Ik zat niet te lezenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
Je kon niet eens even Spirits kuisheidsgordel TT-en, Godt?
Wat is "wie ben jij en waarom doe je zo irritant" in het vroeg-Russisch?quote:
Кто вы и зачем вы так раздражает?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is "wie ben jij en waarom doe je zo irritant" in het vroeg-Russisch?
Tis zaterdag. Tis je vergeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat niet te lezen
Ik zocht een topic en zag er geen
Droogneukenquote:
-Engel-quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Hello lieve mensjes!
Het is zaterdagEn dus vrij
Le pique, du electrique hihih.. HOOOO HOOHOHOHOHHAHAHAHAHAHHAHAHAHWHRAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is "wie ben jij en waarom doe je zo irritant" in het vroeg-Russisch?
Je kan 't wel gebruiken als ik 't zo hoor..quote:
Всегда пожалуйстаquote:
Auwquote:
Neuh niet echt....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
mensen nog grote plannen voor het weekend?
Ik ga zo naar een verjaardag (ben al beetje laatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
Niet?quote:
Hopen dat mijn kater van gister een keertje over isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
Wat versta jij onder een nuttige zondag?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een verjaardag (ben al beetje laat) en dan misschien nog een verjaardag, of hier nog even een borrel doen in de stad, of gewoon op tijd naar huis en een nuttige zondag beleven! Of niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |