SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja, 10 minuten.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch na de nul een vond ik feyenoord goed spelen.
Eens, ja. Als de ploeg zich kan ontwikkelen komend seizoen, dan kunnen we best nog weleens wat gaan beleven.quote:
Zoals no.6 ?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eens, ja. Als de ploeg zich kan ontwikkelen komend seizoen, dan kunnen we best nog weleens wat gaan beleven.
Precies. Het positiespel is best aardig en het middenveld en verdediging staan best goed. Zodra je moet gaan aanvallen begint het pijnlijk te worden. Geen stootkracht, geen dreiging, kortom de aanval is gewoon helemaal niks. Er moet echt wat bij gaan komen anders ga je tegen degradatie voetballen. Ik zie niet wie in deze selectie gaat scoren voor Feyenoord. Aan de ene kant was het best aardig maar gezien het gebrek aan fatsoenlijke aanvallers zie ik het zeer somber in.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:50 schreef Tomasso het volgende:
Het was vandaag wel pijnlijk duidelijk dat je een aanval mist. Verdediging plus middenveld stonden goed vond ik, jammer van de onzekere Vlaar, maar ze konden gewoon niets met die bal. Niemand voorin die een balletje kon vasthouden of wat dan ook.
Was dat nooit een probleem geweest bij Feyenoord, een fatsoenlijke spits?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:50 schreef Tomasso het volgende:
Het was vandaag wel pijnlijk duidelijk dat je een aanval mist. Verdediging plus middenveld stonden goed vond ik, jammer van de onzekere Vlaar, maar ze konden gewoon niets met die bal. Niemand voorin die een balletje kon vasthouden of wat dan ook.
Als we Castaignos nog gewoon hadden was er niet zoveel aan de hand.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:18 schreef Antaris het volgende:
[..]
Was dat nooit een probleem geweest bij Feyenoord, een fatsoenlijke spits?
Op een paar uitzonderingen na, Makaay, van Hooijdonk.
Met welk geld ?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord had z,n pijlen op Everton moeten richten .
We zullen het zien op Woudestein vrijdag, als dat mis zou gaan kunnen we ons borst natmaken .
Als m'n tante een lul had zou het m'n oom zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 17:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als we Castaignos nog gewoon hadden was er niet zoveel aan de hand.
Klopt.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als m'n tante een lul had zou het m'n oom zijn
Mister Positivo.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Happel het volgende:
Hoe kunnen mensen dit nog goed noemen. Malaga deed echt geen moeite om te voetballen. Vanaf minuut een was het al een kansloze opgave. Dit Feijenoord wordt helemaaal niks komend seizoen, zoveel is wel duidelijk geworden vandaag.
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten vanachter jouw televisie.
Hoogtepunt van de wedstrijd: dat spandoek werd weggehaald door stewards. 10 minuten later hing het er gewoon weerquote:
En hij werd ook nog weggehaald door de mannetjes in jasjes.. en later hing hij er weerquote:
Teruggegeven, of hadden ze er toch genoeg?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de wedstrijd: dat spandoek werd weggehaald door stewards. 10 minuten later hing het er gewoon weer
Geen flauw idee. Lijkt me sterk dat ze meer van hetzelfde spandoek hebben. Zal wel gewoon teruggehaald zijn. En terechtquote:Op zondag 31 juli 2011 17:43 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En hij werd ook nog weggehaald door de mannetjes in jasjes.. en later hing hij er weer
[..]
Teruggegeven, of hadden ze er toch genoeg?
Volgens mij ook. Ik snap sowieso niet waarom ze hem weg haalde.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Lijkt me sterk dat ze meer van hetzelfde spandoek hebben. Zal wel gewoon teruggehaald zijn. En terecht
Inderdaad. Toen hij weggehaald werd zei ik nog dat ik hoopte dat ze tien van die dingen hadden. Onzin, alles mag hangen en er is er één op zijn piemel getrapt, en eigen schuldquote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Lijkt me sterk dat ze meer van hetzelfde spandoek hebben. Zal wel gewoon teruggehaald zijn. En terecht
Want dan spelen ze een andere wedstrijd -:( ?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten vanachter jouw televisie.
Als je in het stadion zit komt het slechte spel harder aanquote:Op zondag 31 juli 2011 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Want dan spelen ze een andere wedstrijd -:( ?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 31-07-2011 om 17:50:56Guyon Fernandez sluit de voorbereiding af als topscorer van #Feyenoord met 5 goals.Karim El Ahmadi en Diego Biseswar volgen met 4 goals. reageer retweet
Meer recht van spreken in de zin van wat?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je in het stadion zit komt het slechte spel harder aan![]()
Sowieso hebben mensen die wel gaan meer recht van spreken die niet gaan. Niets ten nadele van de mensen die niet gaan maar wel Feyenoorder zijn
Op tv zie je het veel beter inderdaad. Maar voor mij zijn de sfeer en supporters een essentieel onderdeel van voetbal. Via de tv krijg je dat toch minder/anders mee.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Meer recht van spreken in de zin van wat?
Ik wil niet heel veel zeggen maar de mensen die achter de tv zitten zien over het algemeen wel meer...
Niet altijd zo. In het stadion kun je ook kijken naar de positie van andere spelers op het veld, zonder dat je vervelend ingezoomde shots krijgt waar je niks aan hebt.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Meer recht van spreken in de zin van wat?
Ik wil niet heel veel zeggen maar de mensen die achter de tv zitten zien over het algemeen wel meer...
Dat tweede doelpunt leek op een fout van Mulder. Kon het niet goed zien.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet altijd zo. In het stadion kun je ook kijken naar de positie van andere spelers op het veld, zonder dat je vervelend ingezoomde shots krijgt waar je niks aan hebt.
Maar goed, ik vond het allemaal maar gezapig vanmiddag. Weer was wel lekker, dus het was in ieder geval niet afzien op de tribune.Malaga was behoorlijk zwak, Feyenoord kon ook niet veel klaarmaken, en na de wissel van Clasie was het helemaal voorbij met goed spel. Twee lucky doelpuntjes van Malaga, cést ca.
Nja, het was zo'n bal die tussen een schot en breedleggen in zat. Enige wat je Mulder kunt verwijten is dat hij die bal verder weg had moeten stompen maar hij stond al op het verkeerde been. Die bal mag sowieso al niet voorkomen, en als hij dan komt, moet Vlaar 'm eigenlijk hebben.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat tweede doelpunt leek op een fout van Mulder. Kon het niet goed zien.
Op welke manier losgaat?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:12 schreef Happel het volgende:
Dit seizoen gaat heel zwaar worden en het zal me echt niks verbazen als het binnen een wedstrijd of vijf compleet los gaat. De signalen die ik hoor duiden daar wel op.
Zoals ik het zeg. Supporters die het zat zijn, veranderingen willen. Het staat te gebeuren, de vraag is wanneer.quote:
thee zit je in de vip ofzo.quote:
Nee hoor, maar wij drinken van te voren een bacootje en bier hou ik niet van.quote:
Supporters gaan het Maasgebouw aanvallen?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:12 schreef Happel het volgende:
Dit seizoen gaat heel zwaar worden en het zal me echt niks verbazen als het binnen een wedstrijd of vijf compleet los gaat. De signalen die ik hoor duiden daar wel op.
Net zoveel als wat zich nu in het Maasgebouw bevind, weinig.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Supporters gaan het Maasgebouw aanvallen?Wat kunnen supporters nu oplossen?
Heel vaag inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef Caland het volgende:
Kan iemand mij trowens uitleggen waarom Van Nistelrode nog net g een staande ovatie kreeg?
Heeft 'ie ooit voor ons gespeeld ofzo, heb ik ergens een zwart gat in mijn geheugen?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)yenoord--malaga.htmlquote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef Caland het volgende:
Kan iemand mij trowens uitleggen waarom Van Nistelrode nog net g een staande ovatie kreeg?
Heeft 'ie ooit voor ons gespeeld ofzo, heb ik ergens een zwart gat in mijn geheugen?
Toch gaan we ook daar niks mee op schieten, hoe frustrerend het ook allemaal is..quote:Op zondag 31 juli 2011 18:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Supporters die het zat zijn, veranderingen willen. Het staat te gebeuren, de vraag is wanneer.
Dat heet nou respect voor een Nederlands voormalig topspitsquote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef Caland het volgende:
Hij's een nl'er met een geweldige staat van dienst?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef Caland het volgende:
PRECIES...BEETJE RESPECT VOOR EEN TOPSPELER UIT NLquote:Op zondag 31 juli 2011 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij's een nl'er met een geweldige staat van dienst?
...en waarom ook niet?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het applaus voor Ruud wel mooi. Ik heb ook altijd wel respect voor hem gehad.
Lekker boeiend. Ga een beetje klappen voor zo een ex-lamp.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij's een nl'er met een geweldige staat van dienst?
Wat zijn sommige mensen toch lekker kortzichtigquote:Op zondag 31 juli 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ga een beetje klappen voor zo een ex-lamp.
kijk...en JIJ bent dus een namaak-supporter, die het echte legioen te schande maakt. Doeftoeter!!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, ga eens terug naar je zandbak knul.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:23 schreef joers1 het volgende:
[..]
kijk...en JIJ bent dus een namaak-supporter, die het echte legioen te schande maakt. Doeftoeter!!
Wat ben jij kortzichtig zeg, van jouw soort meelopers hebben we er al veel teveel in dit land, bij vrijwel alle clubs
Doeftoeter nogwelquote:Op zondag 31 juli 2011 19:23 schreef joers1 het volgende:
[..]
kijk...en JIJ bent dus een namaak-supporter, die het echte legioen te schande maakt. Doeftoeter!!
Wat ben jij kortzichtig zeg, van jouw soort meelopers hebben we er al veel teveel in dit land, bij vrijwel alle clubs
namaaksupporterquote:Op zondag 31 juli 2011 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, ga eens terug naar je zandbak knul.
Ik fluit hem toch ook niet uit ofzo. Vond de staande ovatie alleen iets teveel van het goede.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch lekker kortzichtig
Ik vond het geen staande ovatie, maar gewoon een applaus. Moet kunnen wat mij betreftquote:Op zondag 31 juli 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fluit hem toch ook niet uit ofzo. Vond de staande ovatie alleen iets teveel van het goede.
helaas is er geen enkele Feijenoorder EVER die zich mag en kan meten met Van Nistelrooijquote:Op zondag 31 juli 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fluit hem toch ook niet uit ofzo. Vond de staande ovatie alleen iets teveel van het goede.
Oke knul. Sesamstraat begint zo he.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:26 schreef joers1 het volgende:
[..]
helaas is er geen enkele Feijenoorder EVER die zich mag en kan meten met Van Nistelrooij
Zo, eindelijk iemand die tuig als Caland ff op z'n plek zet.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:23 schreef joers1 het volgende:
[..]
Yup, maar wiequote:Op zondag 31 juli 2011 19:30 schreef PIETR het volgende:
We hebben echt een spits nodig, anders gaat dit een rampseizoen worden.
Wat een stumpert ben je ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso niet Lex Immersquote:
Sowieso is Immers geen spits, dus ik begrijp die opmerking niet helemaal.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso niet Lex ImmersHeeft nog een contract van een paar jaar bij ADO, dus daar moet je minimaal een miljoen voor betalen. En gezien de reactie van Koeman op het gerucht lijken ze er nog serieus over na te denken ook in het maasgebouw. Waar ben je dan mee bezig joh ..
![]()
Enige optie is dat Blokland zijn portemonnee trekt, en Dost naar de Kuip haalt.
De Kaayquote:Op zondag 31 juli 2011 19:43 schreef Marktplaatsman het volgende:
Bullykin
Anders Makaay maar weer uit de kast halen
I know, maar Koeman had het erover dat Immers zeker een versterking zou zijn voorin ..quote:Op zondag 31 juli 2011 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is Immers geen spits, dus ik begrijp die opmerking niet helemaal.
Maar DostAlsjeblieft niet zeg. Die moet minimaal een paar miljoen kosten en zo'n goeie spits is het ook weer niet. Beter dan wat we hebben lopen op dit moment maar naar mijn idee zeker geen paar miljoen waard. Ook niet als we genoeg geld zouden hebben
Geen idee, daar heb je een goed punt. Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
I know, maar Koeman had het erover dat Immers zeker een versterking zou zijn voorin ..
En Dost is misschien niet helemaal 100, maar een prima spits is het wel. Zeker goed voor minimaal 15 doelpunten. En daarbij, noem mij is eens een betere spits in de eredivisie?
Serieus joh?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
I know, maar Koeman had het erover dat Immers zeker een versterking zou zijn voorin ..
Matavz, en die IJslander van Ajax van wie ik de naam niet goed kan spellen, Janko, Siem de Jong, Bulykin, Junker, Everton, Amoah, Cvitanich, Reis, El Hamdaoui, Luuk de Jong.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
En Dost is misschien niet helemaal 100, maar een prima spits is het wel. Zeker goed voor minimaal 15 doelpunten. En daarbij, noem mij is een betere spits in de eredivisie?
Ik bedoel natuurlijk spitsen die haalbaar zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Matavz, en die IJslander van Ajax van wie ik de naam niet goed kan spellen, Janko, Siem de Jong, Bulykin, Junker, Everton, Amoah, Cvitanich, Reis, El Hamdaoui.
Armenteros.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
En Dost is misschien niet helemaal 100, maar een prima spits is het wel. Zeker goed voor minimaal 15 doelpunten. En daarbij, noem mij is een betere spits in de eredivisie?
Dit dusquote:Op zondag 31 juli 2011 19:56 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die voor Van Nistelrode gingen klappen. Godsamme, die dwaas heb toch nooit voor ons gespeeld, of wat? Net als ook het toeklappen van Mathijssen
.
Zijn vast dezelde supporters die dit tegen RKC waalwijk zongenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:56 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die voor Van Nistelrode gingen klappen. Godsamme, die dwaas heb toch nooit voor ons gespeeld, of wat? Net als ook het toeklappen van Mathijssen
.
Superman/Batman/Koeman ofzo, echt erg slecht jaquote:Op zondag 31 juli 2011 20:01 schreef Caland het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ASR een actie hield met: verzin de slechtste rijm ooit en we laten het zien op de boarding.
Ik vind het echt lachwekkend deze actie, je zet je als club flink voor lulquote:Op zondag 31 juli 2011 20:01 schreef Caland het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ASR een actie hield met: verzin de slechtste rijm ooit en we laten het zien op de boarding.
Wat voor rijmen stonden erop dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:03 schreef Droopie het volgende:
Ik heb vandaag ook geklapt voor van Nistelrooy, goede gozer van het nederlands elftal.
Het nederlands elftal dat, voor mij dan, iedere 2 jaar 4 weken feest oplevert.
[..]
Ik vind het echt lachwekkend deze actie, je zet je als club flink voor lul
Op X kon je de achterlijn niet zien of wel?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
Ik ga 'banaan, banaan, joden gaan eraan' insturen.
Die moet er dan haast wel op komen.
Nee, maar zal tegen Roda wel weer veranderd zijn neem ik aan.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op X kon je de achterlijn niet zien of wel?
Zelfs op R kon ik die niet zien.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op X kon je de achterlijn niet zien of wel?
Is door een extern bedrijf gedaan. Aldus Guddequote:Op zondag 31 juli 2011 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze dat gedaan hebben
Maar wat is de achterliggende gedachte?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Is door een extern bedrijf gedaan. Aldus Gudde
Voetballiefhebbers.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:56 schreef Tomasso het volgende:
.
Is een nieuwe mat gelegd, boarding is dus 'per ongeluk' verkeerd teruggeplaatst ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar wat is de achterliggende gedachte?
Voor Van Nistelrooy weigeren te klappen. Dan hou je dus niet van voetbal!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:56 schreef Tomasso het volgende:
.
Inderdaad, laat die lekker thuisblijven. Ik kom om Feyenoord te zien.quote:
Ik hou ook van Feyenoord.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voor Van Nistelrooy weigeren te klappen. Dan hou je dus niet van voetbal!
Het mooiste dat ik daar gezien heb de laatste jaren waren oude beelden van Moulijn.quote:
Dat was allemaal 1 keer raken jaquote:Op zondag 31 juli 2011 20:25 schreef Caland het volgende:
En als er dan zoveel voetballiefhebbers in de Kuip zitten snap ik niet waarom er niet werd geklapt voor die afgekeurde goal van die Spanjolen. Godverdomme man, wat een gruwelijk geile aanval was dat.
Ik kom en ben daar toch voor Feyenoord, niet voor het Nederlands Elftal?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:25 schreef Dekatria het volgende:
Vond het juist een teken van karakter en respect, dat er geapplaudiseerd werd. Maarnee, voor sommige eckte-eckten is dat weer not-donedoe normaal zeg.
Die was echt absurd ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:25 schreef Caland het volgende:
En als er dan zoveel voetballiefhebbers in de Kuip zitten snap ik niet waarom er niet werd geklapt voor die afgekeurde goal van die Spanjolen. Godverdomme man, wat een gruwelijk geile aanval was dat.
moet ik voetballiefhebber zijn om Feijenoord te supporten? Doe normaal.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:26 schreef TheGreatHooD het volgende: