Hehe, in ieder geval een Feyenoorder met humor.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Adames het volgende:
Voor de Groupon kenners, deze beschrijving van de Ajax inlooptour is toch wel geniaal. Vraag me af welke Feyenoorder dit heeft geschreven:
[..]
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_212&a=1646
Dat is wel waar. Komt nog bij dat De Boer veel wil gaan rouleren. Volgens mij heeft hij dat gezegd.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich zal Janssen in zijn positie minder met snel tikwerk te maken hebben dan als hij meer vooruit speelt. In ieder geval wel op de kleine ruimte. Hij is ook het beste als hij een beetje ruimte heeft om de pass te geven.
Het is absoluut een risico om met Janssen als DM te spelen, maar ik hou ook wel weer van de oncompromieloze instelling van De Boer.
En laten we wel wezen. Er komen zoveel wedstrijden dat we wel kunnen zeggen dat er 3 basisspelers zijn, maar uiteindelijk denk ik dat je maar weinig daadwerkelijk dit middenveld in zijn geheel zal zien.
Dat heb ik dan even gemist. Vreemd gedrag van Kluivert. Hij is weliswaar de spitsentrainer van Twente, maar ik dacht altijd dat hij in zijn hart Ajacied was.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Santello het volgende:
Kluivert zat trouwens op het tribune lekker hard te juichen voor Twente
Zolang jullie maar van mihayhlov afblijven!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Vermeer heeft ons gvd kampioen gemaakt. En nu willen ze vorm halen als eerste keeper
Vormquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Vermeer heeft ons gvd kampioen gemaakt. En nu willen ze vorm halen als eerste keeper
Hoop dat ze Vermeer de kans geven, zeker tot aan de winterstop. dat verdient hij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:54 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Zolang jullie maar van mihayhlov afblijven!
Pardon? Zoveel beter is die hele Vorm nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb ik gezegd dat hij beter is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pardon? Zoveel beter is die hele Vorm niet
Zeker niet zoveel dat het een transfersom waard is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat hij beter is?
Ik vind hem slechter.
Ik zie de link niet helemaal, maar ik hoop dat dit geen invloed heeft op El Hamdaoui zijn prestaties bij Jong Ajaxquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is Ramadan trouwens, kan zijn dat ik wat minder post deze maand. Excuses daarvoor.²
Jammer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is Ramadan trouwens, kan zijn dat ik wat minder post deze maand. Excuses daarvoor.²
Die "pardon" was meer voor Ajax bedoeldquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat hij beter is?
Ik vind hem slechter.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die "pardon" was meer voor Ajax bedoeld
Zijn vrouw moet gewoon een uur of 2 later de pizza in de oven doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe is niet zo vervelend straks schopt dit zijn zaterdagse pizza dag nog in de war
Was al aan gegeven dat Vorm niet wil. Kan me verder niet voorstellen dat Ajax Vorm wil.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |