Jaaa doen!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Trek een hoofddoek aan en hij krijgt een hartaanval.
Was jij niet die dude die het OK vond dat goths in elkaar getrapt werden door buitenlanders wegens aanstootgevende kleding (zonder de analogie met verkrachte vrouwen te maken)?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kun jij een ban krijgen? Sympathie voor extreem-rechts (of extreem-links) en het goedkeuren van plegen van aanslagen zou direct aangepakt moeten worden.
Het punt is dat mensen bang worden gemaakt met die voorspelling en andere mensen daar misbruik van maken.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:11 schreef Shinji-Ono het volgende:
Ben het eigenlijk wel een beetje eens met je opa.
Ik walg dan weer van linkse gedachten, die zogenaamd sociaal zijn. Iedereen zijn ding toch?
Dat filmpje is trouwens wel echte debiel, het is niet voor niks een voorspelling, voorspellingen kunnen niet uitkomen.. Dat is toch algemeen bekend?
Dat zou jij ook eens moeten doen (met argumenten komen).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
. Als je zegt dat je het er niet mee eens is, komt ie met argumenten:
Mee eens.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:59 schreef RedDevil085 het volgende:
Beetje zinloos om met "bejaarden" over dat soort zaken te discussieren... Ten eerste hebben ze Nederland op een manier zien veranderen die de meeste van ons zich niet eens kunnen voorstellen, daar komt bij dat de denkbeelden die ze hebben niet aan zijn komen waaien en misschien dus al decennia in hun hoofd hebben en als er dan een of andere snotneus komt die het allemaal wel even beter weet en opa gaat vertellen dat hij het bij het verkeerde eind heeft...
Nou ja, kan me voorstellen dat je daar op je oude dag niet echt op staat te wachten.
Wat respectloos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
ik ben donker, en heb nooit problemen met ouderen. Zelfs in de grootste boerenhollen niet, dus blijkbaar doen die ouderen veel aan achterkamertjesgebabbel![]()
Ts: het is je opa, als het goed is gaat hij niet al té lang meer mee
Mooi filmpjequote:
De "linkse" of "rechtse" meningen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:41 schreef trekeennummertje het volgende:
Sluit dit topic maar, want jullie incompetente kortzichtige meningen betreffende dit onderwerp zijn zinloos.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:36 schreef StefanP het volgende:
Je opa heeft waarschijnlijk op de meeste punten gewoon gelijk. Over tien jaar of zo kom je daar zelf ook nog wel achter.
daar hebben we inderdaad POL wel voor ja...doen we dus niet hierquote:Op zondag 31 juli 2011 17:42 schreef Evertjan het volgende:
ik heb het gevoel dat dit weer een links vs rechts topic gaat worden
Kan je niet zeggen dat je geen zin hebt in politiek geleuter, en het gewoon over het weer gaan hebben dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar als het op zo manier moet. Mag hij de erfenis mee ze graf in nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |