Alweer een "Wasabi op cat zijn kutje smeren" tt?quote:
In herhaling vallen is jouw stijl niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer een "Wasabi op cat zijn kutje smeren" tt?
Ik heb wel een mooie van het nieuwe kind maar ik blijf niet plakkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Qut, dr zijn ook Limburgers waar je wel van harte welkom bent hoor
Strega, wat ontzettend naar voor de Bullemans, dat wordt natuurlijk ook niet meer echt beter he.
Geef m maar een lekkere massage van mij !
Indaha, geeneens een pic van jou met je nieuwe kind voor ons?
Geloof het wel.quote:
Kloptquote:
Pagan zegt dat de Mitra, iig die in Hoogezand, alle soorten Jopen heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:41 schreef Strega het volgende:
NeeWaar haal ik die? Ik heb eergisteren Jopen - Hoppen bier gehad
kan alleen nérgens de adriaan vinden, van Jopen.
kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In herhaling vallen is jouw stijl niet.
Hip ende modern!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw Nespressoapparaat gekochtHet oude was eindelijk stuk genoeg en ik had genoeg bol.com-bonnen gespaard voor een nieuwe
![]()
[ afbeelding ]
nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw Nespressoapparaat gekochtHet oude was eindelijk stuk genoeg en ik had genoeg bol.com-bonnen gespaard voor een nieuwe
![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze verschillende soorten hadden inmiddels, maar ik kan me nog wel herinneren dat het geďntroduceerd werd. Volgens mij voor 1250 jaar Haarlem of zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
KloptEcht een ge-wel-dig biertje was dat. Alleen die Adriaan... die is hier nergens te krijgen
Check one check twoquote:
Als je eenmaal Nespresso hebt geproefd vraag je je af wat je in hemelsnaam lekker vond aan Senseo. Nespresso is zoveel lekkerderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Hip ende modern!![]()
Mijn tweedehands Senseo faalde vanmiddag jammerlijk.Ik denk dat ik er toch maar eentje ga kopen want die krijgertjes zijn echt niks.
Ziet er top uit Rewimo!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, gaaf kleurtje hč? Ik was er gelijk weg van. Ik ben van blauwquote:
Ja, zo vergaat het ons met onze Italiaanse espresso machine, je lust bijna nergens anders meer koffie en Pagan is een geweldige "Barista".quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je eenmaal Nespresso hebt geproefd vraag je je af wat je in hemelsnaam lekker vond aan Senseo. Nespresso is zoveel lekkerderMaar ook duurder, dat wel
Géén ideequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze verschillende soorten hadden inmiddels, maar ik kan me nog wel herinneren dat het geďntroduceerd werd. Volgens mij voor 1250 jaar Haarlem of zo.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, gaaf kleurtje hč? Ik was er gelijk weg van. Ik ben van blauw
http://www.jopen.nl/jopen/bierenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Qwea het volgende:
Géén ideeKwam het toevallig (de hoppen bier van Jopen ) tegen in de deka. Dus ik heb hem meegenomen. En volgens een vriend (en ook volgens google) moet er dus ook adriaan van zijn.
Naja, anders bij de eerst volgende sushi meet in haarlem maar ff daar kijken.
Eet zequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mn rijst is klaar, ik ga ff wandelen en dan mn chinees van gisteren opwarmen en eten
Nou, bedankt. Nu wil ik ook de lente, Adriaan én Thomas proberenquote:
Ik heb er hier drie voor jequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Hip ende modern!![]()
Mijn tweedehands Senseo faalde vanmiddag jammerlijk.Ik denk dat ik er toch maar eentje ga kopen want die krijgertjes zijn echt niks.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Qwea het volgende:
Nou, bedankt. Nu wil ik ook de lente, Adriaan én Thomas proberenen wtf, vomar heeft het ook?!
Ja, vast geen adriaan.
Wacht, ik ben echt ff naar de vomar nu
Uw bericht werd succesvol verzonden.quote:
Ik moet op Mike wachten want ikke mag niet meer rijdenquote:
Zijn er vooraf bekende problemen/gebruiksaanwijzingen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er hier drie voor je
Ownee, dat zijn dan natuurlijk ook krijgertjes![]()
Leuk Indaha!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:06 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Even voorstellen onze nieuwe huisgenoot Ollie![]()
Ik heb wel even mijn onderkin eraf gehaald, de andere kattenfoto's zet ik na het eten in het topic van Redcat.
Is dat ergens op tv te zien?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:44 schreef Mama_Mia het volgende:
Ollie is leuk
Ik ga zo lekker voetbal kijkenJohan Cruijffschaal
Veronicaquote:
Liefquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb vandaag een AZ-shirt en een Schalke-uitshirt (dat rode) voor Christan op de kop getikt. Kind helemaal blijDie had deze week echt wel een extraatje verdiend, zo lief als hij geweest is voor die twee kleintjes
Die zus die geen bier kon vinden?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehe mijn zus zit in Baarlo = Limburg
Ja, die zijn vanmiddag opgehaald. Donderdag komt Asfaltquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Zijn je gasten inmiddels naar huis Rewimo?
Is denk ik ook wel lekker, even het huis voor jezelf. Lief dat jullie dit doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die zijn vanmiddag opgehaald. Donderdag komt Asfalt
Het was heel gezellig, maar wel druk natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Is denk ik ook wel lekker, even het huis voor jezelf. Lief dat jullie dit doen.
Ja, true storyquote:
Arme Q.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, true storyIk ben bang dat ik binnenkort zelf ken gaan
Moet je toch echt bij me langskomen.quote:
Een ervan stond gisteren nog koffie te maken bij mijn mams, maar ze besloot er ineens een met sterkte-instelling te willen, dus die heb ik voor haar besteldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Zijn er vooraf bekende problemen/gebruiksaanwijzingen?Want ik nam de krijgertjes altijd hoopvol mee 'omdat het volgens mij wel mee zou vallen' maar achteraf blijken ze toch zo verrot te zijn als de vorige baasjes zeiden.
Oooh! Ik wil!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een ervan stond gisteren nog koffie te maken bij mijn mams, maar ze besloot er ineens een met sterkte-instelling te willen, dus die heb ik voor haar besteld
Een ervan is (net als 80% van de Senseo's) een beetje lek, maar erger dan dat is het nooit geweest (is ons vorige).
Je mag ze alledrie meenemen en dan kies je de leukste maar uit. De rest kun je naar believen wegflikkeren, als plantenbak gebruiken of aan iemand anders gevenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
Oooh! Ik wil!Eens kijken hoe lang die het hier overleeft!
![]()
Serieus: als je ervan afwil dan neem ik er graag eentje over, kom hem wel ophalen tijdens de MMV meet.Maar als je ze liever aan iemand anders geeft: ook prima. Het is niet alsof ik er zelf geen kan betalen.
![]()
Wehehe, planten gaan dood bij mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag ze alledrie meenemen en dan kies je de leukste maar uit. De rest kun je naar believen wegflikkeren, als plantenbak gebruiken of aan iemand anders geven
Of over de schutting pleuren. Hoppaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, planten gaan dood bij mij.Weggeven is nog een optie als ik iemand vind.
Ik heb maar één stel buren. Dat gaat opvallen.quote:
Is goed; ik fax wel evenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb maar één stel buren. Dat gaat opvallen.![]()
Ow, maar als je even doorgeeft wanneer je niet in mijn kliko zit dan gooi ik hem daarin.(nadat ik hem gemold heb
)
Waitwhut? We hebben het over voetbal hier?quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhut? We hebben het over voetbal hier?![]()
Ow, je had het over het aantal spelers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jadat was niet de uitslag trouwens hoor
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, je had het over het aantal spelers.![]()
![]()
Een stuk minder spannend.quote:
Viel aardig meequote:
Weet je wel wat van bier & tietenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Viel aardig mee![]()
Ik was blij toen het afgelopen was
Kreeg nog weer leuke opmerkingen in het topic. Want ik = vrouw dus ik kan niks over voetbal weten
Ik heb tiet zatquote:
Ow, cooolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb tiet zatal is dat grappiger in Twente
En Tukkerdus bier
maar dan wel Grolsch natuurlijk
Psst... kijk eens naar beneden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, coool![]()
Ik zit al uren te wachten op de tetten,
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, coool![]()
Ik zit al uren te wachten op de tetten, maar ik heb alleen bier zien langskomen
Gastmod modus ON!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef ElisaB het volgende:
Ow, wacht
Tetten mogen helemaal niet
Ik herhaal: géén TETTEN posten. GEEN!!!!!
Ik heb genoeg oude wijven tetten gezien voor vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, coool![]()
Ik zit al uren te wachten op de tetten, maar ik heb alleen bier zien langskomen
quote:
En dat ik er dan ook gewoon úren op zit te wachtenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef Mama_Mia het volgende:
gemeen zo'n TT, krijg je verwachtingen, worden die niet waargemaakt
Dat doet me eraan denken, heb jij nog eieren in huis?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb genoeg oude wijven tetten gezien voor vandaagmijn collega noemt de tetten van een client appelflappen en daar lijken ze inderdaad verrekte veel op
Arme Eliesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En dat ik er dan ook gewoon úren op zit te wachten
Jepquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, heb jij nog eieren in huis?
Uhhh.... welk andere topic ongeveerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Arme Elies![]()
helpt het dat ik iets liefs over je heb gezegd in een ander topic?
OK, wacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, heb jij nog eieren in huis?
Ik heb er 2 maar ik moet er 4 als ik cake wil bakkenquote:
[gevraagd] hulp bij opvragen dossier overleden kindquote:
Appelflappen, lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OK, wacht.
Deze gedachtensprong wil ik volgen.
Ow, minder sexy als ik dacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Appelflappen, lekker
Ohja ik wil cake maken morgen voor als Oognip op vakantie gaat en om op te vrolijken want kittens weg
Maar ik heb geen eieren
Ruilen?
Zo ongeveer
Misschien was 'hoopte' een beter woord.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien was 'hoopte' een beter woord.Want ik had werkelijk geen idee.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[gevraagd] hulp bij opvragen dossier overleden kind
Dat vind ik een goed planquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef Oognip het volgende:
Zal ik je morgen 2 eieren komen brengen als ik ijs kom eten bij je?
Jep dat magquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed plan![]()
oh wacht, das 's avonds hč? Mag ik ook eerder eieren hebben, dan kan ik je cake meegeven
quote:
Ik zit in mijn pyjama zonder appelflaphouder dus dan blijf ik veilig binnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je mag ze ook nu komen brengen trouwens
omdat je morgen moet werken toch?
Appelflaphouderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zit in mijn pyjama zonder appelflaphouder dus dan blijf ik veilig binnen
Kom maar, vriend doet wel openquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Appelflaphouder![]()
![]()
![]()
Ik wil ze ook wel komen ophalen hoor, doe ik mijn oogjes dicht
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
das handig dan flikker ik ook niet van de trap
Yeah voor Emmaquote:
Ik weet niet wie Emma isquote:
Ja ik was me ook al af aan het vragen waarom ze de trap nodig hadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
MM kan met ogen dicht niet goed rechtdoor lopen denk ik
Met ogen open ook nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
MM kan met ogen dicht niet goed rechtdoor lopen denk ik
Ow, heb ik ook wel eens. Bloedirritantquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben elke keer misselijk nadat ik wat eet
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, heb ik ook wel eens. Bloedirritant
Lekkere massageolie voor mama's? Welke prijsklasse zoek je een beetje?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja precies![]()
dat doet me eraan denken, ik zoek nog een lief klein cadeautje voor een aanstaande mama
Gewoon iets kleins, liefs. Mijn beste vriendinnetje weet nu sinds een maand ofzo dat ze zwanger is, ze is al voorbij het eerste trimester dus hopelijk gaat het goed, maar voor het geval het tóch nog mis kan gaan niet iets waar overduidelijk 'mama van het jaar' oid op staat.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekkere massageolie voor mama's? Welke prijsklasse zoek je een beetje?
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:18 schreef senesta het volgende:
Dan zou ik gewoon lekker iets van een verwendingetje doen. Lekkere olie voor als de buik gaat groeien of zo. Pot augurken
Weleda heeft erg fijne dingen voor mama's in spé !quote:Op zondag 31 juli 2011 00:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ga eens kijken maandagbedankt
eigenlijk moet ik dat voor de grap erbij doen, een ingepakte pot augurken
Oh, en rituals natuurlijk ook!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ga eens kijken maandagbedankt
eigenlijk moet ik dat voor de grap erbij doen, een ingepakte pot augurken
Hoe is het met hoofd, poot, rug, darmen en de rest?quote:
Geen kater, rug ; mhaw, poot ; kut. En darmen ; Wel goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe is het met hoofd, poot, rug, darmen en de rest?
50/50 dus.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen kater, rug ; mhaw, poot ; kut. En darmen ; Wel goed.
quote:Op zondag 31 juli 2011 11:45 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Vanavond Shabu
(Mijn ouders komen vandaag alvast mijn verjaardag vieren en wilden naar Shabu, nou daar zeg ik geen nee tegen)
Wat een heerlijk kluitje poezelsquote:Op zondag 31 juli 2011 11:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Puma en haar mooie kinderen
Greys eet smakelijk vanavond bij Shabu
f-r, heb je de ecodor trouwens al geprobeerd??quote:Op zondag 31 juli 2011 11:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Puma en haar mooie kinderen
Greys eet smakelijk vanavond bij Shabu
Ja, leuk! Heb je mijn mail?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
cat wil jij de foto waar je met ean op staat hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb echt geen idee hoe ik eraan gekomen ben. Ik snap er niets van dit moet je toch voelen lijkt mij
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Auw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb echt geen idee hoe ik eraan gekomen ben. Ik snap er niets van dit moet je toch voelen lijkt mij
Soms heb je dat wel eens idd, heb ik ook wel eens gehad. Een enorme bloeduitstorting en je hebt geen idee waar je tegenaan gelopen bent
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat heb ik regelmatig hoor. Je hoeft maar net lichtjes te stoten tegen een klein bloedvaatje en het is prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb echt geen idee hoe ik eraan gekomen ben. Ik snap er niets van dit moet je toch voelen lijkt mij
DM gestuurd met mijn mail.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Liefquote:Op zondag 31 juli 2011 12:29 schreef Cat22 het volgende:
Trouwens F_R, je bent zo leuk met ean.Lekker relaxed, en niet bang om haar aan anderen op schoot te geven. Paarsbeestje was volgens mij helemaal blij toen ze mocht ean sitten terwijl wij een verdieping hoger op kitten bezoek gingen.
![]()
Je bent een goede mams, en laat niemand je iets anders vertellen!
+1 Ik kan het niet beter zeggen en Ean is een schatjequote:Op zondag 31 juli 2011 12:29 schreef Cat22 het volgende:
Trouwens F_R, je bent zo leuk met ean.Lekker relaxed, en niet bang om haar aan anderen op schoot te geven. Paarsbeestje was volgens mij helemaal blij toen ze mocht ean sitten terwijl wij een verdieping hoger op kitten bezoek gingen.
![]()
Je bent een goede mams, en laat niemand je iets anders vertellen!
Dat viel best mee. Ze was een beetje mopperig maar met een fles en jouw vinger was ze toch heel tevreden? En ze heeft heerlijk bij je geslapen.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Jammer dat ean er zelf niet zoveel zin in had
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
Oh Hai
Kan iemand me naar mn werk schoppen?
Ik heb ZO geen zin
Dat doe ik ook!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:27 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ga niet
Ik zit daar dan alleen en dan komt er toch niks van, ik ga lekker morgen vroeg
Q. lafs her Shabuquote:
aah smakelijk!quote:
Hier zegt men dat de laatste tijd zeer regelmatig.quote:
Boefje!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de hele dag ds-en
En af en toe iets nuttigs doen misschien
Ik heb gister mn halve huis opgeruimd dus ik vind dat ik vrij magquote:Op zondag 31 juli 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boefje!
Ik ga dadelijk wasje 3 in de droger gooien en voor de rest kom ik niet verder dan bankhangen. Even kijken of ik nog een leuke film heb.
Heb ik gisteren ook gedaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gister mn halve huis opgeruimd dus ik vind dat ik vrij mag
Wat een geweldig nieuwsquote:Op zondag 31 juli 2011 14:32 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar zijn verhuisd. Ik heb ze met een gerust hart bij het nieuwe gastgezin achtergelaten, zeker met de wetenschap dat er zich vanmorgen geďnteresseerden hebben gemeld voor Emma EN Oscar.
Altijd beter idd!quote:Op zondag 31 juli 2011 16:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wat een geweldig nieuws
Ik heb een cake in de oven staanmaar die kunnen we nu gebruiken om te vieren dan, en niet om te troosten
Psiesquote:
Ik had het helemaal gemist, wat fijnquote:
Aw liefquote:Op zondag 31 juli 2011 17:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja, paar dubbele maar das niet erg, setje bij mama, setje bij papa, setje hier
[ afbeelding ]
Ik ga frieten bakken!
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
WTF, ik heb gewoon VEEL TE VEEL salaris gehad
Van de week mn loonstrook maar even kijken
Ja, dat teruggeven is jammer iddquote:Op zondag 31 juli 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd leuk, zo'n verrassing.Alleen balen dat je hem daarna weer moet inleveren.
![]()
Ik ben verdorie al 6 keer gebeld voor het werk dit weekend.Hoort erbij, maar normaal krijg ik 6 telefoontjes in 2 weken of zo.
Heeft niks met vakantietijd te maken, ik heb gewoon pech denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat teruggeven is jammer idd
En dat is raar, vakantietijd ofzo?
Wat is er zo eng aan die buurman?quote:Ik moest net een pakketje halen bij mn buurman-in-rolstoel (en ik vind hem een beetje eng), en nu ben ik bang dat het 3 pakketjes moesten zijn en ik heb er maar 2
En ik durf niet zo goed terug![]()
Meh
Arme jijquote:Op zondag 31 juli 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft niks met vakantietijd te maken, ik heb gewoon pech denk ik.
Ja weet ik nietquote:Wat is er zo eng aan die buurman?
Komop Tombo! Show your social side!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
Ja weet ik nietHij is altijd kortaf enzo, en lacht nooit
En hij heeft een hersenbloeding gehad ooit dus misschien komt het daardoor
Maar hij kan natuurlijk nooit bij mij aanbellen door mn trappetje, dus ik moet wel heen eigenlijk
Gezond.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik kwam thuis van boodschappen doen, zet snel alle boodschappen die wel eens interessant zouden kunnen zijn voor de katten in de keuken, ga de plantjes sproeien en kom weer binnen --> zitten ze met zijn 2en een komkommer te eten![]()
Een komkommer? huh?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik kwam thuis van boodschappen doen, zet snel alle boodschappen die wel eens interessant zouden kunnen zijn voor de katten in de keuken, ga de plantjes sproeien en kom weer binnen --> zitten ze met zijn 2en een komkommer te eten![]()
Als je over 2 uur niet terug bent bel ik je.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja crap, ik ga ook NU heen gewoon, het gaat wel om een waardebon van 50 euro
quote:Hallo, daar ben ik weer, kan het zijn dat er nog een pakketje is? Dat het er 3 waren?
Nee, 2.
Oh, dat is gek, op de bestel-mail staat 3...
Nee, 2.
Oh, dan ga ik wel even mailen, dank u wel en sorry voor het storen
Dag.
Oh wat sneu! Dierenambulance bellen is ook geen optie?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Wij waren op een carbootsale in hoek van holland. Ik moest heel nodig plassen en er was geen plee in de buurt, dus ik loop een stukkie om door een veld naar een stuk struikgewas. Toen we terugliepen kon ik net op tijd stoppen om niet op een klein konijn te trappen. Dat zat stilletjes tegen een bosje bloemen heel heftig te ademen. Ik keek nog eens goed en het miste zijn oogjes. helemaal weggerot. Myxomatose![]()
Wij stonden echt heel erg in dubio om hem uit zijn lijden te verlossen of om het maar aan de natuur over te laten. En o, de lafheid... we hebben hem laten zitten.
In die situatie niet eens aan gedachtquote:Op zondag 31 juli 2011 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wat sneu! Dierenambulance bellen is ook geen optie?
Oh gadver, er zijn hier ook bijna geen konijnen meer. En hazen zie je ook ieder jaar minder.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Wij waren op een carbootsale in hoek van holland. Ik moest heel nodig plassen en er was geen plee in de buurt, dus ik loop een stukkie om door een veld naar een stuk struikgewas. Toen we terugliepen kon ik net op tijd stoppen om niet op een klein konijn te trappen. Dat zat stilletjes tegen een bosje bloemen heel heftig te ademen. Ik keek nog eens goed en het miste zijn oogjes. helemaal weggerot. Myxomatose![]()
Wij stonden echt heel erg in dubio om hem uit zijn lijden te verlossen of om het maar aan de natuur over te laten. En o, de lafheid... we hebben hem laten zitten.
Wij waren daar te voet op een veld waar geen auto's konden komen. Allebei zachte zolen aan en geen stenen in de buurt.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik had er overheen gereden denk ikMaar ik snap het ook wel dat je het niet doet
Nee, dat weet ik, maar er zijn er steeds minder door andere redenen.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij waren daar te voet op een veld waar geen auto's konden komen. Allebei zachte zolen aan en geen stenen in de buurt.
@Strega, hazen zijn resistent. Die krijgen geen myxomatose
quote:
Oh dat is lastiger dan ja...quote:Op zondag 31 juli 2011 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij waren daar te voet op een veld waar geen auto's konden komen. Allebei zachte zolen aan en geen stenen in de buurt.
@Strega, hazen zijn resistent. Die krijgen geen myxomatose
Zucht.... ik ga zometeen maar weer eens even dromen door huizensites te bezoeken met huizen voor een prikkie met hectaren land in de ons omringende landen.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar er zijn er steeds minder door andere redenen.
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar hij heeft per 25 boeken telkens een half uur nodig of zo en sommigen lukken dan nog niet. Schiet niet op als je er 300 op de lijst hebt staan.
Ja, reeën daarentegen zien we hier steeds meer. Er zit een kudde van zo'n 20 hindes met bok hier in de buurt. Soms wagen de dames zich in onze achtertuin.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zucht.... ik ga zometeen maar weer eens even dromen door huizensites te bezoeken met huizen voor een prikkie met hectaren land in de ons omringende landen.
En dan droom ik al die hectaren wel met al het levend wild erop wat er maar voor wil komen.
Dat kan, maar hoeft niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een hele boekenkast in een klein dingetje?
En moet je dan veel betalen voor een boek om erop te zetten?
Tja, TNT.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, gemaild naar die instelling, ik word wel echt boos als het kwijt is, er staat bij de geleverde dingen namelijk ook "HVO-Alleen Huisadres" dus TNT had het volgens mij nooit bij de buren mogen leveren...
Nou ja, als het wel kwijt is dan heeft TNT een probleem denk ik, want gezien het feit dat ze niet bij mn buren mochten leveren en dat wel gedaan hebben zal het wel een dikke faal van hen zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, TNT.Die zijn vaak blij dat ze er vanaf zijn. Al is mijn bezorger gelukkig wel oké.
Hopelijk is het niet kwijt!
Hmmm, okay. Dan hebben we het er niet op fok overquote:Op zondag 31 juli 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoeft niet.Maar daar mogen we het op fok niet over hebben.
![]()
Ja, en het erge is dat ik eerst een briefje in de bus had dat ik op internet kon aangeven dat ik het op het postkantoor kon halen, maar daar was ik 5 minuten te laat voorquote:Op zondag 31 juli 2011 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het ooit gehad met een Lush bestelling van een paar honderd euro (groepsbestelling).![]()
Volgens TNT bij mij afgeleverd, ik was de hele dag thuis en buren hadden ook niks. Had die kluns het ergens willekeurig in de straat afgeleverd want huisnummers kijken is moeilijk.![]()
Gelukkig kon hij het de dag erna daar zelf ophalen en alsnog bij me afleveren.
Ja, heel erg snel gaat dat niet helaas. Maar je hoeft ze gelukkig niet 1 voor 1 over te zetten.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Maar hij heeft per 25 boeken telkens een half uur nodig of zo en sommigen lukken dan nog niet. Schiet niet op als je er 300 op de lijst hebt staan.
Ja, balen iddquote:Op zondag 31 juli 2011 19:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Van mijn 3 pakketjes kwamen er vorige week ook 2 aan, terwijl ze allemaal tegelijk verstuurd waren (en zelfs in 1 pakket moesten volgens Bol), maar Bol had vriendelijk aangegeven dat het heus ook bij de buren mocht, ook al kon ik daar niet zelf voor kiezen
En nu ga ik Oognip ophalen van dr werk
Serieusquote:Op zondag 31 juli 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
26 minuten om 2 boeken te converteren, dacht het niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:50 schreef senesta het volgende:
[..]
SerieusDan kun je maar beter in de ochtend beginnen ja
Is dat een kindle ook?
Uhm... geen extra opslag (kan volgens mij ook niet, maar er passen 2000 boeken op dus dat vind ik wel voldoende), en het bestandstype is mobi.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:54 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie ook extra opslag in de kindle gedaan? Zijn de formaten die de kindle gebruikt kleiner dan een epub of maakt dat niet veel uit?
Duitsland? Is dat goedkoper dan in de US?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:55 schreef senesta het volgende:
Ik heb wel mijn hoesje al besteld voor de kindle, morgen ga ik de kindle bestellen in Duitsland
Daar verdiep ik me al niet meer inquote:Op zondag 31 juli 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo, kind is naar dr moeder, was gezellig, maar oh wat ben ik altijd blij als ze weer gaat![]()
Ik heb een uur puin lopen ruimen, ik snap niet hoe ze het klaarspeelt
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Ze is wel keihandig, dat doen niet veel van 4 dr na denk ik
[ afbeelding ]
Hier altijd al poppenkindje geweest, ze kon net lopen en toen liep ze al met haar poppen te slepenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lief moedertje Senesta.![]()
Hier geeft nichtje 1 niks om poppen en nichtje 2 speelt er wel mee maar de arme kinders mogen geen kleren aan.
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar verdiep ik me al niet meer inIk vraag me alleen nog af hoe ik het weer opruimen moet gaan klaarspelen
![]()
Nah ik mag nu niet klagen, als het knap weer is dan zijn ze hier allebei graag buiten. Samara is al de hele week met een vriendinnetje buiten met de baby born aan het spelen![]()
Die pop is echt een succesaankoop geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot op de dag van vandaag
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier altijd al poppenkindje geweest, ze kon net lopen en toen liep ze al met haar poppen te slepenEn al vanaf dat ze twee jaar was liep ze te tutten met haar buurmeisje met die poppen. Vandaag was ik naar de rommelmarkt met de twee dames en dan zijn ze ook echt poppen en babyspul aan het shoppen
Ik vind het heerlijk om ze te zien gaan saampjes.
[ afbeelding ]
Liefde is blind.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik had altijd een pop waar ik echt helemaal gek op was, iedereen was daar jaloers op maar nu noemt iedereen die hem ziet hem eng
Ik vond hem ook creapy maar Samara was destijds vooral aangetrokken tot de zichtbaren tandjesquote:Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Grappig, he, dat het ene kind het ingebakken heeft en de ander er niet naar taalt. Lieve fotoal heeft die pop wel een heel eng lachje
![]()
Ik had er een speen op geplakt.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vond hem ook creapy maar Samara was destijds vooral aangetrokken tot de zichtbaren tandjesIs heel lang haar favo pop geweest
Barbaar!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
eet se cat en je mag het ook weggooien hoor
Dat heb ik nog steeds nooit gegeten!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
Ah, ik denk dat ik nog maar een stukje arretjescake ga nuttigen.
Waar is Karel?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
moet je op kraamvisite komenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds nooit gegeten!
*noteert voor een volgende meet*quote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds nooit gegeten!
wat goed!quote:
Ja, wil ik nog wel een keer doenquote:
Ach wat lief. Ze kijkt ook zo lief.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier altijd al poppenkindje geweest, ze kon net lopen en toen liep ze al met haar poppen te slepenEn al vanaf dat ze twee jaar was liep ze te tutten met haar buurmeisje met die poppen. Vandaag was ik naar de rommelmarkt met de twee dames en dan zijn ze ook echt poppen en babyspul aan het shoppen
Ik vind het heerlijk om ze te zien gaan saampjes.
[ afbeelding ]
de tjoeke tjoeke toet toet doet het ookquote:Op zondag 31 juli 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wil ik nog wel een keer doenMaar ik moet even kijken wanneer dat benzine-technisch een beetje uitkomt
Ze ziet er heerlijk brutaal uit.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Thessa kwakt poppen echt gewoon gelijk weg.
Heel klein al, zei ze hoef ik niet, en dan wilde ze ze in de prullie mikken
Ze is idd groot voor 4 jaar hoor, ze zal wel net zo een lang end worden als dr ma denk ik
Jij beterschap hé.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat goed!
dat kan ik dus echt niet he, iets met geen discipline daarin, daarom liever een teamsport
Ga ik lekker ff naar kijken!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Strega, dr staan meer pics in het honden met foto's topic
Ja, dat is net zo leuk!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef senesta het volgende:
Ik wilde ook een stoere griet maar ik kreeg een meisje-meisjeMaar dat is toch eigenlijk ook wel erg leuk hoor
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja en als je dr niks an vindt dan moet je maar net doen alsof, want daar mag je niks over zeggen, zelf gebakken
Drama's.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]dat zal toch wel meevallen
hoewel, als een kind compleet ontspoort, wat zal dat moeilijk zijn
IK moet je eerlijk bekennen dat er een stapeltje post ligt waar ik nog naar moet kijkenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
knappe sjon
Mooie foto's senes waren de plaatjes nog aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |