SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja, 10 minuten.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch na de nul een vond ik feyenoord goed spelen.
Eens, ja. Als de ploeg zich kan ontwikkelen komend seizoen, dan kunnen we best nog weleens wat gaan beleven.quote:
Zoals no.6 ?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens, ja. Als de ploeg zich kan ontwikkelen komend seizoen, dan kunnen we best nog weleens wat gaan beleven.
Precies. Het positiespel is best aardig en het middenveld en verdediging staan best goed. Zodra je moet gaan aanvallen begint het pijnlijk te worden. Geen stootkracht, geen dreiging, kortom de aanval is gewoon helemaal niks. Er moet echt wat bij gaan komen anders ga je tegen degradatie voetballen. Ik zie niet wie in deze selectie gaat scoren voor Feyenoord. Aan de ene kant was het best aardig maar gezien het gebrek aan fatsoenlijke aanvallers zie ik het zeer somber in.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:50 schreef Tomasso het volgende:
Het was vandaag wel pijnlijk duidelijk dat je een aanval mist. Verdediging plus middenveld stonden goed vond ik, jammer van de onzekere Vlaar, maar ze konden gewoon niets met die bal. Niemand voorin die een balletje kon vasthouden of wat dan ook.
Was dat nooit een probleem geweest bij Feyenoord, een fatsoenlijke spits?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:50 schreef Tomasso het volgende:
Het was vandaag wel pijnlijk duidelijk dat je een aanval mist. Verdediging plus middenveld stonden goed vond ik, jammer van de onzekere Vlaar, maar ze konden gewoon niets met die bal. Niemand voorin die een balletje kon vasthouden of wat dan ook.
Als we Castaignos nog gewoon hadden was er niet zoveel aan de hand.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:18 schreef Antaris het volgende:
[..]
Was dat nooit een probleem geweest bij Feyenoord, een fatsoenlijke spits?
Op een paar uitzonderingen na, Makaay, van Hooijdonk.
Met welk geld ?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord had z,n pijlen op Everton moeten richten .
We zullen het zien op Woudestein vrijdag, als dat mis zou gaan kunnen we ons borst natmaken .
Als m'n tante een lul had zou het m'n oom zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 17:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als we Castaignos nog gewoon hadden was er niet zoveel aan de hand.
Klopt.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als m'n tante een lul had zou het m'n oom zijn
Mister Positivo.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Happel het volgende:
Hoe kunnen mensen dit nog goed noemen. Malaga deed echt geen moeite om te voetballen. Vanaf minuut een was het al een kansloze opgave. Dit Feijenoord wordt helemaaal niks komend seizoen, zoveel is wel duidelijk geworden vandaag.
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten vanachter jouw televisie.
Hoogtepunt van de wedstrijd: dat spandoek werd weggehaald door stewards. 10 minuten later hing het er gewoon weerquote:
En hij werd ook nog weggehaald door de mannetjes in jasjes.. en later hing hij er weerquote:
Teruggegeven, of hadden ze er toch genoeg?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de wedstrijd: dat spandoek werd weggehaald door stewards. 10 minuten later hing het er gewoon weer
Geen flauw idee. Lijkt me sterk dat ze meer van hetzelfde spandoek hebben. Zal wel gewoon teruggehaald zijn. En terechtquote:Op zondag 31 juli 2011 17:43 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En hij werd ook nog weggehaald door de mannetjes in jasjes.. en later hing hij er weer
[..]
Teruggegeven, of hadden ze er toch genoeg?
Volgens mij ook. Ik snap sowieso niet waarom ze hem weg haalde.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Lijkt me sterk dat ze meer van hetzelfde spandoek hebben. Zal wel gewoon teruggehaald zijn. En terecht
Inderdaad. Toen hij weggehaald werd zei ik nog dat ik hoopte dat ze tien van die dingen hadden. Onzin, alles mag hangen en er is er één op zijn piemel getrapt, en eigen schuldquote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Lijkt me sterk dat ze meer van hetzelfde spandoek hebben. Zal wel gewoon teruggehaald zijn. En terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |