Alweer een "Wasabi op cat zijn kutje smeren" tt?quote:
In herhaling vallen is jouw stijl niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer een "Wasabi op cat zijn kutje smeren" tt?
Ik heb wel een mooie van het nieuwe kind maar ik blijf niet plakkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Qut, dr zijn ook Limburgers waar je wel van harte welkom bent hoor
Strega, wat ontzettend naar voor de Bullemans, dat wordt natuurlijk ook niet meer echt beter he.
Geef m maar een lekkere massage van mij !
Indaha, geeneens een pic van jou met je nieuwe kind voor ons?
Geloof het wel.quote:
Kloptquote:
Pagan zegt dat de Mitra, iig die in Hoogezand, alle soorten Jopen heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:41 schreef Strega het volgende:
NeeWaar haal ik die? Ik heb eergisteren Jopen - Hoppen bier gehad
kan alleen nérgens de adriaan vinden, van Jopen.
kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In herhaling vallen is jouw stijl niet.
Hip ende modern!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw Nespressoapparaat gekochtHet oude was eindelijk stuk genoeg en ik had genoeg bol.com-bonnen gespaard voor een nieuwe
![]()
[ afbeelding ]
nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw Nespressoapparaat gekochtHet oude was eindelijk stuk genoeg en ik had genoeg bol.com-bonnen gespaard voor een nieuwe
![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze verschillende soorten hadden inmiddels, maar ik kan me nog wel herinneren dat het geďntroduceerd werd. Volgens mij voor 1250 jaar Haarlem of zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
KloptEcht een ge-wel-dig biertje was dat. Alleen die Adriaan... die is hier nergens te krijgen
Check one check twoquote:
Als je eenmaal Nespresso hebt geproefd vraag je je af wat je in hemelsnaam lekker vond aan Senseo. Nespresso is zoveel lekkerderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Hip ende modern!![]()
Mijn tweedehands Senseo faalde vanmiddag jammerlijk.Ik denk dat ik er toch maar eentje ga kopen want die krijgertjes zijn echt niks.
Ziet er top uit Rewimo!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, gaaf kleurtje hč? Ik was er gelijk weg van. Ik ben van blauwquote:
Ja, zo vergaat het ons met onze Italiaanse espresso machine, je lust bijna nergens anders meer koffie en Pagan is een geweldige "Barista".quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je eenmaal Nespresso hebt geproefd vraag je je af wat je in hemelsnaam lekker vond aan Senseo. Nespresso is zoveel lekkerderMaar ook duurder, dat wel
Géén ideequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze verschillende soorten hadden inmiddels, maar ik kan me nog wel herinneren dat het geďntroduceerd werd. Volgens mij voor 1250 jaar Haarlem of zo.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, gaaf kleurtje hč? Ik was er gelijk weg van. Ik ben van blauw
http://www.jopen.nl/jopen/bierenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Qwea het volgende:
Géén ideeKwam het toevallig (de hoppen bier van Jopen ) tegen in de deka. Dus ik heb hem meegenomen. En volgens een vriend (en ook volgens google) moet er dus ook adriaan van zijn.
Naja, anders bij de eerst volgende sushi meet in haarlem maar ff daar kijken.
Eet zequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mn rijst is klaar, ik ga ff wandelen en dan mn chinees van gisteren opwarmen en eten
Nou, bedankt. Nu wil ik ook de lente, Adriaan én Thomas proberenquote:
Ik heb er hier drie voor jequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Hip ende modern!![]()
Mijn tweedehands Senseo faalde vanmiddag jammerlijk.Ik denk dat ik er toch maar eentje ga kopen want die krijgertjes zijn echt niks.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Qwea het volgende:
Nou, bedankt. Nu wil ik ook de lente, Adriaan én Thomas proberenen wtf, vomar heeft het ook?!
Ja, vast geen adriaan.
Wacht, ik ben echt ff naar de vomar nu
Uw bericht werd succesvol verzonden.quote:
Ik moet op Mike wachten want ikke mag niet meer rijdenquote:
Zijn er vooraf bekende problemen/gebruiksaanwijzingen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er hier drie voor je
Ownee, dat zijn dan natuurlijk ook krijgertjes![]()
Leuk Indaha!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:06 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
Even voorstellen onze nieuwe huisgenoot Ollie![]()
Ik heb wel even mijn onderkin eraf gehaald, de andere kattenfoto's zet ik na het eten in het topic van Redcat.
Is dat ergens op tv te zien?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:44 schreef Mama_Mia het volgende:
Ollie is leuk
Ik ga zo lekker voetbal kijkenJohan Cruijffschaal
Veronicaquote:
Liefquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb vandaag een AZ-shirt en een Schalke-uitshirt (dat rode) voor Christan op de kop getikt. Kind helemaal blijDie had deze week echt wel een extraatje verdiend, zo lief als hij geweest is voor die twee kleintjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |