Ja, dat klopt. Het is een heerlijke ruimte geworden. Maar 30m2 erbij ga je ook wel merken hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:41 schreef CafeRoker het volgende:
Het was me eerder in het topic eigenlijk nog niet goed opgevallen wat dit nu met je woonkamer doet. Maar goeiedag zeg, wat een ruimte..
Ik heb wel een tijdje in de bouw gewerkt. Maar inmiddels al een tijdje niet meer. Maar ik heb wel een aantal mensen om mij heen die in de bouw werken of zelf aannemer zijn. Dus als ik vragen had, kon ik ze altijd kwijt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:08 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb dit topic helemaal gemist, jij laat er geen gras over groeien zeg![]()
Ik durf best wat klussen aan, maar constructies even ondersteunen en nieuw maken gaat mij toch boven mijn pet.
Doe je dit ook als beroep?
En natuurlijk willen we foto's zien, daar zijn we gek op
Geen bouwvakkersdecolletequote:Op zondag 15 januari 2012 11:54 schreef P-tree het volgende:......
en een dag later heb ik alle schuine stukken en hoeken gelijmd
..
[ afbeelding ]
Ja kan je toch zien dat ik geen echte bouwvakker benquote:Op zondag 15 januari 2012 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geen bouwvakkersdecolleteWaarom is dat
Ja, goed he!!quote:
thanks!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Mooi bouwke man! Echte dikke complimenten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |