de conclusie dat er in die organisaties iets fundamenteels mist: er wordt niet naar supporters geluisterd. Ja, een keer per jaar bij een ledenvergadering en dat is het dan. En dan mag je nog maar hopen dat er in de achterkamertjes iets mee gedaan wordt.
Ik denk dat dit anders kan (en moet!) en daarom ben ik dit 'forum' gestart. Het grote verschil met al die bekende forums is dat je de bijdrages van anderen kunt raten en daar ligt de basis en kracht: de 'goeien' zullen zich van de 'slechten' onderscheiden. Dus eindelijk wordt het duidelijk wanneer mensen alleen maar komen om te stangen, of beweren insiders te zijn, etc, etc. En waarom zouden we van de 'goeien' geen bestuur kunnen vormen als onze community groot genoeg is geworden?
Voorbeeld:
Stel, we hebben op een gegeven moment 1000 leden en via een poll vindt 87% van deze leden dat de muziekkeuze in het stadion waardeloos is, of dat de trainer weg moet, of dat er nog grotere bierbekers in het stadion moeten komen. Deze feiten (en dus geen aannames of gevoelens) zouden dan verwoord kunnen worden naar PSV toe door een select clubje van dit forum (het bestuur, gebaseerd op bijvoorbeeld de positieve ratings die zij gekregen hebben van mede-forummers). Als PSV Fans United (met slechts 1000 leden) ook in staat is in gesprek te raken met PSV, dan moeten wij dat ook kunnen. Groot verschil: wat wij tegen PSV zeggen, vertegenwoordigt daadwerkelijk de stem van de leden op dit forum.
Dat is kort gezegd waar het me om te doen is. Dus kun je je hierin vinden, wordt lid, wordt actief op het forum, haal mensen hier naartoe. Zonder jullie gaat dit niks worden. Oh ja, en het kost niks..
en dan nog wat kleine dingen over dit forum:
- dit forum is ook makkelijk te gebruiken op je iphone (IPB applicatie downloaden in de app store). Volgens mij ook voor Android telefoons, maar daar weet ik weinig van)
- dit forum is gekoppeld met Facebook, dus je kunt eventueel je FB account koppelen
- veel forum functies zijn nu nog uitgeschakeld, maar zullen in de komende periode tijd live gaan, afhankelijk hoe snel dit initiatief (en of) wordt opgepikt
- ik ga de sfeergroepen benaderen, zodat zij hun initiatieven hier kunnen publiceren als blog's (Lighttown Madness, West Ambiance, etc)
Volgens Rutten moet Pieters voor zijn plaats vechten met Tamataquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben het 100% met hem eens. Je hebt gewoon minstens 2 goede verdediger nodig aangezien Pieters de enige is die op niveau mee kan. Een spits zou ook leuk zijn.
True. Kijk dit filmpje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
De Boer in een interview over El Hamdaoui: "Hij zei tegen mij: 'ja, je moet mij niet teveel te veel wissel zetten, want dan word ik een vervelend mannetje. Dat zeg ik maar eerlijk want dat is gewoon zo'."
Laat hem weg blijven alsjeblieft.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Leon heeft zijn eigen forum nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ook geen fan van ElHam, hij zal zich eerst moeten laten zien maar liever dan Berg.. je kan overdrijven! Wat een kwallekoker was dat!quote:
gewoon het land uit flikkerenquote:
Waarom vinden ze toch salaris belangrijker dan voetballen?quote:Orlando Engelaar lijkt een nieuwe club gevonden te hebben. Zijn huidige werkgever PSV, Engelaar zelf en zijn zaakwaarnemer willen nog niet openbaar maken waar de middenvelder naartoe gaat, maar volgens het Algemeen Dagblad heeft de routinier een club gevonden die aan zijn hoge salariseisen wil voldoen. De linkspoot drukt met een jaarsalaris van 1,7 miljoen euro zwaar op de begroting in Eindhoven en mag mede daarom vertrekken. Engelaar verkast waarschijnlijk naar Rusland, Engeland of Dubai.
kindjes moeten al een hele dag werken voor 1euroquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom vinden ze toch salaris belangrijker dan voetballen?
Net alsof ze niet kunnen leven met bijvoorbeeld 1,3 miljoen inplaats van 1,7 miljoen...
Vind Amrabat met Bulykin vergelijken een beetje krom. Een jong ventje met een ouwe gast die het al nergens gemaakt had op 1 jaar in een top draaiend ADO na.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:15 schreef joers1 het volgende:
Tja...El H. zal ook wel niet doorgaan....Bulykin...? Ik weet het niet.
Krijg ik een beetje een eendagsvlieg-gevoel bij. Leuk jaar gedraaid, maar verder??
Beetje een Amrabat? Leuk bij kleinere club, maar daarna??
quote:In Belgische media begon Dmitiy Bulykin opnieuw over interesse van PSV. Er zou al een keer gesproken zijn. Tegenover Voetbal International reageerde Marcel Brands daarop. "Nee, recentelijk niet. Wij hebben in mei wel bij zijn werkgever Anderlecht geïnformeerd wat de stand van zaken was, maar daarna is er absoluut geen contact meer geweest. Het is wel een interessante voetballer, maar momenteel zijn wij bezig met andere kandidaten."
Voetbalzonequote:In Eindhoven werd de beurs vaak getrokken; PSV verkocht de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang aan de gemeente en ging met de inkomsten winkelen. Kevin Strootman, Dries Mertens en Georginio Wijnaldum kostten samen zo'n achttien miljoen euro. Daarnaast moet er nog een aanvaller komen; Dmitri Bulykin en Mounir El Hamdaoui worden vaak genoemd. PSV incasseerde met de verkoop van Bálazs Dzsudzsák aan Anzhi Makhachkala circa veertien miljoen euro.
Is hij al twee seizoenen met zijn hoofd bij een nieuwe club dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef lyolyrc het volgende:
Gisteren ben ik nog naar de training wezen kijken en het viel me op dat Engelaar nogal ongeïnspireerd overkwam. Blijkbaar was hij al totaal bezig met zijn nieuwe club.
Oh. Ik was op dezelfde training twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef lyolyrc het volgende:
Gisteren ben ik nog naar de training wezen kijken en het viel me op dat Engelaar nogal ongeïnspireerd overkwam. Blijkbaar was hij al totaal bezig met zijn nieuwe club.
Je denkt echt dat PSV nog voor AZ een verdediger en een spits gaat aantrekken? Transferwindow duurt nog een maand. Jullie selectie is sterk genoeg om AZ te verslaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:32 schreef Doublepain het volgende:
Brands moet opschieten, AZ komt steeds dichterbij.
Dat verwacht ik wel als je die 3 punten wil!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:42 schreef J2T het volgende:
[..]
Je denkt echt dat PSV nog voor AZ een verdediger en een spits gaat aantrekken? Transferwindow duurt nog een maand. Jullie selectie is sterk genoeg om AZ te verslaan.
Ik vraag me af of het slim is om een paar dagen voor de wedstrijd nog twee nieuwe spelers in te passen. Kan me niet voorstellen dat de ploeg het dan beter doet dan met de huidige spelers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel als je die 3 punten wil!
Daarom heb ik liever dat die verdediger nog voor AZ komt, hij hoeft niet te spelen maar dan heb je iig een goeie backup.quote:PSV-selectie
Nr. Speler Leeftijd Positie
1 Isaksson 29 Doel
2 Manolev 25 Verdediging
3 Bouma 33 Verdediging
4 Marcelo 24 Verdediging
5 Pieters 22 Verdediging
6 Strootman 21 Middenveld
7 Toivonen 25 Aanval
8 Engelaar 31 Middenveld
10 Wijnaldum 20 Aanval
11 Lens 23 Aanval
13 Hutchinson 28 Middenveld
14 Mertens 24 Aanval
15 Wuytens 21 Middenveld
16 Rabiu 20 Middenveld
17 Tamata 20 Verdediging
19 Zeefuik 21 Aanval
20 Labyad 18 Middenveld
23 Ojo 19 Middenveld
28 Bakkal 26 Middenveld
31 Cássio 24 Doel
33 Khalid Sinouh 36 Doel
Ojo zou eventueel in de verdediging kunnen, Marzo heeft al eens bij de selectie gezeten, dus die zal er eventueel bijgehaald worden. Hutchinson kan bij een blessure of schorsing van Manolev op rechtsback kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:41 schreef Doublepain het volgende:
Als Engelaar weg is heb je helemaal geen vervangers voor de verdedigers. Tamata kan je dan inzetten mocht Bouma of Marcelo uitvallen.
[..]
Komt dat uit een nieuwsbericht.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is hij al twee seizoenen met zijn hoofd bij een nieuwe club dan?
Ik bedoel niet ongeïnspireerd spelend, maar een beetje buiten de groep hangend, zelfs als er overlegd werd. Op mij kwam het over als een verplicht nummertje omdat de transfer nog niet rond is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh. Ik was op dezelfde training twee jaar geleden.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143855quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Komt dat uit een nieuwsbericht.
Sowieso VZ
Je maakt een grapje of je bent onwetend.quote:
Zijn kwaliteiten worden dan ook wel echt verkracht door hem als rechtsback te gebruiken terwijl het een echte centrumverdediger is...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je maakt een grapje of je bent onwetend.
Marcellis vorig jaar gezien? Zo geweldig was het allemaal niet
Verbeek gebruikt hem ook op de backplaatsen en niemand die je hoort klagen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:55 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten worden dan ook wel echt verkracht door hem als rechtsback te gebruiken terwijl het een echte centrumverdediger is...
Que?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbeek gebruikt hem ook op de backplaatsen en niemand die je hoort klagen?
Ik vond hem centraal best overtuigend hoor. Net alsof een Marcelo of Maza destijds zoveel beter waren....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:15 schreef Einthovuh het volgende:
Als hij echt zo goed was had PSV hem destijds niet laten gaan hoor.
of Salcidoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vond hem centraal best overtuigend hoor. Net alsof een Marcelo of Maza destijds zoveel beter waren....
Hij is redelijk klein en niet heel erg snel. Fred houdt volgens mij van snelle reuzen achterin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vond hem centraal best overtuigend hoor. Net alsof een Marcelo of Maza destijds zoveel beter waren....
Zijn lengte kon hij altijd goed compenseren door zijn springkracht en fysieke kracht imoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is redelijk klein en niet heel erg snel. Fred houdt volgens mij van snelle reuzen achterin.
In ieder geval ook geen verslechtering. Dus dan kun je beter Marcellis laten waar hij zit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef J2T het volgende:
Alsof Manolev een verbetering is ten opzichte van Marcelis.
En zijn timing. Vooral om die reden won hij ook kopduels.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zijn lengte kon hij altijd goed compenseren door zijn springkracht en fysieke kracht imo
Hij komt gewoon uit de VVV jeugd hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Buiten dat het m.i. een "echte" PSV'er was vond ik het allemaal niet zo speciaal wat ie liet zien. Beetje lomp / log, maar in het huidige PSV zou ie voor niemand achterin onder doen denk ik.
I know, maar hij ziet er uit als een Brabantse boerenlul die enigszins slap uit z'n ogen kijkt met een beetje spraakgebrek enz enz.. je snapt emquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij komt gewoon uit de VVV jeugd he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |