ook al ben ik dan een verzuurde,chagrijnige 40er..het leven is nog steeds top!!quote:
Heeft de kat je dat wijs gemaakt?quote:
Ouders waarvan je veel dingen niet mag, jaaa, geweldigquote:
Aan die penopauze kun je ook niks doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ook al ben ik dan een verzuurde,chagrijnige 40er..het leven is nog steeds top!!
Dat heet liefde, dat zie je als rebels pubernijntje niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ouders waarvan je veel dingen niet mag, jaaa, geweldig
Je ouders negeer je uiteraard. Dat hoort zoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, maar ik zie er een hoop niet postenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft de kat je dat wijs gemaakt?
[..]
Ik zie dat wel, vrienden die ik op moet vrolijken nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat heet liefde, dat zie je als rebels pubernijntje niet.
Nuutquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je ouders negeer je uiteraard. Dat hoort zo
Ja, zo kun je het ook zien natuurlijkquote:
Over 20 jaar lach je daarom met je oudersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja? Neuh, ik denk van nietquote:
Euhh, volgens mij nietquote:
wederom QFTquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
over een kleine 2000 dagen ben je 21 Nijners en dan kan je echt alles, maar dan ook alles doen wat je hartje begeerd zonder dat die oudjes er wat over te vertellen hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ja, iets meer vrijheid zou ik wel willen soms
Die vrijheid krijg je wel over een paar jaar... met een heleboel verantwoordelijkheid erbij, dan zou je willen dat je weer een kleine nijn wasquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie dat wel, vrienden die ik op moet vrolijken niet![]()
Maar ja, iets meer vrijheid zou ik wel willen soms
[..]
Nuut
Haha, je blijft aan de gang vanavondquote:
Dat is hier bij 18 al hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over een kleine 2000 dagen ben je 21 Nijners en dan kan je echt alles, maar dan ook alles doen wat je hartje begeerd zonder dat die oudjes er wat over te vertellen hebben
heyyy Whiskjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is hier bij 18 al hoor
Afgezien van het feit dat je wel een inkomen en onderdak moet hebben natuurlijk
986 dagenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over een kleine 2000 dagen ben je 21 Nijners en dan kan je echt alles, maar dan ook alles doen wat je hartje begeerd zonder dat die oudjes er wat over te vertellen hebben
Dat kan best, maar er komen ook een hoop leuke dingen bijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die vrijheid krijg je wel over een paar jaar... met een heleboel verantwoordelijkheid erbij, dan zou je willen dat je weer een kleine nijn was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |