Ik zat niet te lezenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
Je kon niet eens even Spirits kuisheidsgordel TT-en, Godt?
Wat is "wie ben jij en waarom doe je zo irritant" in het vroeg-Russisch?quote:
Кто вы и зачем вы так раздражает?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is "wie ben jij en waarom doe je zo irritant" in het vroeg-Russisch?
Tis zaterdag. Tis je vergeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat niet te lezen
Ik zocht een topic en zag er geen
Droogneukenquote:
-Engel-quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Hello lieve mensjes!
Het is zaterdagEn dus vrij
Le pique, du electrique hihih.. HOOOO HOOHOHOHOHHAHAHAHAHAHHAHAHAHWHRAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is "wie ben jij en waarom doe je zo irritant" in het vroeg-Russisch?
Je kan 't wel gebruiken als ik 't zo hoor..quote:
Всегда пожалуйстаquote:
Auwquote:
Neuh niet echt....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
mensen nog grote plannen voor het weekend?
Ik ga zo naar een verjaardag (ben al beetje laatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
Niet?quote:
Hopen dat mijn kater van gister een keertje over isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
Wat versta jij onder een nuttige zondag?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een verjaardag (ben al beetje laat) en dan misschien nog een verjaardag, of hier nog even een borrel doen in de stad, of gewoon op tijd naar huis en een nuttige zondag beleven! Of niet...
Kia Picantoquote:
wat doe je voor werk dan ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
Vannacht werken (voor de leuk baantje), morgenochtend en -middag nog even werken ('serieuze' baan) en daarna een feestje
klinkt goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben over 20 minuutjes klaar met werk. Daarna even naar het strand, een biertje doen en morgen lekker niks doen en ´s avonds uit eten
M'n vader heeft de Venga en is er heel tevreden mee, ik heb er de afgelopen anderhalve week ook een paar honderd km mee gereden en dat is ook wel een fijne auto. Zit wel een betere motor in, maar toch. De Picanto is meer het krappe kleine zusjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
kia7 jaar garantie op een nieuwe auto
picanto is tevens een leuk autotje![]()
Dat dacht ik!quote:
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:49 schreef Dannoe het volgende:
Iemand vandaag nog de stad in centrum Groningen???
inderdaad het is wat kleiner. het is maar net wat je voorkeur en smaak isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader heeft de Venga en is er heel tevreden mee, ik heb er de afgelopen anderhalve week ook een paar honderd km mee gereden en dat is ook wel een fijne auto. Zit wel een betere motor in, maar toch. De Picanto is meer het krappe kleine zusje
Ik heb niks aan zo'n grote bakquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
inderdaad het is wat kleiner. het is maar net wat je voorkeur en smaak is
Neuh... en ook een beetje uit de richtingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:49 schreef Dannoe het volgende:
Iemand vandaag nog de stad in centrum Groningen???
dat zal toch wel meevallenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niks aan zo'n grote bak(niemand durft bij me in de auto te stappen
).
Werk in een discotheek, niet elke week, alleen wanneer het nodig is en ik zin/geen andere plannen hebquote:
Een beetje?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... en ook een beetje uit de richting
dat is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Werk in een discotheek, niet elke week, alleen wanneer het nodig is en ik zin/geen andere plannen heb
tevens, als je nog niet bent opgegeven voor Nederlands slechtste bestuurder valt het wel meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niks aan zo'n grote bak(niemand durft bij me in de auto te stappen
).
Ik heb daarvoor een boot nodig...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah... ik rij ook wel eens naar Duitsland.... is net zo ver...
Zeker naast mijn gewone kantoorbaanquote:
wat doe je op het kantoor dan ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Zeker naast mijn gewone kantoorbaan
byebyequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een boot nodig...
En weg, adios en een goede nacht allen!![]()
Werk met statistieken, ben analist.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat doe je op het kantoor dan ?
administratie ?
ok interessant. dat hoor je niet vaak/veelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Werk met statistieken, ben analist.
Klopt! In werkelijkheid is het nog interessanterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ok interessant. dat hoor je niet vaak/veel
wassen helptquote:
Op dit moment zou ik anders heel gelukkig worden als het altijd zondag blijft!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Zondag is overrated, de zon schijnt niet eens.
Werk toch niet leuk?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik anders heel gelukkig worden als het altijd zondag blijft!
Jawel, maar niet werken is altijd nog beterquote:
Zeg je baan op!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:59 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jawel, maar niet werken is altijd nog beter
Van wie? En waarom?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
Oh! Ik krijg trouwens 8 augustus mijn geld. Eindelijk.
Mijn dreigement heeft gewerkt.
Van iemand. Omdat ik voor haar een tekening heb gemaakt.quote:
Dat is ook niet aardig van die iemand om niet te betalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van iemand. Omdat ik voor haar een tekening heb gemaakt.
Zekerquote:
Ik heb hier nu zomaar wat zon. Als er wind was had ik 'm jouw kant opgeblazen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:31 schreef -Engel- het volgende:
geen wind boeit niet... geen zon is jammer
YEAHquote:Op zondag 31 juli 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier nu zomaar wat zon. Als er wind was had ik 'm jouw kant opgeblazen.
Ik was nochtans om half 2 vanmiddag al op!quote:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Record echt welquote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was nochtans om half 2 vanmiddag al op!
Koekje?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook ... al zal ik het eerder brunchen noemenik heb nog steeds trek
Ik had een Alfa meeting vandaag. Overigens reed wel daar deze BMW nog rond:quote:
Dat plaatje is een M1 inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had een Alfa meeting vandaag. Overigens reed wel daar deze BMW nog rond:
http://i196.photobucket.c(...)t-Umbau/IMG_2998.jpg
Met zo'n spitse neus. Weet niet of het ook de M1 is of dat er meer modellen zijn met die neus.
Dan is het de 850 vermoed ik. Die M1 zal wel wat zeldzamer zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat plaatje is een M1 inderdaad.
Neus lijkt erg op deze: de 850... neus is langer dan die van de M1.
[ afbeelding ]
De M1 is inderdaad erg zeldzaam en daarbij zo goed als onbetaalbaar. Dus grote kans dat het een 850 is geweest. Evengoed een mooie bak, mooier zelfs vind ik.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan is het de 850 vermoed ik. Die M1 zal wel wat zeldzamer zijn.
Uiteraard ook weer de Alfa 8C gezien. Dat blijft ook 1 brok geiligheid zeg.
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:32 schreef xFriendx het volgende:
En hier lijkt het wel rustig. Dus iedereen is druk bezig met seks of is nog op zijn of haar eigen trouwerij. Happy joy.
Dat beetje afwas doe ik lekker morgenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb net de afwas gedaan. En verder heb ik geen leven dus ....
Als je weet wat ik vandaag allemaal al gedaan hequote:
schouderklopje geeft...quote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je weet wat ik vandaag allemaal al gedaan heik verdien een schouderklopje
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb alleen maar gereden, in de zon gezeten op een stoeltje tussen allemaal auto's, wat snacken en weer terug gereden
Sterker nog, samen met paquote:
*burp*quote:Op zondag 31 juli 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
Zo. Eten op. Beetje teveel gegeten denk ik
.
Ben ook iets te gulzig geweestquote:Op zondag 31 juli 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
Zo. Eten op. Beetje teveel gegeten denk ik
.
Idd.quote:
Ik voel me ook echt VOL. Maar goed, beter iets te veel dan te weinig etenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd.
Alleen voel ík me nu juist niet lekker
Een salade met kip.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te gaan eten, CherryLips?
Ondanks dat ik ramvol zit vind ik dat al weer lekker klinkenquote:
Ik zou naar CL gaan en een vorkje meeprikkenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ramvol zit vind ik dat al weer lekker klinken
Dan kan 'ie nog altijd iets in jou prikken.quote:
Jij ookquote:Op zondag 31 juli 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie nog altijd iets in jou prikken.
Beter dan een mes?quote:
Weltrustenquote:
Iedereen heeft kennelijk een leven dus dat is een goed teken.quote:
Beetje suiker eroverheenquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een lief woord voor je borstjes
Leven een goed teken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen heeft kennelijk een leven dus dat is een goed teken.
Dit topic kan nog wel mee tot zaterdag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Over een paar daagjes klopt ie weer
Waarom wordt jij blij van een dooie mus? Ik vind dat een beetje ziek gedrag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:36 schreef Spirit82 het volgende:
Ik raak in de war van de TTIemand blij maken met een dooie mus enzo...
Arme musjequote:Op maandag 1 augustus 2011 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wordt jij blij van een dooie mus? Ik vind dat een beetje ziek gedrag.
Zo lief!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme musje
Maak er dan een dooie kat van ofzo.
http://eenkattigblogje.bl(...)e-bengaaltje_25.htmlquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van musjes
Wil hier wel een vogelbadje enzo neerzetten maar er zitten hier te veel katten, zo een mooi buffet voor ze zijn.
kattenquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://eenkattigblogje.bl(...)e-bengaaltje_25.html
Die discussie is hier inderdaad wel eens langs gekomen. Ik moest ook aan FOK denken toen ik het zag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:42 schreef AirwiN het volgende:
Ik moest dit weekend nog aan Heatwave denken...
Vlaams plan: kindergeluid is geen overlast
Het is goed om te horen dat jij dezelfde associatie maakte. Verkeer ik in ieder geval in goed gezelschap.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:44 schreef Godtje het volgende:
Die discussie is hier inderdaad wel eens langs gekomen. Ik moest ook aan FOK denken toen ik het zag.Mijn leven wat doe je.
Je hebt HW nog nooit over kinderen gehoord?quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:47 schreef CherryLips het volgende:
ik heb die discussie gelukkig gemist/verbannen geloof ik.
Ja, maar niet die specifieke discussiequote:Op maandag 1 augustus 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt HW nog nooit over kinderen gehoord?
Vereierstokte Singles.quote:
voor 15 euro een universele halen bij de winkel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:51 schreef Spirit82 het volgende:
Ik hou juist niet van dooie mussen... dat was het hele idee, net als dat ik niet blij wordt van dit topic. En nou heb ik verdomme de oplader van mn laptop op kantoor laten liggen en ik wilde nog wel thuiswerkenSTOM!
En de bon vervolgens declareren bij je werkgever!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:53 schreef Godtje het volgende:
voor 15 euro een universele halen bij de winkel.
Uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de bon vervolgens declareren bij je werkgever!
Ja dag. Dat krijg ik niet vergoed want ze hebben op kantoor tig triljoen van die rakkers liggen. Naja, misschien dan toch maar naar kantoor inderdaad en daar nog eventjes werken.. ofzo... *zucht* STOM!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
voor 15 euro een universele halen bij de winkel.
Neem er dan twee mee naar huis vanmiddag, aangezien dit wel vaker fout gaat bij je.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag. Dat krijg ik niet vergoed want ze hebben op kantoor tig triljoen van die rakkers liggen. Naja, misschien dan toch maar naar kantoor inderdaad en daar nog eventjes werken.. ofzo... *zucht* STOM!Ik heb geen zin
Ik zorg meestal dat ik ern een stuk of 3 heb. Eentje op de zaak, eentje in de tas, eentje thuis.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem er dan twee mee naar huis vanmiddag, aangezien dit wel vaker fout gaat bij je.
Was je weg? Niet gemistquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:20 schreef Spijker83 het volgende:
Goedemorgen! Weer terug van weggeweest..
Dit gaat er in Nederland ook komen.... Let maar op!quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:42 schreef AirwiN het volgende:
Ik moest dit weekend nog aan Heatwave denken...
Vlaams plan: kindergeluid is geen overlast
Nee toch.. Vind dat kinderen toch echt wel geluidsoverlast kunnen veroorzaken..quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit gaat er in Nederland ook komen.... Let maar op!
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:33 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee toch.. Vind dat kinderen toch echt wel geluidsoverlast kunnen veroorzaken..
Slecht plan dus..
Zo, is het uitgekauwde nalulopmerkingen-dag ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen
en daar word je niet eens altijd voor beloondquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen
Zoals elke dagquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, is het uitgekauwde nalulopmerkingen-dag ofzo?.
Ok ok. Doe je ding..quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik daar zin in heb dan doe ik dat gewoon..
Eeeehmmm, Henk de Gewoneman, oftewel het was een opmerking in de lijn van "2 tieten in een envelop" "van de trap gevallen!?'quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
"
Ik zit me alleen af te vragen wie ik dan zou napraten maar ik durf het niet meer te vragen.
De overgang.. ik zeg het je!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:56 schreef Spijker83 het volgende:
ps: Heb je soms ergens last van of zo? Je komt zo negatief over
Maar ik doe niks!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, Henk de Gewoneman, oftewel het was een opmerking in de lijn van "2 tieten in een envelop" "van de trap gevallen!?'
Doet me weer denken aan de leerkrachten van de basis/middelbare schoolquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik doe niks!
Deed je maar eens wat!
Zal ik het daarom zeggen? of niet? Nou? nou? Wat denk je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan de leerkrachten van de basis/middelbare school
Volgens mij heb je spijker echt wel gemistquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal ik het daarom zeggen? of niet? Nou? nou? Wat denk je?
eeeh.. ik weet het niet, meneer..quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal ik het daarom zeggen? of niet? Nou? nou? Wat denk je?
Ik mis iedereen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je spijker echt wel gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mis iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mis iedereen.Schiet je dan een pijltje in mijn hartje, Godtjee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Kijk mooi man! Dus een super geslaagd weekend?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend 3 dagen op de camping in Soerendonk (of all places) gezeten met een oefen-pre-lowlands-weekend. Muziek, drank, spelletjes.... en de eerste keer confrontatie tussen de ex (waar ik mee naar Australie ga) en de nieuwe
[ afbeelding ]
Ging best goedGeef de mannen een BBQ en een jerrycan benzine en ze scheppen een band
Boys and their toys, kleine pyromaantjes....
Met hagel en kogel kan ik wel aardig schieten. Pijlen en ik zijn geen combi. Meerdere malen geprobeerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schiet je dan een pijltje in mijn hartje, Godtjee?![]()
Ja was leuk. Al zit je maar 15km verderop op de camping, voelt toch echt wel als "ff weg zijn"quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:37 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kijk mooi man! Dus een super geslaagd weekend?
Kerels en vuur gaan inderdaad altijd (goed) samen..
Mja. Hier wel. Mijn opa en oma hadden een cafe en een handboogvereniging daarbij. Helft van de familie schiet en 2 zijn er NL kampioen geweest. Ik kom uit een Robin Hood familiequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met hagel en kogel kan ik wel aardig schieten. Pijlen en ik zijn geen combi. Meerdere malen geprobeerd
Ik ben zo een mannelijke pyromaan. Alles ging vroeger in de hens.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was leuk. Al zit je maar 15km verderop op de camping, voelt toch echt wel als "ff weg zijn"
Kerels en vuur... ja... dat was te zienIk vind het mooi om naar te kijken, maar aansteken met benzine is me toch iets TE
Ik hou mijn wenkbrauwen graag intact
Ik weet niet wat het is. Bij los laten gaat mijn pols wiebelen geloof ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Hier wel. Mijn opa en oma hadden een cafe en een handboogvereniging daarbij. Helft van de familie schiet en 2 zijn er NL kampioen geweest. Ik kom uit een Robin Hood familie
Call me Cupid
Het gebruik van benzine is toch ook wel erg gevaarlijk..quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was leuk. Al zit je maar 15km verderop op de camping, voelt toch echt wel als "ff weg zijn"
Kerels en vuur... ja... dat was te zienIk vind het mooi om naar te kijken, maar aansteken met benzine is me toch iets TE
Ik hou mijn wenkbrauwen graag intact
Onze lamp liep ook op benzinequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Het gebruik van benzine is toch ook wel erg gevaarlijk..
Ik zou ik dat geval gewoon lampenolie gebruiken, is iets veiliger.
Mja, daarom hebben ze tegenwoordig veel bogen met een katrol. Dan hoef je de kracht niet te blijven aanhouden en ga je dus ook minder wiebelen. Da's gewoon klik klik kil en dat ding staat gespannen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Bij los laten gaat mijn pols wiebelen geloof ik.
Das toch voor mietjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, daarom heebben ze tegenwoordig veel bogen met een katrol. Dan hoef je de kracht niet te blijven aanhouden en ga je dus ook minder wiebelen. Da's gewoon klik klik kil en dat ding staat gespannen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zo een mannelijke pyromaan. Alles ging vroeger in de hens.
In de winter lag ik de hele avond als kind bij de openhaard. Lekker in het vuur poken en dingen er in gooien.
quote:Met schoolkamp als niemand het aan kreeg kwam ik weer aan mijn mijn deo vlammenwerpers,.![]()
1 keer bijna de duinen afgebrand en 1 keer een stuk boos.
Ja ik vind het ook wel wat van de sport weghalen jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Das toch voor mietjes?Heb zelf een aantal keren met de boog geschoten. Inderdaad wel lastig om het goed stil te houden, maar das ook het leuke ervan. Eerst kijken, snel aanspannen, target zoeken en BAM!
Ik ben ook weer geen expert en sommige dingen wil ik niet eens leren. Boogschieten is daar geloof ik 1 van.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, daarom hebben ze tegenwoordig veel bogen met een katrol. Dan hoef je de kracht niet te blijven aanhouden en ga je dus ook minder wiebelen. Da's gewoon klik klik kil en dat ding staat gespannen.
En bij loslaten wiebelebn... dan zal de pijl wel een zwieper meekrijgen gok iklastig.
Ik had met loslaten 1x dat de p[ees langs mijn (blote) onderarm) schoot.... AUUAUAUUAAU!!! Dus daaaaar zijn die leren lapjes voor?!![]()
Kleiduif alleen nog maar electronisch gedaan. Was wel grappig, maar denk dat het echte werk nog veel leuker is.. Doe je het nog veel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ook weer geen expert en sommige dingen wil ik niet eens leren. Boogschieten is daar geloof ik 1 van.
Laatst met de zaak weer gaan schieten.Kleiduif, kogel schieten en handboog.
Kleiduif 9 uit 10, kogel 5 uit 5 in de roos, handboog
Soms. Mijn broer gaat elke week jagen dus we zijn wel paar keer samen kleiduiven gaan doen. Maar nu hij echt jaagt schiet hij minder op kleiduif. Laatst dus toevallig met de zaak.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kleiduif alleen nog maar electronisch gedaan. Was wel grappig, maar denk dat het echte werk nog veel leuker is.. Doe je het nog veel?
Las net nog 5 uit 5.. lijkt me niet heel slechtquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan je niet heel goed raak schieten met je trillende armpje
Met de pijl he. De kogel gaat meer dan uitstekend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan je niet heel goed raak schieten met je trillende armpje
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Spijker83 het volgende:
Las net nog 5 uit 5.. lijkt me niet heel slecht
We hadden het dan ook over pijlen in eerste instantiequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
Met de pijl he. De kogel gaat meer dan uitstekend.
Du hast recht..quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hadden het dan ook over pijlen in eerste instantie
Uhm neuh niet echt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:57 schreef Spijker83 het volgende:
Schep dan wat leven in de brouwerij..
Zitten er nog speciale gebeurtenissen aan te komen?
Misschien uit eten? Ligt eraan of je nog van de bank af komt met z'n beide?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm neuh niet echt.
Mijn storingsdienst zit erop
misschien binnenkort uit eten met oud collega/vriend van me
En verder is het rustig
Nee, of ie nog terugbelt om de afspraak te makenquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:20 schreef Spijker83 het volgende:
Misschien uit eten? Ligt eraan of je nog van de bank af komt met z'n beide?
Hier verder ook rustig, lekker weer mijn eigen dingen aan het doen. (helaas) Geen dates of zo, maar ben ook niet druk met zoeken. Eerst weer lekker in mijn vel zitten..
Nou, beetje aan het worstelen met mezelf. Wat wil ik nog bereiken/doen enz..quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, of ie nog terugbelt om de afspraak te maken
Dat zit je nu niet?
En heb je al een paar antwoorden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:28 schreef Spijker83 het volgende:
Nou, beetje aan het worstelen met mezelf. Wat wil ik nog bereiken/doen enz..
Wat doe ik verkeerd in mijn leven (werk/relaties enz.)? Waarom ben ik zo onzeker (op momenten)?
Maar komt wel goed neem ik aan.
Ook een belangrijke levensvraag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
Nog mensen hier die Die Hard (deel 1) beter vinden dan Terminator 2?
Ja, want Alan Rickman.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
Had je dat niet in een stelling kunnen gooien!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
Nog niet echt. Weet dat ik me gewoon lekker moet laten gaan (op relatievlak dan).quote:
Stelling: Mensen in het oosten van het land zijn domme boerenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je dat niet in een stelling kunnen gooien!!
Da's geen stelling, da's een feit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stelling: Mensen in het oosten van het land zijn domme boeren
Eens!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
gohquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
+1 scherpquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's geen stelling, da's een feit.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's geen stelling, da's een feit.
Ede is ook niet echt het oosten hequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1 scherp
Ben je wel snel mee! Twee dagen uit Ede weg en nu al verstand.
Gelukkig, dacht al..quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen dom dus.
Geeft niks. Je woont inhet oosten dus je valt niet op.
Dream onquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ede is ook niet echt het oosten he![]()
Reken Utrecht er ook maar bij hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
Dream on
Alles voorbij utrecht is het oosten
Damn het oosten wordt echt groot..quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reken Utrecht er ook maar bij hoor.
Check. In plaats van iets goed lezen, lees ik nieuwsartikelen maar half. Korte aandachtsspanne etc. Film kijken en toch weer telefoon pakken om nu.nl of facebook te checken. Internetverslaafdquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:27 schreef Godtje het volgende:
Stelling: Door een overvloed aan communicatie en entertainment doen we heel veel dingen half inplaats van enkele dingen goed.
Eens!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:27 schreef Godtje het volgende:
Stelling: Door een overvloed aan communicatie en entertainment doen we heel veel dingen half inplaats van enkele dingen goed.
Zelfs slapen lukt me al niet meer, dat is uurtje slapen, uurtje internetten, uurtje slapen, uurtje filmpje kijken, uurtje slapen, uurtje serie kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Godtje het volgende:
Ik merl dat bij mezelf nog wel eens.
Als ik op de bank lig, of achter een computer zit en wat wil doen.
Voorbeeld: Wil je een film kijken. Dat is het doel film kijken.
Dan pak ik toch een laptop erbij, dan zit ik met een half oog te fokken en half film te kijken.
Komen nog wat SMS/whatsapp berichten tussen die ik ook beantwoord. Vaak wel beetje kort want ik ben tenslotte ook druk met film en laptop.
Misschien moet gewoon alles uit. Telefoon in de hoek en laptop dicht en gewoon een film kijken.
Als ik een boek lees blijft vaak de televisie erbij aan. Het gevolg kan je wel raden.
Siberie, dat is pas het oosten!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ede is ook niet echt het oosten heVoorbij Arnhem is het oosten
Erg herkenbaar. Teveel van alles.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Godtje het volgende:
Dan pak ik toch een laptop erbij, dan zit ik met een half oog te fokken en half film te kijken.
Komen nog wat SMS/whatsapp berichten tussen die ik ook beantwoord. Vaak wel beetje kort want ik ben tenslotte ook druk met film en laptop.
Misschien moet gewoon alles uit. Telefoon in de hoek en laptop dicht en gewoon een film kijken.
Als ik een boek lees blijft vaak de televisie erbij aan. Het gevolg kan je wel raden.
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs slapen lukt me al niet meer, dat is uurtje slapen, uurtje internetten, uurtje slapen, uurtje filmpje kijken, uurtje slapen, uurtje serie kijken.
Eensch!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:27 schreef Godtje het volgende:
Ik niet. Ja, het aanbod aan communicatie en entertainment is groot. Je kiest er zelf voor om je daar door af te laten leiden in plaats van er voor één te kiezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef Godtje het volgende:
Gvd! Iedereen is het met mij eens!
GVD!
Dat klopt. Ik ben zwakquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet. Ja, het aanbod aan communicatie en entertainment is groot. Je kiest er zelf voor om je daar door af te laten leiden in plaats van er voor één te kiezen.
Life is all about priorities.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
Dat klopt. Ik ben zwak![]()
Al valt het bij mij de laatste tijd nog wel mee ik heb alleen tijd te kort
"zie mij populair zijn" bericht!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Godtje het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen blijkbaar
Ik ook niet. Gewoon alles uit. Werkt prima.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet. Ja, het aanbod aan communicatie en entertainment is groot. Je kiest er zelf voor om je daar door af te laten leiden in plaats van er voor één te kiezen.
Populair met een film op de bank.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Populair met een film op de bank.![]()
Al die films willen door mij gezien worden. Zo verschrikkelijk populair
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Godtje het volgende:
.
Komen nog wat SMS/whatsapp berichten tussen die ik ook beantwoord.
Ja, maar als je meer wensen hebt dan tijd is dat lastig.quote:
Zo kom je al dichterbij een 'echt' probleem. Mensen die altijd maar alles willen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
Ja, maar als je meer wensen hebt dan tijd is dat lastig.
Dan kan je wel prioriteiten stellen en komen de belangrijkste dingen eerst maar kom ik nog steeds niet toe aan zaken waar ik wel graag aan toe zou willen komen.
Wat is alles willen? En hoezo is jezelf ontwikkelen een probleem?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo kom je al dichterbij een 'echt' probleem. Mensen die altijd maar alles willen.
Ja he?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
IS DIT DING NOG NIET VOL?!
Jullie stellen mij zwaar teleur...
Vroegah had ik nog geen mobiel die me steeds stoordequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo kom je al dichterbij een 'echt' probleem. Mensen die altijd maar alles willen.
Alles willen, teveel willen. Als je meer wensen hebt dan tijd, dan vind ik dat je een keuzeprobleem hebt, niet zozeer een tijdsprobleem.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
Wat is alles willen? En hoezo is jezelf ontwikkelen een probleem?
Ja, tis jammer dat ik het zo achterlijk druk met werk heb, anders was ik graag gebleven om te helpenquote:
Ik wil jouquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles willen, teveel willen. Als je meer wensen hebt dan tijd, dan vind ik dat je een keuzeprobleem hebt, niet zozeer een tijdsprobleem.
Jij hebt je kans voorbij laten gaan.quote:
En spijt dat ik heb!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt je kans voorbij laten gaan.
Tja, aanvaard de consequenties van je eigen keuzes.quote:
Nou je mag wel even voor mij kiezen:quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles willen, teveel willen. Als je meer wensen hebt dan tijd, dan vind ik dat je een keuzeprobleem hebt, niet zozeer een tijdsprobleem.
Wat ben jij hard op de maandag zegquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, aanvaard de consequenties van je eigen keuzes.
Air is altijd hard.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij hard op de maandag zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |