Alweer een "Wasabi op cat zijn kutje smeren" tt?quote:
In herhaling vallen is jouw stijl niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer een "Wasabi op cat zijn kutje smeren" tt?
Ik heb wel een mooie van het nieuwe kind maar ik blijf niet plakkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Qut, dr zijn ook Limburgers waar je wel van harte welkom bent hoor
Strega, wat ontzettend naar voor de Bullemans, dat wordt natuurlijk ook niet meer echt beter he.
Geef m maar een lekkere massage van mij !
Indaha, geeneens een pic van jou met je nieuwe kind voor ons?
Geloof het wel.quote:
Kloptquote:
Pagan zegt dat de Mitra, iig die in Hoogezand, alle soorten Jopen heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:41 schreef Strega het volgende:
NeeWaar haal ik die? Ik heb eergisteren Jopen - Hoppen bier gehad
kan alleen nérgens de adriaan vinden, van Jopen.
kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In herhaling vallen is jouw stijl niet.
Hip ende modern!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw Nespressoapparaat gekochtHet oude was eindelijk stuk genoeg en ik had genoeg bol.com-bonnen gespaard voor een nieuwe
![]()
[ afbeelding ]
nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw Nespressoapparaat gekochtHet oude was eindelijk stuk genoeg en ik had genoeg bol.com-bonnen gespaard voor een nieuwe
![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze verschillende soorten hadden inmiddels, maar ik kan me nog wel herinneren dat het geïntroduceerd werd. Volgens mij voor 1250 jaar Haarlem of zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
KloptEcht een ge-wel-dig biertje was dat. Alleen die Adriaan... die is hier nergens te krijgen
Check one check twoquote:
Als je eenmaal Nespresso hebt geproefd vraag je je af wat je in hemelsnaam lekker vond aan Senseo. Nespresso is zoveel lekkerderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Hip ende modern!![]()
Mijn tweedehands Senseo faalde vanmiddag jammerlijk.Ik denk dat ik er toch maar eentje ga kopen want die krijgertjes zijn echt niks.
Ziet er top uit Rewimo!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, gaaf kleurtje hè? Ik was er gelijk weg van. Ik ben van blauwquote:
Ja, zo vergaat het ons met onze Italiaanse espresso machine, je lust bijna nergens anders meer koffie en Pagan is een geweldige "Barista".quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je eenmaal Nespresso hebt geproefd vraag je je af wat je in hemelsnaam lekker vond aan Senseo. Nespresso is zoveel lekkerderMaar ook duurder, dat wel
Géén ideequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze verschillende soorten hadden inmiddels, maar ik kan me nog wel herinneren dat het geïntroduceerd werd. Volgens mij voor 1250 jaar Haarlem of zo.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, gaaf kleurtje hè? Ik was er gelijk weg van. Ik ben van blauw
http://www.jopen.nl/jopen/bierenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Qwea het volgende:
Géén ideeKwam het toevallig (de hoppen bier van Jopen ) tegen in de deka. Dus ik heb hem meegenomen. En volgens een vriend (en ook volgens google) moet er dus ook adriaan van zijn.
Naja, anders bij de eerst volgende sushi meet in haarlem maar ff daar kijken.
Eet zequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mn rijst is klaar, ik ga ff wandelen en dan mn chinees van gisteren opwarmen en eten
Nou, bedankt. Nu wil ik ook de lente, Adriaan én Thomas proberenquote:
Ik heb er hier drie voor jequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Hip ende modern!![]()
Mijn tweedehands Senseo faalde vanmiddag jammerlijk.Ik denk dat ik er toch maar eentje ga kopen want die krijgertjes zijn echt niks.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Qwea het volgende:
Nou, bedankt. Nu wil ik ook de lente, Adriaan én Thomas proberenen wtf, vomar heeft het ook?!
Ja, vast geen adriaan.
Wacht, ik ben echt ff naar de vomar nu
Uw bericht werd succesvol verzonden.quote:
Ik moet op Mike wachten want ikke mag niet meer rijdenquote:
Zijn er vooraf bekende problemen/gebruiksaanwijzingen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er hier drie voor je
Ownee, dat zijn dan natuurlijk ook krijgertjes![]()
Leuk Indaha!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:06 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Even voorstellen onze nieuwe huisgenoot Ollie![]()
Ik heb wel even mijn onderkin eraf gehaald, de andere kattenfoto's zet ik na het eten in het topic van Redcat.
Is dat ergens op tv te zien?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:44 schreef Mama_Mia het volgende:
Ollie is leuk
Ik ga zo lekker voetbal kijkenJohan Cruijffschaal
Veronicaquote:
Liefquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb vandaag een AZ-shirt en een Schalke-uitshirt (dat rode) voor Christan op de kop getikt. Kind helemaal blijDie had deze week echt wel een extraatje verdiend, zo lief als hij geweest is voor die twee kleintjes
Die zus die geen bier kon vinden?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehe mijn zus zit in Baarlo = Limburg
Ja, die zijn vanmiddag opgehaald. Donderdag komt Asfaltquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Zijn je gasten inmiddels naar huis Rewimo?
Is denk ik ook wel lekker, even het huis voor jezelf. Lief dat jullie dit doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die zijn vanmiddag opgehaald. Donderdag komt Asfalt
Het was heel gezellig, maar wel druk natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Is denk ik ook wel lekker, even het huis voor jezelf. Lief dat jullie dit doen.
Ja, true storyquote:
Arme Q.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, true storyIk ben bang dat ik binnenkort zelf ken gaan
Moet je toch echt bij me langskomen.quote:
Een ervan stond gisteren nog koffie te maken bij mijn mams, maar ze besloot er ineens een met sterkte-instelling te willen, dus die heb ik voor haar besteldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Zijn er vooraf bekende problemen/gebruiksaanwijzingen?Want ik nam de krijgertjes altijd hoopvol mee 'omdat het volgens mij wel mee zou vallen' maar achteraf blijken ze toch zo verrot te zijn als de vorige baasjes zeiden.
Oooh! Ik wil!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een ervan stond gisteren nog koffie te maken bij mijn mams, maar ze besloot er ineens een met sterkte-instelling te willen, dus die heb ik voor haar besteld
Een ervan is (net als 80% van de Senseo's) een beetje lek, maar erger dan dat is het nooit geweest (is ons vorige).
Je mag ze alledrie meenemen en dan kies je de leukste maar uit. De rest kun je naar believen wegflikkeren, als plantenbak gebruiken of aan iemand anders gevenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
Oooh! Ik wil!Eens kijken hoe lang die het hier overleeft!
![]()
Serieus: als je ervan afwil dan neem ik er graag eentje over, kom hem wel ophalen tijdens de MMV meet.Maar als je ze liever aan iemand anders geeft: ook prima. Het is niet alsof ik er zelf geen kan betalen.
![]()
Wehehe, planten gaan dood bij mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag ze alledrie meenemen en dan kies je de leukste maar uit. De rest kun je naar believen wegflikkeren, als plantenbak gebruiken of aan iemand anders geven
Of over de schutting pleuren. Hoppaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, planten gaan dood bij mij.Weggeven is nog een optie als ik iemand vind.
Ik heb maar één stel buren. Dat gaat opvallen.quote:
Is goed; ik fax wel evenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb maar één stel buren. Dat gaat opvallen.![]()
Ow, maar als je even doorgeeft wanneer je niet in mijn kliko zit dan gooi ik hem daarin.(nadat ik hem gemold heb
)
Waitwhut? We hebben het over voetbal hier?quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waitwhut? We hebben het over voetbal hier?![]()
Ow, je had het over het aantal spelers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jadat was niet de uitslag trouwens hoor
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, je had het over het aantal spelers.![]()
![]()
Een stuk minder spannend.quote:
Viel aardig meequote:
Weet je wel wat van bier & tietenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Viel aardig mee![]()
Ik was blij toen het afgelopen was
Kreeg nog weer leuke opmerkingen in het topic. Want ik = vrouw dus ik kan niks over voetbal weten
Ik heb tiet zatquote:
Ow, cooolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb tiet zatal is dat grappiger in Twente
En Tukkerdus bier
maar dan wel Grolsch natuurlijk
Psst... kijk eens naar beneden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, coool![]()
Ik zit al uren te wachten op de tetten,
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, coool![]()
Ik zit al uren te wachten op de tetten, maar ik heb alleen bier zien langskomen
Gastmod modus ON!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef ElisaB het volgende:
Ow, wacht
Tetten mogen helemaal niet
Ik herhaal: géén TETTEN posten. GEEN!!!!!
Ik heb genoeg oude wijven tetten gezien voor vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, coool![]()
Ik zit al uren te wachten op de tetten, maar ik heb alleen bier zien langskomen
quote:
En dat ik er dan ook gewoon úren op zit te wachtenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef Mama_Mia het volgende:
gemeen zo'n TT, krijg je verwachtingen, worden die niet waargemaakt
Dat doet me eraan denken, heb jij nog eieren in huis?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb genoeg oude wijven tetten gezien voor vandaagmijn collega noemt de tetten van een client appelflappen en daar lijken ze inderdaad verrekte veel op
Arme Eliesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En dat ik er dan ook gewoon úren op zit te wachten
Jepquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, heb jij nog eieren in huis?
Uhhh.... welk andere topic ongeveerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Arme Elies![]()
helpt het dat ik iets liefs over je heb gezegd in een ander topic?
OK, wacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, heb jij nog eieren in huis?
Ik heb er 2 maar ik moet er 4 als ik cake wil bakkenquote:
[gevraagd] hulp bij opvragen dossier overleden kindquote:
Appelflappen, lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OK, wacht.
Deze gedachtensprong wil ik volgen.
Ow, minder sexy als ik dacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Appelflappen, lekker
Ohja ik wil cake maken morgen voor als Oognip op vakantie gaat en om op te vrolijken want kittens weg
Maar ik heb geen eieren
Ruilen?
Zo ongeveer
Misschien was 'hoopte' een beter woord.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien was 'hoopte' een beter woord.Want ik had werkelijk geen idee.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[gevraagd] hulp bij opvragen dossier overleden kind
Dat vind ik een goed planquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef Oognip het volgende:
Zal ik je morgen 2 eieren komen brengen als ik ijs kom eten bij je?
Jep dat magquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed plan![]()
oh wacht, das 's avonds hè? Mag ik ook eerder eieren hebben, dan kan ik je cake meegeven
quote:
Ik zit in mijn pyjama zonder appelflaphouder dus dan blijf ik veilig binnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je mag ze ook nu komen brengen trouwens
omdat je morgen moet werken toch?
Appelflaphouderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zit in mijn pyjama zonder appelflaphouder dus dan blijf ik veilig binnen
Kom maar, vriend doet wel openquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Appelflaphouder![]()
![]()
![]()
Ik wil ze ook wel komen ophalen hoor, doe ik mijn oogjes dicht
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
das handig dan flikker ik ook niet van de trap
Yeah voor Emmaquote:
Ik weet niet wie Emma isquote:
Ja ik was me ook al af aan het vragen waarom ze de trap nodig hadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
MM kan met ogen dicht niet goed rechtdoor lopen denk ik
Met ogen open ook nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
MM kan met ogen dicht niet goed rechtdoor lopen denk ik
Ow, heb ik ook wel eens. Bloedirritantquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben elke keer misselijk nadat ik wat eet
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, heb ik ook wel eens. Bloedirritant
Lekkere massageolie voor mama's? Welke prijsklasse zoek je een beetje?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja precies![]()
dat doet me eraan denken, ik zoek nog een lief klein cadeautje voor een aanstaande mama
Gewoon iets kleins, liefs. Mijn beste vriendinnetje weet nu sinds een maand ofzo dat ze zwanger is, ze is al voorbij het eerste trimester dus hopelijk gaat het goed, maar voor het geval het tóch nog mis kan gaan niet iets waar overduidelijk 'mama van het jaar' oid op staat.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekkere massageolie voor mama's? Welke prijsklasse zoek je een beetje?
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:18 schreef senesta het volgende:
Dan zou ik gewoon lekker iets van een verwendingetje doen. Lekkere olie voor als de buik gaat groeien of zo. Pot augurken
Weleda heeft erg fijne dingen voor mama's in spé !quote:Op zondag 31 juli 2011 00:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ga eens kijken maandagbedankt
eigenlijk moet ik dat voor de grap erbij doen, een ingepakte pot augurken
Oh, en rituals natuurlijk ook!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ga eens kijken maandagbedankt
eigenlijk moet ik dat voor de grap erbij doen, een ingepakte pot augurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |