SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik hou ook van jouquote:
Wat volgende week? Waarom kan je niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik baal echt hard dat ik niet naar de meet kan
Ik huil al twee uur stilletjes omdat feit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:18 schreef ValHallen het volgende:
ja beetje jammerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:18 schreef ValHallen het volgende:
waarom mag jij niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:19 schreef Watertornado het volgende:
Ik woon ook naast Amsterdam maar ik mag er niet heen.
Dat moet voor jou echt een faal TT zijn iddquote:
Whehehehe dan had je zoon wel een schone steen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Een keer had mijn zoon dus een steen in zijn broekzak zitten
formaat ala pruim
En een herrie dat dat maakte
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat moet voor jou echt een faal TT zijn idd
heloef kom je nu wel of niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik huil al twee uur stilletjes omdat feit.
De TAL meet van vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat volgende week? Waarom kan je niet?
Je bent bij deze uitgenodigd door mij dus hup hup.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik nooit ben uitgenodigd, ik kom dan ook nooit in TAL.
quote:
Nog grotere rommel, lijkt mequote:
Ich kom.quote:
quote:
hmm, kleine typoquote:
je mag gewoon komen hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik nooit ben uitgenodigd, ik kom dan ook nooit in TAL.
Dat mag toch heul niet tot maandag?quote:
Kom je nu meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag gewoon komen hoor
tussen 18:00 - 19:00 uur op het leidse plein
kusjes ca
Wat gaat er gebeuren? Mag ik döner eten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag gewoon komen hoor
kusjes ca
Jawohl!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA das jammer
kom je volgende week wel?
Luisteren naar je vrouw.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag gewoon komen hoor
kusjes ca
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren? Mag ik döner eten?
van mij wel....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren? Mag ik döner eten?
Ik doe Hamburgers met korting dan weet je het alvast.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van mij wel....
we gaan karaoke sowieso
Jij komt dus ook?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah das gezellig![]()
Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten
ai ai ai aiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
Karaoke heb ik wel zin in - dat wilde ik altijd al doen!
Man waar wacht je nou op?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
Karaoke heb ik wel zin in - dat wilde ik altijd al doen!
Ik schaam me er voor maar jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef WickedTunes het volgende:
TROLL??? Heb je toevallig ook Dragonforce?
tuurlijkquote:
Ik heb ook Dragonforce, wat zeur je?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik schaam me er voor maar ja
Zo ongeveer... uhh... De hele discografie zonder het debuutalbum
Zet die in je walkman dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister de ceedee van Marlous!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijkik wil wel eens weer wat nieuwe mensen ontmoeten
Het is aan de rest dat ik daar geen spijt van krijg
Mensen vinden het niet kunnen dat ik naar Nile luister en ook naar Dragonforce.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook Dragonforce, wat zeur je?
niks mis met DF hoor... goed verstaanbare metal, mooi meerstemmig en lekker tempo'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ook Dragonforce, wat zeur je?
OH MIJN GOD HIJ GAAT KOMEN!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
Effe kijken hoe ik in Damsco ga komen en hoe ik gaan eten.
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk jij nooit in de OP van t marathon topic?
Dat is ook best saai danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:26 schreef Trollscience het volgende:
Die drummer kan zichzelf geloof ik in 0.3 seconden een orgasme geven
Lekker hoor, heb hier ook veel muziek van geluisterd jaren terug!quote:
En die 4 minuten durende gitaarorgasmes in ieder liedjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb hier ook veel muziek van geluisterd jaren terug!
Gitaarorgasmesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En die 4 minuten durende gitaarorgasmes in ieder liedje
Whehehehehe ik moet me gedragen als ik tussen jou en knetter lig.... Hmzzz gaat lastig worden.quote:
Vast omdat ze zo snel langs die hals gaanquote:
Opnemen en hier postenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience doet meezingen met zijn lage stem, wat absoluut niet klinkt
En Limburgs accentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opnemen en hier posten [ afbeelding ]
Trollscience met zijn 14-jarige zwoele stoeremannenstem
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe ik moet me gedragen als ik tussen jou en knetter lig.... Hmzzz gaat lastig worden.
Geil toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vast omdat ze zo snel langs die hals gaan
Best kjoetigquote:
Ik wil altijd nog eens twinpedal voor mn drumkit aanschaffen en dan monsterlijk snel leren kicken...quote:
Dan is het een kutbandquote:
Je moet als DF wel zoooo strak spelen, en dan hebben ze uiteraard de drums getriggerd op de platen, maar live is dat bijna niet te doen.quote:
Veel bands verzinnen daar iets creatiefs voor zodat het toch goed klinkt, dus dat moeten zij ook kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je moet als DF wel zoooo strak spelen, en dan hebben ze uiteraard de drums getriggerd op de platen, maar live is dat bijna niet te doen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:37 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience doet weer meezingen, wat beter klinkt dan net, maar nog steeds verneukt aangezien hij zulke hoge noten niet haalt
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel bands verzinnen daar iets creatiefs voor zodat het toch goed klinkt, dus dat moeten zij ook kunnen
[..]
[..]
Daar oordelen wij wel overquote:
Doeiquote:
Ik oordeel zelf welquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:43 schreef WickedTunes het volgende:
Ik kan dit wel waarderen, veel melodie!
Ahh... uiteraard uit Finland, zie ik net op wikiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die solo zul je zeker waarderen, meesterwerk
Ja, een project van de oprichter van Ensiferumquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ahh... uiteraard uit Finland, zie ik net op wiki
rooster zegt: eerst halfuur niks, dan Meltingquote:
Ik kan eventueel dat halfuur opvullen, of Melting, of een derde DJ.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
rooster zegt: eerst halfuur niks, dan Melting
Ok, dankjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Hele fijne muziek![]()
Radio staat aan, maar reageer ff niet
^ Dit!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Hele fijne muziek![]()
Radio staat aan, maar reageer ff niet
Shredden, dat zal ik nooit kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:53 schreef Trollscience het volgende:
Slayer solo, poepshit en willekeurige noten shredden
Heb je die albumcover van dat album al gezien? Zo intens. Of dat liedje Dead Eat, of hoe heet het ook alweer..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:53 schreef WickedTunes het volgende:
FF wat info over "Gates of Ishtar": Ishtar is Mesopotamische godin van vruchtbaarheid, liefde, oorlog en seks:
Mythologie gaat over dat ze door de gates naar de onderwereld wil. Dan zegt ze dit tegen de doorman:
If thou openest not the gate to let me enter,
I will break the door, I will wrench the lock,
I will smash the door-posts, I will force the doors.
I will bring up the dead to eat the living.
And the dead will outnumber the living.
Kortom, goed gekozen naam voor een Metalband
Bedoel je die met de 'grim reaper' erop? Bloodred Path?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je die albumcover van dat album al gezien? Zo intens. Of dat liedje Dead Eat, of hoe heet het ook alweer..
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:57 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Bedoel je die met de 'grim reaper' erop? Bloodred Path?
quote:
quote:
Combinatie van dit ftwquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:57 schreef Trollscience het volgende:
Oh wacht, je hebt het over een andere band
Wutquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:01 schreef WickedTunes het volgende:
Ja, khad per ongeluk deze in mn hoofd:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:06 schreef WickedTunes het volgende:
Troll, weet je wat ik veel geluisterd heb: Christian Metal, waaronder deze:
http://grooveshark.com/#/artist/Veni+Domine/624998
Slow doom metal, maar wel kicke
Sowieso is de hele interwebz al dagen rustig. Vakantiequote:
Disturbed?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:09 schreef DeRakker. het volgende:
Om 1:30 vanavond non-stop deep house mensen![]()
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo en bedankt
Oh fuck ik ben niet eens online![]()
Ik wil misschien wel met iemand co-hosten. Maar ik weet nog niet precies of ik überhaupt wel komquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lieve lieve lieve mensjes
de marathon van 6 en 7 augustus.. daar wil ik het even over hebben.
Dat weekend is DE kans voor luisteraars die normaal niet draaien om wel te draaien.
De kans om duo shows te doen, die er normaal niet zijn.
Er zijn dj's aanwezig er is muziek aanwezig en er is de apparatuur.
Het rooster is opgedeeld in blokjes.
Het zou erg prettig zijn als we van te voren al een beetje weten wie er gaat draaien en wanneer...
welke blokjes gevuld zijn.. en door wie.
Dus als je zeker weet dat je komt!
en graag wilt draaien dat weekend...
Gaarne een PM naar mij met daarin het blokje (blokjes) die jij wilt draaien!
Wie het eerst haalt, het eerst maalt..
en anders loop je het risico dat je er wel bent.. maar de tijd al vol zit..
just saying...
Is ie mooi geworden? En deed het zetten nu erg veel pijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh oeh.. de tattoo deed zeer toen ik er met mijn been langs kwam
hij is dus echt
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh oeh.. de tattoo deed zeer toen ik er met mijn been langs kwam
hij is dus echt
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ie mooi geworden? En deed het zetten nu erg veel pijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het deed wel zeer.. maar niet heel ergnog niet eens tranen in de ogen pijn
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het deed wel zeer.. maar niet heel ergnog niet eens tranen in de ogen pijn
mooi.
En jij bent gewoon een harde tante.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
mooi.
En jij bent gewoon een harde tante.
Net (niet nu maar een tijdje voor nu) was er Normaal op radio 49quote:
Jij draaitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:19 schreef Zokunen het volgende:
Had ze eigenlijk andersom moeten draaien, dan had je doe maar, normaal
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helemaal niet.. ben juist een gigantisch mietje
![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net (niet nu maar een tijdje voor nu) was er Normaal op radio 49
Duudlich?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens de hemel in prijzen, als je jezelf keihard naar beneden haalt.
Dan weet ik dat en kan ik me de volgende keer de moeite sparen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow. .ja dat doe ik wel vaker
![]()
Scheelt weer hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan weet ik dat en kan ik me de volgende keer de moeite sparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben verliefd *foto!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Ik ben verliefd *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verliefd
Ik bleef er ook naar kijken toen ik de mijne net had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan kan je na dezequote:
Oeh... dat is snel.... maar komt goed!quote:
We gaan door tot 4/5 uurquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus ik kan je om 10 uur zo de bus in rollen?
erg hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bleef er ook naar kijken toen ik de mijne net had.![]()
quote:
tis ook zo mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
ik heb t ook nog steeds dat ik er veel naar kijk
Lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
Ben ik weer.
2 koteletjes en spinaszie![]()
Iddquote:
Tussen Rotterdam en Den haag inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Zokunen het volgende:
Hmm dat pijnacker gebeuren is bij den haag lijkt het als ik probeer te kijken hoe ik daar evt. zou moeten komen?
Zit ergens tussen Rotterdam en Den Haag in ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Zokunen het volgende:
Hmm dat pijacker gebeuren is bij den haag lijkt het als ik probeer te kijken hoe ik daar evt. zou moeten komen?
jups hier samequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
Lijkt 2 uur met het OV te zijn en 17 euro heen en 17 terug, das best veel :S
Oma's soep en loempia'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
Ben ik weer.
Ditquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken je oma's soep niet maar Loempia's
Oh het is volgend weekend al he.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
Lijkt 2 uur met het OV te zijn en 17 euro heen en 17 terug, das best veel :S
Ben nu een aardappelschotel met een karbonaatje aan het klaarmakenquote:
Snel afzeggen dus!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
Waarom spreek ik dan net met iemand af voor volgende zaterdag?
Ook heerlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
straks groentesoep met verse worst erin
afgebakken warm stokbrood erbij
Dat denk ik ook iedere keer als mijn bankrekening leeg is door treinkaartjes naar naatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups hier same
je moet er wel iets voor over hebben
Jij weet ongeveer hoe die soep smaaktquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
Ben ik weer.
Ik kijk nog wel even, heb sowieso geen geld eigenlijk, dus had eigenlijk gewoon niet moeten afspreken.quote:
Niceness.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag big tasty, quarter pounder en italian special gemaakt
Appelstroopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom die emo.gif? Pannenkoeken met suikerstroop
Hagelslag, Kwinkslag en Poedersuikerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom die emo.gif? Pannenkoeken met suikerstroop
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij weet ongeveer hoe die soep smaakt
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lekkere muziek trouwens
melting draait nu?
Dan moet je t helemaal verzetten ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel even, heb sowieso geen geld eigenlijk, dus had eigenlijk gewoon niet moeten afspreken.
bijna helemaal mee eensquote:
Tis leuk hoor, gewoon mee ouwehoeren,anders red je het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niceness.
Ik heb me aangemeld voor een sollicitatie bij de Mac.
Hmhm. Maar ik heb gewoon zin om uit te gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je t helemaal verzetten ofzo
En je had geen geld?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmhm. Maar ik heb gewoon zin om uit te gaan.
Ik lust ze alleen hartig. Maar het zou niet iets zijn dat ik snel zelf zou kiezen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bijna helemaal mee eens
ik lust ze wel.. met stukjes droge worst erop
maar vaker dan 2 x per jaar hoef ik ze echt niet
* Stiffler1988 haakt inquote:
aah nu herken ik dat melting draaitquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah nu herken ik dat melting draait
vond het al raar.. zoveel goeie muziek achter elkaar
Say.. whut? Droge worst?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bijna helemaal mee eens
ik lust ze wel.. met stukjes droge worst erop
maar vaker dan 2 x per jaar hoef ik ze echt niet
Nouja, ik heb 110 uitgeleend, en heb nog wel wat geld. Maar ik heb het eigenlijk allemaal nodig volgende maand voor een laptop. En dan heb ik dat geleende geld wel weer terug, maar ik ben gewoon bang dat ik straks net 20 euro tekort kom die dan net het verschil gaat maken tussen een goede of slechte laptop.quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Say.. whut? Droge worst?
Miss eens proberen
Weet je, kijk maar wat je doet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmhm. Maar ik heb gewoon zin om uit te gaan.
Oh en dit natuurlijk, ik hoef alleen de reiskosten te betalen.quote:
Ik denk het wel, maar weet nog niet welke dag. Het is te dichtbij om niet te gaan eigenlijk.quote:
Hmm.. die worst van de BBQ bedoel je? Of is dat weer wat anders??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jazo eten wij ze altijd al vanaf kleine knetter af aan
droge worst in plakjes snijden (drentse kosterworst) en dan beslag in de pan.. stukjes worst op mikken.. pannenkoek omdraaien... ff wachten en eten
Droge worst is heul wat andersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. die worst van de BBQ bedoel je? Of is dat weer wat anders??
Klinkt beter als met spek..
Drentse Kosterworst van Stegemanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Droge worst is heul wat anders
mja dat kennen jullie in het westen niet he
had t ook mee naar de picknick bij carool
Heb ik t toen ook geproeft? Of was ik te laat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Volgens mij had Ruler dat toch bij? Tenminste dat was ook zo'n worst die ze alleen daar bij de boerkes kennenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Drentse Kosterworst van Stegeman![]()
Oh dat kanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij had Ruler dat toch bij? Tenminste dat was ook zo'n worst die ze alleen daar bij de boerkes kennen
Je kon het in stukjes breken enzo..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dat kan
dat weet ik niet meer
Als het droog genoeg is dan wil dat iddquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kon het in stukjes breken enzo..
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als het droog genoeg is dan wil dat idd
iets donkerder (lees droger)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag het er ongeveer wel uit wat ie mee had gebracht.. Jij zat er ook van te smullen
Maandenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij ligt het nog in mijn koelkast.Hoelang blijft dat goed?
Dat soort worst blijft echt lang goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef EggsTC het volgende:
Wie draait dit?
SHE"S CRAZY LIKE A FOOOOOOOOOOOOOL
Als je er vanaf wilt, ik vond het heerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
Het is weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je er vanaf wilt, ik vond het heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |