Ik vind het ook een lastige hoor. Van mij mag je hem rustig hier laten staan (hebt hem niet voor niks hier geopend), maar als je in de OP duidelijk zet dat je een brievenschrijver zoekt dan zou je kans in WGR misschien weer groter zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:42 schreef simmu het volgende:
geen idee cat22. ik vrees dat ik in wgr enkel maar alle adviezen krijg die ik al weet: zijnde dat ik er gewoonh op alle fronten (emotioneel, wettelijk en rationeel) recht op heb. ik wil juist graag hulp vij de praktische uitvoering van hoe dat recht dan te krijgen
het gaat me er alleen om dat ik gewoon alles wat er is over hem in mijn bezit heb. ik heb geen vermoeden van medische missers hoor. men is weliswaar vrij lomp met ons omgegaan, maar hij heeft wel de allerbeste medische zorg gehad!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef Michelinmannetje het volgende:
Hoi Simmu,
ik werk zelf in een ander ziekenhuis en weet dat deze procedures erg lastig kan zijn als je de juiste wegen niet weet.
Ik kan je denk ik wel helpen of in ieder geval een goede poging doen tot. Als je hulp nodig hebt stuur me dan even een mailtje of pmetje.
Overigens moet je je altijd wel afvragen of je wel daadwerkelijk inzage wil, staan vaak een hoop medische krabbels in. En ach, zou het echt helpen met het de verwerking van? Of heb je het vermoeden dat er missers geweest zijn?
Mocht je me niet nodig hebben nog heel veel sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |