Ik vind het ook een lastige hoor. Van mij mag je hem rustig hier laten staan (hebt hem niet voor niks hier geopend), maar als je in de OP duidelijk zet dat je een brievenschrijver zoekt dan zou je kans in WGR misschien weer groter zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:42 schreef simmu het volgende:
geen idee cat22. ik vrees dat ik in wgr enkel maar alle adviezen krijg die ik al weet: zijnde dat ik er gewoonh op alle fronten (emotioneel, wettelijk en rationeel) recht op heb. ik wil juist graag hulp vij de praktische uitvoering van hoe dat recht dan te krijgen
het gaat me er alleen om dat ik gewoon alles wat er is over hem in mijn bezit heb. ik heb geen vermoeden van medische missers hoor. men is weliswaar vrij lomp met ons omgegaan, maar hij heeft wel de allerbeste medische zorg gehad!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef Michelinmannetje het volgende:
Hoi Simmu,
ik werk zelf in een ander ziekenhuis en weet dat deze procedures erg lastig kan zijn als je de juiste wegen niet weet.
Ik kan je denk ik wel helpen of in ieder geval een goede poging doen tot. Als je hulp nodig hebt stuur me dan even een mailtje of pmetje.
Overigens moet je je altijd wel afvragen of je wel daadwerkelijk inzage wil, staan vaak een hoop medische krabbels in. En ach, zou het echt helpen met het de verwerking van? Of heb je het vermoeden dat er missers geweest zijn?
Mocht je me niet nodig hebben nog heel veel sterkte!
Ben heel benieuwd. De betrokkenen die we gesproken hebben, gaven niet de indruk dat ze er moeilijk over doen. In tegendeel; mits op de juiste wijze aangevraagd, gaat het over het algemeen redelijk soepel (dat wil zeggen: die indruk wekken ze in elk geval).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:23 schreef simmu het volgende:
tsjek!
ik ga aan de slag![]()
dingen invullen en opsturen en dan merken we vanzelf waar we belanden
dank je wel
Ben bang dat je ernaast zit; dossiers moeten gewoon door de ouders zelf aangevraagd wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef PierreBetfair het volgende:
Je huisarts lijkt me de aangewezen persoon om dit samen met jou in gang te zetten / af te handelen. Dat lijkt me beter dan het hier te vragen, hoe goed de reacties ook bedoeld zijn.
onze huisarts zou het obductierapport toegestuurd krijgen. dat is standaard in zo'n situatie. dat wel. maar niet de andere dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef PierreBetfair het volgende:
Je huisarts lijkt me de aangewezen persoon om dit samen met jou in gang te zetten / af te handelen. Dat lijkt me beter dan het hier te vragen, hoe goed de reacties ook bedoeld zijn.
Even afwachten wat je nu ontvangt en anders gaan we het obductierapport ook nog opvragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef simmu het volgende:
onze huisarts zou het obductierapport toegestuurd krijgen. dat is standaard in zo'n situatie. dat wel. maar niet de andere dingen.
maar ook dat is niet gebeurd. die probeert dat ook te krijgen, omdat ik aangegeven heb het met hem te willen bespreken
de huisarts werkt er ook nog aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even afwachten wat je nu ontvangt en anders gaan we het obductierapport ook nog opvragen
Raar fenomeen is het, maar zo ik je al schreef: ik herken het helemaal. En doen is altijd goed. Op een of andere manier werkt dat. Vastzitten is vreselijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef simmu het volgende:
weet je wat het is. ik zit er zo dicht op dat ik een blinde vlek van hier tot tokio heb. ik kon dus oprecht niet eens de standaard formulieren die ziekenhuizen hebben vinden. je zoekt een avond, dan kan je het niet vinden. dan laat je het een paar weken of maanden liggen onder het motto "moet ff bezinken, moet ik over denken" en je probeert het nog eens. en dan kan je het weer niet vinden, want er was tenslotte niks veranderd. ondertussen vraag je er naar bij de behandelaar, die zich ontwijkend opstelt, dan ben je daar weer boos over, gedoe gedoe. allemaal gedoe wat niet heel erg is, maar onder de bodem een ittiebittieklein vuurtje wel stokend houdt.
en nu zijn we dingen aan het doendaar alleen al ben ik zo blij mee! ik zit niet meer vast
psies! stapje voor stapje is de wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd & first things first
Lees je wel wat ik schrijf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef ElisaB het volgende:
Ben bang dat je ernaast zit; dossiers moeten gewoon door de ouders zelf aangevraagd worden
Een huisarts kan je op weg helpen met het verzoek van inzage in een medisch dossier..(maar niet elke huisarts is een meegaande huisarts...helaas)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:52 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik schrijf?
Ik zal het herhalen. Ipv je door een Fokker te laten helpen kan je je beter laten helpen door je huisarts.
Einde bericht.
eh. lieve schat. heb je dan ook gelezen wat ik schreef? je weetz wel; ts. wellicht wat warrig in dit onderwerp, toegegeven. maar niet zo warrig dat ik niet al zelf links en rechts geinformeerd heb bij behandelend artsen en de huisarts.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:52 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik schrijf?
Ik zal het herhalen. Ipv je door een Fokker te laten helpen kan je je beter laten helpen door je huisarts.
Einde bericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |