Love is the message and the message is L.O.V.E.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Stop het haten, laten we liefhebben (of lief hebben met spatie, whatever)
Ja, teringmods die het dichtgooidenquote:
Nou nijn, geef eens een voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Stop het haten, laten we liefhebben (of lief hebben met spatie, whatever)
Een voorbeeld... uhmm... niet bashen op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou nijn, geef eens een voorbeeld.
Het was wel Myr volgens mijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, teringmods die het dichtgooiden(niet teringmod als die mod was Myr
) Oja, niet haten, dus geen teringmods
Ja hoi, dat was ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, teringmods die het dichtgooiden(niet teringmod als die mod was Myr
) Oja, niet haten, dus geen teringmods
onderdeel van groot worden nijners, grow some ballsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een voorbeeld... uhmm... niet bashen op mijn leeftijd
Nty...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
onderdeel van groot worden nijners, grow some balls
Teringmodquote:
Op jouw leeftijd....eh.....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een voorbeeld... uhmm... niet bashen op mijn leeftijd
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
Op jouw leeftijd is de hele wereld nog leuk en heb je wekenlang vakantie en dat is tof. Enzo.
Jij was toch een uitzonderingquote:
Ahzoquote:
Wat moet het leven voor jou toch mooi zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij was toch een uitzondering
[..]
Ahzo
Nou.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
Op jouw leeftijd is de hele wereld nog leuk en heb je wekenlang vakantie en dat is tof. Enzo.
Meestal welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet het leven voor jou toch mooi zijn
QFTquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |