abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100161904
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef Santello het volgende:
Dit is een nieuw Ajax, laat ze ff wennen...
Ah, wennen, zullen we dan maar doen zeker? :9
pi_100161925
Frank had misschien gisteren de logica niet. Waarom zet je een aanvallend ingestelde middenvelder zoals Janssen in een verdedigende taak? Vurnon past daar veel beter met zijn defensieve instelling. Lijkt me logisch toch
pi_100161942
Janssen/Eriksen - Anita - Eriksen/Janssen

Das het middenrif :Y
pi_100161955
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank had misschien gisteren de logica niet. Waarom zet je een aanvallend ingestelde middenvelder zoals Janssen in een verdedigende taak? Vurnon past daar veel beter met zijn defensieve instelling. Lijkt me logisch toch
Janssen heeft toch prima onder McLaren op die positie gevoetbald?
pi_100162000
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:32 schreef Adames het volgende:

[..]

Janssen heeft toch prima onder McLaren op die positie gevoetbald?
Ik zie Janssen met aanvallende kwaliteiten liever in de MCL die aanvallend is. We hebben een goede DM en dat is Anita. Vorig jaar heel goed bewezen.
pi_100162022
Voor de Groupon kenners, deze beschrijving van de Ajax inlooptour is toch wel geniaal. Vraag me af welke Feyenoorder dit heeft geschreven:

quote:
Kinkhladze, Pantelic, Gabrich, Charisteas, Gasselich, Stapleton, Meijer, Machlas, Anastaciou, Urzaiz, Willems, Sibon, Wamberto, Hosé, Sikora, Luque en Mido. Zomaar een paar giganten die in de loop der jaren het mooie rood en wit hebben mogen dragen. Topspitsen uit een ver en minder ver verleden die later hun geluk ergens anders zijn gaan beproeven en waarvan de weergaloze acties en vele doelpunten vandaag de dag bij de miljoenen Ajax-fans in het geheugen zijn gegrift. En in de Amsterdam ArenA natuurlijk!
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_212&a=1646
pi_100162035
Zou Frank nu de herhaling kijken? Ik ga weer eens de fouten van ebecilio bekijken. :P
pi_100162184
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Frank nu de herhaling kijken? Ik ga weer eens de fouten van ebecilio bekijken. :P
Dat wordt flink turven :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100162214
Boerrigter - Sigthorsson - Sulejmani

Janssen - Anita----------------Eriksen
(Aanvallend) (verdedigend) (aanvallend)

Nu werken frank
pi_100162310
en bij verdedigende corners een kopkracht boerrigter terug. Sulejmani kan met Janssen, Siggy en Eriksen afwachten op de mogelijk afvallende bal. En dan is het dodelijk counteren
pi_100162339
Bij rijtje Mickey hoort nog Anita.
pi_100162909
Bel Frank, en leg het hem allemaal uit zal ik zeggen ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_100162917
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen/Eriksen - Anita - Eriksen/Janssen

Das het middenrif :Y
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zie Janssen met aanvallende kwaliteiten liever in de MCL die aanvallend is. We hebben een goede DM en dat is Anita. Vorig jaar heel goed bewezen.
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter - Sigthorsson - Sulejmani

Janssen - Anita----------------Eriksen
(Aanvallend) (verdedigend) (aanvallend)

Nu werken frank
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
en bij verdedigende corners een kopkracht boerrigter terug. Sulejmani kan met Janssen, Siggy en Eriksen afwachten op de mogelijk afvallende bal. En dan is het dodelijk counteren
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij rijtje Mickey hoort nog Anita.
Je hebt er maar weer druk mee, de tering zeg :') Er bestaat ook een edit knop, als je nou eens alles wat je kwijt wilt in 1 post gooit....
  zondag 31 juli 2011 @ 18:59:06 #264
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_100164683
De Jong > Janssen
pi_100164744
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
De Jong > Janssen
Is dat inside information?
  zondag 31 juli 2011 @ 19:02:15 #266
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_100164795
Nee, mijn mening :P
pi_100166060
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Michajlov keepte geweldig. Hij heeft zeker 2 goals voorkomen. Mijns inziens een betere keeper dan Vermeer. Bij de 2-1 zie je toch dat Vermeer die 10, 12 centimeter lengte tekort komt.
Misschien. Zoek anders de goal op van Dszudzak tijdens Ned-Hongarije (6-1, week voor de WK, toen Robben zijn hamstring blesseerde) op op youtube. Exact zelfde goal, Stekelenburg was ook kansloos.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 31 juli 2011 @ 19:49:16 #268
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_100166226
Moet woensdag werken, kan dus niet naar de Arena toe.

*Baalt*
Anonieme tievesclown
  zondag 31 juli 2011 @ 20:00:37 #269
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_100166539
Ik heb zin in Studio Ajax fap vanavond :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 31 juli 2011 @ 21:10:16 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100169267
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 17:26 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Janssen heeft, althans dat vind ik, méér aanvallende kwaliteiten dan verdedigende kwaliteiten. Daarbij biedt Janssen zich niet vaak aan en weet hij niet hoe het spelletje gespeeld moet worden als verdedigende middenvelder. Zo zie ik het toch.
Voor mij is Anita een zekerheid op de positie die Janssen heden dage bekleed.
Ik vind dat Janssen ook zeker meer aanvallende kwaliteiten heeft dan Anita en minder verdedigende. Alleen gaat De Boer uit van voetbal en dat zit er bij Janssen toch nog net iets meer in. Hij wil dat Janssen met zijn pass een soort van dirigent wordt. Ik kan er wel voor een gedeelte in meekomen. Je bent alleen wel verdedigend kwetsbaarder.

Ik denk alleen dat we de opstelling niet gelijk af moeten schieten. Als het seizoen vordert kan het best zijn dat Eriksen - Janssen - De Jong een geniale opstelling blijkt te zijn. Nu al gelijk oordelen op basis van 1 officiele (die nog niet eens echt als een volwaardige wedstrijd werd gezien) en een paar oefenwedstrijden is niet reeel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_100169651
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zin in Studio Ajax fap vanavond :D
★★★
pi_100171066
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind dat Janssen ook zeker meer aanvallende kwaliteiten heeft dan Anita en minder verdedigende. Alleen gaat De Boer uit van voetbal en dat zit er bij Janssen toch nog net iets meer in. Hij wil dat Janssen met zijn pass een soort van dirigent wordt. Ik kan er wel voor een gedeelte in meekomen. Je bent alleen wel verdedigend kwetsbaarder.

Ik denk alleen dat we de opstelling niet gelijk af moeten schieten. Als het seizoen vordert kan het best zijn dat Eriksen - Janssen - De Jong een geniale opstelling blijkt te zijn. Nu al gelijk oordelen op basis van 1 officiele (die nog niet eens echt als een volwaardige wedstrijd werd gezien) en een paar oefenwedstrijden is niet reeel.
In het korte tikwerk ( wat natuurlijk ook onder voetbal verstaan wordt ) is Anita wel beter dan Janssen, maar idd, Janssen heeft een gouden linkerbeen en van daaruit al dirgerend het elftal leiden. Dat kan idd de bedoeling zijn van De Boer.
Maar het lijkt me, ik kan het mis hebben, dat mét Janssen als verdedigende middenvelder je verdedigend meer kwetsbaar bent dan met Anita. Daar staat tegenover dat je met Janssen aanvallend sterker bent. Maar neem nou het feit dat De Boer altijd met minstens 2 aanvallend ingestelde middenvelders wil spelen ( waar Eriksen een zekerheidje lijkt en terecht ) dan denk ik dat het een risico is om daarachter met Janssen te spelen. Uit bij De Graafschap is dat geen probleem, maar uit bij bv. Psv, Twente, Utrecht en Feyenoord zou ik toch met Anita spelen.

Ik ben razend benieuwd wat De Boer voor ons Ajax supporters in petto heeft wat betreft het middenveld. Want toptalenten als Lodeiro en Serero hebben we ook nog.
In de schoenen van Frank de Boer zou ik niet willen staan, loodzware taak, me dunkt.

Op naar De Graafschap. Als Ebecilio al uit de basis gehouden gaat worden, ben ik alweer een stukje blijer. :)
  zondag 31 juli 2011 @ 22:22:12 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100173018
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:44 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

In het korte tikwerk ( wat natuurlijk ook onder voetbal verstaan wordt ) is Anita wel beter dan Janssen, maar idd, Janssen heeft een gouden linkerbeen en van daaruit al dirgerend het elftal leiden. Dat kan idd de bedoeling zijn van De Boer.
Maar het lijkt me, ik kan het mis hebben, dat mét Janssen als verdedigende middenvelder je verdedigend meer kwetsbaar bent dan met Anita. Daar staat tegenover dat je met Janssen aanvallend sterker bent. Maar neem nou het feit dat De Boer altijd met minstens 2 aanvallend ingestelde middenvelders wil spelen ( waar Eriksen een zekerheidje lijkt en terecht ) dan denk ik dat het een risico is om daarachter met Janssen te spelen. Uit bij De Graafschap is dat geen probleem, maar uit bij bv. Psv, Twente, Utrecht en Feyenoord zou ik toch met Anita spelen.

Ik ben razend benieuwd wat De Boer voor ons Ajax supporters in petto heeft wat betreft het middenveld. Want toptalenten als Lodeiro en Serero hebben we ook nog.
In de schoenen van Frank de Boer zou ik niet willen staan, loodzware taak, me dunkt.

Op naar De Graafschap. Als Ebecilio al uit de basis gehouden gaat worden, ben ik alweer een stukje blijer. :)
Op zich zal Janssen in zijn positie minder met snel tikwerk te maken hebben dan als hij meer vooruit speelt. In ieder geval wel op de kleine ruimte. Hij is ook het beste als hij een beetje ruimte heeft om de pass te geven.
Het is absoluut een risico om met Janssen als DM te spelen, maar ik hou ook wel weer van de oncompromieloze instelling van De Boer. :D

En laten we wel wezen. Er komen zoveel wedstrijden dat we wel kunnen zeggen dat er 3 basisspelers zijn, maar uiteindelijk denk ik dat je maar weinig daadwerkelijk dit middenveld in zijn geheel zal zien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_100174013
Kluivert zat trouwens op het tribune lekker hard te juichen voor Twente :r
  zondag 31 juli 2011 @ 22:43:20 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100174064
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erhouse-Immers.dhtml

Een gedeelte uit het verhaal:

quote:
Vorm voor Stekelenburg
Het naderende vertrek van Maarten Stekelenburg naar AS Roma, brengt de transfermarkt voor keepers mogelijk weer een beetje in beweging. Gábor Babos (NEC) werd genoemd als nieuwe tweede keeper achter Kenneth Vermeer, maar de Amsterdammers zien meer in een doelman die de concurrentiestrijd aan kan gaan met Kenneth Vermeer. Ajax brengt als de bankgarantie uit Rome binnen is, volgens Sport1 een bod van 1,5 miljoen euro uit op Michel Vorm van FC Utrecht.
Ik zie er niets in.
Laat Vermeer dan maar lekker op het doel staan met een Babos als 2de keeper (goede 2de doelman) in plaats van dat je straks zo'n rare concurrentiestrijd krijgt.
Dan geeft het een signaal af dat ze niet zeker zijn van Vermeer en dus nog iets achter de hand willen hebben. Ik denk dat Vermeer dan ook vrij snel weg is....
Buiten dan dat ik Vorm niet echt een verbetering vind t.o.v. Vermeer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')