Je bent een man of je bent het niet hequote:
Ze zullen toch echt binnen moeten komen over een paar rondjes, ze hebben al 10 laps op deze banden.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:40 schreef Googolplexian het volgende:
Ham kan niet buiten blijven maar nu pitten is niet slim
Ik heb liever vonken die van de auto afspatten.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:40 schreef dreamzk het volgende:
Mooi dat je die luchtweerstand ziet als ze op top speed zitten
Banden zijn aan het overhitten, moet de wet patches opzoeken om af te koelenquote:
Dat zijn vortices.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:40 schreef dreamzk het volgende:
Mooi dat je die luchtweerstand ziet als ze op top speed zitten
bandje wat zichzelf opbliesquote:
Hij hinkte een beetjequote:
Je hebt de Renault-add on?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Fijn, Firefox besluit ook ff te crashen als Heidfeld z'n ploffer heeft
Banden waren nog intactquote:
Aldus de BBCquote:
Ja, 3 opties.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, 3 opties.
*heidfeld Crash
*Petrov Crash
* Firefox Crash
Ik had er 2 aangevinkt. Heidfeld ging dus in vuur, en Firefox crashte. Dat krijg je met Beta's.
Walter z'n add-on heeft ook zo z'n kuren met de Alonso Crash v3.1
Omdat het tegenvalt? Ik denk dat ze bij Mercedes vooral moeten werken aan het chassis van volgend jaar. Toen hij naar Ferrari ging duurde het ook een paar jaar voordat ze alles op een rijtje hadden.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:48 schreef Type-R het volgende:
Dit is Schumacher's laatste seizoen - kan niet anders.
Zelf heb ik de "Maldonado doet wat stoms V1.0" addon. Werkte deze race weer perfect met zijn speeding in the pitlane.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, 3 opties.
*heidfeld Crash
*Petrov Crash
* Firefox addon update
Ik had er 2 aangevinkt. Heidfeld ging dus in vuur, en Firefox crashte. Dat krijg je met Beta's.
Walter z'n add-on heeft ook zo z'n kuren met de Alonso Crash v3.1
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan we straks wel weer een Heidfeld interview krijgen op z'n Elmer Fudd's.
''Yes, my wace-caw exploded. I hope the Mawshal din't had any pain on his awm.''
Ik dacht dat die niet synchroon kon lopen met de ''HRT disintregrate V2.0'' addonquote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelf heb ik de "Maldonado doet wat stoms V1.0" addon. Werkte deze race weer perfect met zijn speeding in the pitlane.
Dat hebben ze opgelost met V2.0.1. Dus even de update downloaden. Dan werkt het weer as usual.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet synchroon kon lopen met de ''HRT disintregrate V2.0'' addon
Ow, dan heb ik die al. Die kwam samen met de ''Trulli weeps about his power-steering Final Version''quote:Op zondag 31 juli 2011 14:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat hebben ze opgelost met V2.0.1. Dus even de update downloaden. Dan werkt het weer as usual.
Rubens nog en dan is het rijtje compleetquote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef Xebber het volgende:
Het zijn wel de oldbies die uit zijn gevallen zeg.
Eh, ik heb toch echt Intermediates gehoord en gezien.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
idd, zijn gestart met regenbanden. Dan vervalt de bandenregel.
geen verplichting om beide compounts te rijden, maar wellicht dat het toch sneller is omdat je een pitstop uitspaart.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:05 schreef Sally het volgende:
Webber heeft ze er nu wel onder gedaan. De hardere compound, dus.
Ben benieuwd. Zal wel langzamer gaan, maar dan heeft Mark het tenminste gehad.
Valt dat niet onder regenbanden dan? Intermediates en de extreem wets, zijn er toch allebei om in de regen mee te rijden....quote:Op zondag 31 juli 2011 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh, ik heb toch echt Intermediates gehoord en gezien.
Ze hoeven toch niet meer aan 't bandenreglement te voldoen? Omdat ze op inters gestart zijn...quote:Op zondag 31 juli 2011 15:05 schreef Sally het volgende:
Webber heeft ze er nu wel onder gedaan. De hardere compound, dus.
Ben benieuwd. Zal wel langzamer gaan, maar dan heeft Mark het tenminste gehad.
Nee, want 2 seconden verschil per ronde!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:06 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
geen verplichting om beide compounts te rijden, maar wellicht dat het toch sneller is omdat je een pitstop uitspaart.
http://www.formula1.com/i(...)ng_regulations/8680/quote:Unless wet tyres have been used, drivers must use both dry tyre compounds during a race and failure to do so will see them excluded from the results. Or if the race is suspended and can't be restarted, 30 seconds will be added to the elapsed race time of any driver who hasn't used both compounds.
Red Bull heeft de snelste pitstops dacht ikquote:
"Unless wet tyres have been used, "quote:Op zondag 31 juli 2011 15:08 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/i(...)ng_regulations/8680/
Hmm, ik dacht dat als Charlie het als een wet race laat starten, het regelement verviel.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:08 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/i(...)ng_regulations/8680/
jawel.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
"Unless wet tyres have been used, "
Intermediates zijn geen wet tyres, toch?
De hardere compound van de twee die de bandenfabrikant levert, in het geval van deze race de soft (gele markering) en de super-softs (rode markering).quote:
Deze race de gewone soft, de option is de supersoft deze race.quote:
Thanksquote:Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
De hardere compound van de twee die de bandenfabrikant levert, in dit geval de soft (gele markering) en de super-softs (rode markering).
Beide meoten dus gebruikt worden.
Intermediates = wetquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
"Unless wet tyres have been used, "
Intermediates zijn geen wet tyres, toch?
Gaan ze proberen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:11 schreef Cheiron het volgende:
Red Bull dus de wedstrijd uitrijden op dit setje?
ham en alonso pitten allebei nogquote:Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef Sally het volgende:
Benieuwd of Hamilton - die zijn banden zelden spaart - nog een pitstop moet doen, of dattie het kan uitrijden op de superzachte sloffen die hij er nu nog onder heeft....
Hamilton spaart nooit wat van zn auto, banden of brandstofquote:Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef Sally het volgende:
Benieuwd of Hamilton - die zijn banden zelden spaart - nog een pitstop moet doen, of dattie het kan uitrijden op de superzachte sloffen die hij er nu nog onder heeft....
You're wish is granted!quote:
Echte racer dus, niet altijd slim inderdaad!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hamilton spaart nooit wat van zn auto, banden of brandstof
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:16 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
ik niet, dit is prima zo met die verschillende strategieen!
Heldquote:
spin dusquote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef dreamzk het volgende:
Wat heeft Hamilton trouwens gedaan waardoor Vettel in zn nek zit en Button hem heeft ingehaald?
precies wt ik dacht. Maar als het opdroogt kan hij met goede banden het einde halen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef tedkees2 het volgende:
Oei Alonso. Als 't nu doorregent heeft ie echt pech!
Idd! Maar goed, het is Hamilton hčquote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef Bluurgh het volgende:
dat is wel een straf waard, dat is best een idiote actie zeg!
Inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2011 15:19 schreef SoldMayor het volgende:
iedereen die nu weer zit te springen van een straf voor hamilton..
Ow ja, want dan kost het natuurlijk niet je eigen racequote:
Kunnen wij ook niets aan doen. Hamilton verdient een straf.quote:
Nja met zo'n actie vraag je er misschien ook omquote:Op zondag 31 juli 2011 15:19 schreef SoldMayor het volgende:
iedereen die nu weer zit te springen van een straf voor hamilton..
Dit, die actie sloeg nergens op. Je moet wachten tot de baan leeg is hiervoor of hij moest even de baan afrijden om zich om te draaien.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kunnen wij ook niets aan doen. Hamilton verdient een straf.
Second that.quote:
U zeiquote:Op zondag 31 juli 2011 15:19 schreef roelofjan het volgende:
Hamilton en Vettel hebben beide al een kostbare fout gemaakt, Button niet.
Zekerquote:Op zondag 31 juli 2011 15:20 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja zo Hamilton z'n hoofd tot pulp rijden, dan krijgt ie wat ie verdiend
Alweer weg, geen idee waarvoor.quote:
en wie is datquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:26 schreef koffiezwartsterk het volgende:
kan nog prima op slicks, web en ham verlizen
commentaar op bbc is geweldig, behalve als het om Hamilton gaat.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:26 schreef franklop het volgende:
haha de britten; there was plenty of room, di resta moest het gras in, kom op zeg
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:27 schreef exile79 het volgende:
Drive throug én verkeerde banden. Einde race voor Lewis lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |