bandje wat zichzelf opbliesquote:
Hij hinkte een beetjequote:
Je hebt de Renault-add on?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Fijn, Firefox besluit ook ff te crashen als Heidfeld z'n ploffer heeft
Banden waren nog intactquote:
Aldus de BBCquote:
Ja, 3 opties.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, 3 opties.
*heidfeld Crash
*Petrov Crash
* Firefox Crash
Ik had er 2 aangevinkt. Heidfeld ging dus in vuur, en Firefox crashte. Dat krijg je met Beta's.
Walter z'n add-on heeft ook zo z'n kuren met de Alonso Crash v3.1
Omdat het tegenvalt? Ik denk dat ze bij Mercedes vooral moeten werken aan het chassis van volgend jaar. Toen hij naar Ferrari ging duurde het ook een paar jaar voordat ze alles op een rijtje hadden.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:48 schreef Type-R het volgende:
Dit is Schumacher's laatste seizoen - kan niet anders.
Zelf heb ik de "Maldonado doet wat stoms V1.0" addon. Werkte deze race weer perfect met zijn speeding in the pitlane.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, 3 opties.
*heidfeld Crash
*Petrov Crash
* Firefox addon update
Ik had er 2 aangevinkt. Heidfeld ging dus in vuur, en Firefox crashte. Dat krijg je met Beta's.
Walter z'n add-on heeft ook zo z'n kuren met de Alonso Crash v3.1
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan we straks wel weer een Heidfeld interview krijgen op z'n Elmer Fudd's.
''Yes, my wace-caw exploded. I hope the Mawshal din't had any pain on his awm.''
Ik dacht dat die niet synchroon kon lopen met de ''HRT disintregrate V2.0'' addonquote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelf heb ik de "Maldonado doet wat stoms V1.0" addon. Werkte deze race weer perfect met zijn speeding in the pitlane.
Dat hebben ze opgelost met V2.0.1. Dus even de update downloaden. Dan werkt het weer as usual.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet synchroon kon lopen met de ''HRT disintregrate V2.0'' addon
Ow, dan heb ik die al. Die kwam samen met de ''Trulli weeps about his power-steering Final Version''quote:Op zondag 31 juli 2011 14:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat hebben ze opgelost met V2.0.1. Dus even de update downloaden. Dan werkt het weer as usual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |