is he niet zo dat je ouders tot je 21ste nog financieel verantwoordelijk voor je zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is hier bij 18 al hoor
Afgezien van het feit dat je wel een inkomen en onderdak moet hebben natuurlijk
Ja, maar dan kan je wel het huis uit zonder dat dat vreemd isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is he niet zo dat je ouders tot je 21ste nog financieel verantwoordelijk voor je zijn?
Durf ik niet te zeggen, maar het zou wel raar zijn ivm juridische meerderjarigheid bij 18. Maar wellicht is dat als "vangnet"bedoeld bij het verlagen van de meerderjarige leeftijd (van 21 naar 18 bedoel ik)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is he niet zo dat je ouders tot je 21ste nog financieel verantwoordelijk voor je zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben alláng volwassenOeh, waar ligt dat aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Vraarie!!quote:
Oh, datquote:
afaik mag je als kind t/m je 21e nog aanspraak maken op financiële steun in de vorm van levensonderhoud en studie van je ouders, maar zijn ze niet meer financieel verantwoordelijk voor je.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Pgr, ik kom jou weer eens opzoekenquote:
Jezelf uitnodigenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pgr, ik kom jou weer eens opzoeken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gewerkt?quote:
En al gefixt met de centjens enzulks?
Ga op msn jij
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Is iedereen naar Trev? Wereldreisje...quote:
Hier of irl?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pgr, ik kom jou weer eens opzoeken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jezelf uitnodigenPestkopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lekker gewerkt?
En al gefixt met de centjens enzulks?
Ga op msn jij![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |